abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99602596
Seven, ik heb zojuist al je posts gelezen, ik kan maar 1 conclusie trekken en dat is dat je maar een beetje zit te haten op mij, je eerste post had ik verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat je een grapje maakte naar mijn kant toe. Nu ga ik niet mijn waardering voor een grapje openbaar gooien, dat deel ik gewoon privé met iemand mede die het grapje maakte via DM. Jij maakte achteraf geen grapje omdat je klaarblijkelijk dit hele topic al 1 groot vooroordeel over mij hebt naar aanleiding van mijn post geschiedenis in ''sex'' HOE FOCKING ZIELIG is dat. :')

De 2e post van jou had ik wel gelijk door dat je aan het haten was, ook gelijk met je mooie vooroordeel dat vrouwen mij wanhopig vinden door mijn postgeschiedenis... alsof vrouwen niet posten in ''sex'' en dat er alleen maar perverts zitten.. echt get a fucking life, met je vooroordelen... ik zou het erg gewaardeerd hebben dat je mij een spiegel zou voorhouden, maar

door die reactie ben je bij mij door de mand gevallen als haatvrouw dit is mijn spiegel aan jou. Doe er iets mee zou ik zeggen.
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 00:32:38 #52
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99602746
Ikvind het wel interessant dat je focust op de geboden mogelijkheid die buiten jezelf ligt TS. Het is een stuk makkelijker om een ander de schuld te geven, maar een stuk constuctiever om jezelf onder de loep te nemen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_99602870
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Ripley het volgende:
Ikvind het wel interessant dat je focust op de geboden mogelijkheid die buiten jezelf ligt TS. Het is een stuk makkelijker om een ander de schuld te geven, maar een stuk constuctiever om jezelf onder de loep te nemen.
Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.
Rustig aan.
pi_99602936
+ ik zou je normaal gesproken een DM sturen omdat dit nogal offtopic is, maargoed laat ik dat nu maar niet doen ofzo? Want dat wordt als hatelijk ervaren? vertel mij, de geboden mogelijkheid die buiten mijzelf ligt? wat bedoel je daarmee?
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 00:37:53 #55
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99603014
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.
Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.

Dit heeft weing te maken met vrouwen vs mannen overigens, andersom werkt het ook zo. Een vrouw die klaagt dat ze alleen slechte mannen tegen komt zou ook eens over zichzelf moeten nadenken :)
pi_99603521
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.

Dit heeft weing te maken met vrouwen vs mannen overigens, andersom werkt het ook zo. Een vrouw die klaagt dat ze alleen slechte mannen tegen komt zou ook eens over zichzelf moeten nadenken :)
Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..
Nu is mijn klacht dat daarbij geen enkel oordeel te pas komt, maar dat het puur geberedeneerd is op een vooroordeel (die dan welliswaar erg vaak opgaat) is het terecht dat deze vrouwen dan puur en alleen op dat vooroordeel afgaan?

En dit is niet zozeer een persoonlijke questie, ik merk het gewoon, en krijg als redenen als ik wat ''kwader'' word terug dat ik bijvoorbeeld eerst eens moet nadenken voordat ik boos word, want ze wordt wel vaker lastiggevallen als ze in ''sex'' post, nou je hebt als man sowieso geen kans op een normaal gesprek bij dit soort personen want het vooroordeel telt gewoon zwaarder, geloof mij maar.. en nog een ander persoon groet geen mensen op straat omdat dat als een uitnodiging wordt ervaren door sommige mannen om er achteraan te lopen... negeren werkt het makkelijkst om iemand af te stoten -- teruggroeten is niet eens aan de orde, als je maar normaal naar huis kan lopen lijkt wel! dat is naar mijn mening niet wenselijk hoor!

Excuses als dit wat onduidelijk is opgeschreven maar laten we zeggen dat ik uit emotie typ.

PS: is die DM nou echt zo vervelend?
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 00:52:23 #57
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99603665
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..
Nu is mijn klacht dat daarbij geen enkel oordeel te pas komt, maar dat het puur geberedeneerd is op een vooroordeel (die dan welliswaar erg vaak opgaat) is het terecht dat deze vrouwen dan puur en alleen op dat vooroordeel afgaan?

En dit is niet zozeer een persoonlijke questie, ik merk het gewoon, en krijg als redenen als ik wat ''kwader'' word terug dat ik bijvoorbeeld eerst eens moet nadenken voordat ik boos word, want ze wordt wel vaker lastiggevallen als ze in ''sex'' post, nou je hebt als man sowieso geen kans op een normaal gesprek bij dit soort personen want het vooroordeel telt gewoon zwaarder, geloof mij maar.. en nog een ander persoon groet geen mensen op straat omdat dat als een uitnodiging wordt ervaren door sommige mannen om er achteraan te lopen... negeren werkt het makkelijkst om iemand af te stoten -- teruggroeten is niet eens aan de orde, als je maar normaal naar huis kan lopen lijkt wel! dat is naar mijn mening niet wenselijk hoor!

Excuses als dit wat onduidelijk is opgeschreven maar laten we zeggen dat ik uit emotie typ.
Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.
pi_99603806
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.
Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?

En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 00:57:30 #59
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99603896
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?

En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kent :)
pi_99603975
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kent :)
Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.

Mijn DM was je dus te persoonlijk...? wtf ff serieus ik heb denk ik wel nieuw klachtmateriaal...
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:01:20 #61
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99604048
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.

Mijn DM was je dus te persoonlijk...? wtf ff serieus ik heb denk ik wel nieuw klachtmateriaal...
Ik heb nooit een dm van jou gehad volgens mij? Of ben je aan het dm-en onder een kloon?
pi_99604123
Komt er serieus niks aan?
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:06:21 #63
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99604248
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
Komt er serieus niks aan?
Anders zou ik dat niet zeggen :D but still: kijk eens naar je eigen motieven en uitstralingen ipv op zoek te gaan naar de fout bij anderen :)
pi_99604313
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Anders zou ik dat niet zeggen :D but still: kijk eens naar je eigen motieven en uitstralingen ipv op zoek te gaan naar de fout bij anderen :)
Mijn motieven zijn clean, ik vraag me eigenlijk meer af waar jullie op baseren dat ik wanhopig enzo ben.

en alsjeblieft geloof mij dat mijn bron niet mij persoonlijk negeert, maar dat dit in collectief gebeurt bij mannen... want als je dat niet doet heeft het sowieso geen zin om hier over te discussiëren
Rustig aan.
pi_99604335
Probeer mij is een DM te sturen trouwens
Rustig aan.
pi_99604952
Mooi verwoord TS. Ook heel herkenbaar, en ik ben het zeker met je eens dat dit een kwalijke ontwikkeling is, misschien wel breder te trekken naar een algemene verharding in de samenleving: veel mensen reageren in ieder geval niet meer zoals hun gevoel/instinct hun ingeeft, maar reageren volgens wat er van hun verwacht wordt.
En in het geval van vrouwen reageren velen inderdaad nogal arrogant, terwijl hieruit juist vaak hun onzekerheid blijkt. Erg interessant is inderdaad om te achterhalen waar het vandaan komt.

Of je het er voor over moet hebben? Tja, ik zou zeggen van niet, maar het is nu eenmaal iets wat veel vrouwen doen (sommigen doen niet arrogant maar alsnog wel erg terughoudend in de vorm van weinig tot geen interesse tonen) en waarin ze elkaar ook ophitsen denk ik. Punt is dan om het je in ieder geval niet persoonlijk aan te trekken en door te zetten. Jammer overigens toch van FOK dat mensen als TS die dit soort dingen bespreekbaar maken meteen als wanhopig worden weggezet :')
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_99605270
Ik vraag mezelf altijd af hoezo een vrouw opeens arrogant zou gaan doen als ze onzeker zou zijn... Waarom is dat/Zou dat zijn?
Rustig aan.
pi_99605350
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.
O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?

Mijn bedoeling was niet om te flirten en dat lijkt mij nogal overduidelijk als er niks flirterigs in mijn sms'je staat, waarom moet er dan alsnog gedacht worden dat ik iemand wil veroveren ofzo?

Best raar dat dat bij voorbaat dus blijkbaar gedacht wordt van sommige vrouwen (seven) op fok.
Hoewel zij denk ik geen goed voorbeeld is voor de rest voor de vrouwelijke populatie van fok, want ze heeft nogal veel vooroordelen blijkbaar....
Rustig aan.
pi_99605381
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag mezelf altijd af hoezo een vrouw opeens arrogant zou gaan doen als ze onzeker zou zijn... Waarom is dat/Zou dat zijn?
Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_99605420
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef keste010 het volgende:

[..]

Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..
Bang wat iemand van haar vind - therefore er voor zorgen dat iemand het niet te weten komt door af te kappen dus eigenlijk?
Rustig aan.
pi_99605521
Ik vraag me serieus af wat voor een berichten je stuurt. Genoeg vrouwen (en zeker hier op fok volgens mij) krijgen genoeg van die slijmberichten van mannen. Zo'n bericht wekt al standaard de indruk dat je ze op een troon zet en ze op je neerkijken.

Nooit meer doen. Om ooit een compliment te geven, moet dat verdiend zijn. Niet zomaar uit het niets komen.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:44:57 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99605546
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoevaak word jij gemiddeld aangesproken op een avond?
In een extreem triest etablissement een keer of 20 per avond. Maar normaal toch ook wel zeker keer of 3, 4.
Resistance is futile.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:46:10 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99605573
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

door die reactie ben je bij mij door de mand gevallen als haatvrouw dit is mijn spiegel aan jou. Doe er iets mee zou ik zeggen.
Thanks en mijn oprechte excuses. Was niet als haten bedoeld.
Resistance is futile.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:50:14 #74
350546 Vesperfly
V for Vesper
pi_99605658
Vind dit wel herkenbaar, ben zelfs ook soms arrogant tegen mannen met stappen. Terwijl dat helemaal niet in mijn aard ligt. Vaak is het gewoon inderdaad uit zelfbescherming wat weerlegt wordt met 'ik vind mezelf leuker/beter dan hem' wat helemaal niet zo is. En ook omdat je weet dat sommige mensen tijdens het stappen dan blijven plakken, terwijl je met vriendinnen op stap bent. Irritant.
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:51:05 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99605675
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?

Mijn bedoeling was niet om te flirten en dat lijkt mij nogal overduidelijk als er niks flirterigs in mijn sms'je staat, waarom moet er dan alsnog gedacht worden dat ik iemand wil veroveren ofzo?

Best raar dat dat bij voorbaat dus blijkbaar gedacht wordt van sommige vrouwen (seven) op fok.
Hoewel zij denk ik geen goed voorbeeld is voor de rest voor de vrouwelijke populatie van fok, want ze heeft nogal veel vooroordelen blijkbaar....
Ik persoonlijk DM zelden, tenzij ik een 'geschiedenis' heb met iemand. Ik vind het een irritante functie die ik ook overigens uit ga zetten als dat kan. Allemaal factoren die mijn nekharen helpen overeind te zetten. Een ander reageert er veel milder op. Je hebt nu alleen maar de extreme kijk van een mannenhaatster gezien, vergeet dat niet.
Resistance is futile.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:52:23 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99605704
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:50 schreef Vesperfly het volgende:
Vind dit wel herkenbaar, ben zelfs ook soms arrogant tegen mannen met stappen. Terwijl dat helemaal niet in mijn aard ligt. Vaak is het gewoon inderdaad uit zelfbescherming wat weerlegt wordt met 'ik vind mezelf leuker/beter dan hem' wat helemaal niet zo is. En ook omdat je weet dat sommige mensen tijdens het stappen dan blijven plakken, terwijl je met vriendinnen op stap bent. Irritant.
Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt. :P
Resistance is futile.
  maandag 18 juli 2011 @ 01:54:40 #77
350546 Vesperfly
V for Vesper
pi_99605738
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt. :P
True, en ook hoe vals ze kunnen worden als er meerdere zijn in een groep die de desbetreffende man leuk vinden. Let's be honest, je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen, en wanneer dit wel het geval is worden sommige vrouwen een tikkeltje venijnig :P
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
pi_99605783
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Vesperfly het volgende:

[..]

je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen
Als je enkel "superleuke" mannen die de hele groep allemaal wel leuk vinden enkel uitkiest wel ja... :')
  maandag 18 juli 2011 @ 01:56:42 #79
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99605784
Het kan te maken hebben met onzekerheid, gewoon geen zin hebben om met een man te praten (gewoon met je vrienden willen zijn) of het kan aan de man zelf liggen.. slechte openingszin o.i.d.

Hier op fok zal ik me er niet veel van aantrekken. Als middelmatig smaatje wordt je hier al overspoeld met aandacht. The fuck, zelfs ik krijg dm aandacht genoeg. :')
O+
pi_99605812
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Seven. het volgende:
The fuck, zelfs ik krijg dm aandacht genoeg. :')
Ja maar jij verdient liefde meid :*
Rustig aan.
pi_99605846
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar jij verdient liefde meid :*
Waarom? Ken je haar dan?
  maandag 18 juli 2011 @ 01:59:46 #82
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99605858
nee.
O+
  maandag 18 juli 2011 @ 02:01:39 #83
350546 Vesperfly
V for Vesper
pi_99605904
Awkward.........
pi_99606031
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Waarom? Ken je haar dan?
Saisai is altijd liefdevol voor alles en iedereen op fok :6
Rustig aan.
pi_99606090
quote:
15s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef Saisai het volgende:
nee.
:'(
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 02:20:05 #86
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99606305
Sorry pop :*
O+
pi_99606458
Slaap lekker
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 02:29:57 #88
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_99606512
Ik heb voor mijn vriendelijkheid al genoeg geleden, die fout maak ik niet meer.

Niet omdat ik nu werkelijk elk mannelijk individu ervan verdenk een vervelende klier te zijn,
maar what's the point? Ik heb geen interesse in een relatie, ik wil dus ook niet dat er op mij gejaagd wordt, wat nog steeds het leeuwendeel uitmaakt van de motivatie van volslagen onbekenden om plots tegen mij te beginnen praten. Ik hang dus 'gewoon' rond met mijn vrienden en ben kortaf als er iemand iets tegen me zegt dat ook maar iets of wat onnatuurlijk overkomt, omdat ik daarmee mijn tijd niet wil verdoen. Als ik nieuwe mensen leer kennen, dan is dat vaker door een leuk incident/vrienden van vrienden waar ik het erg prettig mee vind, maar ik ben in elk geval helemaal klaar met een bepaald soort gesprekken dat voor spontaan moet doorgaan.
pi_99606552
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
maar ik ben in elk geval helemaal klaar met een bepaald soort gesprekken dat voor spontaan moet doorgaan.
Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 02:48:55 #90
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_99606806
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?
Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.
pi_99606891
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 02:48 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

[..]

Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.
^O^
Rustig aan.
pi_99608931
Ok, nou, de redenen waarom ik niet reageerde:

- je berichtjes waren vrij saai en vrij veel
- ik zit niet constant achter mn pc dus ze waren soms al van uren geleden
- ik heb het druk
- heel veel fokkers sturen zulke berichtjes als je als vrouw in SEX post
- je kunt wel zeggen dat je 'alleen aardig wil doen' maar meestal willen ze toch iets van je
- ik wil niks van jou
- ik zit te fokken als afleiding omdat ik mn relatie heb verbroken gisteren
- dat was o.a. omdat ie claimerig was, eiste dat ik zn handje vasthield, lachte om zn grapjes en ALTIJD iets terug zei.... als je maar leuk genoeg bent reageren de dames wel hoor, maar ga het niet zitten afdwingen, dat is erg onaantrekkelijk

En als je me daar een sjacherijnig kutwijf om wilt vinden, ga je gang. Interesseert mij toch geen reet wat de een of andere fokker van me vindt :') het is fok, geen therapiegroepje |:(
  maandag 18 juli 2011 @ 09:06:51 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99609347
Als ik per DM een seksueel getint berichtje krijg van een user waar ik geen 'geschiedenis' mee heb, omdat ik iets in SEX heb gepost, reageer ik simpelweg niet. Ik post op een forum, niet op Lexa.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 18 juli 2011 @ 09:09:31 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99609397
En dat heeft dus niks met arrogantie of zelfbescherming te maken, maar alles met ongewenste opdringerigheid.
pi_99609579
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:06 schreef Copycat het volgende:
Als ik per DM een seksueel getint berichtje krijg van een user waar ik geen 'geschiedenis' mee heb, omdat ik iets in SEX heb gepost, reageer ik simpelweg niet. Ik post op een forum, niet op Lexa.
Het was niet seksueel getint in dit geval. Hij stuurt voornamelijk berichtjes in de trant van 'haha ja dat klopt echt wat je daar zei'. Van die dingen waar je met de beste wil van de wereld al niet leuk op kunt reageren, laat staan als je humeur al te wensen over liet vóór je tien van die berichtjes kreeg.

Soms DMt iemand een leuke opmerking, dan stuur ik wel wat terug meestal. Maar als het me niet aanspreekt.... Het is een beetje zoals die lui in de stad die staan te ronselen voor greenpeace en het parool enzo. Als je af en toe in de stad bent en je loopt daar vrolijk te zijn zeg je heus wel wat terug als ze je aanspreken. Als je in de stad werkt en je wordt iedere dag minimaal vier keer aangeklampt komt er een moment waarop je gewoon doorloopt in plaats van vriendelijk uit te leggen waarom je niet geïnteresseerd bent in hun prachtige aanbieding en ze een fijne dag te wensen. Dat is natuurlijk niet leuk voor die jongens en meisjes van het parool en amnesty, maar dan moet je dat werk maar niet gaan doen als je daar niet tegen kunt. En dan moeten mannen zich maar niet opdringen, als ze niet tegen afwijzingen kunnen. Ik zie geen enkele vorm van inlevingsvermogen in dit hele topic staan over dat er misschien aan mijn kant wel een reden voor is behalve mijn walgelijke kutkarakter. Dus waarom moet ik me wel inleven en het zielig vinden en steeds weer terugtypen dat ik geen zin heb om te DMen (om vervolgens uiteraard alsnog arrogant en verwaand en weet ik veel wat genoemd te worden)?

Ik haat dat soort mannen. In de kroeg krijg je ook de een na de ander op je af en het maakt niet uit of je ze meteen negeert of vriendelijk afwijst. Als je hun bier weigert aan te nemen is het meestal alsnog huwhuwhuw zeker ongesteld huwhuw. Rot. Toch. Op.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:24:15 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99609687
Bij mij was het dat wel.
pi_99609745
quote:
12s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef Copycat het volgende:
Bij mij was het dat wel.
Ah, pardon.

Bij mij was het alleen dat ik in KEL kom en dat hij zei dat hij dat soort dingen niet serieus neemt / daar om lacht, zoiets. Het strekt niet tot aanbeveling maar was geen eeej, neuken achtige DM.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:30:44 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99609829
Ik vind het daarbij nogal arrogant dat TS blijkbaar denkt dat vrouwen daarop zitten te wachten. Op hem en zijn DM's zitten te wachten omdat ze in een seksueel subforum posten.
Is dat arrogantie uit zelfbescherming TS, uit onzekerheid, uit wanhoop of uit karakter?
pi_99610270
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Soms DMt iemand een leuke opmerking, dan stuur ik wel wat terug meestal. Maar als het me niet aanspreekt.... Het is een beetje zoals die lui in de stad die staan te ronselen voor greenpeace en het parool enzo. Als je af en toe in de stad bent en je loopt daar vrolijk te zijn zeg je heus wel wat terug als ze je aanspreken. Als je in de stad werkt en je wordt iedere dag minimaal vier keer aangeklampt komt er een moment waarop je gewoon doorloopt in plaats van vriendelijk uit te leggen waarom je niet geïnteresseerd bent in hun prachtige aanbieding en ze een fijne dag te wensen. Dat is natuurlijk niet leuk voor die jongens en meisjes van het parool en amnesty, maar dan moet je dat werk maar niet gaan doen als je daar niet tegen kunt. En dan moeten mannen zich maar niet opdringen, als ze niet tegen afwijzingen kunnen. Ik zie geen enkele vorm van inlevingsvermogen in dit hele topic staan over dat er misschien aan mijn kant wel een reden voor is behalve mijn walgelijke kutkarakter. Dus waarom moet ik me wel inleven en het zielig vinden en steeds weer terugtypen dat ik geen zin heb om te DMen (om vervolgens uiteraard alsnog arrogant en verwaand en weet ik veel wat genoemd te worden)?

Ik haat dat soort mannen. In de kroeg krijg je ook de een na de ander op je af en het maakt niet uit of je ze meteen negeert of vriendelijk afwijst. Als je hun bier weigert aan te nemen is het meestal alsnog huwhuwhuw zeker ongesteld huwhuw. Rot. Toch. Op.
^O^
Als dit de vraag van TS niet beantwoordt dan weet ik niet wat wel.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:24:47 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_99611006
Ik heb nou niet het idee dat dit vaker voorkomt dan pak em beet 10 jaar terug.

Maar het komt denk ik ook doordat er gewoon een groep extreem kansloze kerels is die geen manieren heeft en zonder enige schaamte op de meest platte en trieste manier meisjes het hof proberen te maken. Zo heeft een vriendin, die online dating deed, me wel eens laten zien. Ik kon echt nauwelijks geloven dat er zulke kansloze gevallen bestaan. En met het IQ van een goudvis.

Ik kan dus wel begrijpen dat er enige terughoudendheid is. En bovengenoemde kerels zou ik als vrouw zijnde ook wel de volle laag geven.

Waar ik wel een hekel aan heb zijn vrouwen die zo dichtgetikt zijn dat iedere vreemde per definitie op een onvriendelijke manier wordt behandeld. Ook al doen ze wel beleefd. Dat was voor mij heel af en toe een reden om op een behoorlijk onvriendelijke manier terug te reageren. Dat je geen zin hebt om met me te praten oke. Maar ik ga me niet onvriendelijk laten behandelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')