quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Laysa het volgende:
Als mijn persoonlijke omstandigheden meewerken dan kom ik ook op zeker
Zwabber ging jij nu mee of niet?quote:
Hotelkamers voor 3 zijn die er dan niet, ik ga eens neuzenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil sowieso niet voor 3 uur naar huis
Dus het moet of een hotel worden of de late trein pakken en de eerste metro naar huis
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
Die tweede foto is trouwens net Lea Michele van Glee.
en hoever van centrum?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
O goede link
Nou ja Novotel 3 persoonskamer is wel sjeik
Dat is ze gewoonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
Die tweede foto is trouwens net Lea Michele van Glee.
Bij de RAI geloof ik weet ik het ik keek op 3 persoonskamersquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Geluiddichte kamers Kal, dat is al een pluspunt!
Gezellig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
O deze, 2 en 3 persoonskamer, ik ga uiteraard in een 2
maar dan zitten we wel bij elkaar en betaalbaar
http://www.booking.com/hotel/nl/westertoren.nl.html?aid=303947;label=amsterdam-URwolsD8A54BRlhIS%2AVhgwS4024455559;sid=7652021b52f2bb246f77fd9e2c3d1fbd;checkin=2011-07-25;checkout=2011-07-26;srfid=9117e61cf08bb7080ae23783679ebfc2X4
Bij mij staat er nog een 2 en drie persoonkamerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
Helaas, de laatste beschikbare kamer in Hotel de Westertoren is 2 uur, 44 minuten geleden gereserveerd!
Wel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog een 2 en drie persoonkamer
Yepquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Houd er rekening mee dat er een kat in het hotel aanwezig is.
de telefoon gaat maar sta onder de douchequote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou ervan, waar is Miranda?
MIRANNNNNNN does boeken maak ik meteen geld over nu naar je
Okequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de telefoon gaat maar sta onder de doucheDat ben jij zeker
Bel je zo terug
Ik wil ookquote:
10 minuten Miran, die hotelkamers, wat doe jequote:
Dan geven we Miran de schuld hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Dadelijk moeten we met de Elsevier als dekbed onder de Magere Brug gaan liggen!
ik heb je advies opgevolgdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
10 minuten Miran, die hotelkamers, wat doe je
Jaquote:
Het is al wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Hoeveel is het eigenlijk? Kan ik niet vinden.
Weer zoekenquote:
quote:
quote:
Ik ben er net weer achterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
you go girl! Ik weet al niet eens meer hoe het moet
Uhuhquote:
Ja gaat heul vanzelfquote:
quote:
quote:
Kunnen we beter uit onze hotelkamer doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben iedereen uit het topic weten te jagen
Die rennen vanzelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Kunnen we beter uit onze hotelkamer doen![]()
Doe jij altijd vragen met wedervragen beantwoorden? Is het niet zeker dat je komt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
lees je dan niet wat ik als 3e heb gepost
Ja!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jij altijd vragen met wedervragen beantwoorden? Is het niet zeker dat je komt?
Want jij hebt wel mijn slaapplek bij Haks lopen kapen. Dus waag het niet om niet te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja!
Als ik niet krom van de pijn loop kom ik...ik ben nieuwsgierig naar iedereen
Ik heb helemaal nietsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want jij hebt wel mijn slaapplek bij Haks lopen kapen. Dus waag het niet om niet te komen.
Ja, maar we weten allemaal dat jullie de topics waar jullie alléén in posten uitprinten en dan 's avonds in bed met elkaar doornemen.quote:
Eerlijk waar?...neuh....wij kunnen elkaar best vrij laten...kwestie van vertrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar we weten allemaal dat jullie de topics waar jullie alléén in posten uitprinten en dan 's avonds in bed met elkaar doornemen.
Ik hossel wel een neger voor je op die Meet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk waar?...neuh....wij kunnen elkaar best vrij laten...kwestie van vertrouwen
ik wil ook flare-nquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hossel wel een neger voor je op die Meet.
Ga ik voor je wingmannen.
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik ga de hele avond naar mijn Luxe Blondine staan staren dus je gaat je gang maar
Dat doet hij ook wel...voor mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoor
Ik kan niet tippen aan die heupenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoor
Nope, zijn balboekje is volquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor het hotelgebeuren toch ook...hij gaat niet Zombie doen toch
Gans persoonlijk wil ik op het momentje enkel met mijn liefste Blondine dansenquote:
je mag zoveel '' dansen'' met haar wat je wiltquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gans persoonlijk wil ik op het momentje enkel met mijn liefste Blondine dansen
Maar dat zeg je niet, als man zijnde.
ik heb haar ook nog even nodig hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag zoveel '' dansen'' met haar wat je wilt
Dat is me al duidelijk gemaakt, ik ken mijn plek, enzeaux.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb haar ook nog even nodig hoor
Even daggeren enzo
duurt niet lang, we zijn zo klaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is me al duidelijk gemaakt, ik ken mijn plek, enzeaux.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey dronkie
Je staat met feauteaux in de TAL SC.
En bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey dronkie
Je staat met feauteaux in de TAL SC.
Schattig, vooral.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de foto nu ook gezien![]()
Ziet er lief uit....
Uhuh de jouwe is op vakantie noooooooooooeeeeeeeessssssssss?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:09 schreef PatriQue89 het volgende:
We gaan geen mensen claimen op de meet.. Afzonderen en sexen doe je maar thuis!
de mijne?? Welke?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh de jouwe is op vakantie noooooooooooeeeeeeeessssssssss?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
We gaan lallen en Karina gaat een pikketanisie helemaal uit het blote bolletje meeblerren
Wij laten even zien dat wij het hele Amsterdamse reportoir uit ons hoofd kennen, ze zalle het merken wat een Amsterdammer aan teksten kan onthoudenquote:
daar oordeel ik zelf wel even over, over jou humeurquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb altijd een vrolijk humeur
Ik krijg siepie meestal wel melig
hele volksverhuizing vanuit Groningenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
voor degene die hier slapen, alleen slaapzak en kussen meenemen shampoo tandpasta handdoeken etc heb ik hier dus hoef je niks anders mee te slepen dan een heel gezellig zonnig humeur........................
Ik kan je toch wel verstaan he whaaaaaaaa anders wordt het een heel raar gesprek hahahaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hele volksverhuizing vanuit Groningen
haha, ja hoor! Praat keurig abn!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kan je toch wel verstaan he whaaaaaaaa anders wordt het een heel raar gesprek hahaha
Gezellig
quote:
Nee jij hebt lekker je naam mee, Zwabber, wie heet er nou Zwabberquote:
Zwabber.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee jij hebt lekker je naam mee, Zwabber, wie heet er nou Zwabber
Jij kan niet meer stuk bij mij, echt humor, moest echt lachen wat een gekkenhuisquote:
Jij bent zo eng dat het ook wel weer aandoenlijk isquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij bent zo eng dat het ook wel weer aandoenlijk is
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kusje erop, waarop mag je zelf bepalen
Ja, nou noem je ook iets op Kally, ja pppffttttt wat zal ik daar eens over vertellenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
m'n eerste meet was bij kally thuis, ik was bijna niet gegaan
duurde zeker een seconde je bent zo vlug weer terugquote:
*ahum.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, nou noem je ook iets op Kally, ja pppffttttt wat zal ik daar eens over vertellen
Ik mag je nu alquote:Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben benieuwd, ik vind het altijd weer een kleni godswonder als mensen mij blijken te mogen in het echt
op school denken de meeste dat ik een autist ben hoorde ik laatst
ook daar heeft deze bejaarde begrip voor, echt je bent niet de enigste dacht ik, gaat me toch een stelletje ongeregeld mee maak het borstje maar natquote:Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben benieuwd, ik vind het altijd weer een klein godswonder als mensen mij blijken te mogen in het echt
op school denken de meeste dat ik een autist ben hoorde ik laatst
altijd nog beter dan je notietieblokjequote:Op maandag 4 juli 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga niet naar een meet!
Ze vinden het altijd leuk om mijn poppen af te pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef MissJ het volgende:
Uhhh.... leuk een meet! En 30 juli heb ik nog niks geloof ik en en en en Amsterdam is goed te doen voor mij met de trein.... en ik heb nog nooit een fokker ontmoet eigenlijk, dus dat wordt ook tijd... Mag ik ook komen?Ben ik dan niet de oudste
trouwens?
Ja, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe
en nee.. Kally is ouder.. en toverheks ook![]()
Uhhh.... leuk een meet! En 30 juli heb ik nog niks geloof ik en en en en Amsterdam is goed te doen voor mij met de trein.... en ik heb nog nooit een fokker ontmoet eigenlijk, dus dat wordt ook tijd... Mag ik ook komen?Ben ik dan niet de oudste
trouwens?
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe![]()
trouwens?
Lieve schat ik ben ouder hoor en Toverheks ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe![]()
helaas nog steeds een misschientje voor mij
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, leuk
en nee.. Kally is ouder.. en toverheks ook
al jaren 39, maar dit jaar wordt ik maar eens 40quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
Hihi ja van jou wist ik wel dat je ouder dan ik bent Karina, maar van Kally en Toverheks wist ik dat niet. Hoe oud zijn jullie dan ladies?
Meid, Cleopatra straalt uit je ogen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben Foxxy Cleopatra, and i'm a whole lotta woman!
Wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh nee ik ga met de Red Hat Society op stap hoor
Dus je loog, toen je zei dat je pas 20 was geworden,quote:
Duh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Moet dat nu meteen weer geroepen worden dat ik ouder ben?
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je loog, toen je zei dat je pas 20 was geworden,?
We rollen hardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Fuck die society! Ik rol als Aletta Jacobs en Simone rolt als Simone de Beauvoir!
quote:
Nee, want ik sta er niet bijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
OP aangepast...
MissJ op zeker, Socios op misschien
Zo kloptie weer toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
TAL-meets altijd lachen. Als het lukt dat weekend, ben ik erbij.
Dat zeg ikquote:
zolang nogquote:
quote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar bedoel je mij toch niet mee he, hoop ik
nouquote:
Laten we je kapsel in de ochtend niet vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nouhet enigste wat sexy is is mijn *hese* stem hahahaa
Nouquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we je kapsel in de ochtend niet vergeten.
Jaaaaaaaaaaa!quote:
Ja hun allemaal dus jij ook, ik beoordeel alleen op zang en voorkomenquote:
Dat is wel onaardig. Vergeleken mijn voorkomen maakt niemand dan nog een reële kans!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja hun allemaal dus jij ook, ik beoordeel alleen op zang en voorkomen
Jazeker!quote:
k dan. en ik verwacht wel dat je kunt zingen he.quote:
Als wij dan beginnen met een duet... zijn er geen vreemden meer en kunnen we gewoon ons ding doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zing zó slecht. Ik ben ervan overtuigd dat mijn zang het laatste is wat je hoort je als je naar de hel gaat.
ah dan passen onze stemmen wel bijelkaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zing zó slecht. Ik ben ervan overtuigd dat mijn zang het laatste is wat je hoort je als je naar de hel gaat.
Haha ja, dan zorg ik wel dat ik in een contra-alt stem zing, dan gaan zelfs de katten lopen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als wij dan beginnen met een duet... zijn er geen vreemden meer en kunnen we gewoon ons ding doen
Ik ken deze lui en je gaat echt voor de bijl.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
Bij deze zeg ik al gelijk ik kan niet zingen dus beoordeel alleen
nah beoordelen mag, maar beoordeeld worden moet dan ook hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
Bij deze zeg ik al gelijk ik kan niet zingen dus beoordeel alleen
nou echt niet he, al gieten ze me vol wijn, bieden me honderdne euro`s aan, nee hoor........quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken deze lui en je gaat echt voor de bijl.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Zingen kan ik wel, alleen het is hardstikke vals
ooh dat past precies bij de meesten anderen danquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Zingen kan ik wel, alleen het is hardstikke vals
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik doe de gehele opera van Wagner in mijn uppie en begeleid mijzelf met viool, piano en elektrische mondharmonica.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En misschien nog iets van Dries Roelvink
nou dat is lief van jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:42 schreef Kally het volgende:
Ik kan heul niet zingen, maar /care ik doe het wel
Speciaal omdat ik van jullie hou
Ik ben ook heul lief, ik ga zo hard en vals voor jullie zingenquote:
neem voor iedereen 2 oordopjes meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook heul lief, ik ga zo hard en vals voor jullie zingen
Ik zou het doen, al houdt dat mij niet tegenquote:
je kent mij he, zal eens op zoek gaan naar een partij oordoppenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het doen, al houdt dat mij niet tegen
Whoehoe dan kan ik gewoon losquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kent mij he, zal eens op zoek gaan naar een partij oordoppen
dat is een goed plan om dat te gaan bedenkenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee lieffieesss... hoelaat spreken we af, etc?
Joahquote:Op zondag 10 juli 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is een goed plan om dat te gaan bedenken
Zie! heel ver weg dusquote:Op zondag 10 juli 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 302984045 uur te reizen
Dus geld en kleding krijgen we zelfs van jou? VET!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Degene die bij mij blijven slapen krijgen een pm met route beschrijving en mijn telefoonnummer en jullie weten het, alleen slaapbenodigheden en je tandenborstel meenemen ( anders wil iedereen mijn tandenborstel en dat gaat mooi ff niet door whaaaaaaaa grapje) de rest heb ik allemaal in huis van handdoeken tot shampoo tot een lekker douschgel, voor de mannen heb ik natuurlijk een mannenpakket, zelf scheren kan je bij mij dus maak jullie nergens druk om.
Dus tot de 30ste![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus geld en kleding krijgen we zelfs van jou? VET!
Ik ook, ik ookquote:
Met jou moet ik shotten he?quote:
ik diana he en jij marvinquote:Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Gomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii we gaan deze doen joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
oke ik ben al aan het oefenen op mijn engelse uitspraak, ach af en toe een kreun tussendoor en anders maken we er gewoon een hollandse tekst opquote:
hehe yeah precies, gewoon improviseren als t moet hequote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ik ben al aan het oefenen op mijn engelse uitspraak, ach af en toe een kreun tussendoor en anders maken we er gewoon een hollandse tekst op
wij zijn geboren artiesten, we schudden publiekelijk gewoon een paar teksten uit de losse polsquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah precies, gewoon improviseren als t moet he
precies. eerst de karaokebar en de week erop een volle arena. thats usquote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn geboren artiesten, we schudden publiekelijk gewoon een paar teksten uit de losse pols
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. eerst de karaokebar en de week erop een volle arena. thats us
ah die zing ik elk jaar wel in de arena idd. alleen nooit op de middenstipquote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op de middenstip zingen wij dan maar het nummertje dit is mijn clup mijn ideaal, dit is de mooiste clup van allemaal, hier ligt me hart, mijn vreugde en verdriet, het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezen maar we blijven een echte AJAXcied
oooh en alleen of ook in duet? en met wie?quote:
ik doe wel het achtergrondkoortje..............echt he gewoon alle nummers van marvin, denk dat ik daar sommige echtquote:
Nou een duetje is ook leuk natuurlijk, wie durft het aan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
oooh en alleen of ook in duet? en met wie?
hmm als ik wat op heb en eenmaal zing...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou een duetje is ook leuk natuurlijk, wie durft het aan?
Oquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ook zo een mooi nummer
echt ik moet gewoon een Marvin Topic gaan openen hier in TAL, zodat jullie ook mooie nummers kunnen beluisteren, veel onbekende nummers van hem zijn zo mooi
Ikquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou een duetje is ook leuk natuurlijk, wie durft het aan?
Wat heeft marvin met TAL te maken? Dat durft geen hond aan, en als iemand een poging waagt lijkt het nergens opquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ook zo een mooi nummer
echt ik moet gewoon een Marvin Topic gaan openen hier in TAL, zodat jullie ook mooie nummers kunnen beluisteren, veel onbekende nummers van hem zijn zo mooi
Marvin heeft niks met TAL te maken, maar moet ze hier even echte muziek laten luisterenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heeft marvin met TAL te maken? Dat durft geen hond aan, en als iemand een poging waagt lijkt het nergens op
In de SCquote:Op maandag 11 juli 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Marvin heeft niks met TAL te maken, maar moet ze hier even echte muziek laten luisteren![]()
en speciaal voor MissJ
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Marvin heeft niks met TAL te maken, maar moet ze hier even echte muziek laten luisteren![]()
en speciaal voor MissJ
AH, dan mag het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |