abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99250956
Wat een leuk idee Fee-nix! Gefeliciteerd!

Aventura, ik had ook enorm baat bij Movicolon na de bevalling :Y Handig spul :P

Ik heb kleine maat jongens kleren en zomers positiespul in V&A gezet voor hen die er om vroegen eerder ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99251003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef Kyara het volgende:
Wij zijn vanochtend bij de babydump geweest en hebben heel veel besteld: babykamer met matrasje, de gratis box, kinderwagen (mutsy transporter in mist grey), maxi-cosi met iso-fix systeem en een voedingskussen. De laatste hebben we meteen meegenomen, de rest wordt eind september geleverd. *O*

Boxkussen hebben we ook al uitgezocht voor jongetje en meisje dus we moeten nog even afwachten wat het gaat worden.

Ben alleen het ophangsysteem voor de sluier vergeten te bestellen. Maar dat kan vast later nog wel.
Jullie zijn helemaal klaar dus!! *O*
We gaan naar Ikea eind Juli als mijn ouders op bezoek komen! even kijken wat ze voor leuks hebben!

trouwens voor op het lijstje: Lodger wrapper O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99251040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik heb kleine maat jongens kleren en zomers positiespul in V&A gezet voor hen die er om vroegen eerder ;)
Ja ik zag het! heerlijk spul! jammer voor mij ben je veeel dunner! minder jammer voor jou natuurlijk ;)
ik ben huge :@
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:26:32 #229
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99251493
Dat Movicon, moet je dat ook oplossen met water en dan opdrinken?
Mijn vorige zwangerschap had ik aan het eind ook zo'n last van verstopping en
toen had de dokter me 'Legendal' (=lactulose) gegeven. Maar ik vind dat spul
dus echt niet te zuipen! Er zit zo'n vreemde nasmaak aan...brrr. Hoe is dat bij
Movicon?

Ik merk dat deze zwangerschap de kwaaltjes al veel eerder komen op een of andere
manier... :-s. Al meteen heel duizelig (bloeddruk 90/50) en die verstopping merk ik ook
alweer een beetje... Dat beloofd nog wat. Ik hoop dat ik het nu gewoon even op gang
kan houden met veel drinken en fruit eten.
pi_99251574
Fee jee dat is inderdaad laag!! (je bd)
veel muesli eten met yoghurt! helpt mij goed..

ik denk dat ik vandaag voor het eerst harde buiken heb...maar weet niet zeker...het zijn krampen net boven mijn doos duurt paar seconden en voelt erg hard als ik het aanraak...zou het dat zijn? of gewoon baarmoeder krampen ofzo
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:30:58 #231
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99251632
Ja klopt, heel laag. De vk is altijd blij met me. Maar ik ben er iets minder blij mee hoor... Alleen al van een trap oplopen ben ik buiten adem en helemaal licht in mijn hoofd. Laat staan als je ook nog eens met je dreumes de trap op moet.

Harde buiken... ik zou niet weten hoe dat voelt! Haha, naar mijn weten nooit gehad.
pi_99252714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:26 schreef Fee-nix het volgende:
Dat Movicon, moet je dat ook oplossen met water en dan opdrinken?
Mijn vorige zwangerschap had ik aan het eind ook zo'n last van verstopping en
toen had de dokter me 'Legendal' (=lactulose) gegeven. Maar ik vind dat spul
dus echt niet te zuipen! Er zit zo'n vreemde nasmaak aan...brrr. Hoe is dat bij
Movicon?

Ik merk dat deze zwangerschap de kwaaltjes al veel eerder komen op een of andere
manier... :-s. Al meteen heel duizelig (bloeddruk 90/50) en die verstopping merk ik ook
alweer een beetje... Dat beloofd nog wat. Ik hoop dat ik het nu gewoon even op gang
kan houden met veel drinken en fruit eten.
Movicolon los je ook op in water ja :Y Mijn kraam vroeg aan me hoe het smaakt. Ik vond het naar bloemetjes smaken :+
The way you rock'n'roll
pi_99252757
Fee-nix, welkom nog. Dat is ook mijn bloeddruk in rust ongeveer dus ik weet wel wat je bedoeld. Is soms wel wat onhandig bij het traplopen en opstaan enzo. Ik moet geloof ik ook maar mijn dreumes (nu 17 maanden) gaan leren om zelf de trap af te klimmen zodat ik haar niet hoef te tillen met dikke buik of kleine baby.

Movicolon moet je echt VEEL bij drinken anders werkt het averechts :X Ik heb nu lactulose meegekregen vanwege de bijwerking van ijzerpilletjes. Maar ik blijf het maar uitstellen om het te gaan gebruiken omdat ik het zo smerig vind en niet zo gemakkelijk glazen water achterover kan slaan.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:13:32 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99252823
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:10 schreef octopussy het volgende:
Fee-nix, welkom nog. Dat is ook mijn bloeddruk in rust ongeveer dus ik weet wel wat je bedoeld. Is soms wel wat onhandig bij het traplopen en opstaan enzo. Ik moet geloof ik ook maar mijn dreumes (nu 17 maanden) gaan leren om zelf de trap af te klimmen zodat ik haar niet hoef te tillen met dikke buik of kleine baby.

Movicolon moet je echt VEEL bij drinken anders werkt het averechts :X Ik heb nu lactulose meegekregen vanwege de bijwerking van ijzerpilletjes. Maar ik blijf het maar uitstellen om het te gaan gebruiken omdat ik het zo smerig vind en niet zo gemakkelijk glazen water achterover kan slaan.
grappig; dat was ook het eerste wat ik zei idd :D
en ik heb ook lactulose.. en vind het wel meevallen.. gewoon achterover kieperen..
(kan er eventueel ook een scheutje ranja oid doordoen hoor...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:16:02 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99252912
Dat kan een valkuil voor me zijn, dat Movicolon, want ik heb nooit dorst en drink vaak veel te weinig. Moet mezelf dwingen...
pi_99252939
even voor de dames met verstopping, ik gebruik standaard metamucil omdat ik anders vol blijf zitten, daar zit n citroen of sinaasappel smaakje aan en hoef je geen liters mee te drinken, volgens mij is het alleen niet vrij te verkrijgen!
S. 2014
J. 2016
pi_99252997
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:16 schreef Aventura het volgende:
Dat kan een valkuil voor me zijn, dat Movicolon, want ik heb nooit dorst en drink vaak veel te weinig. Moet mezelf dwingen...
Ik drink ook vrij weinig op een dag en van één zakje ging ik niet gelijk aan de race hoor :N Het was bij mij enkel om het wat soepel te houden omdat ik niet mocht persen na de bevalling :X
The way you rock'n'roll
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:41:48 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99253772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:11 schreef bitterend het volgende:
trouwens voor op het lijstje: Lodger wrapper O+
uhm, wat is dat? :@
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:46:22 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99253946
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik drink ook vrij weinig op een dag en van één zakje ging ik niet gelijk aan de race hoor :N Het was bij mij enkel om het wat soepel te houden omdat ik niet mocht persen na de bevalling :X
het gaat ook niet om de kans op diaree? Movicolon kan juist steenvorming geven als je er niet genoeg bij drinkt...
het ergste geval dat ik er van heb gezien was een peritonitis (buikvliesontsteking) door een geknapt coecum (deel van de darm).
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:46:43 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99253962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Spare me the details :o

Het updatevragen is ook hier nu goed begonnen hoor! Mijn collega's informeren vooral via Facebook, mijn vriendinnen hebben gisteren allemaal gebeld, zus peilt elke ochtend even, ouders bellen af en toe, schoonmoeder belt en kwam langs. Ik dacht dat het bij mij wel mee zou vallen :P
Ik vind het niet erg hoor, juist leuk dan mensen aan me denken. Denk wel dag ik me ga ergeren als het zich gaat herhalen, en dan met name als ik overtijd zou gaan.
pi_99253989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het gaat ook niet om de kans op diaree? Movicolon kan juist steenvorming geven als je er niet genoeg bij drinkt...
het ergste geval dat ik er van heb gezien was een peritonitis (buikvliesontsteking) door een geknapt coecum (deel van de darm).
:'( :'( Dat wilde ik nou net niet lezen
pi_99254089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ow ik dacht dat jij juist laatst zei dat het effect van Movicolon te heftig was qua zachtheid. Ik wist wat je nu verteld niet in ieder geval. Vreemd dat ze mij dat niet vertelt hebben aangezien ze het mij dus gaven omdat ik niet mocht persen en als ik er dan niet genoeg bij dronk zou het dus als nog averechts effect hebben :o
Lekker verhaal :X
The way you rock'n'roll
pi_99254100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef Kyara het volgende:

[..]

uhm, wat is dat? :@
[OUD] Vraag en aanbod 73
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:50:17 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99254109
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef octopussy het volgende:

[..]

:'( :'( Dat wilde ik nou net niet lezen
naja zolang je maar genoeg drinkt is er niets aan de hand hoor. Ik raad patienten altijd aan om met 1 zakje direct 2 glazen water mee te drinken...
pi_99254349
Octo, ben jij zwanger?! Dat wíst ik helemaal niet! :D O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:57:37 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99254436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
hahaaaaa ;) das al heeeel oud nieuws :D
LOL
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 21:13:53 #247
5428 crew  miss_sly
pi_99255153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Had je dat in de Vlindertuin ook niet gezien? :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:16:35 #248
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99255250
Ik heb net een Lodger wrapper op internet gekocht, grijs met rood en wit O+ O+
Scheelt een stuk met de nieuwprijs vind ik.

Ook heb ik een lakentjes, dekbedovertrek enz. gekocht van Maud design (tweedehands dat wel)
Ik vind het erg leuk O+

Trouwens ik zat te denken , ik heb 1 winterslaapzakje met afritsbare mouwen, maar is 1 slaapzakje eigenlijk genoeg?
Zo snel word dat toch niet vies?

En verder heb ik verschillende maten rompertjes maar eigenlijk allemaal met lange mouw. Hij wordt in november geboren dus maat 62 heb ik ook nog met lange mouw.
Is dat tegen die tijd dan niet te warm? omdat hij dan zichzelf warm kan houden, dat hij dan ligt te stikken met een lange mouw romper en daaroverheen nog een truitje.
Rayen 2½ jaar!
pi_99255293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Had je dat in de Vlindertuin ook niet gezien? :D
Nee, echt totaal niet opgevallen!
pi_99255319
TJ leuk! op marktplaats gescoord?

In November kan het al behoorlijk koud worden! vorig jaar was het vroeg met sneeuw bijvoorbeeld weet je nog? lijkt me dus goed om veel lange mouwen rompers te hebben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')