abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99621921
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat jij je anoniem voelt wil uiteraard niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt, want heeft FOK! heeft zo zijn huisregels die je in acht dient te nemen.
Joah als je ff het hele verhaal had gequote :P
Ik bedoel gewoon dat er gewoon nauwelijks consequenties zijn aan je acties, omdat je anoniem bent, daardoor vind ik het minder beladen om over dingen te praten en daardoor ben ik die beladenheid die iemand anders nog wel voelt uit het oog verloren.
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:40:25 #277
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99621998
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Copycat het volgende:
En verder groet ik mensen ook spontaan op straat. Ook onbekenden en maak ik een praatje als dat zo uitkomt.
Maar dan begin ik niet over seksuele voorkeuren. Ook niet als we toevallig voor de Christine leDuc staan.
Ik vind je grappig.
O+
pi_99622078
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Copycat het volgende:
En verder groet ik mensen ook spontaan op straat. Ook onbekenden en maak ik een praatje als dat zo uitkomt.
Maar dan begin ik niet over seksuele voorkeuren. Ook niet als we toevallig voor de Christine leDuc staan.
Het voelt voor mij niet zo persoonlijk omdat ik anoniem ben hier, dat is mijn fout zo zou ik het niet moeten zien, maar dat was ik dus uit het oog verloren, vandaar dat ik zo deed/dacht
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:48:21 #279
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99622362
Je hebt er van geleerd, dat is mooi.
O+
pi_99622420
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Saisai het volgende:
Je hebt er van geleerd, dat is mooi.
Ik voel me nog steeds kut :(
Rustig aan.
pi_99622471
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_99622760
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe Voel Je Je Nu? #696 *)
pi_99622947
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Canillas het volgende:

[..]

Waarom?
Zo ongegeneerd zijn om allemaal intieme dingen te vragen puur omdat ik hier anoniem ben en dus het idee heb dat iedereen hier om die reden zo open naar elkaar toe is als maar kan terwijl dat als uitermate storend en stalkerig / creepy / pervert ervaren kan worden.
Nooit mijn bedoeling geweest, ook dat DM gebruik dus ervaren wordt als een bepaalde lijn die overschreden wordt qua persoonlijk contact en als opdringerig ervaren kan worden had ik nooit rekening mee gehouden... dus ik voel me kut omdat ik een bord voor mijn kop had, daarnaast ook omdat heel veel mensen halverwege dit topic de behoefte hadden mij volledig de grond in te boren zonder dat ik mezelf kon verweren vind ik wat jammer, want er werd gedaan alsof ik alles expres deed, en dat is dus niet zo.. dus ik vind het jammer dat mensen nu een naar beeld van mij getrokken hebben... Dat had ik graag persoonlijker gezien, maar misschien dat dit beter was omdat nu alles gelijk op een hoop gegooid werd? wie weet?
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 16:10:15 #284
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_99623318
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar dat gaat dan vooral gepaard met onbegrip... het waarom doet het hem.

[..]

Ik zie graag een wereld waar mensen sociaal met elkaar omgaan maar dat we die niet hebben en waarschijnlijk nooit gaan krijgen probeer ik beter te begrijpen naar aanleiding van dit topic.
[..]

Ok het zit in mij om het een en ander te willen, ik zou mezelf er bij neer moeten leggen dat ik het niet ga krijgen.. Hoewel meer begrip voor het negeren van sommigen mij verder zou helpen..
[/quote]je krijgt allerlei redenen en dan nog wil je het niet begrijpen, want het zijn voor je gevoel 'verkeerde' redenen... ik moet zeggen dat ik je manier van posten heel irritant vind en het feit dat je het allemaal beter schijnt te weten ook.
Misschien is dat de reden dat je genegeerd wordt.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  maandag 18 juli 2011 @ 16:11:28 #285
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_99623367
Excuus je hebt het licht al gezien.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  maandag 18 juli 2011 @ 16:12:32 #286
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_99623412
waarom word ik nooit per DM benaderd door TS !?!?! }:| hm?!?!? :(
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_99623536
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zo ongegeneerd zijn om allemaal intieme dingen te vragen puur omdat ik hier anoniem ben en dus het idee heb dat iedereen hier om die reden zo open naar elkaar toe is als maar kan terwijl dat als uitermate storend en stalkerig / creepy / pervert ervaren kan worden.
Nooit mijn bedoeling geweest, ook dat DM gebruik dus ervaren wordt als een bepaalde lijn die overschreden wordt qua persoonlijk contact en als opdringerig ervaren kan worden had ik nooit rekening mee gehouden... dus ik voel me kut omdat ik een bord voor mijn kop had, daarnaast ook omdat heel veel mensen halverwege dit topic de behoefte hadden mij volledig de grond in te boren zonder dat ik mezelf kon verweren vind ik wat jammer, want er werd gedaan alsof ik alles expres deed, en dat is dus niet zo.. dus ik vind het jammer dat mensen nu een naar beeld van mij getrokken hebben... Dat had ik graag persoonlijker gezien, maar misschien dat dit beter was omdat nu alles gelijk op een hoop gegooid werd? wie weet?
Als je een bord voor je kop had en nu niet meer is dat alvast een positief iets, leer ervan zou ik zeggen ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_99623621
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef lichtekooi het volgende:
ik moet zeggen dat ik je manier van posten heel irritant vind en het feit dat je het allemaal beter schijnt te weten ook.
Mag het iets gedetailleerder alsjeblieft?
Rustig aan.
pi_99623649
quote:
8s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
Jij wilt gewoon te graag :P :s)
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 16:22:11 #290
94676 Garisson72
pi_99623772
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Jij wilt gewoon te graag :P :s)
Oftewel: je wist prima dat die Fok!vrouwen het niet te graag wilden.
pi_99623877
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:22 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Oftewel: je wist prima dat die Fok!vrouwen het niet te graag wilden.
Te is nooit goed hè ;)
Rustig aan.
pi_99624032
quote:
8s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
Dan doe je iets verkeerd. :7
  maandag 18 juli 2011 @ 16:44:14 #293
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99624630
Ik lees net het volgende, misschien moet TS het over de sms proberen? :P

Vrouwen dol op pikante smsjes
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 18 juli 2011 @ 16:44:33 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99624637
nuttig topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 18 juli 2011 @ 16:48:08 #295
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99624778
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik snap dat je zegt ''Ik probeer altijd positief en onbevooroordeeld te zijn'' want iets proberen betekent dat je het niet doet, als jij mensen die niet vriendelijk reageren op jouw toenadering in welke vorm dan ook bestempeld als ''gek'' dan vind ik dat niet positief of onbevooroordeeld.
Nee hoor, dat zeg jij. En het bizarre en ironische is dat je weer aan het projecteren bent. Heb jij mij wel eens ontmoet dan? Nee hé? Veroordeel me dan ook niet.. Jij bent hier degene die van alles over dingen en verhalen op internet fora over gedrag van mensen vind toch? Ik zeg niet dat die mensen gek zijn, ik constateer wel dat de maatschappij een omgekeerde wereld aan het worden is, waarin mensen negatieve dingen zoeken achter een simpele glimlach of hallo.. Hou toch op man, ik noem niemand gek, maar deze ontwikkeling IS GEWOON VERKNIPT. Wat doe je hier eigenlijk als je zo goed bent? Kom je bevestiging vragen omdat het je in je echte sociale leven niet lukt? Voel je je vast lekker bij hé, samen met je gedragsgestoorde vriendinnetjes online lekker op een kwetsbaar persoon als TS reageren?

Ik weet heel goed hoe mensen die goed in hun vel zitten reageren op vriendelijk gedrag, en ik weet ook heel goed hoe onzekere, misgunnende en hatende personen reageren uit onvermogen en gebrek aan sociale vaardigheden..

Blijf vooral haten, ik blijf vooral lachen, en deze keer lach ik je niet toe maar uit! :)

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben ook heel vriendelijk en open op straat hoor. Maar als de volgende stap is of je wel eens je keel wil laten dichtknijpen opeens eens tuk minder. Heel gek is dat. :)
Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik zie irl meteen of het leuk bedoeld is of dat meneer in kwestie wellicht op iets meer hoopt dan dat. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik daarvoor over voldoende mensenkennis beschik.

Op een forum heb je daar toch sneller je bedenkingen bij dan irl.
Ja hé? Het klinkt bijna geloofwaardig zo op 't forum.. Hier durf je dat wel van jezelf te zeggen hé? Hahahaha.. Vertel eens schat, hoe zie jij precies irl wat voor bedoelingen de meneer de meneer in kwestie heeft, wen welke aspecten van jou mensen kennis komen daarbij van pas?

[ Bericht 16% gewijzigd door Retronix op 18-07-2011 16:57:27 ]
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  maandag 18 juli 2011 @ 16:51:17 #296
94676 Garisson72
pi_99624918
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef Re het volgende:
nuttig topic
idd. Ik probeerde TS al te interesseren voor een deel 2, maar hij wil eigenlijk niet. Zeg jij er eens wat van..
  maandag 18 juli 2011 @ 16:55:36 #297
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99625098
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Retronix het volgende:

Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..
Leer eens lezen gast. Ik zegd at ik tegen iedereen open en spontaan ben. Maar dat dat snel klaar is als er gevraagd word in zin 1 of 2 of ik graag gewurgd wordt tijdens de seks. Dat heeft niks met angst te maken hoor. :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 18 juli 2011 @ 17:00:07 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99625313
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Retronix het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zeg jij. En het bizarre en ironische is dat je weer aan het projecteren bent. Heb jij mij wel eens ontmoet dan? Nee hé? Veroordeel me dan ook niet.. Jij bent hier degene die van alles over dingen en verhalen op internet fora over gedrag van mensen vind toch? Ik zeg niet dat die mensen gek zijn, ik constateer wel dat de maatschappij een omgekeerde wereld aan het worden is, waarin mensen negatieve dingen zoeken achter een simpele glimlach of hallo.. Hou toch op man, ik noem niemand gek, maar deze ontwikkeling IS GEWOON VERKNIPT. Wat doe je hier eigenlijk als je zo goed bent? Kom je bevestiging vragen omdat het je in je echte sociale leven niet lukt? Voel je je vast lekker bij hé, samen met je gedragsgestoorde vriendinnetjes online lekker op een kwetsbaar persoon als TS reageren?

Ik weet heel goed hoe mensen die goed in hun vel zitten reageren op vriendelijk gedrag, en ik weet ook heel goed hoe onzekere, misgunnende en hatende personen reageren uit onvermogen en gebrek aan sociale vaardigheden..

Blijf vooral haten, ik blijf vooral lachen, en deze keer lach ik je niet toe maar uit! :)

[..]

[..]

Ja hé? Het klinkt bijna geloofwaardig zo op 't forum.. Hier durf je dat wel van jezelf te zeggen hé? Hahahaha.. Vertel eens schat, hoe zie jij precies irl wat voor bedoelingen de meneer de meneer in kwestie heeft, wen welke aspecten van jou mensen kennis komen daarbij van pas?
Gefrustreerde klapjosti ben jij, zeg!
Resistance is futile.
  maandag 18 juli 2011 @ 17:01:05 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99625360
Ik ben dus toch niet gek trouwens. Ik dacht op pagina 2 mijn mening te moeten nuanceren maar dat was helemaal niet nodig. -O-
Resistance is futile.
  maandag 18 juli 2011 @ 17:02:19 #300
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99625428
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gefrustreerde klapjosti ben jij, zeg!
Ben je ook lekker aan het projecteren?
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')