hang um uit het raam!quote:
Dat laatste was overbodig, gezien je getalenteerd taalgebruikquote:
Haks deed het!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat laatste was overbodig, gezien je getalenteerd taalgebruik
Ja weet ik, maar dat gebeurt nog wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet niet of jet het gezien had in het vorige topic, maar jammer, ik had je wel willen zien
Tuurlijk, lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat gebeurt nog wel.
Volgende crewmeet?
In de trein hebben ze ook wc's hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Lol in de trein met bellaaaa nu moet ik nog ergerplasseennnn
quote:
Je bent een man, je hoeft er niet op te zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daar zou ik de ratten nog geen water uit laten drinken!
hey Benny wil je ook lekker een broodje shoarmaquote:
ja lekker heksjequote:Op zondag 31 juli 2011 02:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Benny wil je ook lekker een broodje shoarma
en niet geschrokken van mequote:Op zondag 31 juli 2011 13:16 schreef Karina het volgende:
Goedemiddag.
Het was leuk jullie eens in het "echt" te zien. Echt grappig om de gezichten bij de namen te weten nu!
Ik schrik niet zo snel hoorquote:
juist je hebt echt hele andere voorstelling van iemand maar ze waren stuk voor stuk leuk en gezelligquote:Op zondag 31 juli 2011 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel hoorIk vertelde het al aan iemand anders, het is net of je een boek hebt gelezen en je ziet dan de film, het klopt nooit.
Liev was super genoten van elke minuutquote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef Laysa het volgende:
Thuis....Heksscattie het was super bij je...Talscatties...het was een bal![]()
Nu ff eten en dan mn bed in
nee, bella, vh en ik wachten op de trein naar utrecht.. Die hadden we net gemist.. Want konden geen internetshit vinden, maar dat is gelukt ondertussen! Nu gaat ie over een klein kwartiertje!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, bella, vh en ik wachten op de trein naar utrecht.. Die hadden we net gemist.. Want konden geen internetshit vinden, maar dat is gelukt ondertussen! Nu gaat ie over een klein kwartiertje!
Lekker naar huis Tijger...roarrrrrrquote:Op zondag 31 juli 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, bella, vh en ik wachten op de trein naar utrecht.. Die hadden we net gemist.. Want konden geen internetshit vinden, maar dat is gelukt ondertussen! Nu gaat ie over een klein kwartiertje!
Hé, die plantjes ken ik! Die heb ik mee helpen uitzoeken. Niet de potten, want die moesten in een kleurtje zijn en ik ben kleurendyslectisch!quote:
staan onder de tv te pronken, precies mijn kleurquote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hé, die plantjes ken ik! Die heb ik mee helpen uitzoeken. Niet de potten, want die moesten in een kleurtje zijn en ik ben kleurendyslectisch!
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
Hans vond het ook zeer gezellig, hij heeft hoofdpijn
gek he
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef Toverheks het volgende:
we kennen nog wel een feestje geven, er is me zat drank over, veel wijn. dus die bewaar ik Pat je dropshot staat ook nog hier, Kally haar Barcardi, nou ik zou zeggen proost
okidoki!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:14 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ff zeggen dat ik het ontzettend leuk heb gehad.
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus jullie hadden wel een gezellige meet?![]()
Ik dacht dat Heks slanker zou zijn ?![]()
Lekker stuk heur...
whehehehequote:Op zondag 31 juli 2011 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat effe bij te lezen die Grieken hier zijn gelijk impotent
![]()
DMquote:Op zondag 31 juli 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe
Wil jij je emailadres even pm'en? Voor dropbox/foto's meet
whaaaaaa dacht je dat ik er anders uitzag, ach een beetje meer vet wie wil dat nietquote:Op zondag 31 juli 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus jullie hadden wel een gezellige meet?![]()
Ik dacht dat Heks slanker zou zijn ?![]()
Lekker stuk heur...
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:38 schreef Toverheks het volgende:
en toch, onze paaldanseres lijkt me zo een lief mens, ach zij had ook lol, bij weggaan kreeg ze een kushandje van me.......
ik heb jouw foto's niet in dropbox gezet...maar als jij en bheks het goed vinden doe ik het alsnog...die foto's blijven binnenkamersquote:Op zondag 31 juli 2011 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was een beetje mijn schuld dat ze erop geklommen was,
maar ik heb haar er ook weer afgeholpen![]()
Ik dacht na een paar minuten al , ah..... neeeeeeee dit is te errug![]()
Ik ben bang dat ze ze niet allemaal op een rijtje had...
sta ik op zoveel foto's dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb jouw foto's niet in dropbox gezet...maar als jij en bheks het goed vinden doe ik het alsnog...die foto's blijven binnenkamers
okidokiquote:Op zondag 31 juli 2011 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sta ik op zoveel foto's dan?![]()
laat ze eerst mij effe zien, dat besluit ik wel, als ze te errug zijn, doe maar niet![]()
anders mag het wel
had ze ook niet FANN, niet alles zat bij haar op een rijtje, ach ze zal er wel vaker zitten, ze moet toch langs die knappe brede lekkere negert voor dat ze aan een tafeltje plaats kan nemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was een beetje mijn schuld dat ze erop geklommen was,
maar ik heb haar er ook weer afgeholpen![]()
Ik dacht na een paar minuten al , ah..... neeeeeeee dit is te errug![]()
Ik ben bang dat ze ze niet allemaal op een rijtje had...
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil me bij deze nog even verlaat aanmelden voor de meet.
daar staat Patrique nog mee op de fotoquote:Op zondag 31 juli 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die gast op de trap. Wat een sukkel was dat
_!
Ohw jaquote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar staat Patrique nog mee op de foto
Lay yu mijn lekkere Amsterdamse troelalaquote:Op zondag 31 juli 2011 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga die Griek effe die Dropboxdingesgedoe laten uitzoeken![]()
see you leterWas echt leuk !
![]()
Doei....
Doeiquote:Op zondag 31 juli 2011 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga die Griek effe die Dropboxdingesgedoe laten uitzoeken![]()
see you leterWas echt leuk !
![]()
Doei....
er was een tweelingquote:Op zondag 31 juli 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja
Later kwam ik erachter dat er 2 van die sukkels waren
Ik weet niet of het een tweeling was, maar ik vroeg me al af waarom-ie opeens een ander shirt aan hadquote:
owquote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een tweeling was, maar ik vroeg me al af waarom-ie opeens een ander shirt aan had
Ze dachten iig door je heen te kunnenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owDat heb ik niet meegekregen
Whehehehe
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
1 van die jongens die jouw je wijn uit de handen liepen
oh nu weet ik het alweer, ja ik die als enigste stond te dansen moest ie hebben de lulquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil me bij deze nog even verlaat aanmelden voor de meet.
quote:
Ich bin darbeiquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
vond er niks aan, heb me dood verveeld en was echt niet gezellig..op naar Party 020 deel 2
Jammer! Maar we maken genoeg foto's enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
maar eerst Oktober...Augustus gaat niet lukken bij mij
Met palenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer! Maar we maken genoeg foto's enzo.
Nouja Rene is er ook dus Pats Paal zal wel lekker in the picture zijn!quote:
hahahaaquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja Rene is er ook dus Pats Paal zal wel lekker in the picture zijn!
Het is dat de precieze datum nog niet bekend is, anders had ik een aftelkalender gemaakt met elke dag een roze glitterstickerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
de ene meet waar we nog van moeten bijkomen komt de andere er al weer aan................
hahahaha zal wel leuk wezen, maar weet niet wie er boekt dacht Kally dus we horen het gauw genoeg, he gezellig in de sneeuwquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat de precieze datum nog niet bekend is, anders had ik een aftelkalender gemaakt met elke dag een roze glittersticker
volgens mij die van rené!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
Moet ik weer aan een paal........ow wacht die van Pat
I did see that one!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
Moet ik weer aan een paal........ow wacht die van Pat
Oke ook goedquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan trouwens de 20ste niet komen
Heb teveel geld uitgegeven deze maandEn er komen nog dure uitstapjes aan
Efteling deze zaterdag
Volgende week verjaardag
En toch waarschijnlijk 26-08 richting Tenerife
Zondigheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan trouwens de 20ste niet komen
Heb teveel geld uitgegeven deze maandEn er komen nog dure uitstapjes aan
Efteling deze zaterdag
Volgende week verjaardag
En toch waarschijnlijk 26-08 richting Tenerife
Gelezen.quote:
Bosuitjes, lenteuitjes, rode uitjes, alles!quote:
In maart? Geen idee nog. Eerst dit jaar maar zien te overleven.quote:
Nou ja ik hou je op de hoogte, het huisje zal rond de 50 euri zijn en tegen die tijd de boodschappen p.p. 25 ofzo, we houden plekje vrij voor je iigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
In maart? Geen idee nog. Eerst dit jaar maar zien te overleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |