Jullie zijn helemaal klaar dus!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef Kyara het volgende:
Wij zijn vanochtend bij de babydump geweest en hebben heel veel besteld: babykamer met matrasje, de gratis box, kinderwagen (mutsy transporter in mist grey), maxi-cosi met iso-fix systeem en een voedingskussen. De laatste hebben we meteen meegenomen, de rest wordt eind september geleverd.![]()
Boxkussen hebben we ook al uitgezocht voor jongetje en meisje dus we moeten nog even afwachten wat het gaat worden.
Ben alleen het ophangsysteem voor de sluier vergeten te bestellen. Maar dat kan vast later nog wel.
Ja ik zag het! heerlijk spul! jammer voor mij ben je veeel dunner! minder jammer voor jou natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb kleine maat jongens kleren en zomers positiespul in V&A gezet voor hen die er om vroegen eerder![]()
Movicolon los je ook op in water jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:26 schreef Fee-nix het volgende:
Dat Movicon, moet je dat ook oplossen met water en dan opdrinken?
Mijn vorige zwangerschap had ik aan het eind ook zo'n last van verstopping en
toen had de dokter me 'Legendal' (=lactulose) gegeven. Maar ik vind dat spul
dus echt niet te zuipen! Er zit zo'n vreemde nasmaak aan...brrr. Hoe is dat bij
Movicon?
Ik merk dat deze zwangerschap de kwaaltjes al veel eerder komen op een of andere
manier... :-s. Al meteen heel duizelig (bloeddruk 90/50) en die verstopping merk ik ook
alweer een beetje... Dat beloofd nog wat. Ik hoop dat ik het nu gewoon even op gang
kan houden met veel drinken en fruit eten.
grappig; dat was ook het eerste wat ik zei iddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:10 schreef octopussy het volgende:
Fee-nix, welkom nog. Dat is ook mijn bloeddruk in rust ongeveer dus ik weet wel wat je bedoeld. Is soms wel wat onhandig bij het traplopen en opstaan enzo. Ik moet geloof ik ook maar mijn dreumes (nu 17 maanden) gaan leren om zelf de trap af te klimmen zodat ik haar niet hoef te tillen met dikke buik of kleine baby.
Movicolon moet je echt VEEL bij drinken anders werkt het averechtsIk heb nu lactulose meegekregen vanwege de bijwerking van ijzerpilletjes. Maar ik blijf het maar uitstellen om het te gaan gebruiken omdat ik het zo smerig vind en niet zo gemakkelijk glazen water achterover kan slaan.
Ik drink ook vrij weinig op een dag en van één zakje ging ik niet gelijk aan de race hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:16 schreef Aventura het volgende:
Dat kan een valkuil voor me zijn, dat Movicolon, want ik heb nooit dorst en drink vaak veel te weinig. Moet mezelf dwingen...
uhm, wat is dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:11 schreef bitterend het volgende:
trouwens voor op het lijstje: Lodger wrapper
het gaat ook niet om de kans op diaree? Movicolon kan juist steenvorming geven als je er niet genoeg bij drinkt...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik drink ook vrij weinig op een dag en van één zakje ging ik niet gelijk aan de race hoorHet was bij mij enkel om het wat soepel te houden omdat ik niet mocht persen na de bevalling
Spare me the detailsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik drink ook vrij weinig op een dag en van één zakje ging ik niet gelijk aan de race hoorHet was bij mij enkel om het wat soepel te houden omdat ik niet mocht persen na de bevalling
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het gaat ook niet om de kans op diaree? Movicolon kan juist steenvorming geven als je er niet genoeg bij drinkt...
het ergste geval dat ik er van heb gezien was een peritonitis (buikvliesontsteking) door een geknapt coecum (deel van de darm).
Ow ik dacht dat jij juist laatst zei dat het effect van Movicolon te heftig was qua zachtheid. Ik wist wat je nu verteld niet in ieder geval. Vreemd dat ze mij dat niet vertelt hebben aangezien ze het mij dus gaven omdat ik niet mocht persen en als ik er dan niet genoeg bij dronk zou het dus als nog averechts effect hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het gaat ook niet om de kans op diaree? Movicolon kan juist steenvorming geven als je er niet genoeg bij drinkt...
het ergste geval dat ik er van heb gezien was een peritonitis (buikvliesontsteking) door een geknapt coecum (deel van de darm).
[OUD] Vraag en aanbod 73quote:
naja zolang je maar genoeg drinkt is er niets aan de hand hoor. Ik raad patienten altijd aan om met 1 zakje direct 2 glazen water mee te drinken...quote:
hahaaaaaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Octo, ben jij zwanger?! Dat wíst ik helemaal niet!![]()
Had je dat in de Vlindertuin ook niet gezien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Octo, ben jij zwanger?! Dat wíst ik helemaal niet!![]()
Nee, echt totaal niet opgevallen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Had je dat in de Vlindertuin ook niet gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |