Nee jij hebt lekker je naam mee, Zwabber, wie heet er nou Zwabberquote:
Zwabber.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee jij hebt lekker je naam mee, Zwabber, wie heet er nou Zwabber
Jij kan niet meer stuk bij mij, echt humor, moest echt lachen wat een gekkenhuisquote:
Jij bent zo eng dat het ook wel weer aandoenlijk isquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij bent zo eng dat het ook wel weer aandoenlijk is
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kusje erop, waarop mag je zelf bepalen
Ja, nou noem je ook iets op Kally, ja pppffttttt wat zal ik daar eens over vertellenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
m'n eerste meet was bij kally thuis, ik was bijna niet gegaan
duurde zeker een seconde je bent zo vlug weer terugquote:
*ahum.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, nou noem je ook iets op Kally, ja pppffttttt wat zal ik daar eens over vertellen
Ik mag je nu alquote:Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben benieuwd, ik vind het altijd weer een kleni godswonder als mensen mij blijken te mogen in het echt
op school denken de meeste dat ik een autist ben hoorde ik laatst
ook daar heeft deze bejaarde begrip voor, echt je bent niet de enigste dacht ik, gaat me toch een stelletje ongeregeld mee maak het borstje maar natquote:Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben benieuwd, ik vind het altijd weer een klein godswonder als mensen mij blijken te mogen in het echt
op school denken de meeste dat ik een autist ben hoorde ik laatst
altijd nog beter dan je notietieblokjequote:Op maandag 4 juli 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga niet naar een meet!
Ze vinden het altijd leuk om mijn poppen af te pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef MissJ het volgende:
Uhhh.... leuk een meet! En 30 juli heb ik nog niks geloof ik en en en en Amsterdam is goed te doen voor mij met de trein.... en ik heb nog nooit een fokker ontmoet eigenlijk, dus dat wordt ook tijd... Mag ik ook komen?Ben ik dan niet de oudste
trouwens?
Ja, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe
en nee.. Kally is ouder.. en toverheks ook![]()
Uhhh.... leuk een meet! En 30 juli heb ik nog niks geloof ik en en en en Amsterdam is goed te doen voor mij met de trein.... en ik heb nog nooit een fokker ontmoet eigenlijk, dus dat wordt ook tijd... Mag ik ook komen?Ben ik dan niet de oudste
trouwens?
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe![]()
trouwens?
Lieve schat ik ben ouder hoor en Toverheks ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whehe![]()
helaas nog steeds een misschientje voor mij
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, leuk
en nee.. Kally is ouder.. en toverheks ook
al jaren 39, maar dit jaar wordt ik maar eens 40quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
Hihi ja van jou wist ik wel dat je ouder dan ik bent Karina, maar van Kally en Toverheks wist ik dat niet. Hoe oud zijn jullie dan ladies?
Meid, Cleopatra straalt uit je ogen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben Foxxy Cleopatra, and i'm a whole lotta woman!
Wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh nee ik ga met de Red Hat Society op stap hoor
Dus je loog, toen je zei dat je pas 20 was geworden,quote:
Duh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Moet dat nu meteen weer geroepen worden dat ik ouder ben?
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je loog, toen je zei dat je pas 20 was geworden,?
We rollen hardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Fuck die society! Ik rol als Aletta Jacobs en Simone rolt als Simone de Beauvoir!
quote:
Nee, want ik sta er niet bijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
OP aangepast...
MissJ op zeker, Socios op misschien
Zo kloptie weer toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
TAL-meets altijd lachen. Als het lukt dat weekend, ben ik erbij.
Dat zeg ikquote:
zolang nogquote:
quote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar bedoel je mij toch niet mee he, hoop ik
nouquote:
Laten we je kapsel in de ochtend niet vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nouhet enigste wat sexy is is mijn *hese* stem hahahaa
Nouquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we je kapsel in de ochtend niet vergeten.
Jaaaaaaaaaaa!quote:
Ja hun allemaal dus jij ook, ik beoordeel alleen op zang en voorkomenquote:
Dat is wel onaardig. Vergeleken mijn voorkomen maakt niemand dan nog een reële kans!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja hun allemaal dus jij ook, ik beoordeel alleen op zang en voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |