Het is dat de precieze datum nog niet bekend is, anders had ik een aftelkalender gemaakt met elke dag een roze glitterstickerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
de ene meet waar we nog van moeten bijkomen komt de andere er al weer aan................
hahahaha zal wel leuk wezen, maar weet niet wie er boekt dacht Kally dus we horen het gauw genoeg, he gezellig in de sneeuwquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat de precieze datum nog niet bekend is, anders had ik een aftelkalender gemaakt met elke dag een roze glittersticker
volgens mij die van rené!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
Moet ik weer aan een paal........ow wacht die van Pat
I did see that one!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
Moet ik weer aan een paal........ow wacht die van Pat
Oke ook goedquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan trouwens de 20ste niet komen
Heb teveel geld uitgegeven deze maandEn er komen nog dure uitstapjes aan
Efteling deze zaterdag
Volgende week verjaardag
En toch waarschijnlijk 26-08 richting Tenerife
Zondigheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan trouwens de 20ste niet komen
Heb teveel geld uitgegeven deze maandEn er komen nog dure uitstapjes aan
Efteling deze zaterdag
Volgende week verjaardag
En toch waarschijnlijk 26-08 richting Tenerife
Gelezen.quote:
Bosuitjes, lenteuitjes, rode uitjes, alles!quote:
In maart? Geen idee nog. Eerst dit jaar maar zien te overleven.quote:
Nou ja ik hou je op de hoogte, het huisje zal rond de 50 euri zijn en tegen die tijd de boodschappen p.p. 25 ofzo, we houden plekje vrij voor je iigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
In maart? Geen idee nog. Eerst dit jaar maar zien te overleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |