Die rennen vanzelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Kunnen we beter uit onze hotelkamer doen![]()
Doe jij altijd vragen met wedervragen beantwoorden? Is het niet zeker dat je komt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
lees je dan niet wat ik als 3e heb gepost
Ja!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jij altijd vragen met wedervragen beantwoorden? Is het niet zeker dat je komt?
Want jij hebt wel mijn slaapplek bij Haks lopen kapen. Dus waag het niet om niet te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja!
Als ik niet krom van de pijn loop kom ik...ik ben nieuwsgierig naar iedereen
Ik heb helemaal nietsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want jij hebt wel mijn slaapplek bij Haks lopen kapen. Dus waag het niet om niet te komen.
Ja, maar we weten allemaal dat jullie de topics waar jullie alléén in posten uitprinten en dan 's avonds in bed met elkaar doornemen.quote:
Eerlijk waar?...neuh....wij kunnen elkaar best vrij laten...kwestie van vertrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar we weten allemaal dat jullie de topics waar jullie alléén in posten uitprinten en dan 's avonds in bed met elkaar doornemen.
Ik hossel wel een neger voor je op die Meet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk waar?...neuh....wij kunnen elkaar best vrij laten...kwestie van vertrouwen
ik wil ook flare-nquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hossel wel een neger voor je op die Meet.
Ga ik voor je wingmannen.
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik ga de hele avond naar mijn Luxe Blondine staan staren dus je gaat je gang maar
Dat doet hij ook wel...voor mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoor
Ik kan niet tippen aan die heupenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh...je gaat wel gewoon gezally bewegen hoor
Nope, zijn balboekje is volquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor het hotelgebeuren toch ook...hij gaat niet Zombie doen toch
Gans persoonlijk wil ik op het momentje enkel met mijn liefste Blondine dansenquote:
je mag zoveel '' dansen'' met haar wat je wiltquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gans persoonlijk wil ik op het momentje enkel met mijn liefste Blondine dansen
Maar dat zeg je niet, als man zijnde.
ik heb haar ook nog even nodig hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag zoveel '' dansen'' met haar wat je wilt
Dat is me al duidelijk gemaakt, ik ken mijn plek, enzeaux.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb haar ook nog even nodig hoor
Even daggeren enzo
duurt niet lang, we zijn zo klaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is me al duidelijk gemaakt, ik ken mijn plek, enzeaux.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey dronkie
Je staat met feauteaux in de TAL SC.
En bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey dronkie
Je staat met feauteaux in de TAL SC.
Schattig, vooral.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de foto nu ook gezien![]()
Ziet er lief uit....
Uhuh de jouwe is op vakantie noooooooooooeeeeeeeessssssssss?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:09 schreef PatriQue89 het volgende:
We gaan geen mensen claimen op de meet.. Afzonderen en sexen doe je maar thuis!
de mijne?? Welke?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh de jouwe is op vakantie noooooooooooeeeeeeeessssssssss?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
We gaan lallen en Karina gaat een pikketanisie helemaal uit het blote bolletje meeblerren
Wij laten even zien dat wij het hele Amsterdamse reportoir uit ons hoofd kennen, ze zalle het merken wat een Amsterdammer aan teksten kan onthoudenquote:
daar oordeel ik zelf wel even over, over jou humeurquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb altijd een vrolijk humeur
Ik krijg siepie meestal wel melig
hele volksverhuizing vanuit Groningenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
voor degene die hier slapen, alleen slaapzak en kussen meenemen shampoo tandpasta handdoeken etc heb ik hier dus hoef je niks anders mee te slepen dan een heel gezellig zonnig humeur........................
Ik kan je toch wel verstaan he whaaaaaaaa anders wordt het een heel raar gesprek hahahaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hele volksverhuizing vanuit Groningen
haha, ja hoor! Praat keurig abn!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kan je toch wel verstaan he whaaaaaaaa anders wordt het een heel raar gesprek hahaha
Gezellig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |