SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een poging gedaan via het contactformulier en mail. eerst het contactformulier, maar mijn tsjechisch is niet zo goed (quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.medley.cz/angwraps.htm even een mail sturen?
Er staat niets op de site.. (meeste doeken is rond de 18- 25 kilo dacht ik)
Fijn is die he!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik vond de gewone hoppediz ook dunner aanvoelen dan de storchenwiege die ik heb liggen..
En nog even een fotootje van de hoppediz akaso
[ afbeelding ]
Ik vind hem heerlijk. Nu al lekker soepel, niet te warm, en knoopt ook erg lekker... En Bartje slaapt er ook goed in..quote:
Oeh, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Vanmiddag is de schaar in mijn antigua gegaan.. Ik heb nu 2 ringslingen. De een wat langer dan de andere. Ik ben er echt helemaal blij mee. Ik zal binnenkort foto'tjes maken.
Zag je mij zeker lopen op de braderie? Na anderhalf uur was hij behoorlijk naar beneden gezakt...gister op marktplaats een mooie hoppendiz gespot...nu nog een reactie zien te krijgen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag zag ik ook weer iemand een behoorlijk grote baby met rekbare doek dragen. De baby hing nog net voor d'r buik. Het zat er heel oncomfortabel uit voor hen beiden!
Ja, en ik heb pas begrepen dat er ook nogal wat verschil zit tussen rekbare doeken!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef simmu het volgende:
als je goed knoopt kan het prima gaan met een rekbare doek hoorzo te horen trekken ze niet strak genoeg aan.
ook al! ik heb die van draagdoek.nl, mijn ervaring ermee is dat je gewoon flink stevig moet knopen (zonder kind erin dus)! vooral geen rekening houden/ruimte laten voor het kind, gewoon goed strak knopen. dan kind erin en eventjes flink hupsen en dan..... even opnieuw aanspannen! en dan zit het prima. ik kon dan gerust uren rondlopen en heb zowel met ravi als met selene tot zeker een maandje of 9, 10 prettig met een rekbare gewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en ik heb pas begrepen dat er ook nogal wat verschil zit tussen rekbare doeken!
Dat doe ik eigenlijk altijd, zelfs als de zon niet zo fel lijkt te schijnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd met je kleine man nytar!
En ik had nog een vraagje, als je je baby met dit weer in een doek knoopt, en je gaat ermee op pad, moet hij dan nog een zonnehoedje op? Het leek mij ergens wel nodig, maar vroeg me af of anderen dat ook doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door texelonia op 13-07-2011 23:28:01 ]Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |