nee want isis had de naam al voordat ze ook maar wist dat ie bij jou hoorde, ik had haar daar nog zo grappig over gepmt, in evesntars geval weet ik niet hoe het zit. en dat is verder ook niet mijn probleem uiteraard.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is bij mij toch ook gebeurd? Ik had net Olivia genoemd en vlak daarna kwam Isis met haar Olivia op de proppen. En vlak daarna kwam Evenstar ook nog es met OliviaToen baalde ik ook verschrikkelijk (is uiteindelijk toch een reden dat de naam bij ons wat minder populair is, ff te veel mensen met die naam, ook al is t online). Maar ik neem het haar niet persoonlijk kwalijk in elk geval.
PM mij eens ff? hahaquote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zei ik niet 'bijna'? Wat een gezeik, sorry hoor.
Sowieso zou niemand een naam kiezen om een naaistreek te leveren of om te jennen, je kiest een naam toch omdat je m mooi vindt?
Nouja. alvast sorry voor iedereen die het niet leuk vindt welke naam wij hebben gekozen voor onze meid
Ja, en zo heeft iedereen wel eens wat te zeiken. Goed?!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zei ik niet 'bijna'? Wat een gezeik, sorry hoor.
Sowieso zou niemand een naam kiezen om een naaistreek te leveren of om te jennen, je kiest een naam toch omdat je m mooi vindt?
Nouja. alvast sorry voor iedereen die het niet leuk vindt welke naam wij hebben gekozen voor onze meid
Ohw wat leuk, nu word ik nog nieuwsgieriger.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Inderdaad... ik heb ook een lijstje samengesteld van diverse sites en daarvan hebben wij weer de naam gekozen. en hij staat op jouw lijstje TJ!
Wat is er?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Uhm innepin excuse me?het is dat Ik op me foon zit ..
ja tis mijn schuldquote:
mijn kind heeft een zgn top 10 naam...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Ik moet zeggen dat tot nu toe heeft niemand onze favoriete meisjes naam of jongens naam genoemd...en daar ben ik best blij om
Ik vind het raar om onze ukkie bij dr naam noemen...weet niet waarom eigenlijk. Het voelt alsof het hoort uitgesproken te worden pas als ze er is.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Onze meid gaat ook een naam krijgen die hier een maand of 2 geleden geboren is.
Zelfs als degene voor mij uitgerekend dezelfde naam zou hebben, dan ga ik m niet veranderen.
Ik ben verliefd op de naam, we noemen haar ook al zo (alleen als we samen zijn uiteraard) en als iemand het kut vindt als ik dezelfde naam voor mijn dochter heb, jammer dan.
Er bestaat bijna geen naam die nog niet eerst verzonnen is dus tja.
Grappig, ben benieuwd hoe ze die top 10 samen stellen sowieso?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn kind heeft een zgn top 10 naam...
Ik werk op een school met 450 lln en voor zover ik weet heet er geen enkel kind zo
ik word altijd zo nieuwsgierig als mensen dat posten!!!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Ik moet zeggen dat tot nu toe heeft niemand onze favoriete meisjes naam of jongens naam genoemd...en daar ben ik best blij om
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Grappig, ben benieuwd hoe ze die top 10 samen stellen sowieso?
Met de lijst van de svb. In principe hebben zij alle namen van de kinderen die in nl zijn geboren. De svb is de sociale verzekerings bank, zij betalen de kinderbijslag, en krijgen van alle gemeenten die namenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Grappig, ben benieuwd hoe ze die top 10 samen stellen sowieso?
Als je een avondje wil lachen moet je eens op de volledige namen lijst kijken van die sitequote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:
Ohhh zo..ok! had geen idee dat zoiets bestond!
Hahah BJ sorryje hoort het als ze geboren is
Ben ook erg benieuwd naar jullie naam!
nou nog een paar weekjes dan hoor / lees je het welquote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:
Ohhh zo..ok! had geen idee dat zoiets bestond!
Hahah BJ sorryje hoort het als ze geboren is
Ben ook erg benieuwd naar jullie naam!
oeeeee Lush!!hebbie gekregen dan??quote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een kutfilm kijk ik trouwens, definitely,maybe
vandaag ook al red riding hood & the season of the witch gekeken..
kind en vent waren shoppen voor Polleen mij in a'dam, had ie allemaal lush voor me meegenomen
en ik heb de remedie tegen maagzuur, kauwen op ongezouten amandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |