Sorry hoor, maar wat een onzin. Omdat iemand zijn gedrag onprettig vindt, is diegene een eikel?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dat snap je dus niet. Dit is het internet. Ze drukken jou de grond in omdat ze dat leuk vinden. Mensen komen niet op fok om lief te doen en informatie uit te wisselen. Sommige wel, of veel wel, maar veel ook niet. Niet vergeten, de meest enge en nare mensen zitten hierop, dus ze reageren ook in je topic. En de normale mensen zijn ook gewoon eikels die niet bij zichzelf denken dat er een persoon achter de scherm zit.
Hoef je niet aan haar uit te leggenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O... juist dat was ik inderdaad![]()
Het was meer een grapje tegenover jouw post (de inhoud zal ik niet posten) als soort van extremen zegmaar..
Maar ik snap dat dit nogal intiem over kan komen, my bad, zal het niet meer doen ok?
Zo dan. De schuld ligt dus echt bij ons.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar dat snap je dus niet. Dit is het internet. Ze drukken jou de grond in omdat ze dat leuk vinden. Mensen komen niet op fok om lief te doen en informatie uit te wisselen. Sommige wel, of veel wel, maar veel ook niet. Niet vergeten, de meest enge en nare mensen zitten hierop, dus ze reageren ook in je topic. En de normale mensen zijn ook gewoon eikels die niet bij zichzelf denken dat er een persoon achter de scherm zit.
HAHAHAHAHAHA. En dan heeft hij het nog over "asociaal gedrag" als iemand niets terug stuurt. Echt...quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je houdt dingen echt niet luchtig als je me een privéberichtje stuurt of ik ook van zachte, liefdevolle seks oid houd.
Nee, ik heb het niet perse over hem. Voor zover ik weet is hij gewoon een klootzak of eikel. Ik vertel hem alleen dat hij niet moet denken dat mensen hier op fok aardige mensen zijn die open staan voor gesprek.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een onzin. Omdat iemand zijn gedrag onprettig vindt, is diegene een eikel?
Dat probeer ik dan ook te krijgen(gewoon praatje maken), en ik vind het nog steeds jammer als ik naar mijn mening onterecht genegeerd word.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat je wat niet gaat krijgen? Het is niet iemands zijn taak om jou aandacht en een leuk leven te bezorgen, dat is jouw taak
Hmm ok... maar brb ben even wegquote:Nee je lult niet raar, je vat het allemaal heel persoonlijk op, betrekt het op jezelf en dat is die negatieve lading waar je het over hebt; die komt van jou, niemand kan dat bij jou erin stoppen.
Gast, je vroeg mij of ik het niet leuk vond om over haren trekken en keel dichtknijp-sex te praten.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O... juist dat was ik inderdaad![]()
Het was meer een grapje tegenover jouw post (de inhoud zal ik niet posten) als soort van extremen zegmaar..
Maar ik snap dat dit nogal intiem over kan komen, my bad, zal het niet meer doen ok?
Ah oke. Ja het is hier soms net het echte leven.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet perse over hem. Voor zover ik weet is hij gewoon een klootzak of eikel. Ik vertel hem alleen dat hij niet moet denken dat mensen hier op fok aardige mensen zijn die open staan voor gesprek.
Ook nietquote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan. De schuld ligt dus echt bij ons.
Een camera in je huis is anders als een berichtje op een anoniem forum.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan een dm/pm nou niet privé zijn, alleen jij en degene die 'm krijgt, zien 'm toch?
Heus onschuldig! En hoe arrogant van jou om zijn onschuldige vriendelijkheid zo af te straffen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
Gast, je vroeg mij of ik het niet leuk vond om over haren trekken en keel dichtknijp-sex te praten.
Je gaf me zelf de link omdat ik ergens poste dat ik me verveelde. (in onz, klb of gc)
Zou niet het eerste zijn wat in mij opkwam om iemand te entertainen.
lolwhut?!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een camera in je huis is anders als een berichtje op een anoniem forum.
Was maar een grapje hoor, TS is toch niet echt zo'n geilneef...dat snap je ook wel. Gewoon een opening naar een gesprek wat daarna het liefst over koetjes en kalfjes gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gast, je vroeg mij of ik het niet leuk vond om over haren trekken en keel dichtknijp-sex te praten.
Je gaf me zelf de link omdat ik ergens poste dat ik me verveelde. (in onz, klb of gc)
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Draai je dingen nu niet 180 graden om?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ook niet. Ik probeer hem uit te leggen dat fok niet een leuke beschaafde plek is en dat hij beter dit soort dingen niet moet vragen.
Wat? Je komt echt eng over, gast.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Hoe moeten zij weten dat het een oprechte hoi is? Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!''
Ja dat doe ik, ik had vrijdagavond in de bioscoop nog een leerzaam gesprek over mijn plan om een filmprojector thuis te installeren met een aardige gast.
Denk dat over algemeen elk meisje/vrouw wel ervaring(en) heeft iemand die zich heel leuk en lief voordeed maar dat uiteindelijk niet bleek te zijn, kan me voorstellen dat ze wat beschrijft vervelend op opdringerig vinden, gewoon omdat ze er niet op zitten te wachten, of kan jij je niet voorstellen dat iemand niet op jouw ''opgewekte en oprechte'' hoi zit te wachten? Als die zo oprecht was dan zou de uitkomst kwa reactie erop je ook niet uitmaken; jij wilde gewoon hoi zeggen en dat heb je gedaan.
Ik heb geen bijbedoelingen en zoek er niets achter, ik vind het gewoon leuk om met mensen te praten en ik probeer aardig te zijn. Ik heb zelf ook genoeg ervaringen met meiden en vrouwen die zich positiever voordeden dan ze werkelijk waren, en ook met mannen.. Het is trouwens ook wel heel erg hoor als iemand gedag zegt en glimlacht, echt iets om wat achter te zoeken of je nou man of vrouw bent..
Hun onzekerheid? Je gaat zonder dat je het door hebt een bepaald grens over en legt het feit dat ze dan ''verkeerd'' reageren nog bij hen neer ook....
Waar heb je het in godsnaam over? Ik ga een grens over? Alsof jij vanachter je pc'tje op dit(blijkbaar met verknipte personen gevulde) forum kan beoordelen of ik een grens over ga als ik mensen gedag zeg.. Weetje wat ik denk, ik denk dat velen van jullie behoorlijk in de war zijn, en het vooral erg belangrijk vinden wat andere mensen over je denken.. Zoals ik al zei, erg onzeker.. Weetje wat het mooie is van gedag zeggen, glimlachen en oppervlakkige praatjes? Je weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt! Succes..
Wat? Wat draai ik om?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Draai je dingen nu niet 180 graden om?
Maar ik bedoel het heel luchtig en open en zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
Hij kan dit soort dingen beter niet hier vragen, want dan krijgt hij geen aardige antwoorden ...quote:
Hij wil alleen maar even gezellig een babbeltje maken. Dat is toch heel normaal en sociaal?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het heel luchtig en open en zo.
Ik zeg; doen!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef linpunt het volgende:
Lol, TS komt nu echt als een perv over en ik heb nog geen tijd gehad om de rest ook door te lezen
Ja, en ik meteen afwijzend reageren. De arrogante teef die ik ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, TS is toch niet echt zo'n geilneef...dat snap je ook wel. Gewoon een opening naar een gesprek wat daarna het liefst over koetjes en kalfjes gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |