t blijven duitsers..die staan niet bekend om hun goede smaakquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Orea het volgende:
tja ik snap het soms niet.. volgens mij krijgen ze heel veel verzoeken, en daar zitten volgens mij heel mooie ontwerpen tussen, en dan komen ze met zoiets..
Maar ik ben sowieso een beetje klaar met Didyals je ziet hoe de prijzen omhoog gegaan zijn in het afgelopen jaar..(een jaar geleden nog een ¤ 80,- voor een normale katoenen LE en nu zo wat ¤ 120,-) een LE uitbrengen met de tekst: zéér gelimiteerd! En dan toch na een dag met het bericht komen dat ze bijgemaakt worden omdat er zoveel vraag naar is
Zo kan ik er ook voor zorgen dat mijn LE's uitverkocht raken
Beetje jammer
Foto!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn doeken zijn binnen! De eerste hangt al aan de waslijn, de tweede ga ik zo wassen.. Ben erg benieuwd!
waar koop je je doeken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn doeken zijn binnen! De eerste hangt al aan de waslijn, de tweede ga ik zo wassen.. Ben erg benieuwd!
En die tweede (als dat de hopp is), kan in de drogerquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, maar ik sta open voor het tegendeel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Zou dat door het dragen komen? Dat die pasgeboren houding in de herinnering van het lichaam blijft? Ik vond het zo'n apart gevoel.
Dit!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef simmu het volgende:
hier mag selene geregeld kiezen wie waarin terecht komt. met als resultaat dat ik laatst in de supermarkt (selene in de doek op mijn rug en ravi in de buggy) het commentaar kreeg dat ik dat wellicht beter andersom kon doen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef simmu het volgende:
hier mag selene geregeld kiezen wie waarin terecht komt. met als resultaat dat ik laatst in de supermarkt (selene in de doek op mijn rug en ravi in de buggy) het commentaar kreeg dat ik dat wellicht beter andersom kon doen
Ik kan me herinneren er ooit iets over gelezen te hebben. Ook in combinatie met heupdysplasie. Maar waar in godesnaam?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, maar ik sta open voor het tegendeel.Ivan laat zich ook hangen als je hem oppakt. Zo is hij gewoon; hij houdt zich altijd slapjes en zwaar.
Ah ok dus ik heb wel de juiste winkels gevonden voor als ik wil bestellen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:41 schreef Pvoesss het volgende:
Ik bestel voornamelijk bij slings and things, dragenenzo.nl en anders bij didymos zelf
Ik ben er heel benieuwd naar! Misschien weten de experts hier er meer van.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef oeke het volgende:
Ik kan me herinneren er ooit iets over gelezen te hebben. Ook in combinatie met heupdysplasie. Maar waar in godesnaam?
Wel frapant dat Ivan dat ook doet. Zij hield haar benen wel echt stijf.
Slingomama.nlquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
waar koop je je doeken?
bestellen ze jullie allemaal via slings and things en babybij? of zijn er andere goede winkels?
ben niet zo bekend met doeken dus doe het andersom...eerst in de winkel kijken, als ik een leuke doek zie dan googel ik op de naam...even kijken wat voor doek het is enzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon googlen op de naam van de doek die je wil dus.
dankje! natuurebabies kende ik nog niet!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef mrien het volgende:
[..]
Slingomama.nl
naturebabies.nl
draagkrachtig.nl
en zo zijn er nog wel een paar
Tirza (van Elmo) is eigenlijk ook pas gedragen vanaf ongeveer 1,5 maand geleden en die vindt de Bondolino geweldig! (op fb staat een recente foto waarbij papaD staat te koken met Tirza op de rug).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef becky27 het volgende:
Het probleem is dat ik bijna nooit draag, alleen als Noortje ziekig is. Ik ben eigenlijk bang dat het te laat is en dat ze niet meer wil.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tirza (van Elmo) is eigenlijk ook pas gedragen vanaf ongeveer 1,5 maand geleden en die vindt de Bondolino geweldig! (op fb staat een recente foto waarbij papaD staat te koken met Tirza op de rug).
What she said!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:01 schreef Orea het volgende:
Taken wat heerlijk om te merken dat je er zo van geniet!!!
![]()
Beck, gewoon proberen... ze kent het wel om gedragen te worden en misschien vind ze het wel heel leuk op je rug!
Hier hoef ik maar te wijzen naar een doek of de Wompat en de dame kleine vent begint al te stuiteren en te 'huu huuuuuu-en' van blijdschap... en dan janken joh, als blijkt dat ik de doeken alleen maar even netjes opvouw en haar hem niet op mijn rug slinger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |