+1quote:
+2quote:
Oh ik dacht meisjes omdat BJ een meisje krijgt...of niet? ik ben nu in de warquote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat we jongetjes aan het tellen waren
![]()
Oops -1 wordt dus
+ 3
ik ook en Innepin ook toch?? d8 ii tenminste wel??quote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh ik dacht meisjes omdat BJ een meisje krijgt...of niet? ik ben nu in de war![]()
denk dat ik het mis heb, jij hebt wel gelijk TJ! sorry![]()
ik moet een -1!!
Hier ben ikquote:Op zondag 10 juli 2011 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
alle LLMérs? Aventura bedoel je?
Cynthia die mag nog wel ff wachten
LOLLOL het wordt wel verwarrend zoquote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh ik dacht meisjes omdat BJ een meisje krijgt...of niet? ik ben nu in de war![]()
denk dat ik het mis heb, jij hebt wel gelijk TJ! sorry![]()
ik moet een -1!!
Daar ging ik al van uitquote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef Aventura het volgende:
Was ook meer een reactie op wat je buuv zei hoorLijkt wel of mensen denken dat je alles, dus ook een bevalling, maar gewoon even kunt reguleren. Zoals het jou uitkomt zeg maar. Zo werkt het niet : P
Gelukkig voel je je nog goed, afgezien van je maagzuur dan. Maar als dat alles is! Mijn enige klacht is dat ik heb gevoel heb alsof mijn doos in tweeën splijt, haha. Ventje beweegt weer flink trouwens, de hele buik zwaait dan heen en weer. ik wil mijn jochie ook zo graag ontmoeten!
Wat wel even lastig is, is dat we sinds een week twijfelen we over de naam. We hadden overeenstemming, maar vriend twijfelde toch. We hebben nu afgesproken dat we wachten tot we de baby zien, en dat we dan bepalen welke van de twee namen het wordt. De ene naam is iets meer ' mediterraans', de andere is meer geschikt voor een germaantje. Lijkt-ie op zijn pa dan wordt het de 'spaanse' naam, heeft-ie meer van mij (rossig) dan wordt het de tweede naam. Wordt wel lastig als hij kaal is
Bovendien schijnen baby's bij te kleuren/te veranderen qua teint...nou ja, we zullen zien.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en tel nu de jongens eens, we zijn echt in de meerderheid hoor, ook al staat t niet in de OP
Wat een mooi meisje! Ze heeft nog wel donkere oogjes, of zie ik dat niet goed?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef innepin het volgende:
Jaja ik krijg een meiskeSorry als het allemaal te verwarrend werd ineens
![]()
@Aventura, oeh lastig, twijfelen over de naam! En inderdaad, 't verandert nogal hè, hoe een kindje eruit ziet. Mijn dochter is nu heel erg blond en Hollandsch enzo, maar bij de geboorte was ze een donker behaard beertje met een bos donkerbruine haartjes(in anderhalf jaar van dit naar dit... )
Oh maar dan weet ik het al, als jullie al zo snel over een meisjesnaam besloten hebben dan krijgen jullie vast een jongetje.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Fee-nix het volgende:
innepin, wat een verschil! Mooi meiske.
Jongen of meisje weet ik nog niet. Maar wel het gevoel dat het dit keer een meisje is...
Telt dat ook?![]()
En de naam zijn wij ook al over uit. Voor een meisje dan. Voor een jongen is mijn man er wel over uit, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Dankje!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een mooi meisje! Ze heeft nog wel donkere oogjes, of zie ik dat niet goed?
Maar inderdaad, kinderen kunnen erg veranderen. Ik zie het vaker andersom, enorme witkopjes als baby en peuter en dan later donker worden.
Zie je wel, de namen die je gelijk weet, dat ras word het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 19:21 schreef bitterend het volgende:
hahaha TJ bij ons andersom!! we hadden 3 jongens naam maar niks voor meisjes...nu zijn we er wel uit!
dacht dat Olivia ook een serieuze kanshebber bij jullie was?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja Polle dus Matilda//Lena (al vind ik Lena niet meer zo leuk eigenlijk (Lenaoverkill), En voor Juno,Lucy & Rune zal ik altijd blijven lobbyén, mocht ik per ongeluk nog een keer zwanger raken
Nee, Matilda/Olivia was ikquote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dacht dat Olivia ook een serieuze kanshebber bij jullie was?
en ik vind Lena ook mooi; maja Poppedeins Lena zie we nog wel eens IRL; dus dan is dat niet leuk..
nee dat zei ik een keer om innepin te fucken omdat ze er met mn Matilda vandoor wildequote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dacht dat Olivia ook een serieuze kanshebber bij jullie was?
en ik vind Lena ook mooi; maja Poppedeins Lena zie we nog wel eens IRL; dus dan is dat niet leuk..
Nou ga je best eens doen danquote:Op zondag 10 juli 2011 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben nog niet eens zwanger en wij hebben voor beide al een naam die wij heel erg mooi vinden!
dat hebben wij ook! ij Elin hebben we dat ook gedaan, kan alle kanten op! Namen zoals Roosje of Lieke, daar heb je gelijk een schattig beeld bij..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:55 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ben ook zoooo benieuwd naar ons jongetje! Gelukkig kan z'n naam voor zowel een blond als een wat donkerder kindjeEn later kan hij een grote stoere man worden of een enorme lieve nerd. Alle opties zijn nog mogelijk dus, al lijkt de tweede me het meest waarschijnlijk
Dit is een ander verhaal dan waar je eerder mee kwam anders. maar prima joh. Dan nog zou ik er zelf niet aan moeten denken om de naam dan te gebruiken als iemand anders aangeeft dat al te zullen doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef innepin het volgende:
Sja als ik niet op Fok had gezeten had ik waarschijnlijk niet eens geweten dat Olivia zo populair aan 't worden isHet is moeilijk om te bedenken hoe zwaar dat voor me weegt, die populariteit.
KD, nog een keer de samenvatting dan. Ik PMde jou naar aanleiding van je post waarin je de naam noemde. Ik heb - muv Olivia, dat ging min of meer per ongeluk - nooit namen van ons lijstje genoemd in het namentopic. D. ging één keer op namenjacht online, kwam Matilda tegen, zei: die is wel leuk! En toen was ik verbaasd omdat ie inderdaad destijds geveto'd werd. Dus ik helemaal happy dat het weer een optie was. Hij heeft 'm niet in het namentopic gelezen, ik heb jouw post niet met hem besproken. Maar omdat het zo gelijktijdig gebeurde, vond ik het wél nodig om je even een PMetje te sturen met uitleg dat het frappant genoeg bij ons ook een kanshebber was.
En mja, ik weet niet of ik dat in jouw positie zou geloven, als je ervan overtuigd wil zijn dat ik 'm gejat heb van je, doe je maar. Ik voel me best lullig over de situatie, maar ik ben mans genoeg om toe te geven wanneer ik een naam hiervandaan heb. (zoals ik ook aan BE toegaf dat onze jongensnaam destijds rechtstreeks van haar kwam). En dat is niet zo. Ik ben misschien niet altijd even tactvol, maar ik ben op z'n minst wél een eerlijk mens.
hahaha nou eerst maar een ander huisquote:
Niet om verder een oordeel te vellen of je voor het hoofd te willen stoten maar het is toch maar een forum en niet je buurvrouw of je schoonzus of je nichtje waarbij het inderdaad vreemd is als die vlak na jou haar kind net zo noemt maar je ziet Inne IRL toch alleen hooguit op een meet? Waarom je daar zo druk over maken? Of moet jouw naam echt zo apart/anders zijn dan de rest?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dit is een ander verhaal dan waar je eerder mee kwam anders. maar prima joh. Dan nog zou ik er zelf niet aan moeten denken om de naam dan te gebruiken als iemand anders aangeeft dat al te zullen doen.
Als jij anderhalve maand na mij een Matilda zou krijgen dan zou ik dat echt heel erg kut vinden. Lomp zelfs.
en 2 mensen die in 1 week de naam matilda als echte kanshebber posten, sorry daar geloof ik echt niet in
k spreek r iig vaker dan mijn buurvrouw.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet om verder een oordeel te vellen of je voor het hoofd te willen stoten maar het is toch maar een forum en niet je buurvrouw of je schoonzus of je nichtje waarbij het inderdaad vreemd is als die vlak na jou haar kind net zo noemt maar je ziet Inne IRL toch alleen hooguit op een meet?
En weer blijkt dat je me dus niet snapt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef innepin het volgende:
Ja, we spreken of spraken elkaar in elk geval redelijk vaak. Dan ken je me toch ook wel redelijk? Goed genoeg om te beseffen dat ik nooit bewust zoiets zou doen? Want andersom zou ik het óók lullig vinden, dat heb ik je toen ook gezegd. En het toeval is ook belachelijk en bijna ongeloofwaardig, maar je kent me ook goed genoeg om te weten, hoop ik dan, dat ik niet het type ben om een uitgebreide leugen te fabriceren om zoiets. Daar mag ik jou te veel voor, daar respecteer ik je teveel voor zelfs. We hebben 't hartstikke vaak per pm over namen gehad, dan zou dit wel een heel erg onkarakteristieke kutstreek van me zijn, zo. Daarom zeg ik ook dat ik me er lullig over voel, maar ik heb 'm dus écht niet van je gejat. Niet zoals jij denkt in elk geval. En ik vind het écht heel jammer dat je er pissig over bent[me=innepin] niet gelooft. Nogmaals, ik mag je veel te graag om er bewust zo'n gedoe om te creëren, en zou het heel erg jammer vinden als deze kwestie zo'n big deal wordt/blijft.
[/me]
Hoewel ik laatst dacht: Nee, we moeten toch maar niet voor Matilda gaan want dan wordt KD boos. En toen dacht ik wel evenwtf eigenlijk.
Dat is bij mij toch ook gebeurd? Ik had net Olivia genoemd en vlak daarna kwam Isis met haar Olivia op de proppen. En vlak daarna kwam Evenstar ook nog es met Oliviaquote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En weer blijkt dat je me dus niet snapt.
tuurlijk, noem je kind lekker Matilda, daar heb ik geen last van.
je snapt gewoon mijn hele punt niet.
Als jij tegen mij zegt dat je je meiske olivia noemt..en ik zeg 3 dagen later, leuke naam, dat doen we ook, ongeacht hoe ik aan die naam kom.
dat is mijn punt
wedden?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Onze meid gaat ook een naam krijgen die hier een maand of 2 geleden geboren is.
Zelfs als degene voor mij uitgerekend dezelfde naam zou hebben, dan ga ik m niet veranderen.
Ik ben verliefd op de naam, we noemen haar ook al zo (alleen als we samen zijn uiteraard) en als iemand het kut vindt als ik dezelfde naam voor mijn dochter heb, jammer dan.
Er bestaat bijna geen naam die nog niet eerst verzonnen is dus tja.
Inderdaad... ik heb ook een lijstje samengesteld van diverse sites en daarvan hebben wij weer de naam gekozen. en hij staat op jouw lijstje TJ!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef TimeJumper het volgende:
Vind het ook een beetje vreemd verhaal hoor, net of er maar 1 Mathilda op de wereld rondloopt![]()
Ik "pik" overal namen, dus jullie zijn gewaarschuwd als je wat noemt kan ik het ook van hier "pikken"![]()
nee want isis had de naam al voordat ze ook maar wist dat ie bij jou hoorde, ik had haar daar nog zo grappig over gepmt, in evesntars geval weet ik niet hoe het zit. en dat is verder ook niet mijn probleem uiteraard.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is bij mij toch ook gebeurd? Ik had net Olivia genoemd en vlak daarna kwam Isis met haar Olivia op de proppen. En vlak daarna kwam Evenstar ook nog es met OliviaToen baalde ik ook verschrikkelijk (is uiteindelijk toch een reden dat de naam bij ons wat minder populair is, ff te veel mensen met die naam, ook al is t online). Maar ik neem het haar niet persoonlijk kwalijk in elk geval.
PM mij eens ff? hahaquote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zei ik niet 'bijna'? Wat een gezeik, sorry hoor.
Sowieso zou niemand een naam kiezen om een naaistreek te leveren of om te jennen, je kiest een naam toch omdat je m mooi vindt?
Nouja. alvast sorry voor iedereen die het niet leuk vindt welke naam wij hebben gekozen voor onze meid
Ja, en zo heeft iedereen wel eens wat te zeiken. Goed?!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zei ik niet 'bijna'? Wat een gezeik, sorry hoor.
Sowieso zou niemand een naam kiezen om een naaistreek te leveren of om te jennen, je kiest een naam toch omdat je m mooi vindt?
Nouja. alvast sorry voor iedereen die het niet leuk vindt welke naam wij hebben gekozen voor onze meid
Ohw wat leuk, nu word ik nog nieuwsgieriger.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Inderdaad... ik heb ook een lijstje samengesteld van diverse sites en daarvan hebben wij weer de naam gekozen. en hij staat op jouw lijstje TJ!
Wat is er?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Uhm innepin excuse me?het is dat Ik op me foon zit ..
ja tis mijn schuldquote:
mijn kind heeft een zgn top 10 naam...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Ik moet zeggen dat tot nu toe heeft niemand onze favoriete meisjes naam of jongens naam genoemd...en daar ben ik best blij om
Ik vind het raar om onze ukkie bij dr naam noemen...weet niet waarom eigenlijk. Het voelt alsof het hoort uitgesproken te worden pas als ze er is.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Onze meid gaat ook een naam krijgen die hier een maand of 2 geleden geboren is.
Zelfs als degene voor mij uitgerekend dezelfde naam zou hebben, dan ga ik m niet veranderen.
Ik ben verliefd op de naam, we noemen haar ook al zo (alleen als we samen zijn uiteraard) en als iemand het kut vindt als ik dezelfde naam voor mijn dochter heb, jammer dan.
Er bestaat bijna geen naam die nog niet eerst verzonnen is dus tja.
Grappig, ben benieuwd hoe ze die top 10 samen stellen sowieso?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn kind heeft een zgn top 10 naam...
Ik werk op een school met 450 lln en voor zover ik weet heet er geen enkel kind zo
ik word altijd zo nieuwsgierig als mensen dat posten!!!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Ik moet zeggen dat tot nu toe heeft niemand onze favoriete meisjes naam of jongens naam genoemd...en daar ben ik best blij om
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Grappig, ben benieuwd hoe ze die top 10 samen stellen sowieso?
Met de lijst van de svb. In principe hebben zij alle namen van de kinderen die in nl zijn geboren. De svb is de sociale verzekerings bank, zij betalen de kinderbijslag, en krijgen van alle gemeenten die namenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Grappig, ben benieuwd hoe ze die top 10 samen stellen sowieso?
Als je een avondje wil lachen moet je eens op de volledige namen lijst kijken van die sitequote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:
Ohhh zo..ok! had geen idee dat zoiets bestond!
Hahah BJ sorryje hoort het als ze geboren is
Ben ook erg benieuwd naar jullie naam!
nou nog een paar weekjes dan hoor / lees je het welquote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:
Ohhh zo..ok! had geen idee dat zoiets bestond!
Hahah BJ sorryje hoort het als ze geboren is
Ben ook erg benieuwd naar jullie naam!
oeeeee Lush!!hebbie gekregen dan??quote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een kutfilm kijk ik trouwens, definitely,maybe
vandaag ook al red riding hood & the season of the witch gekeken..
kind en vent waren shoppen voor Polleen mij in a'dam, had ie allemaal lush voor me meegenomen
en ik heb de remedie tegen maagzuur, kauwen op ongezouten amandelen
Nee, ik baalde dat ik niet op de hoogte was gesteld van tevorenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef amaranta het volgende:
Maar...inne, jij baalde toch ook dat iemand (zonder jouw toestemming) hier op fok haar/zijn kind w. had genoemd?
Ik zeg zelfs nog steeds "het"quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind het raar om onze ukkie bij dr naam noemen...weet niet waarom eigenlijk. Het voelt alsof het hoort uitgesproken te worden pas als ze er is.
het is idd een mooie naam!! veel mensen denken dat ik zo heet omdat ze mijn naam moeilijk vinden lolquote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef Books het volgende:
Amarantadat was volgens een tweede naam zelfs!
Onlangs heeft Danic haar meisje ook precies zo genoemd als onze jongste en dan had ik dus boos moeten worden. Nee hoor het is gewoon een mooie naam en die combi zal wel vaker bestaan. Vind het alleen maar leuk als er mensen zijn die dezelfde naam uitzoeken zeg maar.
+ Lynn erachter als tweede naam. En er zullen er meer zijn en bovendien kon Danic het van ons ook heel niet weten.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef amaranta het volgende:
Hebben we het over Eva? Zo heet mijn oudste nl ook.
En ik heb jou verteld dat ik dat helemaal begrijp omdat ik het zelf ook zo zou voelen. Dat ik mij daarom lullig voel, om hoe het gegaan is. En er verder niet zo veel aan kan doenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
en jullie lezen ook maar wat jullie lezen willen..
dan zou ik toch ook boos moeten zijn op huuphuup en op deliedje? omdat hun dochter Elin heet?
dit is niet het geval.. als innepin nu een meid krijgt en die matilda noemt, prima.
wat mij erg stak was dat ik de naam voor onze toekomstige dochter had gepost. Innepin gaf toen aan de naam mooi te vinden, maar haar man vond van niet (daar hadden ze t de zwangerschap daarvoor over gehad) vervolgens kwam de naam weer voorbij en gaf ze aan dat de naam ook een serieuze optie was geworden bij hen, terwijl dat nog niet zo was toen ik hem noemde.
Dat vond ik heel erg vervelend en dat kwam dus op mij wel over alsof mn naam zomaar weg werd gestolen. en ik vind het heel fijn dat jullie het allemaal niet erg vinden..maar ik wel. So be it
Dus eigenlijk heb jij hem gepikt zonder dat je het wistquote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
en jullie lezen ook maar wat jullie lezen willen..
dan zou ik toch ook boos moeten zijn op huuphuup en op deliedje? omdat hun dochter Elin heet?
dit is niet het geval.. als innepin nu een meid krijgt en die matilda noemt, prima.
wat mij erg stak was dat ik de naam voor onze toekomstige dochter had gepost. Innepin gaf toen aan de naam mooi te vinden, maar haar man vond van niet (daar hadden ze t de zwangerschap daarvoor over gehad) vervolgens kwam de naam weer voorbij en gaf ze aan dat de naam ook een serieuze optie was geworden bij hen, terwijl dat nog niet zo was toen ik hem noemde.
Dat vond ik heel erg vervelend en dat kwam dus op mij wel over alsof mn naam zomaar weg werd gestolen. en ik vind het heel fijn dat jullie het allemaal niet erg vinden..maar ik wel. So be it
wat voor bed?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb vandaag het bedje gekocht (marktplaats) en ga het morgen ophalen.
Morgen ga ik ook mijn camouflage combat laken-overtrek-hoes- setjes ophalen.
Uhhww ik kan niet wachten om het bedje op te maken.
Zegt mijn vriend maar het duurt nog maandennnnnn, we laten hem toch nog uit elkaar staan![]()
Nahhhh echt niet, ik wil het in elkaar, en opgemaakt en dan lekker nog 20 weken laten verstoffenhahaha heeft eigenlijk ook geen nut
![]()
Ik maak het eerst op en berg het daarna weer op
Mijn naam staat er niet bijquote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
De namenlijst
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
ik weet nou wel dat jij het snapt .quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef innepin het volgende:
[..]
En ik heb jou verteld dat ik dat helemaal begrijp omdat ik het zelf ook zo zou voelen. Dat ik mij daarom lullig voel, om hoe het gegaan is. En er verder niet zo veel aan kan doen
Dan is nu alles duidelijk voor de buitenwereld toch?
Books, huuu? Wat bedoel je nu dan? Lees de rest van mijn post es? Ik zag mijn eigen onredelijkheid al in na tien minuten hoor![]()
Omdat ik af en toe nogal lomp en tactloos uit de hoek kom? Weet ik veel, zo voelde dat op dat moment. En toen hield ik m'n mond niet. Heb het na korte tijd weer weggehaald. blablabla.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef Books het volgende:
Inne ik kan lezen daar gaat het niet om maar waarom zou je het in eerste instantie zeggen? Kan er bij mij echt niet in eerlijk gezegd.
KD ik snap het wel hoor!
is niet waar...ik snap het\quote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik weet nou wel dat jij het snapt .
maar de rest denkt dat ik t vervelend vind als een ander kind hier dezelfde naam heeft als mijn kind..en daar ging het in dit geval absoluut niet om. op die manier.
juhp.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb jij hem gepikt zonder dat je het wist![]()
Want ze hadden het de eerste zwangerschap er al over gehad![]()
Haha grapje hoor niet boos worden
dat heb ik dus ook wel een beetje...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil zelf graag namen voor mijn kinderen waar ik er persoonlijk geen enkele van ken in mijn omgeving.. dan is ze er gewoon 1 vanook al zijn er tig van door nederland of over de wereld.
En misschien een overbodige tip, maar als het bedje geen standaardmaten heeft moet je niet te lang wachten met het regelen van een matrasje! Dat soort dingen vergeten wij dus steedsquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef bitterend het volgende:
[..]
wat voor bed?matras kop je wel nieuw he? las dat het beter was!
Woah evenstar.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Inne haal mij er dan niet bij alsof Ik je naam gejat heb, na Isis ..
Ik zei destijds Ik hoop dat D. Met Olivia mee eens is.. Later zeg jij mine.. En Isis Kwam toen aan dat ze die naam had.. Nu
Zet je t zo dat jij dat gepost had en wij jou copycats zijn![]()
En geloof prima ALS je die naam met je kerel thuis al besproken had.. Maar zet het wel juist neer..
bedankt! toch zijn er vorig jaar meer dan 300 Evi's en meer dan 100 Evie's geboren..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:19 schreef bitterend het volgende:
Tot ik hier kwam heb ik nog nooit van Evie gehoord! ik vind het zo apart en erg mooi BJ
Ja, maar jij krijgt een jommetjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Inne haal mij er dan niet bij alsof Ik je naam gejat heb, na Isis ..
Ik zei destijds Ik hoop dat D. Met Olivia mee eens is.. Later zeg jij mine.. En Isis Kwam toen aan dat ze die naam had.. Nu
Zet je t zo dat jij dat gepost had en wij jou copycats zijn![]()
En geloof prima ALS je die naam met je kerel thuis al besproken had.. Maar zet het wel juist neer..
Hoe kwam je op die naam eigenlijk?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt! toch zijn er vorig jaar meer dan 300 Evi's en meer dan 100 Evie's geboren..
maar IRL ken ik ze dus ook niet.
(ja toevallig kregen wij een jaar geleden een nieuwe cardioloog en die had toen ook een dochter die maar een paar weken scheelde met Evie; en die heeft dus dezelfde naam)
Nou eigenlijk een heel simpel straight bedje. Wit met dunne spijltjes en geen krullen of tierelantijnen. Eigenlijk gewoon een saai bedje. Maar het beddegoed maakt het leuk en dan komt het goed uitquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef bitterend het volgende:
[..]
wat voor bed?matras kop je wel nieuw he? las dat het beter was!
Zo is het niet gegaanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is bij mij toch ook gebeurd? Ik had net Olivia genoemd en vlak daarna kwam Isis met haar Olivia op de proppen. En vlak daarna kwam Evenstar ook nog es met Olivia![]()
Met een bedje van Ikea zal het wel goedkomen. Wij hebben een wiegje met afwijkende maten en moeten dus een matrasje op maat laten maken. Vind het wel heel leuk trouwens, we hebben het wiegje waar ik ook in geslapen heb (en al mijn neven en nichten). Mijn opa en oma hebben het destijds voor hun eerste kleinkind gekocht en nu gaat ie naar hun eerste achterkleinkindquote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef bitterend het volgende:
Mus: dat is een goede tip! we halen het bed en matras samen bij Ikea!
Maar je koopt wel meer lakentjes e.d. toch? Dus pas op dat het niet gaat vloekenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou eigenlijk een heel simpel straight bedje. Wit met dunne spijltjes en geen krullen of tierelantijnen. Eigenlijk gewoon een saai bedje. Maar het beddegoed maakt het leuk en dan komt het goed uit![]()
Het matras wat erin ligt wordt van gezegd dat het maar 3 maanden oud is, dus eigenlijk twijfel ik nog.
Als het er helemaal schoon uitziet, er komt dan toch nog een molton, aerosleepding en hoeslaken overheen.
Maar ja een nieuw matrasje is ook zo gekocht.
En het dekbedovertrek + lakensetje is al heel druk , dus daarom wilde ik een simpel straight bedje.
Deze komt erin, en ik zit er nog over te denken om het bedje dan in 1 van die kleuren te schilderen eigenlijk.
[ afbeelding ]
Beter?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Innepin je komt wel een beetje over als een schizofreen zo met die hartjesposticon, zo komen je posts niet helemaal duidelijk over
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Met een bedje van Ikea zal het wel goedkomen. Wij hebben een wiegje met afwijkende maten en moeten dus een matrasje op maat laten maken. Vind het wel heel leuk trouwens, we hebben het wiegje waar ik ook in geslapen heb (al mijn neven en nichten). Mijn opa en oma hebben het destijds voor hun eerste kleinkind gekocht en nu gaat ie naar hun eerste achterkleinkind
Maar dat is dan iets dat JIJ erin leest terwijl ik dat juist NIET zeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
T gaat mij niks om de naam.. Maar wel om t niet eerlijk zijn in hoe t ging..
ja bemoei je er ook nog eens tegenaanquote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Orea het volgende:
Maar serieusnaam 'jatten' van iemand die je 'online' kent?
!?
Als ik een naam mooi vind dan kies ik hem gewoon, al hebben 50 andere mensen hem hier ook voor hun kind... Hechten we er niet teveel waarde aan mensen?ik vind het een eer als anderen hun dochter Leia zouden noemen... Worden hele leuke meiden
Uiteraardquote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja bemoei je er ook nog eens tegenaan
Ja daar zeg je ook weer wat goeds. Inderdaad ik laat het maar zo dan.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
TJ ik vind het juist leuk zo van die felle overtrekken bij een wit bedje. En als je het gaat schilderen past het straks misschien niet bij een ander setje wat je in de toekomst graag wil kopen.
Nou ja zeg!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:30 schreef bitterend het volgende:
Ik heb de namen topic naar boven gehaald maar niemand snapt de hint
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef Books het volgende:
@ misschien ligt het niet aan je algehele internetcommunicatie maar wel wat betreft kindernamen. Je moet misschien zelf het eea eens teruglezen! Bijv. over de discussie met Sil.
neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja daar zeg je ook weer wat goeds. Inderdaad ik laat het maar zo dan.
Het bedje lijkt op het simpelste Ikeabedje maar dan in het wit.
Hier http://link.marktplaats.nl/464715071
Tsja ik hou van simpel en strak
hihi ja ik bedoelde meer die meiden die elkaar in de haren vliegen over namen!quote:
gewoon flink rondzoeken op internet enzo.. had ook allerlei namenboekjes...dus precies weet ik het niet meer..quote:
Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!
groen en oranje zijn ook lelijk!!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.
Ik kan wel een foto opduikelen....
Heel herkenbaar! Ik dacht dat wij niks zouden hebben, tot M. zijn moeder ineens met 7 maanden zwangerschap riep: ik heb hier nog de wieg waar zo'n beetje de hele familie (dus M. zijn moeder, zijn tante, M. zelf, zijn zus, zijn neven...) in hebben geslapen, die gemaakt is door M. zijn opaquote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zoooo fijn dat sommige families dat echt van generaties over geven...ik heb niks van toen ik klein was...tja misschien een knuffel ofzo maar verder..
dat vind ik soms erg jammer
Oke oke, dat kan mooi zijn. Maar lijkt me moeilijk om iets wat wit is te schilderen in 'hout kleur'. En moet ook bij de rest van de kamer/meubels passen natuurlijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
groen en oranje zijn ook lelijk!!
bedoelde donker hout kleur ofzo
Ze zei in een van de kleuren die op het lakentje stonden...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens een beetje pissig.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef innepin het volgende:
[..]Sjezus hee.
Nou word ik wel een beetje pissig eigenlijk
Oh wat leuk zeg!!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Met een bedje van Ikea zal het wel goedkomen. Wij hebben een wiegje met afwijkende maten en moeten dus een matrasje op maat laten maken. Vind het wel heel leuk trouwens, we hebben het wiegje waar ik ook in geslapen heb (en al mijn neven en nichten). Mijn opa en oma hebben het destijds voor hun eerste kleinkind gekocht en nu gaat ie naar hun eerste achterkleinkind
Nou het zijn 2 dezelfde setjes, dus daar wilde ik het in eerste instantie bij houden eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar je koopt wel meer lakentjes e.d. toch? Dus pas op dat het niet gaat vloeken
Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
TJ ik vind het juist leuk zo van die felle overtrekken bij een wit bedje. En als je het gaat schilderen past het straks misschien niet bij een ander setje wat je in de toekomst graag wil kopen.
Nu nog? Mijn mams belt nooit na half negen omdat ze dan denkt dat ze de kids wakker beltquote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef bitterend het volgende:
ohhh
neeee niet doen lol
mijn moeder belt ineens...
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentjez'n gebrekkig kleurgevoel heeft toch zo z'n voordelen
![]()
Vanmorgen ook een heuse tuinstoel voor op het balkon gekocht zodat ik daar de komende weken comfortabel kan zitten. Van de gezellig stoeltjes word ik momenteel kreupel, om het maar niet te hebben over het matje waarop ik vaak lag te lezen... Nu dus een echte bejaardenstoel
t wordt nu wel heel erg een persoonlijke aanval, hè? gezellig hier.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat je het daar zelf ook naar hebt gemaakt Innepin, zelf claimde je Willow en olivia ook, ook al was het niet je bedoeling..maar je reageerde steeds fel als er weer een olivialiefhebber opdook..of idd dat met silmarwen.
als mensen het jou dan gaan verwijten en jij lijkt t niet te begrijpen dan komt dat raar over .
Ook de manier waarop je dingen brengt (zoals over je man- mij in pm) of persoonlijke dingen van mij uit pm, die je zomaar even in een topic gooit. je doet het vast niet met opzet, maar ik kan nou niet zeggen dat ik nog graag een pmmetje je kant op gooi.
ik ben ook niet subtiel, nooit geweest, maar ik weet meestal de lijn wel te vinden (behalve bij DJMO maar dan mag t)
ja! :quote:Op zondag 10 juli 2011 22:40 schreef Books het volgende:
[..]
Nu nog? Mijn mams belt nooit na half negen omdat ze dan denkt dat ze de kids wakker belt
die van mij ook!! die denkt dat een grijze jas groen is lolquote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentjez'n gebrekkig kleurgevoel heeft toch zo z'n voordelen
![]()
Vanmorgen ook een heuse tuinstoel voor op het balkon gekocht zodat ik daar de komende weken comfortabel kan zitten. Van de gezellig stoeltjes word ik momenteel kreupel, om het maar niet te hebben over het matje waarop ik vaak lag te lezen... Nu dus een echte bejaardenstoel
In alle eerlijkheid, ik vind jouw naam niet lelijk, maar ik verbeter mensen wel als ze mijn dochter zo noemen... We hebben haar zo niet genoemd immers...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn heel veel users met een dochter als die van ons. Ik heb ze ook geen pm gestuurd aangezien ik niet eens wist wie ik dan allemaal moest pmmen
Ik zou niet boos worden als iemand mijn eigen naam aan haar dochter zou geven. Maar wel even waarschuwen wat je je dochter denkt aan te doen.
wat mij betreft was het al persoonlijk. ik reageer alleen op je post en beaam wat je zelf zegt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:41 schreef innepin het volgende:
[..]
t wordt nu wel heel erg een persoonlijke aanval, hè? gezellig hier.
Volgens mij heb ik me al een paar keer verdedigd over het zogenaamde claimen, alles al uitgelegd, en ik vind het erg jammer/vervelend dat dat steeds weer opgerakeld wordt. tis niet alsof bij anderen elke oude rel weer uit de sloot wordt getrokken toch?
Ik heb Willow nooit geclaimd volgens mij. er was het incident met Sil ja. Waarbij ik - zojuist weer!- heb uitgelegd dat ik al na tien minuten besefte dat ik onredelijk was.
Olivia claimde ik alleen maar met knipogen als PI enzo. En dat kwam kennelijk niet over. Daar wordt een mens wel voorzichtiger van verder.
De rest lijkt mij inhoud voor een PM en niet voor hier.
Dat had ik ook wel door.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik vind jouw naam niet lelijk, maar ik verbeter mensen wel als ze mijn dochter zo noemen... We hebben haar zo niet genoemd immers...
(dat ik jou zo noemde had dus een andere reden toen)
Klinkt heerlijkquote:
Ik ken F_r (toevallig) persoonlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef bitterend het volgende:
Ik weet niet eens hoe jullie in het echt heten
T jimkjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef bitterend het volgende:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef bitterend het volgende:
ohhh
neeee niet doen lol in oranje of groen verven.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Fee-nix het volgende:
Nee, bitterend, nu niet gaan zeggen dat ze hem moet verven he.... Ze vond mijn opmerking Heel Erg Goed jahehehe. Er is niks kaals aan wit hoor TJ!
quote:
Ah thanks, ja wit is misschien beter. Daar past later ook ieder ander lakentje bijquote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.
Ik kan wel een foto opduikelen....
Whahaha ik word helemaal melig van die maffe namendiscussiequote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef bitterend het volgende:
ohhh
neeee niet doen lol in oranje of groen verven.
Ja hier wordt het eerder aatje op het einde.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door.
Jij kent die naam vanuit je thuisland maar hier hoor je hem nooit. Al is hij dit jaar 13x gegeven het wordt elk jaar meer
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken F_r (toevallig) persoonlijk.
En andere dames van twitter of Facebook of een keer een meet. Al ben ik maar op 1meet geweest volgens mij.
yups; ech welquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef innepin het volgende:
Ik weet ook niet meer waar we over rellen. Ik wil zeggen over mij, maar dat zal misschien te egocentrisch zijn.
Ik heb een idee: als ik nou es gewoon een tijdje ophoepel, dan is iedereen blij. Mensen met de naam olivia blij, mensen met de naam matilda blij, mensen die vinden dat ik een tactloze trut ben ook blij.
Oh enne Kirsten, aangenaamquote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef bitterend het volgende:
zo heet mijn zus alquote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Orea het volgende:
[..]
Oh enne Kirsten, aangenaamiemand de naam jatten?
Pcies!! Iedereen heeft zijn eigen mening... en das prima, sta erachter!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
een hoop mensen zijn t niet eens met mij omdat ik me aanstel over Matilda..en een paar vinden weer dat jij je aanstelt wbt olivia/willow gebeuren.
dus een hoop vinden je vast een tactloze trut en een hoop vindt dat van mij, jammer dan.
dan hoef je toch niet te vertrekken
ik moet steeds aan Radiohead denken door jou ondertitel: Creepquote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef bitterend het volgende:
volgens mij vinden een heleboel mensen mij ook niet aardig maar het boeit niet
als mijn vriend en ik ooit kindjes mogen krijgen dan hebben we de naam sarah ook vast staan! mijn vriend houdt van heeuwbreeuwse namen! ik wilde chiara maar dat wil vriend nietquote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef CrazyMoon het volgende:
Toen ik zwanger was van Sarah had ik ook de naam Olivia bovenaan op mijn lijstje.
Oh datquote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik even moest laten weten dat we een speciaal namentopic hebben
en moet jij eens raden wie zijn schuld het wasquote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik even moest laten weten dat we een speciaal namentopic hebben
Nou echt hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef Orea het volgende:
[..]
Pcies!! Iedereen heeft zijn eigen mening... en das prima, sta erachter!
En ja KD, HET (aka Ik) bemoeit zich er weer mee![]()
Bitterend, jij bent zo'n stommerd idd(garpje
you know!
![]()
)
BJ, onze namen zijn allebei zooooooo 80's
het is bijna alsof je erop kickt BJ, je hebt nu al een keer of 5 aangegeven dat t jouw schuld is..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en moet jij eens raden wie zijn schuld het was
*rent heeeeul hard weg*
Eerst wachten tot het kind eruit is.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het is bijna alsof je erop kickt BJ, je hebt nu al een keer of 5 aangegeven dat t jouw schuld is..
motten we je stenigen?
als je dat nodig vindtquote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het is bijna alsof je erop kickt BJ, je hebt nu al een keer of 5 aangegeven dat t jouw schuld is..
motten we je stenigen?
26 (!!!) echt OMG wat gaat dat hard zeg!!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Kleurdoos het volgende:
elke woensdag![]()
want dan ben ik weer een week verder (26 wk)
sjonge wat gaat dat bij een ander toch altijd snelquote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Kleurdoos het volgende:
elke woensdag![]()
want dan ben ik weer een week verder (26 wk)
sorry, heb ze zelf nodig! Ben ff niet vooruit te branden, heb maar een trein later genomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 07:32 schreef p_iglet het volgende:
Iemand luciferhoutjes over vandaag??
Ik heb het vannacht half 2 zien worden omdat ik niet kon slapen, en vervolgens werd Pepijn om half 6 in paniek wakker omdat hij gedroomd had dat hij in bed gepoept had.![]()
Kind sliep bij ons in bed wel weer verder, maar mama kon natuurlijk niet meer slapen.
Nog 5 dagen.... dan verlof!!
plak jij nog 2 weken vakantie voor je verlof? Wat heerlijk zeg! Ik moet nog 9 weken werken, ben al aan het aftellen! Hahaha!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef Nirak het volgende:
Oh, nog maar 5 dagen werken * Nirak is jaloers
Ik heb vandaag m'n laatste vakantiedag en dan weer 7 weken werken tot de volgende vakantie/zwangerschapsverlof...
Bij de weg, kamertje komt eerderde winkel belde dit weekend, maar zat in Duitsland en in auto, dus moet even terugbellen vandaag
Echt? ik weet niet beter, bij ons in de familie dan... blond heeft hier absoluut de overhand, allemaal wittekopjesquote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.
Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef jesssie het volgende:
Jij een Oscar erbij![]()
![]()
Wat leuk BE!!!
Gaat alls ok met al die mannen?
Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij als beide donkerbruin-harige ouders waren stomverbaasd over dat blonde jongetje dat geboren werd!![]()
![]()
(Hij is nu met 3 jaar donkerblond en zijn ogen zijn grijsblauw gebleven.
[..]
Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden.![]()
Oscar is al weer bijna 2.
En ja, het gaat prima! Druk, hectisch, luidruchtig vooral, maar heerlijk ook!
Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
Bevallen wil ik vandaag wel. Mooie geboortedag (11-7-11)
We hebben zelfs pannenkoekmix in huis, het moet dus haast wel lukken!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!
Daarna flink aan je tepels draaien en vergeet vooral je kleine teen niet he!
Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrrquote:Op maandag 11 juli 2011 12:01 schreef jesssie het volgende:
Ik ben voor kinderwagens aan het kijken.
Kelere je heb er bijna een 2dehands auto voor
Maar ik vind de stokke zo mooi, handig, leuk enz, maar vooral duur.
Iemand nog tips wat betreft kinderwagens?
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang je het maar niet allemaal tegelijk doet. Heb je straks nog verbrande billen.![]()
Check V&A, die heeft Ssserpente te koop staan.. .hij is alleen wel wat roze...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrr
Ik wil een `standaard/saaie`Quinny Buzz 3-wieler, maar wel een tweedehandse
ga eens seksen jij!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
Bevallen wil ik vandaag wel. Mooie geboortedag (11-7-11)
Hier is uk s'avonds vrij druk! ik lig op de bank en bij elke plop roep ik: plopplop!! kan mijn man mee genieten haha!!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:53 schreef TimeJumper het volgende:
Nou Vlindur het kan maar beter daar vandaan komen dan ergens anders![]()
Vanochtend werd ik wakker met een heleboel plopjes in mijn buik, dus volgens mij waren we allebei tegelijk wakker![]()
Ennnnnnn we hebben een naam!!!
Ahquote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.
Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Ik ben Spaanse, en anderen zeggen over mij dat ik wel een tintje heb... Mijn man is kazer dan kaas. Dus blond etc. We hebben allebei bruine ogen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef bitterend het volgende:
Ben zoooooo benieuwd naar onze uk! ik ben vrij donker (mediterraans) en mijn man is een blonde tukker met groene ogen!
Fee-nix leuk joh een 3D echo!!
Morgen hebben we de SEO!
Zat je toevallig in de rook van Westpoort/Westelijk havengebied?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.
En ja ik was gisteren best bang, ik had echt een branderige keel en ogen. Scenario's in mijn hoofd van een afgebrand huis en een baby en hoe zou dat dan moeten enzoIk ga vandaag toch even uitzoeken wat het nou was.
quote:BR 1 BINNENBRAND INDUSTRIE (+INC.NET: 1+) (NB AFVALSTOFFIRMA ICOVA KAJUITWEG 1 AANVALSPLAN 0016 AMSTERDAM ]
?
Regio: 13 : Amsterdam-Amstelland
Tijdstip: 23:05:48 10-07-11
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef Scorpionsworld het volgende:
Sjees, zo te lezen een flinke discussie gemist
Weinig echt bij kunnen lezen helaas.
@bitterend: succes morgen met de SEO.
@Fee-nix: Leuk
@Aventura: Een beetje striae aan de linkerzij vind je heel erg? Pff, vrouwlief hier lijkt op een zebra met alle striaeMaar die heeft dan ook al voor de zwangerschap last van striae, probleempje met de elasticiteit van haar huid
vrouwlief slaapt nu nogkon vannacht maar moeilijk in slaap komen. Ben tot half 3 ofzo bezig geweest met haar in slaap sussen.
Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingenquote:
Die angst/onzekerheid is herkenbaar. Vrouwlief hier denkt bij iedere kleine verandering dat er iets mis is met zichzelf of de kleine. Ze maakt zichzelf gek met de eigen bloeddrukmeter, lezen op internet over bepaalde klachten e.d.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Hele weekend geen tijd gehad om bij te lezen en nu niet echt veel puf voor. Wel in de gauwigheid gezien dat er twee nieuwen zijn, dus welkom
Hier de afgelopen nacht niet geslapen. En dan bedoel ik ook echt niet. Ik heb het op bed half 2 zien worden en toen was ik het zat en ben ik naar beneden gegaan. Op de bank genesteld, filmpje aan, maar elke keer dat ik in slaap dreigde te vallen kwam er een kat aandacht vragen, piepte de thermostaat of ging er een buurman naar zijn werk.
Het feit dat ik mezelf zat op te vreten door de irrationele en onnodige angst dat ons kindje het niet meer deed hielp ook niet echt. Ik was vanmorgen dan ook echt bang om naar de verloskundige te gaan. Ik was er van overtuigd dat we geen hartje zouden horen. Dus mijn vent was zo lief vandaag laat te beginnen met werken zodat hij nog mee kon. Daar een heerlijk sterk hartje gehoord en de vlos gaf aan dat we een kleine draaikont hebben. Ze heeft me nu ook geleerd hoe ik zelf min of meer kan voelen hoe de kleine ligt zodat ik aan zijn.haar beweeglijkheid wat zekerheid kan ontlenen.
Na thuiskomst maar even de slaap van het afgelopen weekend ingehaald en nu voel ik me eindelijk weer een beetje mens.
Zo, einde egopost, ik ga eens even bijlezen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:00 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingen
Als ze niet kan slapen houd ze mij wakker, bovendien ben ik verstandig genoeg om te weten dat ze haar slaap/rust hard nodig heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou er kriegelig van worden.
Ik zou zeggen als je niet kan slapen zet je de tv maar aan, of zet een film op.
Je weet zeker dat het je vrouw is en geen kindje wat je al hebt![]()
![]()
Waarom zo vroeg Fee-nix? Ik hoorde dat je de mooiste 3D foto krijgt als je vanaf een week of 30 dit doet, omdat het kindje dan al een beetje "spekkig" isquote:Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef Fee-nix het volgende:
Net een afspraak gemaakt voor een eerste 3D echo! We willen er twee doen deze keer (ongeveer tussen de 17/18 wk en 27/28 wk). 24 Augustus mogen we de eerste keer komen! Nu al zin in
.
Aan de ene kant snap ik je, want het blijft een onwerkelijk iets, dat zwanger zijn. Ik zei zelf laatst ook tegen een vriendin dat ik geen babyshower zou willen, omdat ik een feestje voordat de baby er is 'eng' vind... Eerst maar eens een gezonde baby op de wereld zetten! De reactie van die vriendin zette me echter wel aan het denken. Zij was van mening dat het juist zo leuk is, die voorpret, en tuurlijk kan er nog van alles misgaan tijdens de zwangerschap, maarja je kan zelf ook morgen onder de bus komen, of de baby komt gezond ter wereld en in de maanden erna gebeurt er iets... (afkloppen allemaal!). Maar wat ik probeer te zeggen: er kan ALTIJD van alles misgaan, maar zelf ben ik van plan om NU te genieten van deze zwangerschap. Voorpret en al. Voor je het weet heb je een baby in je armen en heb je misschien wel spijt dat je tijdens de zwangerschap zo 'voorzichtig' was met alles. Dus ik zou zeggen: koop gewoon dat eerste pakjequote:Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aventura, ik snap t helemaal. Eerst maar een levende baby in je armen houden!
Ik ben nog helemaal geen kleertjes aan t kopen oid, op de een of andere manier staat t nog zo ver bij me vandaan en wil ik eerst zien en dan geloven zegmaar.
Misschien dat ik wel alvast enveloppen ga pennen tijdens mn verlof, maar verder schuif ik enorm veel voor me uit.
Ik kan gewoon nog niet geloven dat in de kleertjes die ik wél heb (gekregen) MIJN baby in komt te liggen. De babykamer moeten we nog aan beginnen. We hebben wél alle spullen al, maar dat komt omdat we alles konden overnemen van mn schoonzussen.
Anders weet ik echt niet hoe ver we daar nu al in geweest waren
Ik ben vandaag trouwens 30 weken en 1 dag. Wtf?! Waar blijft de tijd? Ik heb vorige week pas streepjes gepiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |