sorry, heb ze zelf nodig! Ben ff niet vooruit te branden, heb maar een trein later genomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 07:32 schreef p_iglet het volgende:
Iemand luciferhoutjes over vandaag??
Ik heb het vannacht half 2 zien worden omdat ik niet kon slapen, en vervolgens werd Pepijn om half 6 in paniek wakker omdat hij gedroomd had dat hij in bed gepoept had.![]()
Kind sliep bij ons in bed wel weer verder, maar mama kon natuurlijk niet meer slapen.
Nog 5 dagen.... dan verlof!!
plak jij nog 2 weken vakantie voor je verlof? Wat heerlijk zeg! Ik moet nog 9 weken werken, ben al aan het aftellen! Hahaha!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef Nirak het volgende:
Oh, nog maar 5 dagen werken * Nirak is jaloers
Ik heb vandaag m'n laatste vakantiedag en dan weer 7 weken werken tot de volgende vakantie/zwangerschapsverlof...
Bij de weg, kamertje komt eerderde winkel belde dit weekend, maar zat in Duitsland en in auto, dus moet even terugbellen vandaag
Echt? ik weet niet beter, bij ons in de familie dan... blond heeft hier absoluut de overhand, allemaal wittekopjesquote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ook donker bij geboorte, is nu hartstikke blond en zal later vast donkerblond haar krijgen. Hij zag er in het begin uit alsof hij een paar weken Canarische Eilanden erop had zitten, maar inmiddels is hij net zo bleek als ik ben.
Volgens mij is het vrij uitzonderlijk als een kindje blond geboren wordt.
Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef jesssie het volgende:
Jij een Oscar erbij![]()
![]()
Wat leuk BE!!!
Gaat alls ok met al die mannen?
Ik zat gisteren op de bank met man, ons katertje en een ventje in mijn buik en toen voelde ik me ineens erg outnumbered! Heel nieuw voor mij, want ik kom uit een echt meidengezin.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij als beide donkerbruin-harige ouders waren stomverbaasd over dat blonde jongetje dat geboren werd!![]()
![]()
(Hij is nu met 3 jaar donkerblond en zijn ogen zijn grijsblauw gebleven.
[..]
Jup, ik ben ineens de enige vrouw in een echt mannenhuishouden.![]()
Oscar is al weer bijna 2.
En ja, het gaat prima! Druk, hectisch, luidruchtig vooral, maar heerlijk ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |