Oh, dat soort dingen maken vrouwen in het echte leven ook mee. Iets vergelijkbaars overkwam mij in de kroeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Altijd wel geweten dat er best wat kansloos volk op FOK zit, maar dit... tering.
Mannen...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef Seven. het volgende:
Oh, dat soort dingen maken vrouwen in het echte leven ook mee. Iets vergelijkbaars overkwam mij in de kroeg.
De correcte stijlvorm is:quote:
....what the fuck?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Maar op internet, alleen vanuit dat ene topic waar kingtoppie mij uitgepikt had om me te DMen, was hij een van vier. En dat is dan één topic, en niet een waarin ik nou iets heel aantrekkelijks over mezelf vertelde. Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Kingtoppie daarentegen voelt die behoefte nog steedsquote:Op maandag 18 juli 2011 12:59 schreef Xeanor het volgende:
....what the fuck?
Kennelijk ben ik dan een rare, nooit de behoefte iemand te DMen
Blijkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
Maar in dit topic durft ie niet meer te komen?
Hoe kansloos.
Wat raar?! Volgens TS himself komt hij helemaal niet wanhopig en opdringerig over?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Hij zat via DM tegen me aan te zeiken dat het niet eerlijk is dat ik hem over één kam schoor met 'die andere fokkers' die ook vanuit een SEX topic gezellig een praatje probeerden te maken. En hoe vaak ik ook herhaalde 'zit niet zo te zeiken, laat me met rust', hij moest toch echt nog even verduidelijken hoe vreselijk oneerlijk dat was "ffs" en hoe verwaand ik ben "ffs". Frusti mannetje.
Of menstrueer je toevallig?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef Dipkip het volgende:
Het komt denk ik doordat ik een paranoïde kuthoer ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Ja jongen, leg jij het eens uit, want al die domme vrouwen snappen er he-le-maal niets van.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
.... Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen hoor.. maar ik loop 3 pagina's achter en dit is inmiddels veranderd in een TS is wanhopig, laten we hem met zijn allen gaan haten topic.
Ja, je hebt een wespennest geopend want wij zijn allemaal mannenhaatsters.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
.... Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen hoor.. maar ik loop 3 pagina's achter en dit is inmiddels veranderd in een TS is wanhopig, laten we hem met zijn allen gaan haten topic.
Ja. Maar dan wel om gewoon een kletspraatje te maken hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef Xeanor het volgende:
Hij heeft werkelijk iedere vrouw in dit topic een DM gestuurd of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Raises hand.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef Xeanor het volgende:
Hij heeft werkelijk iedere vrouw in dit topic een DM gestuurd of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |