+1quote:
+2quote:
Oh ik dacht meisjes omdat BJ een meisje krijgt...of niet? ik ben nu in de warquote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat we jongetjes aan het tellen waren
![]()
Oops -1 wordt dus
+ 3
ik ook en Innepin ook toch?? d8 ii tenminste wel??quote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh ik dacht meisjes omdat BJ een meisje krijgt...of niet? ik ben nu in de war![]()
denk dat ik het mis heb, jij hebt wel gelijk TJ! sorry![]()
ik moet een -1!!
Hier ben ikquote:Op zondag 10 juli 2011 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
alle LLMérs? Aventura bedoel je?
Cynthia die mag nog wel ff wachten
LOLLOL het wordt wel verwarrend zoquote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh ik dacht meisjes omdat BJ een meisje krijgt...of niet? ik ben nu in de war![]()
denk dat ik het mis heb, jij hebt wel gelijk TJ! sorry![]()
ik moet een -1!!
Daar ging ik al van uitquote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef Aventura het volgende:
Was ook meer een reactie op wat je buuv zei hoorLijkt wel of mensen denken dat je alles, dus ook een bevalling, maar gewoon even kunt reguleren. Zoals het jou uitkomt zeg maar. Zo werkt het niet : P
Gelukkig voel je je nog goed, afgezien van je maagzuur dan. Maar als dat alles is! Mijn enige klacht is dat ik heb gevoel heb alsof mijn doos in tweeën splijt, haha. Ventje beweegt weer flink trouwens, de hele buik zwaait dan heen en weer. ik wil mijn jochie ook zo graag ontmoeten!
Wat wel even lastig is, is dat we sinds een week twijfelen we over de naam. We hadden overeenstemming, maar vriend twijfelde toch. We hebben nu afgesproken dat we wachten tot we de baby zien, en dat we dan bepalen welke van de twee namen het wordt. De ene naam is iets meer ' mediterraans', de andere is meer geschikt voor een germaantje. Lijkt-ie op zijn pa dan wordt het de 'spaanse' naam, heeft-ie meer van mij (rossig) dan wordt het de tweede naam. Wordt wel lastig als hij kaal is
Bovendien schijnen baby's bij te kleuren/te veranderen qua teint...nou ja, we zullen zien.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en tel nu de jongens eens, we zijn echt in de meerderheid hoor, ook al staat t niet in de OP
Wat een mooi meisje! Ze heeft nog wel donkere oogjes, of zie ik dat niet goed?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef innepin het volgende:
Jaja ik krijg een meiskeSorry als het allemaal te verwarrend werd ineens
![]()
@Aventura, oeh lastig, twijfelen over de naam! En inderdaad, 't verandert nogal hè, hoe een kindje eruit ziet. Mijn dochter is nu heel erg blond en Hollandsch enzo, maar bij de geboorte was ze een donker behaard beertje met een bos donkerbruine haartjes(in anderhalf jaar van dit naar dit... )
Oh maar dan weet ik het al, als jullie al zo snel over een meisjesnaam besloten hebben dan krijgen jullie vast een jongetje.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Fee-nix het volgende:
innepin, wat een verschil! Mooi meiske.
Jongen of meisje weet ik nog niet. Maar wel het gevoel dat het dit keer een meisje is...
Telt dat ook?![]()
En de naam zijn wij ook al over uit. Voor een meisje dan. Voor een jongen is mijn man er wel over uit, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Dankje!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een mooi meisje! Ze heeft nog wel donkere oogjes, of zie ik dat niet goed?
Maar inderdaad, kinderen kunnen erg veranderen. Ik zie het vaker andersom, enorme witkopjes als baby en peuter en dan later donker worden.
Zie je wel, de namen die je gelijk weet, dat ras word het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 19:21 schreef bitterend het volgende:
hahaha TJ bij ons andersom!! we hadden 3 jongens naam maar niks voor meisjes...nu zijn we er wel uit!
dacht dat Olivia ook een serieuze kanshebber bij jullie was?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja Polle dus Matilda//Lena (al vind ik Lena niet meer zo leuk eigenlijk (Lenaoverkill), En voor Juno,Lucy & Rune zal ik altijd blijven lobbyén, mocht ik per ongeluk nog een keer zwanger raken
Nee, Matilda/Olivia was ikquote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dacht dat Olivia ook een serieuze kanshebber bij jullie was?
en ik vind Lena ook mooi; maja Poppedeins Lena zie we nog wel eens IRL; dus dan is dat niet leuk..
nee dat zei ik een keer om innepin te fucken omdat ze er met mn Matilda vandoor wildequote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dacht dat Olivia ook een serieuze kanshebber bij jullie was?
en ik vind Lena ook mooi; maja Poppedeins Lena zie we nog wel eens IRL; dus dan is dat niet leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |