“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
wij gaan zooooooooooo , stinkt hier naar de haarlak de luchtjes en de make up, de meisjes zien eruit om door een ringetje te halen, C-A heeft me leuk rokje aan, voor degene die het allemaal missen, jammer wij hebben er zin in.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ben ik de enige die nog nuchter is? Dan ga ik zo maar even gelijk een paar wijntjes erin gieten
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
we zitten thuis te pimpelen, de shoarma gaat in de pan, iedereen aan het bier en de wijn en In heeft lekker muziekje opgezte.Metalica dus hou je maar vast
was super de super gezellig, blar en op mijn voeten als oudste van de clup heb ik het meeste gedanst
nou de vliegende kip gaat de pan in
nou het ligt lekker op elkaar gepakt in de huiskamer, ik lig heerlijk in mijn eigen bed maar hoor Bella overal bovenuit lachen wat een lekkere meid is dat.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”