volgens mij is de stelregel bij kleintjes dat je altijd 1 laagje meer kleedt dan je zelf aanhebt...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb net een Lodger wrapper op internet gekocht, grijs met rood en wit![]()
![]()
Scheelt een stuk met de nieuwprijs vind ik.
Ook heb ik een lakentjes, dekbedovertrek enz. gekocht van Maud design (tweedehands dat wel)
Ik vind het erg leuk![]()
[ afbeelding ]
Trouwens ik zat te denken , ik heb 1 winterslaapzakje met afritsbare mouwen, maar is 1 slaapzakje eigenlijk genoeg?
Zo snel word dat toch niet vies?
En verder heb ik verschillende maten rompertjes maar eigenlijk allemaal met lange mouw. Hij wordt in november geboren dus maat 62 heb ik ook nog met lange mouw.
Is dat tegen die tijd dan niet te warm? omdat hij dan zichzelf warm kan houden, dat hij dan ligt te stikken met een lange mouw romper en daaroverheen nog een truitje.
Is misschien wel een idee. Als het weer nodig is, ga ik dat wel proberen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
(kan er eventueel ook een scheutje ranja oid doordoen hoor...).
Wat leuk joh!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef Fee-nix het volgende:
En nog even over mezelf iets leuks: ben morgen 11 weken zwanger en net op de bank heb ik met mijn eigen doppler-apparaatje het hartje al gehoord!! Echt super leuk.
Ja allemaal op marktplaats.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef bitterend het volgende:
TJ leuk! op marktplaats gescoord?
In November kan het al behoorlijk koud worden! vorig jaar was het vroeg met sneeuw bijvoorbeeld weet je nog? lijkt me dus goed om veel lange mouwen rompers te hebben!
doe er maar een aantal maanden bij op voor de baby goed kan zitten.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:15 schreef TimeJumper het volgende:
Ja die Tripp Trapps vind ik heel leuk, ik had ze ook al in de kleur rood gezien![]()
Maar aangezien we niet erg ruim wonen wilde ik daar even mee wachten want volgens mij kan een baby pas "echt" goed zitten met een maand of 6 (?) dacht ik zo.
Dat bespaart weer ff voorlopig wat ruimte.
Gisteren avond toch even naar het zh om bloed te prikken, ze hebben gekeken of er nog infectie in het bloed zat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:53 schreef octopussy het volgende:
Bitterend, wat klote dat je nu zo'n onzekerheid hebt met een kramperig gevoelHopelijk is het 'slechts' een blaasontsteking.
![]()
Dat wilde ik dus ook al vragenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Had je dat in de Vlindertuin ook niet gezien?
nee hoor, dat verschilt enorm, 6 mnd wordt als gemiddeld genomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:53 schreef Popples het volgende:
[..]
doe er maar een aantal maanden bij op voor de baby goed kan zitten.
wij hebben er een van geuther die je kunt kantelen en omhoog en laag kunt instellen. heerlijk ding.
het verschilt idd per kind en wat de ouder zelf wil. maar ik neem mijn ervaringen weerquote:Op zondag 10 juli 2011 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor, dat verschilt enorm, 6 mnd wordt als gemiddeld genomen.
Elin kon met 5 maanden al los zitten! en met 6 mnd dus makkelijk in de kinderstoel/fietsstoel
dat potdicht kan snel veranderen hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 10:31 schreef Aventura het volgende:
Ben indd nét wakker
Heerlijk geslapen. Verder weinig te melden. Voel me goed en ik zit volgens mij gewoon potdicht!
Ja soms moet dat denk ik, mijn man werd beetje boos dat ik niet wou bellenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:16 schreef wickie het volgende:
Bitterend, goed dat je gisteren toch even hebt laten checken!
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef wickie het volgende:
Heel herkenbaar Bitterend. Daarom hebben we onze mannetjes die dan zelf gaan bellen of ons verplichten.
Oja wat Books zegt, de Bumbo! Geweldig ding lekker makkelijk mee te nemen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
Volgens mij kunnen die stoeltjes in verschillende standjes toch dames? liggend/zittend?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mmm... Ik had juist bedacht om geen wipstoeltje te kopen omdat het mij wat onnatuurlijk lijkt om een baby die zelf nog niet kan zitten "kunstmatig" rechtop te houden. Kan me voorstellen dat dat niet stimuleert om zelf te gaan zitten. Of denk ik nu nog veel te rationeel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |