ja lekker heksjequote:Op zondag 31 juli 2011 02:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Benny wil je ook lekker een broodje shoarma
en niet geschrokken van mequote:Op zondag 31 juli 2011 13:16 schreef Karina het volgende:
Goedemiddag.
Het was leuk jullie eens in het "echt" te zien. Echt grappig om de gezichten bij de namen te weten nu!
Ik schrik niet zo snel hoorquote:
juist je hebt echt hele andere voorstelling van iemand maar ze waren stuk voor stuk leuk en gezelligquote:Op zondag 31 juli 2011 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel hoorIk vertelde het al aan iemand anders, het is net of je een boek hebt gelezen en je ziet dan de film, het klopt nooit.
Liev was super genoten van elke minuutquote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef Laysa het volgende:
Thuis....Heksscattie het was super bij je...Talscatties...het was een bal![]()
Nu ff eten en dan mn bed in
nee, bella, vh en ik wachten op de trein naar utrecht.. Die hadden we net gemist.. Want konden geen internetshit vinden, maar dat is gelukt ondertussen! Nu gaat ie over een klein kwartiertje!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, bella, vh en ik wachten op de trein naar utrecht.. Die hadden we net gemist.. Want konden geen internetshit vinden, maar dat is gelukt ondertussen! Nu gaat ie over een klein kwartiertje!
Lekker naar huis Tijger...roarrrrrrquote:Op zondag 31 juli 2011 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, bella, vh en ik wachten op de trein naar utrecht.. Die hadden we net gemist.. Want konden geen internetshit vinden, maar dat is gelukt ondertussen! Nu gaat ie over een klein kwartiertje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |