Als jij op iets of iemand reageert en daar een bepaalde reactie op terug verwacht dan doe jij dan eigenlijk alleen voor jezelf. Je krijgt dan niet wat je wilt en wordt daarom boos.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
True that, en daarom erger ik me er ook aan omdat ik hoop op een positieve reactie, en een negatieve reactie (zwijgen dus) verpest mijn humeur / vind ik jammer.
Waarschijnlijk omdat je er een hoop van je eigen frustraties en gemis bij een ander wil neerleggen; zij moeten maar reageren op jou want jij wil een reactie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Serieus ja?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Maar op internet, alleen vanuit dat ene topic waar kingtoppie mij uitgepikt had om me te DMen, was hij een van vier. En dat is dan één topic, en niet een waarin ik nou iets heel aantrekkelijks over mezelf vertelde. Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Daar maak ik me in ieder geval wel schuldig aan ja. Maar ik hou gewoon niet van doelloos flirten. Als ik bezet ben of al verliefd op iemand dan interesseert het me geen biet of ik in de smaak val bij een of andere meneer waar ik toevallig bij in de trein zit. En als ik single ben, dan kom ik je zelf wel halen als ik je wil. Aan de deur wordt niet gekochtquote:Op maandag 18 juli 2011 10:27 schreef keste010 het volgende:
Mijn punt (zie pagina 3) ging juist over arrogantie in een verder stadium, of eigenlijk tijdens gewoon contact op andere plekken dan een kroeg en waarbij niet per sé alcohol in het spel is. Valt me zo vaak op dat vrouwen dan uit zelfbescherming zich heel anders gaan voordoen dan dat ze zelf zijn, niet in de laatste plaats door wat hun door vriendinnen ingefluisterd wordt. Vooral dat zogenaamde niet geinteresseerd zijn irriteert me heel erg.. Maar goed, dat zijn inmiddels meer 'rules of the game' geworden, en wellicht maken mannen zich hier ook schuldig aan, dat weet ik niet.
Wet van de grote aantallen denk ik. Als je maar eindeloos veel probeert is er misschien uiteindelijk wel iemand die ja zegt? Het laatst overgebleven eenzame iets te lelijke meisje rond sluitingstijd, zoiets.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:36 schreef Hexagon het volgende:
Serieus ja?
Ik vraag me dan echt af wat zo'n gast dan denkt. Ik kan er in ieder geval met mn verstand niet bij.
Waarom zou ik daar in hemelsnaam een uitdaging in moeten zien?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:49 schreef keste010 het volgende:
Overigens vind ik het ook vreselijk als je als vrouwelijke user meteen platgespamd wordt via de DM na 1 sekspost, maar dat is Fok. De uitdaging voor een vrouw is om toch met een open blik hiernaar te kijken, en niet mensen als TS (die mij helemaal niet zo'n vies mannetje lijkt) op voorhand al weg te zetten.
Wat een tobberds allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Je vergeet de belangrijkste factor: onzekerheid. Veel vrouwen zijn erg onzeker, over van alles..quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat er drie oorzaken kunnen zijn.
1) de man komt wanhopig of opdringerig over. De manier van benaderen is niet sympathiek of geeft de vrouw een onprettig gevoel.
2) de dame in kwestie is geirriteerd door andere mannen die opdringerig zijn en heeft daardoor een schild opgetrokken.
3) de dame in kwestie is een sjacherijnig kreng.
Ze komen alledrie voor
Zo naïef.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:29 schreef Saisai het volgende:
Misschien moeten meer mannen eens een gewoon gesprek beginnen ivp meteen "o waar is je vriend dan hur hur".
Daarmee bedoel ik dus; zonder bijbedoelingen.
Als je hallo zegt en glimlacht denkt die man, ha, die wil nueken!!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
Je vergeet de belangrijkste factor: onzekerheid. Veel vrouwen zijn erg onzeker, over van alles..
Ik doe het in het zwembad of tijdens boodschappen doen ook wel eens, gesprekken aanknopen over oppervlakkige dingen. Wat je ook heel vaak ziet is dat de hoofdjes omlaag naar de grond gaan als je gedag zegt. Vooral bij jonge meiden zie je dit veel, omdat ze erg onzeker zijn. Want zeg nou zelf, een opgewekte en oprechte hoi of hallo met een glimlach kan haast geen pijn doen toch? Toch kijken weel jonge vrouwen dan wel alsof de een mes in de maag gestoken krijgen.. Onzekerheid over zichzelf..
Hoe moeten zij weten dat het een oprechte hoi is? Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!'' Of doe je dat bij meisjes, met het idee dat er wellicht ''iets'' voor jou in zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
Want zeg nou zelf, een opgewekte en oprechte hoi of hallo met een glimlach kan haast geen pijn doen toch?
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:39 schreef Canillas het volgende:
Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!''
jij hebt zo te zien vaker met dit bijltje gehakt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat er drie oorzaken kunnen zijn.
1) de man komt wanhopig of opdringerig over. De manier van benaderen is niet sympathiek of geeft de vrouw een onprettig gevoel.
2) de dame in kwestie is geirriteerd door andere mannen die opdringerig zijn en heeft daardoor een schild opgetrokken.
3) de dame in kwestie is een sjacherijnig kreng.
Ze komen alledrie voor
Altijd wel geweten dat er best wat kansloos volk op FOK zit, maar dit... tering.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Maar op internet, alleen vanuit dat ene topic waar kingtoppie mij uitgepikt had om me te DMen, was hij een van vier. En dat is dan één topic, en niet een waarin ik nou iets heel aantrekkelijks over mezelf vertelde. Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |