Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:50 schreef Vesperfly het volgende:
Vind dit wel herkenbaar, ben zelfs ook soms arrogant tegen mannen met stappen. Terwijl dat helemaal niet in mijn aard ligt. Vaak is het gewoon inderdaad uit zelfbescherming wat weerlegt wordt met 'ik vind mezelf leuker/beter dan hem' wat helemaal niet zo is. En ook omdat je weet dat sommige mensen tijdens het stappen dan blijven plakken, terwijl je met vriendinnen op stap bent. Irritant.
True, en ook hoe vals ze kunnen worden als er meerdere zijn in een groep die de desbetreffende man leuk vinden. Let's be honest, je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen, en wanneer dit wel het geval is worden sommige vrouwen een tikkeltje venijnigquote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt.
Als je enkel "superleuke" mannen die de hele groep allemaal wel leuk vinden enkel uitkiest wel ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen
Ja maar jij verdient liefde meidquote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Seven. het volgende:
The fuck, zelfs ik krijg dm aandacht genoeg.
Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
maar ik ben in elk geval helemaal klaar met een bepaald soort gesprekken dat voor spontaan moet doorgaan.
Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:48 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
[..]
Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.
Het was niet seksueel getint in dit geval. Hij stuurt voornamelijk berichtjes in de trant van 'haha ja dat klopt echt wat je daar zei'. Van die dingen waar je met de beste wil van de wereld al niet leuk op kunt reageren, laat staan als je humeur al te wensen over liet vóór je tien van die berichtjes kreeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:06 schreef Copycat het volgende:
Als ik per DM een seksueel getint berichtje krijg van een user waar ik geen 'geschiedenis' mee heb, omdat ik iets in SEX heb gepost, reageer ik simpelweg niet. Ik post op een forum, niet op Lexa.
Ah, pardon.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Soms DMt iemand een leuke opmerking, dan stuur ik wel wat terug meestal. Maar als het me niet aanspreekt.... Het is een beetje zoals die lui in de stad die staan te ronselen voor greenpeace en het parool enzo. Als je af en toe in de stad bent en je loopt daar vrolijk te zijn zeg je heus wel wat terug als ze je aanspreken. Als je in de stad werkt en je wordt iedere dag minimaal vier keer aangeklampt komt er een moment waarop je gewoon doorloopt in plaats van vriendelijk uit te leggen waarom je niet geïnteresseerd bent in hun prachtige aanbieding en ze een fijne dag te wensen. Dat is natuurlijk niet leuk voor die jongens en meisjes van het parool en amnesty, maar dan moet je dat werk maar niet gaan doen als je daar niet tegen kunt. En dan moeten mannen zich maar niet opdringen, als ze niet tegen afwijzingen kunnen. Ik zie geen enkele vorm van inlevingsvermogen in dit hele topic staan over dat er misschien aan mijn kant wel een reden voor is behalve mijn walgelijke kutkarakter. Dus waarom moet ik me wel inleven en het zielig vinden en steeds weer terugtypen dat ik geen zin heb om te DMen (om vervolgens uiteraard alsnog arrogant en verwaand en weet ik veel wat genoemd te worden)?
Ik haat dat soort mannen. In de kroeg krijg je ook de een na de ander op je af en het maakt niet uit of je ze meteen negeert of vriendelijk afwijst. Als je hun bier weigert aan te nemen is het meestal alsnog huwhuwhuw zeker ongesteld huwhuw. Rot. Toch. Op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |