Joah als je ff het hele verhaal had gequotequote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij je anoniem voelt wil uiteraard niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt, want heeft FOK! heeft zo zijn huisregels die je in acht dient te nemen.
Ik vind je grappig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Copycat het volgende:
En verder groet ik mensen ook spontaan op straat. Ook onbekenden en maak ik een praatje als dat zo uitkomt.
Maar dan begin ik niet over seksuele voorkeuren. Ook niet als we toevallig voor de Christine leDuc staan.
Het voelt voor mij niet zo persoonlijk omdat ik anoniem ben hier, dat is mijn fout zo zou ik het niet moeten zien, maar dat was ik dus uit het oog verloren, vandaar dat ik zo deed/dachtquote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Copycat het volgende:
En verder groet ik mensen ook spontaan op straat. Ook onbekenden en maak ik een praatje als dat zo uitkomt.
Maar dan begin ik niet over seksuele voorkeuren. Ook niet als we toevallig voor de Christine leDuc staan.
Waarom?quote:
Zo ongegeneerd zijn om allemaal intieme dingen te vragen puur omdat ik hier anoniem ben en dus het idee heb dat iedereen hier om die reden zo open naar elkaar toe is als maar kan terwijl dat als uitermate storend en stalkerig / creepy / pervert ervaren kan worden.quote:
[..]quote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan vooral gepaard met onbegrip... het waarom doet het hem.
[..]
Ik zie graag een wereld waar mensen sociaal met elkaar omgaan maar dat we die niet hebben en waarschijnlijk nooit gaan krijgen probeer ik beter te begrijpen naar aanleiding van dit topic.
Als je een bord voor je kop had en nu niet meer is dat alvast een positief iets, leer ervan zou ik zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ongegeneerd zijn om allemaal intieme dingen te vragen puur omdat ik hier anoniem ben en dus het idee heb dat iedereen hier om die reden zo open naar elkaar toe is als maar kan terwijl dat als uitermate storend en stalkerig / creepy / pervert ervaren kan worden.
Nooit mijn bedoeling geweest, ook dat DM gebruik dus ervaren wordt als een bepaalde lijn die overschreden wordt qua persoonlijk contact en als opdringerig ervaren kan worden had ik nooit rekening mee gehouden... dus ik voel me kut omdat ik een bord voor mijn kop had, daarnaast ook omdat heel veel mensen halverwege dit topic de behoefte hadden mij volledig de grond in te boren zonder dat ik mezelf kon verweren vind ik wat jammer, want er werd gedaan alsof ik alles expres deed, en dat is dus niet zo.. dus ik vind het jammer dat mensen nu een naar beeld van mij getrokken hebben... Dat had ik graag persoonlijker gezien, maar misschien dat dit beter was omdat nu alles gelijk op een hoop gegooid werd? wie weet?
Mag het iets gedetailleerder alsjeblieft?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef lichtekooi het volgende:
ik moet zeggen dat ik je manier van posten heel irritant vind en het feit dat je het allemaal beter schijnt te weten ook.
Jij wilt gewoon te graagquote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
waarom word ik nooit per DM benaderd door TS !?!?!hm?!?!?
Oftewel: je wist prima dat die Fok!vrouwen het niet te graag wilden.quote:
Te is nooit goed hèquote:Op maandag 18 juli 2011 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oftewel: je wist prima dat die Fok!vrouwen het niet te graag wilden.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
waarom word ik nooit per DM benaderd door TS !?!?!hm?!?!?
Nee hoor, dat zeg jij. En het bizarre en ironische is dat je weer aan het projecteren bent. Heb jij mij wel eens ontmoet dan? Nee hé? Veroordeel me dan ook niet.. Jij bent hier degene die van alles over dingen en verhalen op internet fora over gedrag van mensen vind toch? Ik zeg niet dat die mensen gek zijn, ik constateer wel dat de maatschappij een omgekeerde wereld aan het worden is, waarin mensen negatieve dingen zoeken achter een simpele glimlach of hallo.. Hou toch op man, ik noem niemand gek, maar deze ontwikkeling IS GEWOON VERKNIPT. Wat doe je hier eigenlijk als je zo goed bent? Kom je bevestiging vragen omdat het je in je echte sociale leven niet lukt? Voel je je vast lekker bij hé, samen met je gedragsgestoorde vriendinnetjes online lekker op een kwetsbaar persoon als TS reageren?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik snap dat je zegt ''Ik probeer altijd positief en onbevooroordeeld te zijn'' want iets proberen betekent dat je het niet doet, als jij mensen die niet vriendelijk reageren op jouw toenadering in welke vorm dan ook bestempeld als ''gek'' dan vind ik dat niet positief of onbevooroordeeld.
Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vriendelijk en open op straat hoor. Maar als de volgende stap is of je wel eens je keel wil laten dichtknijpen opeens eens tuk minder. Heel gek is dat.
Ja hé? Het klinkt bijna geloofwaardig zo op 't forum.. Hier durf je dat wel van jezelf te zeggen hé? Hahahaha.. Vertel eens schat, hoe zie jij precies irl wat voor bedoelingen de meneer de meneer in kwestie heeft, wen welke aspecten van jou mensen kennis komen daarbij van pas?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik zie irl meteen of het leuk bedoeld is of dat meneer in kwestie wellicht op iets meer hoopt dan dat. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik daarvoor over voldoende mensenkennis beschik.
Op een forum heb je daar toch sneller je bedenkingen bij dan irl.
idd. Ik probeerde TS al te interesseren voor een deel 2, maar hij wil eigenlijk niet. Zeg jij er eens wat van..quote:
Leer eens lezen gast. Ik zegd at ik tegen iedereen open en spontaan ben. Maar dat dat snel klaar is als er gevraagd word in zin 1 of 2 of ik graag gewurgd wordt tijdens de seks. Dat heeft niks met angst te maken hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Retronix het volgende:
Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..
Gefrustreerde klapjosti ben jij, zeg!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeg jij. En het bizarre en ironische is dat je weer aan het projecteren bent. Heb jij mij wel eens ontmoet dan? Nee hé? Veroordeel me dan ook niet.. Jij bent hier degene die van alles over dingen en verhalen op internet fora over gedrag van mensen vind toch? Ik zeg niet dat die mensen gek zijn, ik constateer wel dat de maatschappij een omgekeerde wereld aan het worden is, waarin mensen negatieve dingen zoeken achter een simpele glimlach of hallo.. Hou toch op man, ik noem niemand gek, maar deze ontwikkeling IS GEWOON VERKNIPT. Wat doe je hier eigenlijk als je zo goed bent? Kom je bevestiging vragen omdat het je in je echte sociale leven niet lukt? Voel je je vast lekker bij hé, samen met je gedragsgestoorde vriendinnetjes online lekker op een kwetsbaar persoon als TS reageren?
Ik weet heel goed hoe mensen die goed in hun vel zitten reageren op vriendelijk gedrag, en ik weet ook heel goed hoe onzekere, misgunnende en hatende personen reageren uit onvermogen en gebrek aan sociale vaardigheden..
Blijf vooral haten, ik blijf vooral lachen, en deze keer lach ik je niet toe maar uit!
[..]
Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..
[..]
Ja hé? Het klinkt bijna geloofwaardig zo op 't forum.. Hier durf je dat wel van jezelf te zeggen hé? Hahahaha.. Vertel eens schat, hoe zie jij precies irl wat voor bedoelingen de meneer de meneer in kwestie heeft, wen welke aspecten van jou mensen kennis komen daarbij van pas?
Ben je ook lekker aan het projecteren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |