En misschien een overbodige tip, maar als het bedje geen standaardmaten heeft moet je niet te lang wachten met het regelen van een matrasje! Dat soort dingen vergeten wij dus steedsquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef bitterend het volgende:
[..]
wat voor bed?matras kop je wel nieuw he? las dat het beter was!
Woah evenstar.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Inne haal mij er dan niet bij alsof Ik je naam gejat heb, na Isis ..
Ik zei destijds Ik hoop dat D. Met Olivia mee eens is.. Later zeg jij mine.. En Isis Kwam toen aan dat ze die naam had.. Nu
Zet je t zo dat jij dat gepost had en wij jou copycats zijn![]()
En geloof prima ALS je die naam met je kerel thuis al besproken had.. Maar zet het wel juist neer..
bedankt! toch zijn er vorig jaar meer dan 300 Evi's en meer dan 100 Evie's geboren..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:19 schreef bitterend het volgende:
Tot ik hier kwam heb ik nog nooit van Evie gehoord! ik vind het zo apart en erg mooi BJ
Ja, maar jij krijgt een jommetjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Inne haal mij er dan niet bij alsof Ik je naam gejat heb, na Isis ..
Ik zei destijds Ik hoop dat D. Met Olivia mee eens is.. Later zeg jij mine.. En Isis Kwam toen aan dat ze die naam had.. Nu
Zet je t zo dat jij dat gepost had en wij jou copycats zijn![]()
En geloof prima ALS je die naam met je kerel thuis al besproken had.. Maar zet het wel juist neer..
Hoe kwam je op die naam eigenlijk?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt! toch zijn er vorig jaar meer dan 300 Evi's en meer dan 100 Evie's geboren..
maar IRL ken ik ze dus ook niet.
(ja toevallig kregen wij een jaar geleden een nieuwe cardioloog en die had toen ook een dochter die maar een paar weken scheelde met Evie; en die heeft dus dezelfde naam)
Nou eigenlijk een heel simpel straight bedje. Wit met dunne spijltjes en geen krullen of tierelantijnen. Eigenlijk gewoon een saai bedje. Maar het beddegoed maakt het leuk en dan komt het goed uitquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef bitterend het volgende:
[..]
wat voor bed?matras kop je wel nieuw he? las dat het beter was!
Zo is het niet gegaanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is bij mij toch ook gebeurd? Ik had net Olivia genoemd en vlak daarna kwam Isis met haar Olivia op de proppen. En vlak daarna kwam Evenstar ook nog es met Olivia![]()
Met een bedje van Ikea zal het wel goedkomen. Wij hebben een wiegje met afwijkende maten en moeten dus een matrasje op maat laten maken. Vind het wel heel leuk trouwens, we hebben het wiegje waar ik ook in geslapen heb (en al mijn neven en nichten). Mijn opa en oma hebben het destijds voor hun eerste kleinkind gekocht en nu gaat ie naar hun eerste achterkleinkindquote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef bitterend het volgende:
Mus: dat is een goede tip! we halen het bed en matras samen bij Ikea!
Maar je koopt wel meer lakentjes e.d. toch? Dus pas op dat het niet gaat vloekenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou eigenlijk een heel simpel straight bedje. Wit met dunne spijltjes en geen krullen of tierelantijnen. Eigenlijk gewoon een saai bedje. Maar het beddegoed maakt het leuk en dan komt het goed uit![]()
Het matras wat erin ligt wordt van gezegd dat het maar 3 maanden oud is, dus eigenlijk twijfel ik nog.
Als het er helemaal schoon uitziet, er komt dan toch nog een molton, aerosleepding en hoeslaken overheen.
Maar ja een nieuw matrasje is ook zo gekocht.
En het dekbedovertrek + lakensetje is al heel druk , dus daarom wilde ik een simpel straight bedje.
Deze komt erin, en ik zit er nog over te denken om het bedje dan in 1 van die kleuren te schilderen eigenlijk.
[ afbeelding ]
Beter?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Innepin je komt wel een beetje over als een schizofreen zo met die hartjesposticon, zo komen je posts niet helemaal duidelijk over
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Met een bedje van Ikea zal het wel goedkomen. Wij hebben een wiegje met afwijkende maten en moeten dus een matrasje op maat laten maken. Vind het wel heel leuk trouwens, we hebben het wiegje waar ik ook in geslapen heb (al mijn neven en nichten). Mijn opa en oma hebben het destijds voor hun eerste kleinkind gekocht en nu gaat ie naar hun eerste achterkleinkind
Maar dat is dan iets dat JIJ erin leest terwijl ik dat juist NIET zeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
T gaat mij niks om de naam.. Maar wel om t niet eerlijk zijn in hoe t ging..
ja bemoei je er ook nog eens tegenaanquote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Orea het volgende:
Maar serieusnaam 'jatten' van iemand die je 'online' kent?
!?
Als ik een naam mooi vind dan kies ik hem gewoon, al hebben 50 andere mensen hem hier ook voor hun kind... Hechten we er niet teveel waarde aan mensen?ik vind het een eer als anderen hun dochter Leia zouden noemen... Worden hele leuke meiden
Uiteraardquote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja bemoei je er ook nog eens tegenaan
Ja daar zeg je ook weer wat goeds. Inderdaad ik laat het maar zo dan.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
TJ ik vind het juist leuk zo van die felle overtrekken bij een wit bedje. En als je het gaat schilderen past het straks misschien niet bij een ander setje wat je in de toekomst graag wil kopen.
Nou ja zeg!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:30 schreef bitterend het volgende:
Ik heb de namen topic naar boven gehaald maar niemand snapt de hint
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef Books het volgende:
@ misschien ligt het niet aan je algehele internetcommunicatie maar wel wat betreft kindernamen. Je moet misschien zelf het eea eens teruglezen! Bijv. over de discussie met Sil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |