wat mij betreft was het al persoonlijk. ik reageer alleen op je post en beaam wat je zelf zegt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:41 schreef innepin het volgende:
[..]
t wordt nu wel heel erg een persoonlijke aanval, hè? gezellig hier.
Volgens mij heb ik me al een paar keer verdedigd over het zogenaamde claimen, alles al uitgelegd, en ik vind het erg jammer/vervelend dat dat steeds weer opgerakeld wordt. tis niet alsof bij anderen elke oude rel weer uit de sloot wordt getrokken toch?
Ik heb Willow nooit geclaimd volgens mij. er was het incident met Sil ja. Waarbij ik - zojuist weer!- heb uitgelegd dat ik al na tien minuten besefte dat ik onredelijk was.
Olivia claimde ik alleen maar met knipogen als PI enzo. En dat kwam kennelijk niet over. Daar wordt een mens wel voorzichtiger van verder.
De rest lijkt mij inhoud voor een PM en niet voor hier.
Dat had ik ook wel door.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik vind jouw naam niet lelijk, maar ik verbeter mensen wel als ze mijn dochter zo noemen... We hebben haar zo niet genoemd immers...
(dat ik jou zo noemde had dus een andere reden toen)
Klinkt heerlijkquote:
Ik ken F_r (toevallig) persoonlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef bitterend het volgende:
Ik weet niet eens hoe jullie in het echt heten
T jimkjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef bitterend het volgende:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
groen en oranje zijn ook lelijk!!
bedoelde donker hout kleur ofzo
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef bitterend het volgende:
ohhh
neeee niet doen lol in oranje of groen verven.
mijn moeder belt ineens...
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
neeeeee verf hem! tis beetje kaal zo!
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Fee-nix het volgende:
Nee, bitterend, nu niet gaan zeggen dat ze hem moet verven he.... Ze vond mijn opmerking Heel Erg Goed jahehehe. Er is niks kaals aan wit hoor TJ!
quote:
Ah thanks, ja wit is misschien beter. Daar past later ook ieder ander lakentje bijquote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wit laten! Iets oranje verven is een GROTE fout, dat deden wij met de box, en het zag er niet uit. groen is ook lelijk, dat was nl de oorspronkelijke kleur van de box.
Ik kan wel een foto opduikelen....
Whahaha ik word helemaal melig van die maffe namendiscussiequote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef bitterend het volgende:
ohhh
neeee niet doen lol in oranje of groen verven.
mijn moeder belt ineens...
Ja hier wordt het eerder aatje op het einde.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door.
Jij kent die naam vanuit je thuisland maar hier hoor je hem nooit. Al is hij dit jaar 13x gegeven het wordt elk jaar meer
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken F_r (toevallig) persoonlijk.
En andere dames van twitter of Facebook of een keer een meet. Al ben ik maar op 1meet geweest volgens mij.
yups; ech welquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef innepin het volgende:
Ik weet ook niet meer waar we over rellen. Ik wil zeggen over mij, maar dat zal misschien te egocentrisch zijn.
Ik heb een idee: als ik nou es gewoon een tijdje ophoepel, dan is iedereen blij. Mensen met de naam olivia blij, mensen met de naam matilda blij, mensen die vinden dat ik een tactloze trut ben ook blij.
Oh enne Kirsten, aangenaamquote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef bitterend het volgende:
zo heet mijn zus alquote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Orea het volgende:
[..]
Oh enne Kirsten, aangenaamiemand de naam jatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |