abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99295173
Zei ik niet 'bijna'? Wat een gezeik, sorry hoor.
Sowieso zou niemand een naam kiezen om een naaistreek te leveren of om te jennen, je kiest een naam toch omdat je m mooi vindt?
Nouja. alvast sorry voor iedereen die het niet leuk vindt welke naam wij hebben gekozen voor onze meid :)
Tralalalaaa
pi_99295222
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat is bij mij toch ook gebeurd? Ik had net Olivia genoemd en vlak daarna kwam Isis met haar Olivia op de proppen. En vlak daarna kwam Evenstar ook nog es met Olivia :+ Toen baalde ik ook verschrikkelijk (is uiteindelijk toch een reden dat de naam bij ons wat minder populair is, ff te veel mensen met die naam, ook al is t online). Maar ik neem het haar niet persoonlijk kwalijk in elk geval.
nee want isis had de naam al voordat ze ook maar wist dat ie bij jou hoorde, ik had haar daar nog zo grappig over gepmt, in evesntars geval weet ik niet hoe het zit. en dat is verder ook niet mijn probleem uiteraard.

En tuurlijk, de 1 vindt het wel een probleem dat zijn naam dubbel voorkomt, de ander noemt zn kind Jayden, omdat het zo lekker origineel is en ze tegenwoordig allemaal zo heten.:') maar dat ben ik niet.

En ik wilde me er nu ook niet druk om maken en toch doe ik het omdat het me echt heel erg dwars zat, omdat ik Matilda moest laten vallen omdat ik het absoluut niet cool zou vinden als Innepin met ook een matilda zou komen, enkele weekjes later. Dat zat me dwars, dan heb je de naam en dan neemt iemand anders m ook zomaar ineens , of als serieuze optie.
maar nu klaar, ik ben t zat en ga een filmpie kijken
  zondag 10 juli 2011 @ 21:29:06 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99295266
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sowieso zou niemand een naam kiezen om een naaistreek te leveren of om te jennen, je kiest een naam toch omdat je m mooi vindt?
Nouja. alvast sorry voor iedereen die het niet leuk vindt welke naam wij hebben gekozen voor onze meid :)
PM mij eens ff? haha

en het was echt niet mijn bedoeling om het vuur weer te laten oplaaien hoor..

TJ; mooi lijstje, onze naam staat dr niet op ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99295328
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, en zo heeft iedereen wel eens wat te zeiken. Goed?!
pi_99295396
Ik ben het helemaal met je een TAP, ik vind dat je gewoon je kind moet noemen zoals jullie dat willen. het is al moeilijk genoeg om met z'n tweeën een naam te bedenken die het beste past bij jullie en jullie kind.. Als je dan ook nog eens rekening moet houden met mensen die je alleen op internet spreekt en verder niet dan wordt het gewoon onnodig moeilijk naar mijn idee.
Ook wij hebben onze namen klaar liggen en het maakt me echt niet uit of iemand hier op fok die vlak voor me is uitgeteld de zelfde naam zou hebben, ik zou niet opeens iets anders gaan bedenken, echt niet.
in reallife zou ik er nog eens over na denken om iemand niet voor het hoofd te stoten..

Ook zou ik het helemaal niet erg vinden als iemand z'n kind de zelfde naam zou geven als dat wij zouden doen, dat betekend alleen maar dat die persoon de naam die wij erg mooi vinden ook erg mooi vind, is alleen maar een compliment in mijn ogen..
  zondag 10 juli 2011 @ 21:31:35 #81
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99295422
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Susie het volgende:

[..]

Inderdaad... ik heb ook een lijstje samengesteld van diverse sites en daarvan hebben wij weer de naam gekozen. en hij staat op jouw lijstje TJ!
Ohw wat leuk, nu word ik nog nieuwsgieriger.
En mag ik je een compliment maken over je goede smaak :* _O-

Hier alvast onze jongensnamen, ik heb er nog meer....
De "voorlopige" zit er ook tussen want die bestaat ook in Arabische versie (al schrijf je die wat anders)
Maarrrrr we zijn er nog niet helemaal over uit of dit nou DE naam is/wordt

Noah
Rowan
Seven
Ivar
Ruben
Storm
Indy
River
Miquel
Connor
Ayden
Ezra
Julian
Shaun
Ryan
Thomas
Neo
Alex
Andy
Troy
Luca
Omar
Anderson
Phoenix
Mitchell
Jay
Aladin :9
Cairo
Aron
Jamie
Morrison
Oliver
Micha
Rayen 2½ jaar!
pi_99295475
Er is ook een namen topic hè? :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99295597
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Uhm innepin excuse me? :') het is dat Ik op me foon zit .. :')
Wat is er? :o Ik val jou niet aan hoor :o Ik bedoel ook niet dat je de naam van mij jat ofzo! Heus :)

@KD, ik hou er dan ook maar over op. Ik vind het oprecht jammer dat je er zo zwaar aan tilt en zo heftig over denkt. Ik heb me in elk geval verontschuldigd voor het vervelende toeval, en tig keer uitgelegd hoe het zit, en meer kan ik ook niet doen, vrees ik.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 10 juli 2011 @ 21:36:35 #84
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99295683
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ja tis mijn schuld ;) sorrrrrry
  zondag 10 juli 2011 @ 21:39:45 #85
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99295855
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ohw oops sorry, ik ga me snel verplaatsen ;)
Rayen 2½ jaar!
  zondag 10 juli 2011 @ 21:41:05 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99295920
Wij hadden Tristan op onze lijst staan. Dat wij een jongen kregen, was geheim. Een maand na mij is een Spaanse (maar dat doet er niet zoveel toe) bekende bevallen van haar zoontje. precies, Tristan. Mij had geen hol uitgemaakt. Maar ik denk dat zij echt heel erg gebaald zou hebben dat een ander een maand eerder die naam aan haar zoon had gegeven. En onze moeders zien elkaar best vaak.

@tap En er bestaan heel veel namen die nooit eerder zijn gegeven, kijk anders maar naar het aantal eentjes (een keer gegeven) op de namen lijst van de svb.

Maar...inne, jij baalde toch ook dat iemand (zonder jouw toestemming) hier op fok haar/zijn kind w. had genoemd?
pi_99296215
Ik moet zeggen dat tot nu toe heeft niemand onze favoriete meisjes naam of jongens naam genoemd...en daar ben ik best blij om :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:49:17 #88
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99296359
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Ik moet zeggen dat tot nu toe heeft niemand onze favoriete meisjes naam of jongens naam genoemd...en daar ben ik best blij om :@
mijn kind heeft een zgn top 10 naam...
Ik werk op een school met 450 lln en voor zover ik weet heet er geen enkel kind zo
pi_99296549
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Onze meid gaat ook een naam krijgen die hier een maand of 2 geleden geboren is.
Zelfs als degene voor mij uitgerekend dezelfde naam zou hebben, dan ga ik m niet veranderen.
Ik ben verliefd op de naam, we noemen haar ook al zo (alleen als we samen zijn uiteraard) en als iemand het kut vindt als ik dezelfde naam voor mijn dochter heb, jammer dan.

Er bestaat bijna geen naam die nog niet eerst verzonnen is dus tja.
Ik vind het raar om onze ukkie bij dr naam noemen...weet niet waarom eigenlijk. Het voelt alsof het hoort uitgesproken te worden pas als ze er is.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99296582
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

mijn kind heeft een zgn top 10 naam...
Ik werk op een school met 450 lln en voor zover ik weet heet er geen enkel kind zo
Grappig, ben benieuwd hoe ze die top 10 samen stellen sowieso?
  zondag 10 juli 2011 @ 21:55:02 #91
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99296646
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
ik word altijd zo nieuwsgierig als mensen dat posten!!!
en ik noem mijn meisje wel al heeeel vaak bij dr naam, als ik tegen mijn buik praat als ze druk aan het trappelen is...
ben ook al helemaal gewend..

en voor mij is IRL wel erg belangrijk..familie, volleybalgenootjes, collega's, dr zijn al zoveel mensen waar je rekening mee wilt houden..
pi_99296662
svb
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

zondag 10 juli 2011 @ 21:55:41 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99296672
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

Met de lijst van de svb. In principe hebben zij alle namen van de kinderen die in nl zijn geboren. De svb is de sociale verzekerings bank, zij betalen de kinderbijslag, en krijgen van alle gemeenten die namen
pi_99296723
Ohhh zo..ok! had geen idee dat zoiets bestond!

Hahah BJ sorry :P je hoort het als ze geboren is O+
Ben ook erg benieuwd naar jullie naam!
pi_99296740
Het is misschien niet leuk om je zorgvuldig uitgekozen naam ook bij een ander kindje te horen. Mij persoonlijk maakt dat niks uit. Wij hebben nu een jongensnaam gekozen en daar blijft ie bij. Ook al worden hier 4 jongens hetzelfde genoemd, maakt me geen reet uit.

Als je niet wilt dat je naam 'gejat' wordt, moet je hem misschien ook niet uitspreken...
  zondag 10 juli 2011 @ 21:58:11 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99296790
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:

Als je een avondje wil lachen moet je eens op de volledige namen lijst kijken van die site
  zondag 10 juli 2011 @ 21:58:23 #97
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_99296805
Amaranta :Y dat was volgens een tweede naam zelfs!

Onlangs heeft Danic haar meisje ook precies zo genoemd als onze jongste en dan had ik dus boos moeten worden. Nee hoor het is gewoon een mooie naam en die combi zal wel vaker bestaan. Vind het alleen maar leuk als er mensen zijn die dezelfde naam uitzoeken zeg maar.
pi_99296834
wat een kutfilm kijk ik trouwens, definitely,maybe :')

vandaag ook al red riding hood & the season of the witch gekeken..

kind en vent waren shoppen voor Polle O+ en mij in a'dam, had ie allemaal lush voor me meegenomen O+

en ik heb de remedie tegen maagzuur, kauwen op ongezouten amandelen
  zondag 10 juli 2011 @ 21:59:14 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99296841
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:

nou nog een paar weekjes dan hoor / lees je het wel ;)
en die lijst van SVB is een leuke lijst om door te nemen... echt heel bijzondere namen kom je dan tegen...
  zondag 10 juli 2011 @ 21:59:47 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99296867
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een kutfilm kijk ik trouwens, definitely,maybe :')

vandaag ook al red riding hood & the season of the witch gekeken..

kind en vent waren shoppen voor Polle O+ en mij in a'dam, had ie allemaal lush voor me meegenomen O+

en ik heb de remedie tegen maagzuur, kauwen op ongezouten amandelen
oeeeee Lush!!hebbie gekregen dan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')