Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
Bevallen wil ik vandaag wel. Mooie geboortedag (11-7-11)
We hebben zelfs pannenkoekmix in huis, het moet dus haast wel lukken!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!
Daarna flink aan je tepels draaien en vergeet vooral je kleine teen niet he!
Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrrquote:Op maandag 11 juli 2011 12:01 schreef jesssie het volgende:
Ik ben voor kinderwagens aan het kijken.
Kelere je heb er bijna een 2dehands auto voor
Maar ik vind de stokke zo mooi, handig, leuk enz, maar vooral duur.
Iemand nog tips wat betreft kinderwagens?
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang je het maar niet allemaal tegelijk doet. Heb je straks nog verbrande billen.![]()
Check V&A, die heeft Ssserpente te koop staan.. .hij is alleen wel wat roze...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrr
Ik wil een `standaard/saaie`Quinny Buzz 3-wieler, maar wel een tweedehandse
ga eens seksen jij!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
Bevallen wil ik vandaag wel. Mooie geboortedag (11-7-11)
Hier is uk s'avonds vrij druk! ik lig op de bank en bij elke plop roep ik: plopplop!! kan mijn man mee genieten haha!!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:53 schreef TimeJumper het volgende:
Nou Vlindur het kan maar beter daar vandaan komen dan ergens anders![]()
Vanochtend werd ik wakker met een heleboel plopjes in mijn buik, dus volgens mij waren we allebei tegelijk wakker![]()
Ennnnnnn we hebben een naam!!!
Ahquote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.
Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Ik ben Spaanse, en anderen zeggen over mij dat ik wel een tintje heb... Mijn man is kazer dan kaas. Dus blond etc. We hebben allebei bruine ogen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef bitterend het volgende:
Ben zoooooo benieuwd naar onze uk! ik ben vrij donker (mediterraans) en mijn man is een blonde tukker met groene ogen!
Fee-nix leuk joh een 3D echo!!
Morgen hebben we de SEO!
Zat je toevallig in de rook van Westpoort/Westelijk havengebied?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.
En ja ik was gisteren best bang, ik had echt een branderige keel en ogen. Scenario's in mijn hoofd van een afgebrand huis en een baby en hoe zou dat dan moeten enzoIk ga vandaag toch even uitzoeken wat het nou was.
quote:BR 1 BINNENBRAND INDUSTRIE (+INC.NET: 1+) (NB AFVALSTOFFIRMA ICOVA KAJUITWEG 1 AANVALSPLAN 0016 AMSTERDAM ]
?
Regio: 13 : Amsterdam-Amstelland
Tijdstip: 23:05:48 10-07-11
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef Scorpionsworld het volgende:
Sjees, zo te lezen een flinke discussie gemist
Weinig echt bij kunnen lezen helaas.
@bitterend: succes morgen met de SEO.
@Fee-nix: Leuk
@Aventura: Een beetje striae aan de linkerzij vind je heel erg? Pff, vrouwlief hier lijkt op een zebra met alle striaeMaar die heeft dan ook al voor de zwangerschap last van striae, probleempje met de elasticiteit van haar huid
vrouwlief slaapt nu nogkon vannacht maar moeilijk in slaap komen. Ben tot half 3 ofzo bezig geweest met haar in slaap sussen.
Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingenquote:
Die angst/onzekerheid is herkenbaar. Vrouwlief hier denkt bij iedere kleine verandering dat er iets mis is met zichzelf of de kleine. Ze maakt zichzelf gek met de eigen bloeddrukmeter, lezen op internet over bepaalde klachten e.d.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Hele weekend geen tijd gehad om bij te lezen en nu niet echt veel puf voor. Wel in de gauwigheid gezien dat er twee nieuwen zijn, dus welkom
Hier de afgelopen nacht niet geslapen. En dan bedoel ik ook echt niet. Ik heb het op bed half 2 zien worden en toen was ik het zat en ben ik naar beneden gegaan. Op de bank genesteld, filmpje aan, maar elke keer dat ik in slaap dreigde te vallen kwam er een kat aandacht vragen, piepte de thermostaat of ging er een buurman naar zijn werk.
Het feit dat ik mezelf zat op te vreten door de irrationele en onnodige angst dat ons kindje het niet meer deed hielp ook niet echt. Ik was vanmorgen dan ook echt bang om naar de verloskundige te gaan. Ik was er van overtuigd dat we geen hartje zouden horen. Dus mijn vent was zo lief vandaag laat te beginnen met werken zodat hij nog mee kon. Daar een heerlijk sterk hartje gehoord en de vlos gaf aan dat we een kleine draaikont hebben. Ze heeft me nu ook geleerd hoe ik zelf min of meer kan voelen hoe de kleine ligt zodat ik aan zijn.haar beweeglijkheid wat zekerheid kan ontlenen.
Na thuiskomst maar even de slaap van het afgelopen weekend ingehaald en nu voel ik me eindelijk weer een beetje mens.
Zo, einde egopost, ik ga eens even bijlezen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:00 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingen
Als ze niet kan slapen houd ze mij wakker, bovendien ben ik verstandig genoeg om te weten dat ze haar slaap/rust hard nodig heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou er kriegelig van worden.
Ik zou zeggen als je niet kan slapen zet je de tv maar aan, of zet een film op.
Je weet zeker dat het je vrouw is en geen kindje wat je al hebt![]()
![]()
Waarom zo vroeg Fee-nix? Ik hoorde dat je de mooiste 3D foto krijgt als je vanaf een week of 30 dit doet, omdat het kindje dan al een beetje "spekkig" isquote:Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef Fee-nix het volgende:
Net een afspraak gemaakt voor een eerste 3D echo! We willen er twee doen deze keer (ongeveer tussen de 17/18 wk en 27/28 wk). 24 Augustus mogen we de eerste keer komen! Nu al zin in
.
Aan de ene kant snap ik je, want het blijft een onwerkelijk iets, dat zwanger zijn. Ik zei zelf laatst ook tegen een vriendin dat ik geen babyshower zou willen, omdat ik een feestje voordat de baby er is 'eng' vind... Eerst maar eens een gezonde baby op de wereld zetten! De reactie van die vriendin zette me echter wel aan het denken. Zij was van mening dat het juist zo leuk is, die voorpret, en tuurlijk kan er nog van alles misgaan tijdens de zwangerschap, maarja je kan zelf ook morgen onder de bus komen, of de baby komt gezond ter wereld en in de maanden erna gebeurt er iets... (afkloppen allemaal!). Maar wat ik probeer te zeggen: er kan ALTIJD van alles misgaan, maar zelf ben ik van plan om NU te genieten van deze zwangerschap. Voorpret en al. Voor je het weet heb je een baby in je armen en heb je misschien wel spijt dat je tijdens de zwangerschap zo 'voorzichtig' was met alles. Dus ik zou zeggen: koop gewoon dat eerste pakjequote:Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aventura, ik snap t helemaal. Eerst maar een levende baby in je armen houden!
Ik ben nog helemaal geen kleertjes aan t kopen oid, op de een of andere manier staat t nog zo ver bij me vandaan en wil ik eerst zien en dan geloven zegmaar.
Misschien dat ik wel alvast enveloppen ga pennen tijdens mn verlof, maar verder schuif ik enorm veel voor me uit.
Ik kan gewoon nog niet geloven dat in de kleertjes die ik wél heb (gekregen) MIJN baby in komt te liggen. De babykamer moeten we nog aan beginnen. We hebben wél alle spullen al, maar dat komt omdat we alles konden overnemen van mn schoonzussen.
Anders weet ik echt niet hoe ver we daar nu al in geweest waren
Ik ben vandaag trouwens 30 weken en 1 dag. Wtf?! Waar blijft de tijd? Ik heb vorige week pas streepjes gepiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |