abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99151200
tja ik snap het soms niet.. volgens mij krijgen ze heel veel verzoeken, en daar zitten volgens mij heel mooie ontwerpen tussen, en dan komen ze met zoiets..

Maar ik ben sowieso een beetje klaar met Didy ;) als je ziet hoe de prijzen omhoog gegaan zijn in het afgelopen jaar..(een jaar geleden nog een ¤ 80,- voor een normale katoenen LE en nu zo wat ¤ 120,-) een LE uitbrengen met de tekst: zéér gelimiteerd! En dan toch na een dag met het bericht komen dat ze bijgemaakt worden omdat er zoveel vraag naar is :? Zo kan ik er ook voor zorgen dat mijn LE's uitverkocht raken :+

Beetje jammer -O-
pi_99152044
Dit was de winnaar van een ontwerpwedstrijd. Net als die Labyrinth. Die was ook al :r
pi_99152107
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Orea het volgende:
tja ik snap het soms niet.. volgens mij krijgen ze heel veel verzoeken, en daar zitten volgens mij heel mooie ontwerpen tussen, en dan komen ze met zoiets..

Maar ik ben sowieso een beetje klaar met Didy ;) als je ziet hoe de prijzen omhoog gegaan zijn in het afgelopen jaar..(een jaar geleden nog een ¤ 80,- voor een normale katoenen LE en nu zo wat ¤ 120,-) een LE uitbrengen met de tekst: zéér gelimiteerd! En dan toch na een dag met het bericht komen dat ze bijgemaakt worden omdat er zoveel vraag naar is :? Zo kan ik er ook voor zorgen dat mijn LE's uitverkocht raken :+

Beetje jammer -O-
t blijven duitsers..die staan niet bekend om hun goede smaak :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:22:27 #254
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_99152483
:D Kleurdoos!

Ik vind het eigenlijk wel een leuk patroontje alleen op één of ander manier voor op een doek..
Het is trouwens wel een patroon wat zich ge-wel-dig leent voor een te gekke SSC/Ocah/Wompat/Numbat/conversiondinges!!!!!

Hij past wel errug goed bij onze T. >:) Die heeft niet voor niks "Draak" als bijnaam. O+
En een grote drager voor haar in deze stof.... :9~
(maar ik vind 'm zo duuuuuur ;( )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_99154333
Huu, wat een lelijke doek zeg. :N

Ik had vanochtend een meisje van anderhalf op de arm dat veel gedragen wordt in een BB. En nou kreeg ik haar niet lekker op mijn arm. Ze hield haar benen zo hangend/stijf naar beneden. Het viel me op dat ze dat bij haar moeder ook deed.
Laatst had ik Elin op de arm en die kroop als een aapje tegen me aan, beentjes gehoekt. O+
Kobus doet dat ook nog steeds.
Zou dat door het dragen komen? Dat die pasgeboren houding in de herinnering van het lichaam blijft? Ik vond het zo'n apart gevoel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99154582
Ik merk het ook wel eens, dat als ik Bartje oppak, hij ook gelijk in de houding kruipt die hij in de doek ook heeft zeg maar... Dus wie weet heeft het er wel mee te maken..
pi_99154654
:Y

selene doet het nog steeds
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99154664
Deze doek zou ik super vinden voor X! Zij zag de foto en zei mooi :D
X hoekt ook nogsteeds en zegt ook heel vaak toen ik nog een baby was zat ik ook bij jouw in de doek.. O+ O+ Maar mij is het ook wel eens opgevallen bij een BB draagster
pi_99154736
Ik vond het niet zo fijn. :@
Het voelde best onnatuurlijk.
Wat heerlijk dat X het nog weet! O+
pi_99155108
Het is ook maar een paar maandjes terug tenslotte :D
Ik heb haar in oktober nog gedragen met doek :+
Nu wil ze nog wel heel graag maar alleen als V er niet bij is..
pi_99155200
Oh dat is inderdaad heel kort geleden. Toch vind ik het fijn als kindjes daar fijne herinneringen aan hebben en ze ook uiten.
pi_99155677
Ja ik ben wel blij dat ze er zo over denkt.
En ze is ook echt niet jaloers :N O+

Maarja ik kan zo ook gewoon heel veel met haar doen.
Zoals in het pretpark op van die nep paardjes mee rijden, :z
Zij voor ik achter haar en V op mijn rug :') :')

Het meisje die de attractie bediende die vond het echt geniaal :+
pi_99156504
hier mag selene geregeld kiezen wie waarin terecht komt. met als resultaat dat ik laatst in de supermarkt (selene in de doek op mijn rug en ravi in de buggy) het commentaar kreeg dat ik dat wellicht beter andersom kon doen ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:06:41 #264
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_99157298
Ik heb een Didymos geweven doek. Kan je je kindje dan ook met het gezicht naar buiten dragen?
ik had al wel gehoord dat dat niet goed is voor het ruggetje van je kindje... is dat zo?
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_99157493
Inderdaad niet doen,
Vanwege het ruggetje, de heupjes maar ook vanwege het niet af kunnen sluiten voor prikkels
pi_99159770
Wat grappig. Dat beentjes optrekken doet Truus ook. Nooit bij stilgestaan dat er kinderen zijn die dat niet doen :)

Net met het OV geweest. Truus in de mei tai op m'n buik zodat ik kon zitten. Da's best zwaar :Y)
pi_99159980
Mijn doeken zijn binnen! De eerste hangt al aan de waslijn, de tweede ga ik zo wassen.. Ben erg benieuwd!
pi_99160108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn doeken zijn binnen! De eerste hangt al aan de waslijn, de tweede ga ik zo wassen.. Ben erg benieuwd!
Foto!
pi_99160993
quote:
waar koop je je doeken?

bestellen ze jullie allemaal via slings and things en babybij? of zijn er andere goede winkels?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99161094
Ik bestel voornamelijk bij slings and things, dragenenzo.nl en anders bij didymos zelf :)
pi_99161200
quote:
En die tweede (als dat de hopp is), kan in de droger *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99165599
Moet je wel een droger hebben.. :P

En bitterend, ik heb ze nu bij babybij besteld..
pi_99166312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:03 schreef oeke het volgende:
Zou dat door het dragen komen? Dat die pasgeboren houding in de herinnering van het lichaam blijft? Ik vond het zo'n apart gevoel.
Ik kan het me niet voorstellen, maar ik sta open voor het tegendeel. :+ Ivan laat zich ook hangen als je hem oppakt. Zo is hij gewoon; hij houdt zich altijd slapjes en zwaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:09:10 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99166494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef simmu het volgende:
hier mag selene geregeld kiezen wie waarin terecht komt. met als resultaat dat ik laatst in de supermarkt (selene in de doek op mijn rug en ravi in de buggy) het commentaar kreeg dat ik dat wellicht beter andersom kon doen ;)
Dit! :D
Heerlijk rustig boodschapjes gedaan.
Moest wel ff m'n evenwicht vinden (20kg op m'n rug en ik weeg iets meer dan 60kg dus dat trekt nogal scheef ;) ) maar ik heb in tijden niet zo relaxed gewinkeld met beide kinders. Jammer dat Eli niet vaak meer wil.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99166723
als ik selene oppak aan haar armen floept ze doorgaans zo met haar benen rond mijn middel en dan de knietjes hoog O+

he davinia, zou die blauwe doek die van jou afkomt selene kunnen hebben?
pi_99168975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef simmu het volgende:
:D!
pi_99171474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, maar ik sta open voor het tegendeel. :+ Ivan laat zich ook hangen als je hem oppakt. Zo is hij gewoon; hij houdt zich altijd slapjes en zwaar.
Ik kan me herinneren er ooit iets over gelezen te hebben. Ook in combinatie met heupdysplasie. Maar waar in godesnaam?
Wel frapant dat Ivan dat ook doet. Zij hield haar benen wel echt stijf.
Ze was verder wel ontspannen, maar er zat een stijfheid in haar beentjes. Ze loopt ook op haar knietjes, trouwens.
Alle andere kindjes op de kresj, buigen wel hun benen als je ze optilt.
Nouja het voelde gewoon als een houding die ik helemaal niet kende. Niet zoals Ko kan doen als hij banaant gewoon compleet nieuw was het voor me.

Ik zag vanmiddag een vrouw met een pasgeboren baby in kommahouding in een rekbare doek, ter hoogte van haar heupen.
Ik stond echt te staren van schrik, zo laag hing dat kindje. Ik twijfelde erover om wat zeggen, maar ik durfde niet. Waarschijnlijk zat ze daar ook helemaal niet op te wachten.
pi_99171487
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:41 schreef Pvoesss het volgende:
Ik bestel voornamelijk bij slings and things, dragenenzo.nl en anders bij didymos zelf :)
Ah ok dus ik heb wel de juiste winkels gevonden voor als ik wil bestellen!
ik was benieuwd of er meer winkels waren!

laiven dankje :)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99171625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef oeke het volgende:
Ik kan me herinneren er ooit iets over gelezen te hebben. Ook in combinatie met heupdysplasie. Maar waar in godesnaam?
Wel frapant dat Ivan dat ook doet. Zij hield haar benen wel echt stijf.
Ik ben er heel benieuwd naar! Misschien weten de experts hier er meer van.

Dat klinkt trouwens niet als hetgeen Ivan doet. Hij laat zich gewoon echt hangen. Het valt de leidsters op het kinderdagverblijf ook op. Hij is al zo zwaar en door het gebrek aan stijfheid voelt hij nog zwaarder aan.
pi_99171865
Wat typisch. Hij heeft dus geen actieve draaghouding? Lekker eigenwijs is het toch! O+
Misschien op de didy-site of op de site van die Belgische. Ik ga eens zoeken. Straks misschien. ;)
pi_99173509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

waar koop je je doeken?

bestellen ze jullie allemaal via slings and things en babybij? of zijn er andere goede winkels?
Slingomama.nl
naturebabies.nl
draagkrachtig.nl

en zo zijn er nog wel een paar :)
pi_99175164
Gewoon googlen op de naam van de doek die je wil dus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:46:51 #283
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99192686
Ff showen, mijn pas aangeschafte (geverfde) Calin Bleu. Ik ben dol op de kleur. De doek draagt minder prettig dan een dikkere, maar is wel heerlijk op zo'n dag als gisteren (benauwd). En wellicht moet ik gewoon nog nauwkeuriger leren knopen.

en dit is het effect na een paar minuten doek <3

Ik ben VERSLAAAAAAAFD O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99192963
och dat koppie op die eerste foto takkem O+

en Elin aapt ook nog steeds hoor, die kan ik met 1 arm oppakken en dan klemt ze zich als een aapje tegen mn zij en gaat ze op mijn heup zitten, ik zou r zo los kunnen laten :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:39:13 #285
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99194427
ooh altijd als ik hier kijk wil ik ook weer dragen. Ga straks even het rugdragen met de Bondolino proberen. Zat net even het filmpje van Webkim te kijken op joetjoeb.
pi_99194797
Ohh Seth O+ Lekker knus Takkembah!

Becky, dat lukt mij ook prima, moest wel een paar keer oefenen. Ik vind het heel fijn, geen gesleep met buggy in de auto/fiets. Oh, en ik gooi haar eerst voorop en schuif haar door, achterop beginnen werkte voor ons niet zo.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:53:14 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99194951
Het probleem is dat ik bijna nooit draag, alleen als Noortje ziekig is. Ik ben eigenlijk bang dat het te laat is en dat ze niet meer wil.
pi_99194991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon googlen op de naam van de doek die je wil dus.
ben niet zo bekend met doeken dus doe het andersom...eerst in de winkel kijken, als ik een leuke doek zie dan googel ik op de naam...even kijken wat voor doek het is enzo
pi_99195018
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef mrien het volgende:

[..]

Slingomama.nl
naturebabies.nl
draagkrachtig.nl

en zo zijn er nog wel een paar :)
dankje! natuurebabies kende ik nog niet!
pi_99195299
Tak O+ en wat heerlijk om te merken dat je er zo van geniet!!! O+ O+

Beck, gewoon proberen... ze kent het wel om gedragen te worden en misschien vind ze het wel heel leuk op je rug!

Hier hoef ik maar te wijzen naar een doek of de Wompat en de dame begint al te stuiteren en te 'huu huuuuuu-en' van blijdschap... en dan janken joh, als blijkt dat ik de doeken alleen maar even netjes opvouw en haar niet op mijn rug slinger :D :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:14:31 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99195758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef becky27 het volgende:
Het probleem is dat ik bijna nooit draag, alleen als Noortje ziekig is. Ik ben eigenlijk bang dat het te laat is en dat ze niet meer wil.
Tirza (van Elmo) is eigenlijk ook pas gedragen vanaf ongeveer 1,5 maand geleden en die vindt de Bondolino geweldig! (op fb staat een recente foto waarbij papaD staat te koken met Tirza op de rug).
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:17:09 #292
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99195856
haha er is dus nog hoop. Lijkt me ook wel makkelijk voor de vakantie namelijk. Op de fiets en Bondolino mee!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:31:12 #293
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99196438
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Tirza (van Elmo) is eigenlijk ook pas gedragen vanaf ongeveer 1,5 maand geleden en die vindt de Bondolino geweldig! (op fb staat een recente foto waarbij papaD staat te koken met Tirza op de rug).
O+

Tirza piept ff als we de bondolino omdoen, maar met het hupsen om 'm strak genoeg te krijgen, zit ze al "hoppa!" te roepen! En als ze eenmaal zit, vindt ze het wel leuk!! Ik was ook ff bang dat ze het maar niks zou vinden, aangezien ze nog nooit gedragen werd.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_99196572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:01 schreef Orea het volgende:
Tak O+ en wat heerlijk om te merken dat je er zo van geniet!!! O+ O+

Beck, gewoon proberen... ze kent het wel om gedragen te worden en misschien vind ze het wel heel leuk op je rug!

Hier hoef ik maar te wijzen naar een doek of de Wompat en de dame kleine vent begint al te stuiteren en te 'huu huuuuuu-en' van blijdschap... en dan janken joh, als blijkt dat ik de doeken alleen maar even netjes opvouw en haar hem niet op mijn rug slinger :D :')
What she said! :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:38:41 #295
258612 nytar
boys boys boys
pi_99196737
he meiden,
ff een vraagje, ik heb nu een jaar een tricot draagdoek gebruikt, van draagdoek.nl en ik wil eigenlijk een geweven doek gaan gebruiken omdat de kleine man zwaar aan het worden is. Ik zou graag een niet te dikke doek willen. Welke kunnen jullie me dan aanraden?
pi_99197186
ik kan je er een heleboel aanraden maar ik denk dat je met een hoppediz das leichte altijd goed zit. :Y
Een Calin bleu is ook heel dun maar daar moet je wel heel netjes mee knopen.

En verder ga ik nog even nadenken :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:52:39 #297
258612 nytar
boys boys boys
pi_99197349
Die hoppendiz zien er zeker goed uit! Nu zit ik gelijk in de hebben hebben hebben stand...heel slecht!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:07:26 #299
258612 nytar
boys boys boys
pi_99198044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef Orea het volgende:
Draagdoeken in de sale :D!
Als dat sale is, kijk ik liever op marktplaats!
pi_99198065
Ik vond de gewone hoppediz ook dunner aanvoelen dan de storchenwiege die ik heb liggen..

En nog even een fotootje van de hoppediz akaso

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')