Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Ripley het volgende:
Ikvind het wel interessant dat je focust op de geboden mogelijkheid die buiten jezelf ligt TS. Het is een stuk makkelijker om een ander de schuld te geven, maar een stuk constuctiever om jezelf onder de loep te nemen.
Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.
Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.
Dit heeft weing te maken met vrouwen vs mannen overigens, andersom werkt het ook zo. Een vrouw die klaagt dat ze alleen slechte mannen tegen komt zou ook eens over zichzelf moeten nadenken
Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..
Nu is mijn klacht dat daarbij geen enkel oordeel te pas komt, maar dat het puur geberedeneerd is op een vooroordeel (die dan welliswaar erg vaak opgaat) is het terecht dat deze vrouwen dan puur en alleen op dat vooroordeel afgaan?
En dit is niet zozeer een persoonlijke questie, ik merk het gewoon, en krijg als redenen als ik wat ''kwader'' word terug dat ik bijvoorbeeld eerst eens moet nadenken voordat ik boos word, want ze wordt wel vaker lastiggevallen als ze in ''sex'' post, nou je hebt als man sowieso geen kans op een normaal gesprek bij dit soort personen want het vooroordeel telt gewoon zwaarder, geloof mij maar.. en nog een ander persoon groet geen mensen op straat omdat dat als een uitnodiging wordt ervaren door sommige mannen om er achteraan te lopen... negeren werkt het makkelijkst om iemand af te stoten -- teruggroeten is niet eens aan de orde, als je maar normaal naar huis kan lopen lijkt wel! dat is naar mijn mening niet wenselijk hoor!
Excuses als dit wat onduidelijk is opgeschreven maar laten we zeggen dat ik uit emotie typ.
Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.
Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kentquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?
En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kent
Ik heb nooit een dm van jou gehad volgens mij? Of ben je aan het dm-en onder een kloon?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.
Mijn DM was je dus te persoonlijk...? wtf ff serieus ik heb denk ik wel nieuw klachtmateriaal...
Anders zou ik dat niet zeggenquote:
Mijn motieven zijn clean, ik vraag me eigenlijk meer af waar jullie op baseren dat ik wanhopig enzo ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders zou ik dat niet zeggenbut still: kijk eens naar je eigen motieven en uitstralingen ipv op zoek te gaan naar de fout bij anderen
O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.
Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag mezelf altijd af hoezo een vrouw opeens arrogant zou gaan doen als ze onzeker zou zijn... Waarom is dat/Zou dat zijn?
Bang wat iemand van haar vind - therefore er voor zorgen dat iemand het niet te weten komt door af te kappen dus eigenlijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef keste010 het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..
In een extreem triest etablissement een keer of 20 per avond. Maar normaal toch ook wel zeker keer of 3, 4.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoevaak word jij gemiddeld aangesproken op een avond?
Thanks en mijn oprechte excuses. Was niet als haten bedoeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
door die reactie ben je bij mij door de mand gevallen als haatvrouw dit is mijn spiegel aan jou. Doe er iets mee zou ik zeggen.
Ik persoonlijk DM zelden, tenzij ik een 'geschiedenis' heb met iemand. Ik vind het een irritante functie die ik ook overigens uit ga zetten als dat kan. Allemaal factoren die mijn nekharen helpen overeind te zetten. Een ander reageert er veel milder op. Je hebt nu alleen maar de extreme kijk van een mannenhaatster gezien, vergeet dat niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?
Mijn bedoeling was niet om te flirten en dat lijkt mij nogal overduidelijk als er niks flirterigs in mijn sms'je staat, waarom moet er dan alsnog gedacht worden dat ik iemand wil veroveren ofzo?
Best raar dat dat bij voorbaat dus blijkbaar gedacht wordt van sommige vrouwen (seven) op fok.
Hoewel zij denk ik geen goed voorbeeld is voor de rest voor de vrouwelijke populatie van fok, want ze heeft nogal veel vooroordelen blijkbaar....
Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:50 schreef Vesperfly het volgende:
Vind dit wel herkenbaar, ben zelfs ook soms arrogant tegen mannen met stappen. Terwijl dat helemaal niet in mijn aard ligt. Vaak is het gewoon inderdaad uit zelfbescherming wat weerlegt wordt met 'ik vind mezelf leuker/beter dan hem' wat helemaal niet zo is. En ook omdat je weet dat sommige mensen tijdens het stappen dan blijven plakken, terwijl je met vriendinnen op stap bent. Irritant.
True, en ook hoe vals ze kunnen worden als er meerdere zijn in een groep die de desbetreffende man leuk vinden. Let's be honest, je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen, en wanneer dit wel het geval is worden sommige vrouwen een tikkeltje venijnigquote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt.
Als je enkel "superleuke" mannen die de hele groep allemaal wel leuk vinden enkel uitkiest wel ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen
Ja maar jij verdient liefde meidquote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Seven. het volgende:
The fuck, zelfs ik krijg dm aandacht genoeg.
Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
maar ik ben in elk geval helemaal klaar met een bepaald soort gesprekken dat voor spontaan moet doorgaan.
Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:48 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
[..]
Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.
Het was niet seksueel getint in dit geval. Hij stuurt voornamelijk berichtjes in de trant van 'haha ja dat klopt echt wat je daar zei'. Van die dingen waar je met de beste wil van de wereld al niet leuk op kunt reageren, laat staan als je humeur al te wensen over liet vóór je tien van die berichtjes kreeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:06 schreef Copycat het volgende:
Als ik per DM een seksueel getint berichtje krijg van een user waar ik geen 'geschiedenis' mee heb, omdat ik iets in SEX heb gepost, reageer ik simpelweg niet. Ik post op een forum, niet op Lexa.
Ah, pardon.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Soms DMt iemand een leuke opmerking, dan stuur ik wel wat terug meestal. Maar als het me niet aanspreekt.... Het is een beetje zoals die lui in de stad die staan te ronselen voor greenpeace en het parool enzo. Als je af en toe in de stad bent en je loopt daar vrolijk te zijn zeg je heus wel wat terug als ze je aanspreken. Als je in de stad werkt en je wordt iedere dag minimaal vier keer aangeklampt komt er een moment waarop je gewoon doorloopt in plaats van vriendelijk uit te leggen waarom je niet geïnteresseerd bent in hun prachtige aanbieding en ze een fijne dag te wensen. Dat is natuurlijk niet leuk voor die jongens en meisjes van het parool en amnesty, maar dan moet je dat werk maar niet gaan doen als je daar niet tegen kunt. En dan moeten mannen zich maar niet opdringen, als ze niet tegen afwijzingen kunnen. Ik zie geen enkele vorm van inlevingsvermogen in dit hele topic staan over dat er misschien aan mijn kant wel een reden voor is behalve mijn walgelijke kutkarakter. Dus waarom moet ik me wel inleven en het zielig vinden en steeds weer terugtypen dat ik geen zin heb om te DMen (om vervolgens uiteraard alsnog arrogant en verwaand en weet ik veel wat genoemd te worden)?
Ik haat dat soort mannen. In de kroeg krijg je ook de een na de ander op je af en het maakt niet uit of je ze meteen negeert of vriendelijk afwijst. Als je hun bier weigert aan te nemen is het meestal alsnog huwhuwhuw zeker ongesteld huwhuw. Rot. Toch. Op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |