Ik zou het doen, al houdt dat mij niet tegenquote:
je kent mij he, zal eens op zoek gaan naar een partij oordoppenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het doen, al houdt dat mij niet tegen
Whoehoe dan kan ik gewoon losquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kent mij he, zal eens op zoek gaan naar een partij oordoppen
dat is een goed plan om dat te gaan bedenkenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee lieffieesss... hoelaat spreken we af, etc?
Joahquote:Op zondag 10 juli 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is een goed plan om dat te gaan bedenken
Zie! heel ver weg dusquote:Op zondag 10 juli 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 302984045 uur te reizen
Dus geld en kleding krijgen we zelfs van jou? VET!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Degene die bij mij blijven slapen krijgen een pm met route beschrijving en mijn telefoonnummer en jullie weten het, alleen slaapbenodigheden en je tandenborstel meenemen ( anders wil iedereen mijn tandenborstel en dat gaat mooi ff niet door whaaaaaaaa grapje) de rest heb ik allemaal in huis van handdoeken tot shampoo tot een lekker douschgel, voor de mannen heb ik natuurlijk een mannenpakket, zelf scheren kan je bij mij dus maak jullie nergens druk om.
Dus tot de 30ste![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus geld en kleding krijgen we zelfs van jou? VET!
Ik ook, ik ookquote:
Met jou moet ik shotten he?quote:
ik diana he en jij marvinquote:Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Gomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii we gaan deze doen joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
oke ik ben al aan het oefenen op mijn engelse uitspraak, ach af en toe een kreun tussendoor en anders maken we er gewoon een hollandse tekst opquote:
hehe yeah precies, gewoon improviseren als t moet hequote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ik ben al aan het oefenen op mijn engelse uitspraak, ach af en toe een kreun tussendoor en anders maken we er gewoon een hollandse tekst op
wij zijn geboren artiesten, we schudden publiekelijk gewoon een paar teksten uit de losse polsquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah precies, gewoon improviseren als t moet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |