abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 11:01:27 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99312854
Aggos, teleurgesteld dat het een jongetje was! :o :D

En ja, ik kan me voorstellen dat je het echt heel eng vind. :Y
  maandag 11 juli 2011 @ 11:05:12 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99312972
Ik meld me...Slechte nacht gehad. Man en ik roken rond een uur of half twaalf een sterke brandlucht. Zo sterk dat we ons aankleedden en een rondje door de buurt gingen lopen. We dachten dat het uit het huis van de buren kwam, waar onze buuv met haar twee kleintjes lag te slapen...we kregen haar niet wakker gebeld dus vriend heeft zichzelf binnengelaten (na telefonisch overleg met buurman die niet thuis was). Na snel even rondkijken bleek dat de lucht gelukkig niet uit hun huis kwam...inmiddels waren meer buren wakker vanwege de lucht. Gek genoeg vonden we geen brand, dus probeerden we maar weer te slapen. Dat lukt dus niet erg. Ik had kramp in mijn buik en in mn rug...helaas geen voorwerk, want de pijn was meer continu zeg maar. Denk dat het te maken heeft gehad met de wandeling die ik gisteren heb gemaakt i.c.m. darmen.
pi_99312991
Jij een Oscar erbij :o :o :o
Wat leuk BE!!!
Gaat alls ok met al die mannen?
alles is gaan hangen behalve mijn lach :)
pi_99313038
Wat een griezelig idee Aventura!
  Licht Ontvlambaar maandag 11 juli 2011 @ 11:11:50 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99313165
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.

Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Echt? ik weet niet beter, bij ons in de familie dan... blond heeft hier absoluut de overhand, allemaal wittekopjes O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:13:16 #246
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99313204
Aventura op avontuur, maar er zijn leukere avonturen, brrrr eng idee zeg

Welkom Jessie en weer een jongen hier op de lijst *O*
En weer een november kindje ;)
Rayen 2½ jaar!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:14:16 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99313234
Wij als beide donkerbruin-harige ouders waren stomverbaasd over dat blonde jongetje dat geboren werd! :Y :D O+
(Hij is nu met 3 jaar donkerblond en zijn ogen zijn grijsblauw gebleven. :Y)

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef jesssie het volgende:
Jij een Oscar erbij :o :o :o
Wat leuk BE!!!
Gaat alls ok met al die mannen?
Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden. ;) O+
Oscar is al weer bijna 2. :Y
En ja, het gaat prima! Druk, hectisch, luidruchtig vooral, maar heerlijk ook! :Y
pi_99313274
Jessie welkom!

Aventura.. Dat is akelig.. Wij kunnen hier nog op 112brabant.nl kijken of er meldigen zijn (geweest)..

Susie, jaa :) nog sterker, m'n verlof begint pas 4 weken van te voren zodat ik daarna meer heb :) Dus bijna 3 weken extra pak ik erbij. Ik heb de afgelopen jaren niet iedere keer m'n verlof opgemaakt: druk op t werk en had t niet nodig. Dus nu met m'n baas overlegd dat nu maar eens te doen :)

Net achter kamertje aangebeld, levering de 19e in de ochtend, maar dan kan ik geen vrij nemen... :(
Ze bellen weer een keer terug wanneer ze weer in eindhoven zijn, maar duurt minimaal een week langer :'(
Maar altijd nog eerder dan de 1e/2e week augustus :)
pi_99313286
Aventura :o Wat een avontuur! Ook nog niets dus ;) vandaag is wel een mooie warme dag ervoor :P
  maandag 11 juli 2011 @ 11:34:52 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99313761
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij als beide donkerbruin-harige ouders waren stomverbaasd over dat blonde jongetje dat geboren werd! :Y :D O+
(Hij is nu met 3 jaar donkerblond en zijn ogen zijn grijsblauw gebleven. :Y)

[..]

Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden. ;) O+
Oscar is al weer bijna 2. :Y
En ja, het gaat prima! Druk, hectisch, luidruchtig vooral, maar heerlijk ook! :Y
Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.

En ja ik was gisteren best bang, ik had echt een branderige keel en ogen. Scenario's in mijn hoofd van een afgebrand huis en een baby en hoe zou dat dan moeten enzo :@ Ik ga vandaag toch even uitzoeken wat het nou was.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:35:49 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99313799
Bevallen wil ik vandaag wel. Mooie geboortedag (11-7-11) :)
  maandag 11 juli 2011 @ 11:37:36 #252
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99313863
En ein-de-lijk kan ik ook weer op internet. Hele ochtend er uit gelegen, grrrr. Moest dus behoorlijk wat bijlezen.

Eerst even een herinnering aan mezelf: niet meer 'pas' om kwart voor 11 naar bed gaan 's avonds... daar houdt dreumes geen rekening mee :O .

Crazymoon, leuk dat je het nieuws kon vertellen! Hoe werd er gereageerd? En over 4 weekjes een echo! *O* De tijd kruipt dan wel echt he...

Wickie vandaag een groeiecho! Leuk :). Ik wilde dat ik thuis zo'n echo-apparaat had. Zou de hele dag ernaar kijken :+ .

En TJ heeft een naam *O* . Goedzo! Dan wordt het alweer een stukje 'echter', dat kindje in je buik.

Welkom Jesssie. Vervelend voor je dat je ziek thuis bent! Rustig aan!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:38:12 #253
250838 Fee-nix
pi_99313881
Ik ben benieuwd of je er nog achter komt, Aventura.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:39:51 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99313931
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!
Daarna flink aan je tepels draaien en vergeet vooral je kleine teen niet he! :D
  maandag 11 juli 2011 @ 11:43:30 #255
250838 Fee-nix
pi_99314048
Hahaha, Brighteyes! bij mij hielp 'jeweetwel' nog niet eens na twee keer strippen, bij een termijn van bijna 42 wk.... :X
  maandag 11 juli 2011 @ 11:45:24 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99314107
quote:
12s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ehm... kijk eens of je je echtgenoot kan verleiden tot een potje ehm... jeweetwel!
Daarna flink aan je tepels draaien en vergeet vooral je kleine teen niet he! :D
We hebben zelfs pannenkoekmix in huis, het moet dus haast wel lukken!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:58:14 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99314548
Zolang je het maar niet allemaal tegelijk doet. Heb je straks nog verbrande billen. :+ :D
pi_99314651
Ik ben voor kinderwagens aan het kijken.
Kelere je heb er bijna een 2dehands auto voor :o
Maar ik vind de stokke zo mooi, handig, leuk enz, maar vooral duur.
Iemand nog tips wat betreft kinderwagens?
pi_99314707
Hier staat veel informatie Jessie Wat voor soort kinderwagen deel 12

Aventura wat een verhaal met die brandlucht! En ik hoop dat de pannenkoeken het hem gaan doen straks :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 juli 2011 @ 12:07:10 #260
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99314845
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:01 schreef jesssie het volgende:
Ik ben voor kinderwagens aan het kijken.
Kelere je heb er bijna een 2dehands auto voor :o
Maar ik vind de stokke zo mooi, handig, leuk enz, maar vooral duur.
Iemand nog tips wat betreft kinderwagens?
Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrr
Ik wil een `standaard/saaie` :9 Quinny Buzz 3-wieler, maar wel een tweedehandse
Rayen 2½ jaar!
  maandag 11 juli 2011 @ 12:11:57 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99315000
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang je het maar niet allemaal tegelijk doet. Heb je straks nog verbrande billen. :+ :D
:P

Zojuist bij het inspecteren van mijn buik toch wat striae ontdekt, aan de linkerkant. Dat moet echt een paar dagen geleden gebeurd zijn :( nog een reden om *nu* te bevallen.
  maandag 11 juli 2011 @ 12:13:41 #262
250838 Fee-nix
pi_99315057
Ja, go 4 it Aventura! Ik wil wel een vers beebje zien :).
pi_99315182
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Uewhhhh als ik iets lelijk vind , dan is het wel die stokke. brrrr
Ik wil een `standaard/saaie` :9 Quinny Buzz 3-wieler, maar wel een tweedehandse
Check V&A, die heeft Ssserpente te koop staan.. .hij is alleen wel wat roze...

Zet hem op Aventura! :%
pi_99315297
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Aventura het volgende:
ga eens seksen jij!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99315354
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 08:53 schreef TimeJumper het volgende:
Nou Vlindur het kan maar beter daar vandaan komen dan ergens anders :P
Vanochtend werd ik wakker met een heleboel plopjes in mijn buik, dus volgens mij waren we allebei tegelijk wakker O+

Ennnnnnn we hebben een naam!!!
Hier is uk s'avonds vrij druk! ik lig op de bank en bij elke plop roep ik: plopplop!! kan mijn man mee genieten haha!!

leuk dat jullie een naam hebben!! voor jezelf houden he :P
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99316307
hier even een :* voor de genen die slecht geslapen hebben.
Hier juist een hele goede (en lange) nacht gehad, maar dat had ik ook echt wel even nodig. Zaterdagavond hier een feestje gehad (van de verjaardagen van m'n man en mij van november) en de laatsten gingen om 4.45 naar huis.. pff, en toen was ik dus best wel een beetje moe, en lukte het uitslapen zondag niet echt, maar vandaag dus wel gelukkig :Y
Dus ik kan er weer tegen *)
  maandag 11 juli 2011 @ 12:54:56 #267
250838 Fee-nix
pi_99316341
Fijn hilliebillie! 4.45 is ook echt wel heel laat!
  maandag 11 juli 2011 @ 13:03:42 #268
250838 Fee-nix
pi_99316657
*O* Net een afspraak gemaakt voor een eerste 3D echo! We willen er twee doen deze keer (ongeveer tussen de 17/18 wk en 27/28 wk). 24 Augustus mogen we de eerste keer komen! Nu al zin in :).
pi_99316742
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.

Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Ah :Y) Leia was echt blonderdanblond :D (nu nog) met zelfs dikke bijna spierwitte brows! (en wij zijn donker allebei, donkerblond/bruinig met donkere ogen, rare gewaarwording dan zo'n blonde beeb!)

het bewijs :P een 2 dagen oude Leia
pi_99316839
Ben zoooooo benieuwd naar onze uk! ik ben vrij donker (mediterraans) en mijn man is een blonde tukker met groene ogen!

Fee-nix leuk joh een 3D echo!!

Morgen hebben we de SEO!
  maandag 11 juli 2011 @ 13:21:11 #271
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99317257
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef bitterend het volgende:
Ben zoooooo benieuwd naar onze uk! ik ben vrij donker (mediterraans) en mijn man is een blonde tukker met groene ogen!

Fee-nix leuk joh een 3D echo!!

Morgen hebben we de SEO!
Ik ben Spaanse, en anderen zeggen over mij dat ik wel een tintje heb... Mijn man is kazer dan kaas. Dus blond etc. We hebben allebei bruine ogen.
Mijn kindjes zijn allebei hoogblond. Dochter begint donkerblond te worden, en zoontje is bijna wit.
Ze hebben ook allebei een melkwite huid. En allebei lichte ogen.
pi_99317673
Sjees, zo te lezen een flinke discussie gemist :{
Weinig echt bij kunnen lezen helaas.

@bitterend: succes morgen met de SEO.
@Fee-nix: Leuk :D
@Aventura: Een beetje striae aan de linkerzij vind je heel erg? Pff, vrouwlief hier lijkt op een zebra met alle striae :P Maar die heeft dan ook al voor de zwangerschap last van striae, probleempje met de elasticiteit van haar huid

vrouwlief slaapt nu nog O+ kon vannacht maar moeilijk in slaap komen. Ben tot half 3 ofzo bezig geweest met haar in slaap sussen.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_99317951
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.

En ja ik was gisteren best bang, ik had echt een branderige keel en ogen. Scenario's in mijn hoofd van een afgebrand huis en een baby en hoe zou dat dan moeten enzo :@ Ik ga vandaag toch even uitzoeken wat het nou was.
Zat je toevallig in de rook van Westpoort/Westelijk havengebied?
quote:
BR 1 BINNENBRAND INDUSTRIE (+INC.NET: 1+) (NB AFVALSTOFFIRMA ICOVA KAJUITWEG 1 AANVALSPLAN 0016 AMSTERDAM ]
?
Regio: 13 : Amsterdam-Amstelland
Tijdstip: 23:05:48 10-07-11
pi_99319833
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef Scorpionsworld het volgende:
Sjees, zo te lezen een flinke discussie gemist :{
Weinig echt bij kunnen lezen helaas.

@bitterend: succes morgen met de SEO.
@Fee-nix: Leuk :D
@Aventura: Een beetje striae aan de linkerzij vind je heel erg? Pff, vrouwlief hier lijkt op een zebra met alle striae :P Maar die heeft dan ook al voor de zwangerschap last van striae, probleempje met de elasticiteit van haar huid

vrouwlief slaapt nu nog O+ kon vannacht maar moeilijk in slaap komen. Ben tot half 3 ofzo bezig geweest met haar in slaap sussen.
Hoe doe je dat? :D
  maandag 11 juli 2011 @ 14:49:31 #275
250838 Fee-nix
pi_99320363
Hihi, dat wilde ik net vragen, Oognip.
pi_99320580
Zo, ik ben er ook weer. Hele weekend geen tijd gehad om bij te lezen en nu niet echt veel puf voor. Wel in de gauwigheid gezien dat er twee nieuwen zijn, dus welkom *O*

Hier de afgelopen nacht niet geslapen. En dan bedoel ik ook echt niet. Ik heb het op bed half 2 zien worden en toen was ik het zat en ben ik naar beneden gegaan. Op de bank genesteld, filmpje aan, maar elke keer dat ik in slaap dreigde te vallen kwam er een kat aandacht vragen, piepte de thermostaat of ging er een buurman naar zijn werk.

Het feit dat ik mezelf zat op te vreten door de irrationele en onnodige angst dat ons kindje het niet meer deed hielp ook niet echt. Ik was vanmorgen dan ook echt bang om naar de verloskundige te gaan. Ik was er van overtuigd dat we geen hartje zouden horen. Dus mijn vent was zo lief vandaag laat te beginnen met werken zodat hij nog mee kon. Daar een heerlijk sterk hartje gehoord en de vlos gaf aan dat we een kleine draaikont hebben. Ze heeft me nu ook geleerd hoe ik zelf min of meer kan voelen hoe de kleine ligt zodat ik aan zijn.haar beweeglijkheid wat zekerheid kan ontlenen.
Na thuiskomst maar even de slaap van het afgelopen weekend ingehaald en nu voel ik me eindelijk weer een beetje mens.

Zo, einde egopost, ik ga eens even bijlezen.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:55:51 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99320616
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99320792
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? :D
Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingen ;)
pi_99320899
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Hele weekend geen tijd gehad om bij te lezen en nu niet echt veel puf voor. Wel in de gauwigheid gezien dat er twee nieuwen zijn, dus welkom *O*

Hier de afgelopen nacht niet geslapen. En dan bedoel ik ook echt niet. Ik heb het op bed half 2 zien worden en toen was ik het zat en ben ik naar beneden gegaan. Op de bank genesteld, filmpje aan, maar elke keer dat ik in slaap dreigde te vallen kwam er een kat aandacht vragen, piepte de thermostaat of ging er een buurman naar zijn werk.

Het feit dat ik mezelf zat op te vreten door de irrationele en onnodige angst dat ons kindje het niet meer deed hielp ook niet echt. Ik was vanmorgen dan ook echt bang om naar de verloskundige te gaan. Ik was er van overtuigd dat we geen hartje zouden horen. Dus mijn vent was zo lief vandaag laat te beginnen met werken zodat hij nog mee kon. Daar een heerlijk sterk hartje gehoord en de vlos gaf aan dat we een kleine draaikont hebben. Ze heeft me nu ook geleerd hoe ik zelf min of meer kan voelen hoe de kleine ligt zodat ik aan zijn.haar beweeglijkheid wat zekerheid kan ontlenen.
Na thuiskomst maar even de slaap van het afgelopen weekend ingehaald en nu voel ik me eindelijk weer een beetje mens.

Zo, einde egopost, ik ga eens even bijlezen.
Die angst/onzekerheid is herkenbaar. Vrouwlief hier denkt bij iedere kleine verandering dat er iets mis is met zichzelf of de kleine. Ze maakt zichzelf gek met de eigen bloeddrukmeter, lezen op internet over bepaalde klachten e.d.
Fijn dat de vk je angst weg heeft kunnen nemen opdat je weer tot rust kon komen :)
  maandag 11 juli 2011 @ 15:08:12 #280
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99321085
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:00 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Rustig praten, schouder masseren, rug strelen...dat soort dingen ;)
_O- Ik zou er kriegelig van worden.
Ik zou zeggen als je niet kan slapen zet je de tv maar aan, of zet een film op.
Je weet zeker dat het je vrouw is en geen kindje wat je al hebt :9 ;) _O-
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')