quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
We gaan lallen en Karina gaat een pikketanisie helemaal uit het blote bolletje meeblerren
Wij laten even zien dat wij het hele Amsterdamse reportoir uit ons hoofd kennen, ze zalle het merken wat een Amsterdammer aan teksten kan onthoudenquote:
daar oordeel ik zelf wel even over, over jou humeurquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb altijd een vrolijk humeur
Ik krijg siepie meestal wel melig
hele volksverhuizing vanuit Groningenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
voor degene die hier slapen, alleen slaapzak en kussen meenemen shampoo tandpasta handdoeken etc heb ik hier dus hoef je niks anders mee te slepen dan een heel gezellig zonnig humeur........................
Ik kan je toch wel verstaan he whaaaaaaaa anders wordt het een heel raar gesprek hahahaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hele volksverhuizing vanuit Groningen
haha, ja hoor! Praat keurig abn!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kan je toch wel verstaan he whaaaaaaaa anders wordt het een heel raar gesprek hahaha
Gezellig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |