abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 11:35:49 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99313799
Bevallen wil ik vandaag wel. Mooie geboortedag (11-7-11) :)
  maandag 11 juli 2011 @ 11:37:36 #252
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99313863
En ein-de-lijk kan ik ook weer op internet. Hele ochtend er uit gelegen, grrrr. Moest dus behoorlijk wat bijlezen.

Eerst even een herinnering aan mezelf: niet meer 'pas' om kwart voor 11 naar bed gaan 's avonds... daar houdt dreumes geen rekening mee :O .

Crazymoon, leuk dat je het nieuws kon vertellen! Hoe werd er gereageerd? En over 4 weekjes een echo! *O* De tijd kruipt dan wel echt he...

Wickie vandaag een groeiecho! Leuk :). Ik wilde dat ik thuis zo'n echo-apparaat had. Zou de hele dag ernaar kijken :+ .

En TJ heeft een naam *O* . Goedzo! Dan wordt het alweer een stukje 'echter', dat kindje in je buik.

Welkom Jesssie. Vervelend voor je dat je ziek thuis bent! Rustig aan!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:38:12 #253
250838 Fee-nix
pi_99313881
Ik ben benieuwd of je er nog achter komt, Aventura.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:39:51 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99313931
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!
Daarna flink aan je tepels draaien en vergeet vooral je kleine teen niet he! :D
  maandag 11 juli 2011 @ 11:43:30 #255
250838 Fee-nix
pi_99314048
Hahaha, Brighteyes! bij mij hielp 'jeweetwel' nog niet eens na twee keer strippen, bij een termijn van bijna 42 wk.... :X
  maandag 11 juli 2011 @ 11:45:24 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99314107
quote:
12s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!
Daarna flink aan je tepels draaien en vergeet vooral je kleine teen niet he! :D
We hebben zelfs pannenkoekmix in huis, het moet dus haast wel lukken!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:58:14 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99314548
Zolang je het maar niet allemaal tegelijk doet. Heb je straks nog verbrande billen. :+ :D
pi_99314651
Ik ben voor kinderwagens aan het kijken.
Kelere je heb er bijna een 2dehands auto voor :o
Maar ik vind de stokke zo mooi, handig, leuk enz, maar vooral duur.
Iemand nog tips wat betreft kinderwagens?
alles is gaan hangen behalve mijn lach :)
pi_99314707
Hier staat veel informatie Jessie Wat voor soort kinderwagen deel 12

Aventura wat een verhaal met die brandlucht! En ik hoop dat de pannenkoeken het hem gaan doen straks :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 juli 2011 @ 12:07:10 #260
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99314845
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:01 schreef jesssie het volgende:
Ik ben voor kinderwagens aan het kijken.
Kelere je heb er bijna een 2dehands auto voor :o
Maar ik vind de stokke zo mooi, handig, leuk enz, maar vooral duur.
Iemand nog tips wat betreft kinderwagens?
Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrr
Ik wil een `standaard/saaie` :9 Quinny Buzz 3-wieler, maar wel een tweedehandse
Rayen 2½ jaar!
  maandag 11 juli 2011 @ 12:11:57 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99315000
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang je het maar niet allemaal tegelijk doet. Heb je straks nog verbrande billen. :+ :D
:P

Zojuist bij het inspecteren van mijn buik toch wat striae ontdekt, aan de linkerkant. Dat moet echt een paar dagen geleden gebeurd zijn :( nog een reden om *nu* te bevallen.
  maandag 11 juli 2011 @ 12:13:41 #262
250838 Fee-nix
pi_99315057
Ja, go 4 it Aventura! Ik wil wel een vers beebje zien :).
pi_99315182
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrr
Ik wil een `standaard/saaie` :9 Quinny Buzz 3-wieler, maar wel een tweedehandse
Check V&A, die heeft Ssserpente te koop staan.. .hij is alleen wel wat roze...

Zet hem op Aventura! :%
pi_99315297
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
ga eens seksen jij!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99315354
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 08:53 schreef TimeJumper het volgende:
Nou Vlindur het kan maar beter daar vandaan komen dan ergens anders :P
Vanochtend werd ik wakker met een heleboel plopjes in mijn buik, dus volgens mij waren we allebei tegelijk wakker O+

Ennnnnnn we hebben een naam!!!
Hier is uk s'avonds vrij druk! ik lig op de bank en bij elke plop roep ik: plopplop!! kan mijn man mee genieten haha!!

leuk dat jullie een naam hebben!! voor jezelf houden he :P
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99316307
hier even een :* voor de genen die slecht geslapen hebben.
Hier juist een hele goede (en lange) nacht gehad, maar dat had ik ook echt wel even nodig. Zaterdagavond hier een feestje gehad (van de verjaardagen van m'n man en mij van november) en de laatsten gingen om 4.45 naar huis.. pff, en toen was ik dus best wel een beetje moe, en lukte het uitslapen zondag niet echt, maar vandaag dus wel gelukkig :Y
Dus ik kan er weer tegen *)
  maandag 11 juli 2011 @ 12:54:56 #267
250838 Fee-nix
pi_99316341
Fijn hilliebillie! 4.45 is ook echt wel heel laat!
  maandag 11 juli 2011 @ 13:03:42 #268
250838 Fee-nix
pi_99316657
*O* Net een afspraak gemaakt voor een eerste 3D echo! We willen er twee doen deze keer (ongeveer tussen de 17/18 wk en 27/28 wk). 24 Augustus mogen we de eerste keer komen! Nu al zin in :).
pi_99316742
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.

Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Ah :Y) Leia was echt blonderdanblond :D (nu nog) met zelfs dikke bijna spierwitte brows! (en wij zijn donker allebei, donkerblond/bruinig met donkere ogen, rare gewaarwording dan zo'n blonde beeb!)

het bewijs :P een 2 dagen oude Leia
pi_99316839
Ben zoooooo benieuwd naar onze uk! ik ben vrij donker (mediterraans) en mijn man is een blonde tukker met groene ogen!

Fee-nix leuk joh een 3D echo!!

Morgen hebben we de SEO!
  maandag 11 juli 2011 @ 13:21:11 #271
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99317257
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef bitterend het volgende:
Ben zoooooo benieuwd naar onze uk! ik ben vrij donker (mediterraans) en mijn man is een blonde tukker met groene ogen!

Fee-nix leuk joh een 3D echo!!

Morgen hebben we de SEO!
Ik ben Spaanse, en anderen zeggen over mij dat ik wel een tintje heb... Mijn man is kazer dan kaas. Dus blond etc. We hebben allebei bruine ogen.
Mijn kindjes zijn allebei hoogblond. Dochter begint donkerblond te worden, en zoontje is bijna wit.
Ze hebben ook allebei een melkwite huid. En allebei lichte ogen.
pi_99317673
Sjees, zo te lezen een flinke discussie gemist :{
Weinig echt bij kunnen lezen helaas.

@bitterend: succes morgen met de SEO.
@Fee-nix: Leuk :D
@Aventura: Een beetje striae aan de linkerzij vind je heel erg? Pff, vrouwlief hier lijkt op een zebra met alle striae :P Maar die heeft dan ook al voor de zwangerschap last van striae, probleempje met de elasticiteit van haar huid

vrouwlief slaapt nu nog O+ kon vannacht maar moeilijk in slaap komen. Ben tot half 3 ofzo bezig geweest met haar in slaap sussen.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_99317951
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.

En ja ik was gisteren best bang, ik had echt een branderige keel en ogen. Scenario's in mijn hoofd van een afgebrand huis en een baby en hoe zou dat dan moeten enzo :@ Ik ga vandaag toch even uitzoeken wat het nou was.
Zat je toevallig in de rook van Westpoort/Westelijk havengebied?
quote:
BR 1 BINNENBRAND INDUSTRIE (+INC.NET: 1+) (NB AFVALSTOFFIRMA ICOVA KAJUITWEG 1 AANVALSPLAN 0016 AMSTERDAM ]
?
Regio: 13 : Amsterdam-Amstelland
Tijdstip: 23:05:48 10-07-11
pi_99319833
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef Scorpionsworld het volgende:
Sjees, zo te lezen een flinke discussie gemist :{
Weinig echt bij kunnen lezen helaas.

@bitterend: succes morgen met de SEO.
@Fee-nix: Leuk :D
@Aventura: Een beetje striae aan de linkerzij vind je heel erg? Pff, vrouwlief hier lijkt op een zebra met alle striae :P Maar die heeft dan ook al voor de zwangerschap last van striae, probleempje met de elasticiteit van haar huid

vrouwlief slaapt nu nog O+ kon vannacht maar moeilijk in slaap komen. Ben tot half 3 ofzo bezig geweest met haar in slaap sussen.
Hoe doe je dat? :D
  maandag 11 juli 2011 @ 14:49:31 #275
250838 Fee-nix
pi_99320363
Hihi, dat wilde ik net vragen, Oognip.
pi_99320580
Zo, ik ben er ook weer. Hele weekend geen tijd gehad om bij te lezen en nu niet echt veel puf voor. Wel in de gauwigheid gezien dat er twee nieuwen zijn, dus welkom *O*

Hier de afgelopen nacht niet geslapen. En dan bedoel ik ook echt niet. Ik heb het op bed half 2 zien worden en toen was ik het zat en ben ik naar beneden gegaan. Op de bank genesteld, filmpje aan, maar elke keer dat ik in slaap dreigde te vallen kwam er een kat aandacht vragen, piepte de thermostaat of ging er een buurman naar zijn werk.

Het feit dat ik mezelf zat op te vreten door de irrationele en onnodige angst dat ons kindje het niet meer deed hielp ook niet echt. Ik was vanmorgen dan ook echt bang om naar de verloskundige te gaan. Ik was er van overtuigd dat we geen hartje zouden horen. Dus mijn vent was zo lief vandaag laat te beginnen met werken zodat hij nog mee kon. Daar een heerlijk sterk hartje gehoord en de vlos gaf aan dat we een kleine draaikont hebben. Ze heeft me nu ook geleerd hoe ik zelf min of meer kan voelen hoe de kleine ligt zodat ik aan zijn.haar beweeglijkheid wat zekerheid kan ontlenen.
Na thuiskomst maar even de slaap van het afgelopen weekend ingehaald en nu voel ik me eindelijk weer een beetje mens.

Zo, einde egopost, ik ga eens even bijlezen.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:55:51 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99320616
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99320792
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? :D
Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingen ;)
pi_99320899
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Hele weekend geen tijd gehad om bij te lezen en nu niet echt veel puf voor. Wel in de gauwigheid gezien dat er twee nieuwen zijn, dus welkom *O*

Hier de afgelopen nacht niet geslapen. En dan bedoel ik ook echt niet. Ik heb het op bed half 2 zien worden en toen was ik het zat en ben ik naar beneden gegaan. Op de bank genesteld, filmpje aan, maar elke keer dat ik in slaap dreigde te vallen kwam er een kat aandacht vragen, piepte de thermostaat of ging er een buurman naar zijn werk.

Het feit dat ik mezelf zat op te vreten door de irrationele en onnodige angst dat ons kindje het niet meer deed hielp ook niet echt. Ik was vanmorgen dan ook echt bang om naar de verloskundige te gaan. Ik was er van overtuigd dat we geen hartje zouden horen. Dus mijn vent was zo lief vandaag laat te beginnen met werken zodat hij nog mee kon. Daar een heerlijk sterk hartje gehoord en de vlos gaf aan dat we een kleine draaikont hebben. Ze heeft me nu ook geleerd hoe ik zelf min of meer kan voelen hoe de kleine ligt zodat ik aan zijn.haar beweeglijkheid wat zekerheid kan ontlenen.
Na thuiskomst maar even de slaap van het afgelopen weekend ingehaald en nu voel ik me eindelijk weer een beetje mens.

Zo, einde egopost, ik ga eens even bijlezen.
Die angst/onzekerheid is herkenbaar. Vrouwlief hier denkt bij iedere kleine verandering dat er iets mis is met zichzelf of de kleine. Ze maakt zichzelf gek met de eigen bloeddrukmeter, lezen op internet over bepaalde klachten e.d.
Fijn dat de vk je angst weg heeft kunnen nemen opdat je weer tot rust kon komen :)
  maandag 11 juli 2011 @ 15:08:12 #280
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99321085
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:00 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingen ;)
_O- Ik zou er kriegelig van worden.
Ik zou zeggen als je niet kan slapen zet je de tv maar aan, of zet een film op.
Je weet zeker dat het je vrouw is en geen kindje wat je al hebt :9 ;) _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_99321211
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

_O- Ik zou er kriegelig van worden.
Ik zou zeggen als je niet kan slapen zet je de tv maar aan, of zet een film op.
Je weet zeker dat het je vrouw is en geen kindje wat je al hebt :9 ;) _O-
Als ze niet kan slapen houd ze mij wakker, bovendien ben ik verstandig genoeg om te weten dat ze haar slaap/rust hard nodig heeft.
En....zo af en toe vraag ik me ook wel eens af of ik niet al langer papa ben _O-
pi_99321278
Ik kom ff ego binnengestuiterd :@

Hebben net groeiecho gehad, ik was best zenuwachtig aangezien ons vorige kind eigenlijk te klein was.
Met de 20weken lag ze onder het gemiddelde, inmiddels gewoon net erboven *O* :D
Momenteel rond 1800 gram (31 weken), als ze zo door blijft groeien komt ze rond 3500 gram :o *O*
Dat zou een kilo meer zijn dan Mette!!

Nou ja, ik ben dus erg blij. Die snelle groei veroorzaakt, samen met het slechte slapen, de harde buiken. En ze ging weer 3d plaatjes maken. Dus een fotootje van ons propje

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 11 juli 2011 @ 15:18:49 #283
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99321466
Oh wat mooi Wickie O+
goh lijkt me echt vreemd om je kindje al te zien. Ik wil ook *O*
Rayen 2½ jaar!
  maandag 11 juli 2011 @ 15:21:35 #284
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99321571
hé, wickie, zo schattig!
  maandag 11 juli 2011 @ 15:23:02 #285
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99321631
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef Fee-nix het volgende:
*O* Net een afspraak gemaakt voor een eerste 3D echo! We willen er twee doen deze keer (ongeveer tussen de 17/18 wk en 27/28 wk). 24 Augustus mogen we de eerste keer komen! Nu al zin in :).
Waarom zo vroeg Fee-nix? Ik hoorde dat je de mooiste 3D foto krijgt als je vanaf een week of 30 dit doet, omdat het kindje dan al een beetje "spekkig" is ;)
Met 17 á 18 weken is het misschien een mager scharminkeltje :+

Aventura ga maar beginnen hoorrrrrrrr, want het is veel te lang geleden dat we van iemand verse beeb foto's hebben gezien :9

Summerbreeze je voelt je nou vast stukken beter nu je weet dat het goed gaat O+
Ik had het een paar dagen geleden, voelde geen plopjes meer, ik weet niet wat die aan het doen was maar hij bleef slapen geloof ik.
2 dagen eigenlijk druk gemaakt en ja hoor, toen voelde ik hem weer, ik plop nu een hele dag (nah ja ook een beetje overdreven)
Rayen 2½ jaar!
pi_99321649
Zo wickie, wat een lekkere bolle wangetjes heeft je kleintje *O*
  maandag 11 juli 2011 @ 15:25:20 #287
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99321719
Sb, had er afgelopen week een paar dagen last van. Dat je denkt, iedereen krijgt gewoon een levend kind maar wat als mijn baby de eindstreep niet haalt? Echt vreselijke gedachten. Vooral wanneer ik hem even niet of minder vaak voel. Ik vrees dat dat erbij hoort. Bij mij gaat het ' zo ver' dat ik geen slingers koop en de enveloppen voor de kaartjes niet vooruit laat bezorgen. Wil eerst een levende gezonde baby zien. Het is haast bijgelovig. Normaal ben ik niet zo. Ik heb ook geen reden om niet onbevangen te zijn en toch voel ik het zo.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:26:50 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99321775
Gave echo, Wickie! Wij hebben niet zoiets, maar het is dan ook niet standaard dat ze bij een medische echo zulke plaatjes maken toch? We wilden geen pretecho, zonde geld en we moesten al zo vaak.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:30:44 #289
250838 Fee-nix
pi_99321936
wickie, goed nieuws! En wat een mopje O+ .

TJ, vorige keer zijn we met 27 wk ongeveer geweest. Toen was het gezichtje al erg mooi te zien en genoeg spekkies :P. Nu wil ik dus rond die termijn weer, maar ook zo vroeg als 17/18 weken. Meerdere redenen eigenlijk:
- ik vind het heel mooi en bijzonder om in 3D in de buik te kunnen kijken, het geef toch een heel ander idee dan de 'standaard' echo. Dus dan maakt het ook niet uit of er al spekkies opzitten, of een duidelijk gezichtje, het is meer dat ik gewoon heel nieuwsgierig ben naar hoe 'het' er uit ziet in mijn buik met die termijn.
- Ik heb al fotootjes gezien op de site en je kunt dan de baby ook echt nog in z'n geheel zien liggen, vind ik heel mooi!
- ik wil het geslacht weten!!!! Haha, hoe eerder hoe beter. Ben zo nieuwsgierig.

Dat was t :).
pi_99322413
Aventura, ik snap t helemaal. Eerst maar een levende baby in je armen houden!

Ik ben nog helemaal geen kleertjes aan t kopen oid, op de een of andere manier staat t nog zo ver bij me vandaan en wil ik eerst zien en dan geloven zegmaar.
Misschien dat ik wel alvast enveloppen ga pennen tijdens mn verlof, maar verder schuif ik enorm veel voor me uit.
Ik kan gewoon nog niet geloven dat in de kleertjes die ik wél heb (gekregen) MIJN baby in komt te liggen. De babykamer moeten we nog aan beginnen. We hebben wél alle spullen al, maar dat komt omdat we alles konden overnemen van mn schoonzussen.
Anders weet ik echt niet hoe ver we daar nu al in geweest waren :')

Ik ben vandaag trouwens 30 weken en 1 dag. Wtf?! Waar blijft de tijd? Ik heb vorige week pas streepjes gepiest :')
Tralalalaaa
pi_99322728
Wickie, wat een opluchting. Hoe was het bij Mette vorige keer bij 30 weken, of had je toen nog geen groeiecho's?
pi_99322788
Wickie! fantastisch!! *O*
  maandag 11 juli 2011 @ 15:58:58 #293
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99323002
Wat goed Wickie!!!

Summerbreeze ook weer goedgekeurd!

Take_a_picture wat ga je snel! Nog maximaal 12 weken voor jou!

Ik zag dat bij de Hema 20% korting is op alle gordijnen *O* ! Dus ik ga deze week eens mooi een gordijntje voor de babykamer (oei, dat klinkt echt :@ ) bestellen!
pi_99323124
Hier begon het echt te worden met de plopjes! sindsdien heb ik het vaker over onze dochter O+
Papa praat ook regelmatig tegen dr O+
pi_99323125
Oei ja, gordijnen. Helemaal nog niet over nagedacht. Hier hangen op de (nu nog hobbykamer, straks) kinderkamer nog de vouwgordijnen van de vorige bewoners. Het is nogal een groot raam (ruim 4 meter) dus dat gaat nog lastig worden om daar iets verduisterends voor te vinden. Misschien inderdaad even bij de hema kijken. Hoewel ik ze waarschijnlijk toch weer zelf ga maken net zoals in mijn woonkamer.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:12:19 #296
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99323494
Poeh, Summerbreeze, dat is inderdaad een groot raam :o!
Wij gaan hier voor een vouwgordijn. Ik wilde iets simpels, maar een rolgordijn vind ik dan weer helemaal niks.
Dat 'we' kan ik best veranderen in 'ik', want (8> zegt simpelweg: Je maakt er maar wat van... :') .
Aangezien we al rolluiken hebben hangt het gordijn er toch 99% van de tijd voor de sier dus het hoeft niet te verduisteren ofzo.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:13:22 #297
250838 Fee-nix
pi_99323540
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aventura, ik snap t helemaal. Eerst maar een levende baby in je armen houden!

Ik ben nog helemaal geen kleertjes aan t kopen oid, op de een of andere manier staat t nog zo ver bij me vandaan en wil ik eerst zien en dan geloven zegmaar.
Misschien dat ik wel alvast enveloppen ga pennen tijdens mn verlof, maar verder schuif ik enorm veel voor me uit.
Ik kan gewoon nog niet geloven dat in de kleertjes die ik wél heb (gekregen) MIJN baby in komt te liggen. De babykamer moeten we nog aan beginnen. We hebben wél alle spullen al, maar dat komt omdat we alles konden overnemen van mn schoonzussen.
Anders weet ik echt niet hoe ver we daar nu al in geweest waren :')

Ik ben vandaag trouwens 30 weken en 1 dag. Wtf?! Waar blijft de tijd? Ik heb vorige week pas streepjes gepiest :')
Aan de ene kant snap ik je, want het blijft een onwerkelijk iets, dat zwanger zijn. Ik zei zelf laatst ook tegen een vriendin dat ik geen babyshower zou willen, omdat ik een feestje voordat de baby er is 'eng' vind... Eerst maar eens een gezonde baby op de wereld zetten! De reactie van die vriendin zette me echter wel aan het denken. Zij was van mening dat het juist zo leuk is, die voorpret, en tuurlijk kan er nog van alles misgaan tijdens de zwangerschap, maarja je kan zelf ook morgen onder de bus komen, of de baby komt gezond ter wereld en in de maanden erna gebeurt er iets... (afkloppen allemaal!). Maar wat ik probeer te zeggen: er kan ALTIJD van alles misgaan, maar zelf ben ik van plan om NU te genieten van deze zwangerschap. Voorpret en al. Voor je het weet heb je een baby in je armen en heb je misschien wel spijt dat je tijdens de zwangerschap zo 'voorzichtig' was met alles. Dus ik zou zeggen: koop gewoon dat eerste pakje :). Het is zo leuk!

Het is net als met liefde: als je verliefd wordt, krijg je mogelijk een gebroken hart. Maar om nou nooit meer verliefd te worden...
pi_99323614
Fee-nix prachtig gezegd! en inderdaad die voorpret is heerlijk! weg dromen samen met je man, allerlei spullekes in huis halen O+

ik vind het ook praktischer dingen in huis te hebben voor dat ze er is...
pi_99323679
We hebben wel een echt eerste pakje gekocht hoor :) Maar ik heb dus geen zakken vol met kleding in huis. Ja, kleertjes van onze nichtjes en neefje (of nieuwe pakjes gekregen), maar vrijwel niks zelf gekocht. Komt vast nog wel.
Op zich genieten we wel van mijn zwangerschap hoor, absoluut! Maar ik kan nog niet genieten van dingen als kleertjes kopen. Dat staat gewoon nog te ver weg van me vandaan en afgelopen november staat me nog even wat te vers in het geheugen ;) Dus toch: Eerst een gezonde baby in m'n armen, dan pas geloof ik het echt helemaal ;)
Ik heb over 5 weken verlof, ik denk dat ik dan wel wat dingetjes ga kopen :)

Oh en nog een *O* voor Wickie! En wat is zo'n echo al duidelijk zeg :o
Tralalalaaa
  maandag 11 juli 2011 @ 16:27:33 #300
250838 Fee-nix
pi_99324082
Thnx, bitterend :).

TAP: sorry, ik wist niet dat er in november iets gebeurd was... En uiteraard moet je zelf weten hoe je er in staat :), het is jouw zwangerschap. Leuk dat jullie wel een eerste pakje hebben! Het is ook meer dat ik zelf aan het denken was gezet en dat wilde ik even delen. En wat bitterend zegt: het is op zich wel praktisch als je een paar spulletjes hebt, hehehe :P.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fee-nix op 11-07-2011 16:37:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')