neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja daar zeg je ook weer wat goeds. Inderdaad ik laat het maar zo dan.
Het bedje lijkt op het simpelste Ikeabedje maar dan in het wit.
Hier http://link.marktplaats.nl/464715071
Tsja ik hou van simpel en strak
hihi ja ik bedoelde meer die meiden die elkaar in de haren vliegen over namen!quote:
gewoon flink rondzoeken op internet enzo.. had ook allerlei namenboekjes...dus precies weet ik het niet meer..quote:
Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!
groen en oranje zijn ook lelijk!!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.
Ik kan wel een foto opduikelen....
Heel herkenbaar! Ik dacht dat wij niks zouden hebben, tot M. zijn moeder ineens met 7 maanden zwangerschap riep: ik heb hier nog de wieg waar zo'n beetje de hele familie (dus M. zijn moeder, zijn tante, M. zelf, zijn zus, zijn neven...) in hebben geslapen, die gemaakt is door M. zijn opaquote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zoooo fijn dat sommige families dat echt van generaties over geven...ik heb niks van toen ik klein was...tja misschien een knuffel ofzo maar verder..
dat vind ik soms erg jammer
Oke oke, dat kan mooi zijn. Maar lijkt me moeilijk om iets wat wit is te schilderen in 'hout kleur'. En moet ook bij de rest van de kamer/meubels passen natuurlijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
groen en oranje zijn ook lelijk!!
bedoelde donker hout kleur ofzo
Ze zei in een van de kleuren die op het lakentje stonden...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
groen en oranje zijn ook lelijk!!
bedoelde donker hout kleur ofzo
Ik ben ook weleens een beetje pissig.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef innepin het volgende:
[..]Sjezus hee.
Nou word ik wel een beetje pissig eigenlijk
Oh wat leuk zeg!!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Met een bedje van Ikea zal het wel goedkomen. Wij hebben een wiegje met afwijkende maten en moeten dus een matrasje op maat laten maken. Vind het wel heel leuk trouwens, we hebben het wiegje waar ik ook in geslapen heb (en al mijn neven en nichten). Mijn opa en oma hebben het destijds voor hun eerste kleinkind gekocht en nu gaat ie naar hun eerste achterkleinkind
Nou het zijn 2 dezelfde setjes, dus daar wilde ik het in eerste instantie bij houden eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar je koopt wel meer lakentjes e.d. toch? Dus pas op dat het niet gaat vloeken
Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
TJ ik vind het juist leuk zo van die felle overtrekken bij een wit bedje. En als je het gaat schilderen past het straks misschien niet bij een ander setje wat je in de toekomst graag wil kopen.
Nu nog? Mijn mams belt nooit na half negen omdat ze dan denkt dat ze de kids wakker beltquote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef bitterend het volgende:
ohhh
neeee niet doen lol
mijn moeder belt ineens...
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentjez'n gebrekkig kleurgevoel heeft toch zo z'n voordelen
![]()
Vanmorgen ook een heuse tuinstoel voor op het balkon gekocht zodat ik daar de komende weken comfortabel kan zitten. Van de gezellig stoeltjes word ik momenteel kreupel, om het maar niet te hebben over het matje waarop ik vaak lag te lezen... Nu dus een echte bejaardenstoel
t wordt nu wel heel erg een persoonlijke aanval, hè? gezellig hier.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat je het daar zelf ook naar hebt gemaakt Innepin, zelf claimde je Willow en olivia ook, ook al was het niet je bedoeling..maar je reageerde steeds fel als er weer een olivialiefhebber opdook..of idd dat met silmarwen.
als mensen het jou dan gaan verwijten en jij lijkt t niet te begrijpen dan komt dat raar over .
Ook de manier waarop je dingen brengt (zoals over je man- mij in pm) of persoonlijke dingen van mij uit pm, die je zomaar even in een topic gooit. je doet het vast niet met opzet, maar ik kan nou niet zeggen dat ik nog graag een pmmetje je kant op gooi.
ik ben ook niet subtiel, nooit geweest, maar ik weet meestal de lijn wel te vinden (behalve bij DJMO maar dan mag t)
ja! :quote:Op zondag 10 juli 2011 22:40 schreef Books het volgende:
[..]
Nu nog? Mijn mams belt nooit na half negen omdat ze dan denkt dat ze de kids wakker belt
die van mij ook!! die denkt dat een grijze jas groen is lolquote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Over kleuren gesproken... meneer hier wilde geen paars dekentje... zagen we vanmorgen in de Prenatal toch een prachtig blauw dekentjez'n gebrekkig kleurgevoel heeft toch zo z'n voordelen
![]()
Vanmorgen ook een heuse tuinstoel voor op het balkon gekocht zodat ik daar de komende weken comfortabel kan zitten. Van de gezellig stoeltjes word ik momenteel kreupel, om het maar niet te hebben over het matje waarop ik vaak lag te lezen... Nu dus een echte bejaardenstoel
In alle eerlijkheid, ik vind jouw naam niet lelijk, maar ik verbeter mensen wel als ze mijn dochter zo noemen... We hebben haar zo niet genoemd immers...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn heel veel users met een dochter als die van ons. Ik heb ze ook geen pm gestuurd aangezien ik niet eens wist wie ik dan allemaal moest pmmen
Ik zou niet boos worden als iemand mijn eigen naam aan haar dochter zou geven. Maar wel even waarschuwen wat je je dochter denkt aan te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |