Als jij op iets of iemand reageert en daar een bepaalde reactie op terug verwacht dan doe jij dan eigenlijk alleen voor jezelf. Je krijgt dan niet wat je wilt en wordt daarom boos.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
True that, en daarom erger ik me er ook aan omdat ik hoop op een positieve reactie, en een negatieve reactie (zwijgen dus) verpest mijn humeur / vind ik jammer.
Waarschijnlijk omdat je er een hoop van je eigen frustraties en gemis bij een ander wil neerleggen; zij moeten maar reageren op jou want jij wil een reactie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Serieus ja?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Maar op internet, alleen vanuit dat ene topic waar kingtoppie mij uitgepikt had om me te DMen, was hij een van vier. En dat is dan één topic, en niet een waarin ik nou iets heel aantrekkelijks over mezelf vertelde. Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Daar maak ik me in ieder geval wel schuldig aan ja. Maar ik hou gewoon niet van doelloos flirten. Als ik bezet ben of al verliefd op iemand dan interesseert het me geen biet of ik in de smaak val bij een of andere meneer waar ik toevallig bij in de trein zit. En als ik single ben, dan kom ik je zelf wel halen als ik je wil. Aan de deur wordt niet gekochtquote:Op maandag 18 juli 2011 10:27 schreef keste010 het volgende:
Mijn punt (zie pagina 3) ging juist over arrogantie in een verder stadium, of eigenlijk tijdens gewoon contact op andere plekken dan een kroeg en waarbij niet per sé alcohol in het spel is. Valt me zo vaak op dat vrouwen dan uit zelfbescherming zich heel anders gaan voordoen dan dat ze zelf zijn, niet in de laatste plaats door wat hun door vriendinnen ingefluisterd wordt. Vooral dat zogenaamde niet geinteresseerd zijn irriteert me heel erg.. Maar goed, dat zijn inmiddels meer 'rules of the game' geworden, en wellicht maken mannen zich hier ook schuldig aan, dat weet ik niet.
Wet van de grote aantallen denk ik. Als je maar eindeloos veel probeert is er misschien uiteindelijk wel iemand die ja zegt? Het laatst overgebleven eenzame iets te lelijke meisje rond sluitingstijd, zoiets.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:36 schreef Hexagon het volgende:
Serieus ja?
Ik vraag me dan echt af wat zo'n gast dan denkt. Ik kan er in ieder geval met mn verstand niet bij.
Waarom zou ik daar in hemelsnaam een uitdaging in moeten zien?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:49 schreef keste010 het volgende:
Overigens vind ik het ook vreselijk als je als vrouwelijke user meteen platgespamd wordt via de DM na 1 sekspost, maar dat is Fok. De uitdaging voor een vrouw is om toch met een open blik hiernaar te kijken, en niet mensen als TS (die mij helemaal niet zo'n vies mannetje lijkt) op voorhand al weg te zetten.
Wat een tobberds allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Je vergeet de belangrijkste factor: onzekerheid. Veel vrouwen zijn erg onzeker, over van alles..quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat er drie oorzaken kunnen zijn.
1) de man komt wanhopig of opdringerig over. De manier van benaderen is niet sympathiek of geeft de vrouw een onprettig gevoel.
2) de dame in kwestie is geirriteerd door andere mannen die opdringerig zijn en heeft daardoor een schild opgetrokken.
3) de dame in kwestie is een sjacherijnig kreng.
Ze komen alledrie voor
Zo naïef.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:29 schreef Saisai het volgende:
Misschien moeten meer mannen eens een gewoon gesprek beginnen ivp meteen "o waar is je vriend dan hur hur".
Daarmee bedoel ik dus; zonder bijbedoelingen.
Als je hallo zegt en glimlacht denkt die man, ha, die wil nueken!!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
Je vergeet de belangrijkste factor: onzekerheid. Veel vrouwen zijn erg onzeker, over van alles..
Ik doe het in het zwembad of tijdens boodschappen doen ook wel eens, gesprekken aanknopen over oppervlakkige dingen. Wat je ook heel vaak ziet is dat de hoofdjes omlaag naar de grond gaan als je gedag zegt. Vooral bij jonge meiden zie je dit veel, omdat ze erg onzeker zijn. Want zeg nou zelf, een opgewekte en oprechte hoi of hallo met een glimlach kan haast geen pijn doen toch? Toch kijken weel jonge vrouwen dan wel alsof de een mes in de maag gestoken krijgen.. Onzekerheid over zichzelf..
Hoe moeten zij weten dat het een oprechte hoi is? Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!'' Of doe je dat bij meisjes, met het idee dat er wellicht ''iets'' voor jou in zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
Want zeg nou zelf, een opgewekte en oprechte hoi of hallo met een glimlach kan haast geen pijn doen toch?
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:39 schreef Canillas het volgende:
Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!''
jij hebt zo te zien vaker met dit bijltje gehakt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat er drie oorzaken kunnen zijn.
1) de man komt wanhopig of opdringerig over. De manier van benaderen is niet sympathiek of geeft de vrouw een onprettig gevoel.
2) de dame in kwestie is geirriteerd door andere mannen die opdringerig zijn en heeft daardoor een schild opgetrokken.
3) de dame in kwestie is een sjacherijnig kreng.
Ze komen alledrie voor
Altijd wel geweten dat er best wat kansloos volk op FOK zit, maar dit... tering.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Maar op internet, alleen vanuit dat ene topic waar kingtoppie mij uitgepikt had om me te DMen, was hij een van vier. En dat is dan één topic, en niet een waarin ik nou iets heel aantrekkelijks over mezelf vertelde. Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Oh, dat soort dingen maken vrouwen in het echte leven ook mee. Iets vergelijkbaars overkwam mij in de kroeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Altijd wel geweten dat er best wat kansloos volk op FOK zit, maar dit... tering.
Mannen...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef Seven. het volgende:
Oh, dat soort dingen maken vrouwen in het echte leven ook mee. Iets vergelijkbaars overkwam mij in de kroeg.
De correcte stijlvorm is:quote:
....what the fuck?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Kingtoppie daarentegen voelt die behoefte nog steedsquote:Op maandag 18 juli 2011 12:59 schreef Xeanor het volgende:
....what the fuck?
Kennelijk ben ik dan een rare, nooit de behoefte iemand te DMen
Blijkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
Maar in dit topic durft ie niet meer te komen?
Hoe kansloos.
Wat raar?! Volgens TS himself komt hij helemaal niet wanhopig en opdringerig over?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Hij zat via DM tegen me aan te zeiken dat het niet eerlijk is dat ik hem over één kam schoor met 'die andere fokkers' die ook vanuit een SEX topic gezellig een praatje probeerden te maken. En hoe vaak ik ook herhaalde 'zit niet zo te zeiken, laat me met rust', hij moest toch echt nog even verduidelijken hoe vreselijk oneerlijk dat was "ffs" en hoe verwaand ik ben "ffs". Frusti mannetje.
Of menstrueer je toevallig?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef Dipkip het volgende:
Het komt denk ik doordat ik een paranoïde kuthoer ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Ja jongen, leg jij het eens uit, want al die domme vrouwen snappen er he-le-maal niets van.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
.... Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen hoor.. maar ik loop 3 pagina's achter en dit is inmiddels veranderd in een TS is wanhopig, laten we hem met zijn allen gaan haten topic.
Ja, je hebt een wespennest geopend want wij zijn allemaal mannenhaatsters.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
.... Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen hoor.. maar ik loop 3 pagina's achter en dit is inmiddels veranderd in een TS is wanhopig, laten we hem met zijn allen gaan haten topic.
Ja. Maar dan wel om gewoon een kletspraatje te maken hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef Xeanor het volgende:
Hij heeft werkelijk iedere vrouw in dit topic een DM gestuurd of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Raises hand.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef Xeanor het volgende:
Hij heeft werkelijk iedere vrouw in dit topic een DM gestuurd of wat?
Hij heeft naar honderden lopen DM'en natuurlijk. Ik vraag me af hoeveel mannen hij DM't voor een gezellig kletspraatje.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:50 schreef Xeanor het volgende:
Eigenlijk best grappig. Of hij heeft al naar naar honderden lopen DM'en, of hij heeft net de paar verkeerde te pakken.
Gewoon.... nul?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij heeft naar honderden lopen DM'en natuurlijk. Ik vraag me af hoeveel mannen hij DM't voor een gezellig kletspraatje.
optie 1. Vanaf het moment dat ik ging posten in een topic die van SEX naar KLB was geplaatst kreeg ik een dm van hem. Ik post zelf nooit in SEX dus dacht dat het wat luchtigs was omdat ik normaal niet vaak dm's krijg. (ik post voornamelijk in ONZ, KLB en GC)quote:Op maandag 18 juli 2011 13:50 schreef Xeanor het volgende:
Eigenlijk best grappig. Of hij heeft al naar naar honderden lopen DM'en, of hij heeft net de paar verkeerde te pakken.
Ben toch wel serieus benieuwd naar wat je wil bereiken met al je berichten en de ''klacht'' va dit topic, waarom je er zo fanatiek mee bezig bent etc, je lijkt je zoveel bezig te houden met wat anderen vinden of zouden moeten vinden dat je niet doorhebt dat je in het najagen daarvan je mensen benadert op een manier die ze vervelend vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
ik heb het zojuist opgezocht, allicht saai (moet je zelf weten) maar het waren er 2x 2, allebei de keren stopte ik na het 2e berichtje en stuurde ik nog als eindnote dat ik het asociaal vond dat ze er niet op reageerde (waar dit topic dus ook over gaat) dus in totaal heb ik verspreid over 2 dagen 4+2 berichtjes gestuurd waar ik antwoord op had gewild, gewoon om normaal sociaal te doen, niet gehad... Dus veel berichtjes kan ik het niet noemen want na 1 berichtje weet je toch niet of iemand je negeert of wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:35 schreef Dipkip het volgende:
Ok, nou, de redenen waarom ik niet reageerde:
- je berichtjes waren vrij saai en vrij veel
ik geloof hier weinig van, ik reageerde na aanleiding van een post van jezelf, dus ik geloof dit echt niet, ik reageer ook vrij direct als ik vind dat een vraag of iets dergelijks niet thuishoort in een topic, zo ook bij seven in dit topic die me daarom wanhopig vond.quote:- ik zit niet constant achter mn pc dus ze waren soms al van uren geleden
Te druk om hoi te zeggen of iemand af te wijzenquote:- ik heb het druk
Geloof ik best, daarom dit topicquote:- heel veel fokkers sturen zulke berichtjes als je als vrouw in SEX post
Geloof ik best, vandaar dit topicquote:- je kunt wel zeggen dat je 'alleen aardig wil doen' maar meestal willen ze toch iets van je
Geloof ik ook best, maar wat is er mis met een beetje sociaal contact?quote:- ik wil niks van jou
Ja sorry hoor.quote:- ik zit te fokken als afleiding omdat ik mn relatie heb verbroken gisteren
Jezus, veredeld wezen, als iemand niet leuk genoeg is betekent dat niet dat jij per definitie iemand zou moeten negeren, dat is verwaand.quote:- dat was o.a. omdat ie claimerig was, eiste dat ik zn handje vasthield, lachte om zn grapjes en ALTIJD iets terug zei.... als je maar leuk genoeg bent reageren de dames wel hoor, maar ga het niet zitten afdwingen, dat is erg onaantrekkelijk
Prima, ik hecht toch meer waarde aan wat iemand van me vind ook al is het een onbekende.quote:En als je me daar een sjacherijnig kutwijf om wilt vinden, ga je gang. Interesseert mij toch geen reet wat de een of andere fokker van me vindthet is fok, geen therapiegroepje
En waarom denk jij dat je recht heb op een antwoord? Alsof ze dat aan jou verplicht zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, veredeld wezen, als iemand niet leuk genoeg is betekent dat niet dat jij per definitie het recht hebt om iemand te negeren, dat is verwaand.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat je recht heb op een antwoord? Alsof ze dat aan jou verplicht zijn.
Vandaar dat er in mijn op staat: ''- Is dit de schuld van de mannen en verdienen wij serieus geen normale omgang omdat de sociale man tot een zodanig select groepje behoord dat die terecht wordt verwaarloost?''quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Dit inderdaad. Ik kanquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat je recht heb op een antwoord? Alsof ze dat aan jou verplicht zijn.
Dit inderdaad. Kingtoppie, gewoon negeren en als ze bitchy doen geef je hen de vinger en loop je weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, het gaat mij erom dat er blijkbaar gedacht wordt dat als iemand niet leuk is dat het dan normaal is dat je niet reageertquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Er is niks mis mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof ik ook best, maar wat is er mis met een beetje sociaal contact?
Weet je meteen waar je aan toe bent toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, het gaat mij erom dat er blijkbaar gedacht wordt dat als iemand niet leuk is dat het dan normaal is dat je niet reageert
Komt nogal hard aan. (hoewel het geen fuck zou moeten uitmaken natuurlijk als je afgewezen wordt door iemand die zich te goed voelt om te reageren)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je meteen waar je aan toe bent toch?
Niet perse. Er zijn genoeg mannen die sociaal genoeg zijn en genoeg die dat niet zijn. Meestal leren ze het met ervaring.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaar dat er in mijn op staat: ''- Is dit de schuld van de mannen en verdienen wij serieus geen normale omgang omdat de sociale man tot een zodanig select groepje behoord dat die terecht wordt verwaarloost?''
Als je dat al niet kunt hebben, zou ik ver, ver weg van fora blijven.quote:
Alleen als je er een lief berichtje op hebt geschreven.quote:
Maar dat is het hem nou juist. Je behoort niet tot een select gezelschap, je behoort tot een enorme grauwe massa van wanhopige kneuzen die zichzelf allemaal enorm bijzonder vinden. Je bent niet bijzonder, je bent exact het zelfde als de 100 idioten voor je die ik óók heb genegeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Vandaar dat er in mijn op staat: ''- Is dit de schuld van de mannen en verdienen wij serieus geen normale omgang omdat de sociale man tot een zodanig select groepje behoord dat die terecht wordt verwaarloost?''
Ik stuur je wel een DM.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Alleen als je er een lief berichtje op hebt geschreven.
Als je nog op meningen zat te wachten; al je berichten, posts en vooral ook dit topic is allemaal gebaseerd op jouw behoefte aan aandacht, je zit er echt om te schreeuwen, ook je frustratie is daar een verlengde van.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
Geloof ik ook best, maar wat is er mis met een beetje sociaal contact?
Jezus, veredeld wezen, als iemand niet leuk genoeg is betekent dat niet dat jij per definitie iemand zou moeten negeren, dat is verwaand.
Arrogant als ik ben, reageer ik daar vast niet op.quote:
Wie zegt dat ik denk dat vrouwen daarop zitten te wachten? Ik denk dat niemand het erg vind om gewoon een praatje te maken en als reden om een DM te sturen heeft niks te maken in welk subforum ik post, en dat ik graag een praatje maak en het frustrerend en erg vind als iemand mij negeert ligt in mijn karakter ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het daarbij nogal arrogant dat TS blijkbaar denkt dat vrouwen daarop zitten te wachten. Op hem en zijn DM's zitten te wachten omdat ze in een seksueel subforum posten.
Is dat arrogantie uit zelfbescherming TS, uit onzekerheid, uit wanhoop of uit karakter?
Zou het kunnen dat jij dit allemaal te persoonlijk opvat?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt nogal hard aan. (hoewel het geen fuck zou moeten uitmaken natuurlijk als je afgewezen wordt door iemand die zich te goed voelt om te reageren)
Aha, alle mannen zijn zo?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nou juist. Je behoort niet tot een select gezelschap, je behoort tot een enorme grauwe massa van wanhopige kneuzen die zichzelf allemaal enorm bijzonder vinden. Je bent niet bijzonder, je bent exact het zelfde als de 100 idioten voor je die ik óók heb genegeerd.
De meesten komen hier enkel om een forumpost te maken, niet om privéberichten te wisselen met tientallen wanhopige mannen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik denk dat vrouwen daarop zitten te wachten? Ik denk dat niemand het erg vind om gewoon een praatje te maken en als reden om een DM te sturen heeft niks te maken in welk subforum ik post, en dat ik graag een praatje maak en het frustrerend en erg vind als iemand mij negeert ligt in mijn karakter ja.
Dat kan jij niet voor anderen bepalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik denk dat vrouwen daarop zitten te wachten? Ik denk dat niemand het erg vind om gewoon een praatje te maken en als reden om een DM te sturen heeft niks te maken in welk subforum ik post, en dat ik graag een praatje maak en het frustrerend en erg vind als iemand mij negeert ligt in mijn karakter ja.
Nee, alle mannen die ik negeer zijn zo. Leuke mannen negeer ik uiteraard niet. Maar jij bent niet leuk.quote:
Als je dat doet dan open ik een topic over arrogantie bij vrouwen en zulks.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Arrogant als ik ben, reageer ik daar vast niet op.
Zou kunnenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef Canillas het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat jij dit allemaal te persoonlijk opvat?
Ik denk dat hij het allemaal niet zo goed kan zien door dat enorme bord voor zijn kop.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, alle mannen die ik negeer zijn zo. Leuke mannen negeer ik uiteraard niet. Maar jij bent niet leuk.
Snap je het nu of moet ik streepjes tussen de lettergrepen gaan typen?
Niet leuk = negeren (ook al is het goed bedoelt door meneer)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, alle mannen die ik negeer zijn zo. Leuke mannen negeer ik uiteraard niet. Maar jij bent niet leuk.
Snap je het nu of moet ik streepjes tussen de lettergrepen gaan typen?
Dm heeft inderdaad meer de lading van Email, je gaat ook niet jan en alleman mailen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef Ripley het volgende:
Kingtoppie, ik heb het idee dat je niet helemaal begrijpt hoe fok werkt. Als je geinteresseerd bent in iemands mening kan dat toch prima in het topic? DM/PM wekt de indruk dat je dichterbij iemand wil komen en als die iemand een vreemde van je is kan dat opdringerig overkomen. Leer nu eerst eens wat mensen kennen voordat je kennelijk allerlei dames gaat benaderen via prive manieren
Kijk, man, je moet het ook niet persoonlijk nemen. Misschien als deze dames jou IRL zou ontmoeten zouden ze een geweldige oprechte jongen vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet leuk = negeren (ook al is het goed bedoelt door meneer)
Wat hebben zij te maken met jouw bedoelingen? Jij bedoelt het op een bepaalde manier dus moeten zij daarop reageren zoals jij wilt?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet leuk = negeren (ook al is het goed bedoelt door meneer)
Gewoon een praatje maken door een dm te sturen die verder ingaat op een post van me in SEX .... Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |