abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 08:16:19 #226
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99310065
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 07:32 schreef p_iglet het volgende:
:O Iemand luciferhoutjes over vandaag??
Ik heb het vannacht half 2 zien worden omdat ik niet kon slapen, en vervolgens werd Pepijn om half 6 in paniek wakker omdat hij gedroomd had dat hij in bed gepoept had. :?

Kind sliep bij ons in bed wel weer verder, maar mama kon natuurlijk niet meer slapen.

Nog 5 dagen.... dan verlof!!
sorry, heb ze zelf nodig! Ben ff niet vooruit te branden, heb maar een trein later genomen.

*O* wat heerlijk voor je, nog maar 5 dagen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99310159
Wat een gezelligheid toch weer met die namen :o

Rienk is 0 keer hier en B2 krijgt de zelfde naam als een jongetje hier die in de afgelopen maanden is geboren. Maar dat is B2 'B2" ga noemen is al langer bekend. Het is een supernaam O+

Verder alles redelijk. Gister megabuikpijn met harde buikpijn en een halfuur later moest ik rennen naar de wc :') Weten we ook weer waar dat vandaan kwam :X

Extra: We kennen een jongen die zo heet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vlinder op 11-07-2011 09:01:19 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 juli 2011 @ 08:53:07 #228
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99310424
Nou Vlindur het kan maar beter daar vandaan komen dan ergens anders :P

Vanochtend werd ik wakker met een heleboel plopjes in mijn buik, dus volgens mij waren we allebei tegelijk wakker O+

Ennnnnnn we hebben een naam!!!
Rayen 2½ jaar!
  maandag 11 juli 2011 @ 08:56:04 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99310456
fijn TJ!!! en borreltjes en plopjes zijn fijn!!! O+

Wickie; suc6 met de groeiecho! duim voor je! :*

Piglet; ik heb ze ook zelf nodig; ik heb het ook nog half 4 zien worden, echt OMG; warm warm warm, draaien, draaien, niet kunnen slapen...
en nu met dikke wallen op de bank.
:O

Susie ook succes vandaag met wakker blijven...

Vlindur: jullie zijn er dus ook uit! spannend joh! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 11 juli 2011 @ 09:05:06 #230
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99310579
Oh vergeet ik Wickie helemaal, nou succes ^O^

Enne P_iglet, dat word echt aftellen zeg, ik zou het in grote cijfers op de kalender zetten ;)
Nog maar 5 dagen *O*
Rayen 2½ jaar!
  maandag 11 juli 2011 @ 09:08:49 #231
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99310631
@Innepin Wat mij betreft was de discussie allang alweer verleden tijd, dus deze Olivia-mama zegt: Please stay! O+

En even voor de anderen, and for the record: wij kozen de naam vanuit de iPhone app Zwanger en kennen IRL niemand met deze naam. :)

Olivia is met donkere haartjes geboren en is nu, na 3 weken, donkerblond (net als wij), ben benieuwd of dat nog verandert.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_99311749
Dan weet ik ik de naam van B2 Vlindur, kan bijna niet missen! Past erg goed bij Rienk

Wow, KD gaat dan inderdaad hard zeg :o
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99311974
Oh, nog maar 5 dagen werken * Nirak is jaloers
Ik heb vandaag m'n laatste vakantiedag en dan weer 7 weken werken tot de volgende vakantie/zwangerschapsverlof...

Bij de weg, kamertje komt eerder *O* de winkel belde dit weekend, maar zat in Duitsland en in auto, dus moet even terugbellen vandaag :)
pi_99312291
Beroerde nacht gehad hier.... Pizza ga ik niet eerder weer eten dan wanneer de baby geboren is :') Man, wat een last heb ik gehad! Maagzuur ten top.

Vanmiddag weer een check up bij de VK :) Benieuwd of alles nog goed is.

Zo eerst maar even lekker naar de markt sjokken, zien of er nog wat lekkers te halen is!

Aventura nog geen melding gemaakt? :D
pi_99312577
Dan meld ik me hier ook maar aan :)
Ben nu bijna 23 weken zwanger.
9 nov uitgerekend van een............jongen O+
alles is gaan hangen behalve mijn lach :)
  maandag 11 juli 2011 @ 10:53:29 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99312626
Wat een genoegen om jou in het lijstje te mogen zetten Jesssie! :Y
Een jongen, wat leuk zeg!
Wat vinden de meiden ervan? Een heerlijk vertroetel-broertje?
pi_99312650
Welkom Jesssie *O*
  maandag 11 juli 2011 @ 10:58:13 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99312766
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef Nirak het volgende:
Oh, nog maar 5 dagen werken * Nirak is jaloers
Ik heb vandaag m'n laatste vakantiedag en dan weer 7 weken werken tot de volgende vakantie/zwangerschapsverlof...

Bij de weg, kamertje komt eerder *O* de winkel belde dit weekend, maar zat in Duitsland en in auto, dus moet even terugbellen vandaag :)
plak jij nog 2 weken vakantie voor je verlof? Wat heerlijk zeg! Ik moet nog 9 weken werken, ben al aan het aftellen! Hahaha!

Welkom Jessie!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99312775
Ja een jongen vind ik super natuurlijk maar ook juist weer heel eng. De vorige keer toen het mis ging was het een jongen en dat maakt me erg onzeker.
Ik mag ook om de 2 weken in t ziekenhuis komen om de 4 weken red ik echt niet. Het valt me psychisch ook zwaarder dan ik had gedacht, maar ben natuurlijk ontzettend blij.
Bij de meiden hou ik ook nog enige voozichtigheid (er niet teveel tralala verhalen over maken)
Bij de pretecho zeiden ze beiden heel teleurgesteld ahhhhhhhhh dat het een jongentje was:o maar vinden het nu ook wel weer leuk :)
pi_99312848
Ben zelf overgens nu al een tijdje ziek thuis. Eerst flinke blaasontsteking en nu al een paar weken hartoverslagen. Geen hoge bloeddruk erbij gelukkig. Maar echt heel eng. Net of je hart eruit springt soms. Ik voel hem dan helemaal in mijn keel kloppen.Door de gyn is een hartfilmpje gemaakt waar het ook op te zien was. Ben nu door de gyn doorverwezen naar een internist. Zit me niet lekker. Maar gelukkig word het goed in de gaten gehouden.
Meer mensen last van in hun zwangerschap?
  maandag 11 juli 2011 @ 11:01:27 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99312854
Aggos, teleurgesteld dat het een jongetje was! :o :D

En ja, ik kan me voorstellen dat je het echt heel eng vind. :Y
  maandag 11 juli 2011 @ 11:05:12 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99312972
Ik meld me...Slechte nacht gehad. Man en ik roken rond een uur of half twaalf een sterke brandlucht. Zo sterk dat we ons aankleedden en een rondje door de buurt gingen lopen. We dachten dat het uit het huis van de buren kwam, waar onze buuv met haar twee kleintjes lag te slapen...we kregen haar niet wakker gebeld dus vriend heeft zichzelf binnengelaten (na telefonisch overleg met buurman die niet thuis was). Na snel even rondkijken bleek dat de lucht gelukkig niet uit hun huis kwam...inmiddels waren meer buren wakker vanwege de lucht. Gek genoeg vonden we geen brand, dus probeerden we maar weer te slapen. Dat lukt dus niet erg. Ik had kramp in mijn buik en in mn rug...helaas geen voorwerk, want de pijn was meer continu zeg maar. Denk dat het te maken heeft gehad met de wandeling die ik gisteren heb gemaakt i.c.m. darmen.
pi_99312991
Jij een Oscar erbij :o :o :o
Wat leuk BE!!!
Gaat alls ok met al die mannen?
pi_99313038
Wat een griezelig idee Aventura!
  Licht Ontvlambaar maandag 11 juli 2011 @ 11:11:50 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99313165
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.

Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Echt? ik weet niet beter, bij ons in de familie dan... blond heeft hier absoluut de overhand, allemaal wittekopjes O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:13:16 #246
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99313204
Aventura op avontuur, maar er zijn leukere avonturen, brrrr eng idee zeg

Welkom Jessie en weer een jongen hier op de lijst *O*
En weer een november kindje ;)
Rayen 2½ jaar!
  maandag 11 juli 2011 @ 11:14:16 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99313234
Wij als beide donkerbruin-harige ouders waren stomverbaasd over dat blonde jongetje dat geboren werd! :Y :D O+
(Hij is nu met 3 jaar donkerblond en zijn ogen zijn grijsblauw gebleven. :Y)

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef jesssie het volgende:
Jij een Oscar erbij :o :o :o
Wat leuk BE!!!
Gaat alls ok met al die mannen?
Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden. ;) O+
Oscar is al weer bijna 2. :Y
En ja, het gaat prima! Druk, hectisch, luidruchtig vooral, maar heerlijk ook! :Y
pi_99313274
Jessie welkom!

Aventura.. Dat is akelig.. Wij kunnen hier nog op 112brabant.nl kijken of er meldigen zijn (geweest)..

Susie, jaa :) nog sterker, m'n verlof begint pas 4 weken van te voren zodat ik daarna meer heb :) Dus bijna 3 weken extra pak ik erbij. Ik heb de afgelopen jaren niet iedere keer m'n verlof opgemaakt: druk op t werk en had t niet nodig. Dus nu met m'n baas overlegd dat nu maar eens te doen :)

Net achter kamertje aangebeld, levering de 19e in de ochtend, maar dan kan ik geen vrij nemen... :(
Ze bellen weer een keer terug wanneer ze weer in eindhoven zijn, maar duurt minimaal een week langer :'(
Maar altijd nog eerder dan de 1e/2e week augustus :)
pi_99313286
Aventura :o Wat een avontuur! Ook nog niets dus ;) vandaag is wel een mooie warme dag ervoor :P
  maandag 11 juli 2011 @ 11:34:52 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99313761
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij als beide donkerbruin-harige ouders waren stomverbaasd over dat blonde jongetje dat geboren werd! :Y :D O+
(Hij is nu met 3 jaar donkerblond en zijn ogen zijn grijsblauw gebleven. :Y)

[..]

Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden. ;) O+
Oscar is al weer bijna 2. :Y
En ja, het gaat prima! Druk, hectisch, luidruchtig vooral, maar heerlijk ook! :Y
Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.

En ja ik was gisteren best bang, ik had echt een branderige keel en ogen. Scenario's in mijn hoofd van een afgebrand huis en een baby en hoe zou dat dan moeten enzo :@ Ik ga vandaag toch even uitzoeken wat het nou was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')