Dat zeg ikquote:
zolang nogquote:
quote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar bedoel je mij toch niet mee he, hoop ik
nouquote:
Laten we je kapsel in de ochtend niet vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nouhet enigste wat sexy is is mijn *hese* stem hahahaa
Nouquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we je kapsel in de ochtend niet vergeten.
Jaaaaaaaaaaa!quote:
Ja hun allemaal dus jij ook, ik beoordeel alleen op zang en voorkomenquote:
Dat is wel onaardig. Vergeleken mijn voorkomen maakt niemand dan nog een reële kans!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja hun allemaal dus jij ook, ik beoordeel alleen op zang en voorkomen
Jazeker!quote:
k dan. en ik verwacht wel dat je kunt zingen he.quote:
Als wij dan beginnen met een duet... zijn er geen vreemden meer en kunnen we gewoon ons ding doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zing zó slecht. Ik ben ervan overtuigd dat mijn zang het laatste is wat je hoort je als je naar de hel gaat.
ah dan passen onze stemmen wel bijelkaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zing zó slecht. Ik ben ervan overtuigd dat mijn zang het laatste is wat je hoort je als je naar de hel gaat.
Haha ja, dan zorg ik wel dat ik in een contra-alt stem zing, dan gaan zelfs de katten lopen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als wij dan beginnen met een duet... zijn er geen vreemden meer en kunnen we gewoon ons ding doen
Ik ken deze lui en je gaat echt voor de bijl.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
Bij deze zeg ik al gelijk ik kan niet zingen dus beoordeel alleen
nah beoordelen mag, maar beoordeeld worden moet dan ook hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
Bij deze zeg ik al gelijk ik kan niet zingen dus beoordeel alleen
nou echt niet he, al gieten ze me vol wijn, bieden me honderdne euro`s aan, nee hoor........quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken deze lui en je gaat echt voor de bijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |