abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99298513
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ja daar zeg je ook weer wat goeds. Inderdaad ik laat het maar zo dan.

Het bedje lijkt op het simpelste Ikeabedje maar dan in het wit.
Hier http://link.marktplaats.nl/464715071
Tsja ik hou van simpel en strak :P
neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99298543
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou ja zeg! :'(
hihi ja ik bedoelde meer die meiden die elkaar in de haren vliegen over namen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:33:45 #153
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99298567
Nee, bitterend, nu niet gaan zeggen dat ze hem moet verven he.... Ze vond mijn opmerking Heel Erg Goed ja :P hehehe. Er is niks kaals aan wit hoor TJ!
  zondag 10 juli 2011 @ 22:34:29 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99298611
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef bitterend het volgende:

[..]

Hoe kwam je op die naam eigenlijk? :)
gewoon flink rondzoeken op internet enzo.. had ook allerlei namenboekjes...dus precies weet ik het niet meer.. O+

en damesssssss ik voel me schuldig.. ik roep nietsvermoedend iets, en nu 2 uur later zijn we nog aan het :( :X }:| -en??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99298627
_O-
Ik zou hem iets donkers verven!
  zondag 10 juli 2011 @ 22:35:00 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99298633
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef bitterend het volgende:

[..]

neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!
Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.
Ik kan wel een foto opduikelen....
  zondag 10 juli 2011 @ 22:35:02 #157
250838 Fee-nix
pi_99298636
:6 (voor bitterend) hihi
pi_99298650
ik denk dat je het daar zelf ook naar hebt gemaakt Innepin, zelf claimde je Willow en olivia ook, ook al was het niet je bedoeling..maar je reageerde steeds fel als er weer een olivialiefhebber opdook..of idd dat met silmarwen.
als mensen het jou dan gaan verwijten en jij lijkt t niet te begrijpen dan komt dat raar over .

Ook de manier waarop je dingen brengt (zoals over je man- mij in pm) of persoonlijke dingen van mij uit pm, die je zomaar even in een topic gooit. je doet het vast niet met opzet, maar ik kan nou niet zeggen dat ik nog graag een pmmetje je kant op gooi.
ik ben ook niet subtiel, nooit geweest, maar ik weet meestal de lijn wel te vinden (behalve bij DJMO maar dan mag t)
:P
pi_99298678
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.
Ik kan wel een foto opduikelen....
groen en oranje zijn ook lelijk!!
bedoelde donker hout kleur ofzo
pi_99298698
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef bitterend het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Ik vind het zoooo fijn dat sommige families dat echt van generaties over geven...ik heb niks van toen ik klein was...tja misschien een knuffel ofzo maar verder..
dat vind ik soms erg jammer
Heel herkenbaar! Ik dacht dat wij niks zouden hebben, tot M. zijn moeder ineens met 7 maanden zwangerschap riep: ik heb hier nog de wieg waar zo'n beetje de hele familie (dus M. zijn moeder, zijn tante, M. zelf, zijn zus, zijn neven...) in hebben geslapen, die gemaakt is door M. zijn opa O+ en of we die dan wilden, want M. zijn zus wilde hem niet....

Maar natuurlijk!! O+ Leia heeft dus in die wieg geslapen en hij staat hier nu te wachten op de volgende O+ en later gaat ie over naar de kids van Leia!

Maar ik begrijp het helemaal, had het nog specialer gevonden als het van mijn kant van de familie was geweest, maar daar is niks meer van, helaas. Dus dit is al super O+

En die namenkwestie.. mensen ik snap het gewoon niet.. Een naam als bijv. Olivia is niet heel onbekend, en ik zou me ook niet geroepen voelen om hier te gaan bespreken dat ik en mijn vent die naam zouden kiezen, omdat ik die hier gelezen heb van iemand. En dan hier aan iemand te moeten gaan verantwoorden dat wij die naam ook wel zouden willen... No effence, maar als je een naam voor jezelf wilt houden moet je hem online niet noemen...
  zondag 10 juli 2011 @ 22:37:56 #161
250838 Fee-nix
pi_99298774
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:

[..]

Oke oke, dat kan mooi zijn. Maar lijkt me moeilijk om iets wat wit is te schilderen in 'hout kleur'. En moet ook bij de rest van de kamer/meubels passen natuurlijk!
  zondag 10 juli 2011 @ 22:38:06 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99298784
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ze zei in een van de kleuren die op het lakentje stonden...
  zondag 10 juli 2011 @ 22:38:39 #163
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99298806
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef innepin het volgende:

[..]

:') Sjezus hee.
Nou word ik wel een beetje pissig eigenlijk :')
Ik ben ook weleens een beetje pissig.
pi_99298812
Er zijn heel veel users met een dochter als die van ons. Ik heb ze ook geen pm gestuurd aangezien ik niet eens wist wie ik dan allemaal moest pmmen

Ik zou niet boos worden als iemand mijn eigen naam aan haar dochter zou geven. Maar wel even waarschuwen wat je je dochter denkt aan te doen.
pi_99298824
ohhh
neeee niet doen lol in oranje of groen verven.

mijn moeder belt ineens...
  zondag 10 juli 2011 @ 22:39:04 #166
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99298828
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Met een bedje van Ikea zal het wel goedkomen. Wij hebben een wiegje met afwijkende maten en moeten dus een matrasje op maat laten maken. Vind het wel heel leuk trouwens, we hebben het wiegje waar ik ook in geslapen heb (en al mijn neven en nichten). Mijn opa en oma hebben het destijds voor hun eerste kleinkind gekocht en nu gaat ie naar hun eerste achterkleinkind O+
Oh wat leuk zeg!!
, net als Bitterend heb ik eigenlijk ook helemaal niks wat zo meegegeven word in de familie.

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar je koopt wel meer lakentjes e.d. toch? Dus pas op dat het niet gaat vloeken :+
Nou het zijn 2 dezelfde setjes, dus daar wilde ik het in eerste instantie bij houden eigenlijk. :+
Is de 1 in de was dan heb ik de 2de nog.
Rayen 2½ jaar!
  zondag 10 juli 2011 @ 22:39:38 #167
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99298852
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
TJ ik vind het juist leuk zo van die felle overtrekken bij een wit bedje O+ . En als je het gaat schilderen past het straks misschien niet bij een ander setje wat je in de toekomst graag wil kopen.
Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentje 8-) z'n gebrekkig kleurgevoel heeft toch zo z'n voordelen :D

Vanmorgen ook een heuse tuinstoel voor op het balkon gekocht zodat ik daar de komende weken comfortabel kan zitten. Van de gezellig stoeltjes word ik momenteel kreupel, om het maar niet te hebben over het matje waarop ik vaak lag te lezen... Nu dus een echte bejaardenstoel *)
Oude (on)bekende.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:40:10 #168
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99298883
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef bitterend het volgende:
ohhh
neeee niet doen lol

mijn moeder belt ineens...
Nu nog? Mijn mams belt nooit na half negen omdat ze dan denkt dat ze de kids wakker belt :D
pi_99298892
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentje 8-) z'n gebrekkig kleurgevoel heeft toch zo z'n voordelen :D

Vanmorgen ook een heuse tuinstoel voor op het balkon gekocht zodat ik daar de komende weken comfortabel kan zitten. Van de gezellig stoeltjes word ik momenteel kreupel, om het maar niet te hebben over het matje waarop ik vaak lag te lezen... Nu dus een echte bejaardenstoel *)
:D die van mij is kleurenblind O+
  zondag 10 juli 2011 @ 22:40:50 #170
250838 Fee-nix
pi_99298911
Hehehe, Mevr_Mus, you are clever! Veel plezier van het 'blauwe' dekentje dan ;).
pi_99298934
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat je het daar zelf ook naar hebt gemaakt Innepin, zelf claimde je Willow en olivia ook, ook al was het niet je bedoeling..maar je reageerde steeds fel als er weer een olivialiefhebber opdook..of idd dat met silmarwen.
als mensen het jou dan gaan verwijten en jij lijkt t niet te begrijpen dan komt dat raar over .

Ook de manier waarop je dingen brengt (zoals over je man- mij in pm) of persoonlijke dingen van mij uit pm, die je zomaar even in een topic gooit. je doet het vast niet met opzet, maar ik kan nou niet zeggen dat ik nog graag een pmmetje je kant op gooi.
ik ben ook niet subtiel, nooit geweest, maar ik weet meestal de lijn wel te vinden (behalve bij DJMO maar dan mag t)
:P
t wordt nu wel heel erg een persoonlijke aanval, hè? gezellig hier.

Volgens mij heb ik me al een paar keer verdedigd over het zogenaamde claimen, alles al uitgelegd, en ik vind het erg jammer/vervelend dat dat steeds weer opgerakeld wordt. tis niet alsof bij anderen elke oude rel weer uit de sloot wordt getrokken toch?

Ik heb Willow nooit geclaimd volgens mij. er was het incident met Sil ja. Waarbij ik - zojuist weer!- heb uitgelegd dat ik al na tien minuten besefte dat ik onredelijk was.
Olivia claimde ik alleen maar met knipogen als PI enzo. En dat kwam kennelijk niet over. Daar wordt een mens wel voorzichtiger van verder.
De rest lijkt mij inhoud voor een PM en niet voor hier.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_99298941
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:40 schreef Books het volgende:

[..]

Nu nog? Mijn mams belt nooit na half negen omdat ze dan denkt dat ze de kids wakker belt :D
ja! : :o
en dan vraagt ze: slaap je??
lol wat denkt ze zelf }:|
pi_99299004
ik ben zo blij met mijn vent trouwens, die bemoeit zich helemaal nergens mee qua kleren of qua kleuren.. alleen qua namen was t en hel, maargoed :P wij zijn er iig uit.
maar verder mag ik gewoon mn gang gaan hoor

enne ik heb via marktplaats een badje + tummytub + bakeshouder fancyspul voor een tientje overgenomen

dettol en klaaaaaaaar.
Wij zijn echt helemaal klaar nu zelfs :o
pi_99299005
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

die van mij ook!! die denkt dat een grijze jas groen is lol
  zondag 10 juli 2011 @ 22:43:15 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99299032
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn heel veel users met een dochter als die van ons. Ik heb ze ook geen pm gestuurd aangezien ik niet eens wist wie ik dan allemaal moest pmmen

Ik zou niet boos worden als iemand mijn eigen naam aan haar dochter zou geven. Maar wel even waarschuwen wat je je dochter denkt aan te doen.
In alle eerlijkheid, ik vind jouw naam niet lelijk, maar ik verbeter mensen wel als ze mijn dochter zo noemen... We hebben haar zo niet genoemd immers...
(dat ik jou zo noemde had dus een andere reden toen ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')