ik diana he en jij marvinquote:Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Gomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii we gaan deze doen joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
oke ik ben al aan het oefenen op mijn engelse uitspraak, ach af en toe een kreun tussendoor en anders maken we er gewoon een hollandse tekst opquote:
hehe yeah precies, gewoon improviseren als t moet hequote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ik ben al aan het oefenen op mijn engelse uitspraak, ach af en toe een kreun tussendoor en anders maken we er gewoon een hollandse tekst op
wij zijn geboren artiesten, we schudden publiekelijk gewoon een paar teksten uit de losse polsquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah precies, gewoon improviseren als t moet he
precies. eerst de karaokebar en de week erop een volle arena. thats usquote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn geboren artiesten, we schudden publiekelijk gewoon een paar teksten uit de losse pols
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. eerst de karaokebar en de week erop een volle arena. thats us
ah die zing ik elk jaar wel in de arena idd. alleen nooit op de middenstipquote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op de middenstip zingen wij dan maar het nummertje dit is mijn clup mijn ideaal, dit is de mooiste clup van allemaal, hier ligt me hart, mijn vreugde en verdriet, het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezen maar we blijven een echte AJAXcied
oooh en alleen of ook in duet? en met wie?quote:
ik doe wel het achtergrondkoortje..............echt he gewoon alle nummers van marvin, denk dat ik daar sommige echtquote:
Nou een duetje is ook leuk natuurlijk, wie durft het aan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
oooh en alleen of ook in duet? en met wie?
hmm als ik wat op heb en eenmaal zing...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou een duetje is ook leuk natuurlijk, wie durft het aan?
Oquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ook zo een mooi nummer
echt ik moet gewoon een Marvin Topic gaan openen hier in TAL, zodat jullie ook mooie nummers kunnen beluisteren, veel onbekende nummers van hem zijn zo mooi
Ikquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou een duetje is ook leuk natuurlijk, wie durft het aan?
Wat heeft marvin met TAL te maken? Dat durft geen hond aan, en als iemand een poging waagt lijkt het nergens opquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
ook zo een mooi nummer
echt ik moet gewoon een Marvin Topic gaan openen hier in TAL, zodat jullie ook mooie nummers kunnen beluisteren, veel onbekende nummers van hem zijn zo mooi
Marvin heeft niks met TAL te maken, maar moet ze hier even echte muziek laten luisterenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heeft marvin met TAL te maken? Dat durft geen hond aan, en als iemand een poging waagt lijkt het nergens op
In de SCquote:Op maandag 11 juli 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Marvin heeft niks met TAL te maken, maar moet ze hier even echte muziek laten luisteren![]()
en speciaal voor MissJ
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Marvin heeft niks met TAL te maken, maar moet ze hier even echte muziek laten luisteren![]()
en speciaal voor MissJ
AH, dan mag het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |