abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99619650
Wat ik nu denk is dat er ook heel veel mensen zijn die niet over genoeg sociale skills beschikken.. Die komen dan eng of pervy over..

Ja TS, helaas is dat zo.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:49:04 #252
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_99619655
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij kan dit soort dingen beter niet hier vragen, want dan krijgt hij geen aardige antwoorden ...
Ik zou toch echt beginnen met het pijnpunt van de ongewenste en veel te persoonlijke PM's nav posts in een subforum.
Daar begint het, niet bij dit topic.
Ah zo. Ik heb geen PM/DM van hem ontvangen, dus ik weet niet hoe hij is. Soms zeg hij wel wat enge dingen, ja. Maar wat ik wil zeggen:

Als je een naïeve onschuldige jongen (of meisje) bent die meer informatie wil krijgen over onderwerpen die je niet op school leert (zoals seks, liefde, geluk, filosofie, enz) moet je niet op fok komen vragen. Zelfs niet in een topic, eigenlijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_99619658
[DM]
hejj moppie
alles toppiewoppie?
zit je al een beetje soppiesoppie?
groetjes kingtoppie! :*
[/DM]
pi_99619825
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ah zo. Ik heb geen PM/DM van hem ontvangen, dus ik weet niet hoe hij is. Soms zeg hij wel wat enge dingen, ja. Maar wat ik wil zeggen:

Als je een naïeve onschuldige jongen (of meisje) bent die meer informatie wil krijgen over onderwerpen die je niet op school leert (zoals seks, liefde, geluk, filosofie, enz) moet je niet op fok komen vragen. Zelfs niet in een topic, eigenlijk.
Google is your friend :D
  maandag 18 juli 2011 @ 14:58:54 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_99620117
TS je komt dat drijfzand niet meer uit.
pi_99620251
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:

[..]

Gast, je vroeg mij of ik het niet leuk vond om over haren trekken en keel dichtknijp-sex te praten.
Je gaf me zelf de link omdat ik ergens poste dat ik me verveelde. (in onz, klb of gc)
Zou niet het eerste zijn wat in mij opkwam om iemand te entertainen.

-O-
Ik weet nou niet of ik dit triest of eng vindt. :{
signatuurloos
pi_99620310
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Hexagon het volgende:
TS je komt dat drijfzand niet meer uit.
I know, Maar ik heb er van geleerd, excuses aan allen sorry.... Ik zie dat subforum ''sex'' niet als iets beladen of iets dergelijks... en ik vind het leuk om er in te posten, vind het leuk om te horen dat mensen erg verschillende meningen kunnen hebben en erg open-minded zijn (dus zelfs keelbeetpakken enzo)
OK ik snap nu dat dat veel te intieme materie is voor andere mensen als je uit het niets opeens zoiets krijgt als onderwerp.. dat ik het interessant vind en niet beladen neemt niet weg dat dit wél een beladen onderwerp is.

Mijn excuses.
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:05:20 #258
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99620391
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

I know, Maar ik heb er van geleerd, excuses aan allen sorry.... Ik zie dat subforum ''sex'' niet als iets beladen of iets dergelijks... en ik vind het leuk om er in te posten, vind het leuk om te horen dat mensen erg verschillende meningen kunnen hebben en erg open-minded zijn (dus zelfs keelbeetpakken enzo)
OK ik snap nu dat dat veel te intieme materie is voor andere mensen als je uit het niets opeens zoiets krijgt als onderwerp.. dat ik het interessant vind en niet beladen neemt niet weg dat dit wél een beladen onderwerp is.

Mijn excuses.
In d ekroeg vraag je ook niet aan een vreemde dame of ze haar keel wel eens dicht wil laten knijpen lijkt me. Het is gewoon common sense.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_99620395
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik weet nou niet of ik dit triest of eng vindt. :{
Ik was actief aan het posten in dat forum, en vond het een leuk onderwerp...

Tjoah excuses..
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:05:42 #260
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99620412
niet iedereen heeft de behoefte om met jan en alleman over sex en fantasiën te praten. Whut, ik heb niet eens de behoefte hierover te praten met mn vriend. :{
O+
pi_99620436
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

In d ekroeg vraag je ook niet aan een vreemde dame of ze haar keel wel eens dicht wil laten knijpen lijkt me. Het is gewoon common sense.
Dat voelt naar mijn mening toch anders, je bent hier anoniem op een forum... maar ik geef toe dat ik nogal extreem ben, ik zal me aanpassen sorry, brb
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:06:23 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99620443
Je mist het punt nog steeds. Het heeft nl geen zak met een eventuele beladenheid van het SEXsubforum te maken, maar alles met jouw gebrek aan sociale skills door vrouwen die in SEX posten lastig te vallen per DM.
Dàt is de beladenheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_99620444
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Retronix het volgende:
Ik heb geen bijbedoelingen en zoek er niets achter, ik vind het gewoon leuk om met mensen te praten en ik probeer aardig te zijn. Ik heb zelf ook genoeg ervaringen met meiden en vrouwen die zich positiever voordeden dan ze werkelijk waren, en ook met mannen.. Het is trouwens ook wel heel erg hoor als iemand gedag zegt en glimlacht, echt iets om wat achter te zoeken of je nou man of vrouw bent..

Vind jij dat jij kan bepalen of het erg is dat iemand daar wat achter zoekt? Kan jij dat over een ander zeggen? Heb je iets te vinden van hoe iemand zou moeten reageren op jou?
quote:
Waar heb je het in godsnaam over? Ik ga een grens over? Alsof jij vanachter je pc'tje op dit(blijkbaar met verknipte personen gevulde) forum kan beoordelen of ik een grens over ga als ik mensen gedag zeg.. Weetje wat ik denk, ik denk dat velen van jullie behoorlijk in de war zijn, en het vooral erg belangrijk vinden wat andere mensen over je denken.. Zoals ik al zei, erg onzeker.. Weetje wat het mooie is van gedag zeggen, glimlachen en oppervlakkige praatjes? Je weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt! Succes..
Jij spreekt hen aan; zij reageren niet en kijken weg; ze zitten er dus niet op te wachten. Als dat dan doen op een manier dat ze echt geen zin in jouw ''hoi'' hebben kan je er vanuit gaan dat jij iets doet wat hen op dat moment stoort. En als jij je zo ergert aan hun reactie op jou maak jij je kennelijk meer zorgen om wat zij van jou vinden dan andersom; zij laten je meteen weten dat ze er niet op zitten te wachten, ongeacht wat jij daar verder van vind.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_99620788
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:05 schreef Saisai het volgende:
niet iedereen heeft de behoefte om met jan en alleman over sex en fantasiën te praten. Whut, ik heb niet eens de behoefte hierover te praten met mn vriend. :{
I get it, sorry nogmaals.
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:17:43 #265
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99621022
ik vraag me af hoe je nu zelf over je insteek denkt eigenlijk TS. Je presenteerde het als heel casual, maar dat is dit toch niet echt.
pi_99621275
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef Ripley het volgende:
ik vraag me af hoe je nu zelf over je insteek denkt eigenlijk TS. Je presenteerde het als heel casual, maar dat is dit toch niet echt.
Om eerlijk te zijn wel hoor...
Maar ik zal zeker toegeven dat ik nogal makkelijk die DM functie gebruik en al helemaal makkelijk over een beladen onderwerp praat.. want ik heb totaal niet het gevoel dat het beladen is, ik voel me erg anoniem hier, en kan doen en laten wat ik wil, alleen het imago van mijn username is voor altijd verdoemt heb ik het idee dus ik ga maar een andere aanmaken en opnieuw beginnen denk...
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:22:50 #267
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99621280
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Canillas het volgende:

[..]

Vind jij dat jij kan bepalen of het erg is dat iemand daar wat achter zoekt? Kan jij dat over een ander zeggen? Heb je iets te vinden van hoe iemand zou moeten reageren op jou?

Ik probeer altijd positief en onbevooroordeeld te zijn. Ik denk niet na over dat soort dingen, ik zoek er niks achter en ga geen gedachten of gevoelens voor andere mensen invullen. Ik vind het wel belangrijk om aardig te zijn naar andere mensen.

[..]

Jij spreekt hen aan; zij reageren niet en kijken weg; ze zitten er dus niet op te wachten. Als dat dan doen op een manier dat ze echt geen zin in jouw ''hoi'' hebben kan je er vanuit gaan dat jij iets doet wat hen op dat moment stoort. En als jij je zo ergert aan hun reactie op jou maak jij je kennelijk meer zorgen om wat zij van jou vinden dan andersom; zij laten je meteen weten dat ze er niet op zitten te wachten, ongeacht wat jij daar verder van vind.

Dit is jou automatische aanname. Jij kunt niet beoordelen op welke manier ze dat doen en waarom(tenzij je er bij was). Ik erger me niet aan zulke reacties, dat is jou automatische invulling over mijn reactie op het naar beneden kijken, ik constateer het gewoon wel eens.
Dus nee, ik zeg vrouwen en meisjes gewoon vaak gedag met een glimlach. Ook begin ik regelmatig gesprekken met mannen of jongens, of dat nou over mijn borstcrawl techniek(die erg belabberd is) in het zwembad is, of de gast die in de bioscoop over filmprojectie begon. Ik ben niet zo berekenend, ik vind het leuk om met mensen te praten. Jullie(daarmee bedoel ik vooral de negatieve en bevooroordeelden die reageren in dit topic) kunnen kletsen en denken wat jullie willen, het is slechts een projectie om je eigen negatieve gedachten over mensen en je gedrag naar andere mensen goed te praten en te relativeren.

Ken je die spotjes van SIRE? Dat aardig zijn helemaal niet gek is? Ik weet wel hoe dat komt, met al die verknipte persoontjes, FOK is er maar weer een mooi voorbeeld van. Velen van jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet!

Nou fijne dag hoor, dat gun ik jullie echt met een glimlach! ;)
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_99621346
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Copycat het volgende:
Je mist het punt nog steeds. Het heeft nl geen zak met een eventuele beladenheid van het SEXsubforum te maken, maar alles met jouw gebrek aan sociale skills door vrouwen die in SEX posten lastig te vallen per DM.
Dàt is de beladenheid.
Gebrek aan social skills / geen gevoel voor beladenheid... ik denk het 2e, en dat is te verhelpen, ik snap het ook, sorry excuses...
Rustig aan.
pi_99621392
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Retronix het volgende:

[..]

Dus nee, ik zeg vrouwen en meisjes gewoon vaak gedag met een glimlach. Ook begin ik regelmatig gesprekken met mannen of jongens, of dat nou over mijn borstcrawl techniek(die erg belabberd is) in het zwembad is, of de gast die in de bioscoop over filmprojectie begon. Ik ben niet zo berekenend, ik vind het leuk om met mensen te praten. Jullie(daarmee bedoel ik vooral de negatieve en bevooroordeelden die reageren in dit topic) kunnen kletsen en denken wat jullie willen, het is slechts een projectie om je eigen negatieve gedachten over mensen en je gedrag naar andere mensen goed te praten en te relativeren.

Ken je die spotjes van SIRE? Dat aardig zijn helemaal niet gek is? Ik weet wel hoe dat komt, met al die verknipte persoontjes, FOK is er maar weer een mooi voorbeeld van. Velen van jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet!

Mooie post ^O^
Rustig aan.
pi_99621427
quote:

[..]

Ik snap dat je zegt ''Ik probeer altijd positief en onbevooroordeeld te zijn'' want iets proberen betekent dat je het niet doet, als jij mensen die niet vriendelijk reageren op jouw toenadering in welke vorm dan ook bestempeld als ''gek'' dan vind ik dat niet positief of onbevooroordeeld.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:26:04 #271
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99621438
quote:

[..]

Ik ben ook heel vriendelijk en open op straat hoor. Maar als de volgende stap is of je wel eens je keel wil laten dichtknijpen opeens eens tuk minder. Heel gek is dat. :)
  maandag 18 juli 2011 @ 15:26:21 #272
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99621451
quote:

[..]

Ik zie irl meteen of het leuk bedoeld is of dat meneer in kwestie wellicht op iets meer hoopt dan dat. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik daarvoor over voldoende mensenkennis beschik.

Op een forum heb je daar toch sneller je bedenkingen bij dan irl.
O+
  maandag 18 juli 2011 @ 15:28:40 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99621545
Excuses aanvaard.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:31:02 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99621627
En verder groet ik mensen ook spontaan op straat. Ook onbekenden en maak ik een praatje als dat zo uitkomt.
Maar dan begin ik niet over seksuele voorkeuren. Ook niet als we toevallig voor de Christine leDuc staan.
pi_99621777
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
ik voel me erg anoniem hier, en kan doen en laten wat ik wil
Dat jij je anoniem voelt wil uiteraard niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt, want heeft FOK! heeft zo zijn huisregels die je in acht dient te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')