SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 01-07-2011 15:09:56 ]Je moeder is een hamster
Eindhoven is al 10 minuten droog hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Newbie114 het volgende:
Hi Crutch![]()
Ik ga zo naar de winkels, als die regen eens ophoud.
Ja en toen kreeg ik de regen. Even een maat wakkerbellen, geen zin om alleen te gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eindhoven is al 10 minuten droog hoor.
Met die bewoording word ik soms al aangeduid binnen mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
Kut mijn maat kan niet -.-
Nu voel ik me echt zo'n forever alone typetje
Gelukkig heb ik vooruitgekeken en kan ik over +- 20 mn sucker punch kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Met die bewoording word ik soms al aangeduid binnen mijn vriendengroep.
Het is Comic Sans MS dag!quote:
Gewoon doen, meisjes aanspreken (niet dat ik dat ga doen, ik spaar mijn krachten voor morgen (slecht smoesje ik weet het)), je kunt het, ik geloof in jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is Comic Sans MS dag!
Mijn oogjes doen ook zeer, misschien moet ik maar een dag niet op Fok! zitten en leuke meisjes gaan aanspreken buitenTen minste, naar buiten gaan en fantaseren dat ik dat zou doen als ik het zou kunnen
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn oogjes doen ook zeer, misschien moet ik maar een dag niet op Fok! zitten en leuke meisjes gaan aanspreken buitenTen minste, naar buiten gaan en fantaseren dat ik dat zou doen als ik het zou kunnen
Ik ga zo wel even naar de supermarkt, morgen lange dag (vanaf 600 op en bezig tot 1330 dan 1700 naar best, eten met de groep, kermis, terug, zuipen, uitgaan) op z'n vroegst lig ik om 330 pas weer te slapen. En ik ben al moequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggen.
Dit vind ik dus ook een gouden tip! Heeft voor mij zeker wel geholpen. Wat ik doe om te oefenen (en omdat ik het ook leuk vindquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggen.
Uhu ik zag het. Ik ga in ieder geval naar een uitzendbureau en daarna bbqenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet jij of een uitzendbureau ook voor mensen <18 is? Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Uhu ik zag het. Ik ga in ieder geval naar een uitzendbureau en daarna bbqen.
De mensen die betalen voor fok worden nu wel genaaid
Rond Deurne toch genoeg landbouwwerk zou je denken...?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet jij of een uitzendbureau ook voor mensen <18 is? Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten
Jammer om te horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
Hey mensen, ik ben net langs die vriend geweest, hij heeft nog een half jaar ongeveer, op zijn best. Ik ben bij hem geweest en het was eigenlijk gewoon vanouds, niet veel over die ziekte, maar hij was blij me te zien.
Wat ga je nu doen? Werk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
Hey mensen, ik ben net langs die vriend geweest, hij heeft nog een half jaar ongeveer, op zijn best. Ik ben bij hem geweest en het was eigenlijk gewoon vanouds, niet veel over die ziekte, maar hij was blij me te zien.
Ik zei hier gisteren dat ik eergisteren te horen had gekregen dat hij kanker heeft en dat ik niet wist wat ik moest doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer om te horen.
Wat is er met hem aan de hand?
Probeer veel & vaak leuke dingen met hem te doen. Wat gaat hij doen? Doorwerken, reizen, of wat?quote:
Okee dat had ik gemist. Sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zei hier gisteren dat ik eergisteren te horen had gekregen dat hij kanker heeft en dat ik niet wist wat ik moest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Dat heb je maar mooi gedaan. Voelde het voor jou ook goed (dat je bent gegaan)? Heb je wat met hem op, ga eens wat vaker bij hem langs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef deelnemer het volgende:
PUA for dummies:
Als je snel wilt scoren, puur voor de vrije seks, moet je daarin duidelijk zijn:
1. Profileer jezelf seksueel.
Presenteer jezelf als seksueel wezen. Mensen zijn geinteresserd in seks. Als je dat niet onder stoelen of banken steekt, rijk je deze mogelijkheid op een presenteerbladje aan. Doe dat openlijk en zonder aarzeling. Als ze geinteresseerd is, zal erin meegaan.
2. Wees een enigma
Je hoeft niets over jezelf te vertellen, want alles wat je verteld, heeft bij een willekeurig persoon meer kans een negatieve indruk te geven dan een positieve. Hou je van voetbal. Zij mogelijk niet, Etc. Er hoeft niet veel gesproken te worden. Beperk je bij voorkeur tot simpele small talk en werk vooral met houding en lichaamstaal.
3. Zie het als een spel.
Hoe ze op je reageren, hoeft je niet te raken, want het is maar een spelletje, waarin je jezelf niet kwetsbaar opstelt. Als je zelfbewust je onaantasbaarheid voorop stelt, kun je iedere afwijzing van je schouders laten glijden. Next.
Alles berust op je seksuele aantrekkingkracht, die je vergroot door jezelf vrij, blij, onafhankelijk en zelfverzekerd te presenteren. Dat moet je van binnenuit ook zelf zo kunnen voelen. Dat is de 'inner game', die niet werkelijk over je persoonlijkheid gaat (al je positieve en negatieve eigenschappen), maar deze juist 'in het hier en nu' zoveel mogelijk buiten beschouwing laat.
Werkt alleen voor mensen met voldoende seksuele aantrekkingkracht (uiterlijk) en in de doorvoor bestemde gelegenheden.Of ga gewoon naar een seksfeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is het ook gewoon, als het niet verzand in de complicaties.quote:
Pfff, dan kom ik eens een keer met dat iemand misschien een flirtpoging waagde met mij en dan reageert er weer niemand op!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, als het niet verzand in de complicaties.
En mensen, niet teveel nietszeggende SC![]()
![]()
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als ze werkelijk met je flirte, omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pfff, dan kom ik eens een keer met dat iemand misschien een flirtpoging waagde met mij en dan reageert er weer niemand op!
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als je werkelijk met je flirte omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.
Ja, het voelde wel gewoon goed, ook omdat ik nu eindelijk er eens naar toe ging en niet langer had gewacht, ik zou ook niet willen dat hij verkeerde dingen ging denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat heb je maar mooi gedaan. Voelde het voor jou ook goed (dat je bent gegaan)? Heb je wat met hem op, ga eens wat vaker bij hem langs.
neggen? Bedoelde je neuken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...
Das wel weer waar!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als ze werkelijk met je flirte, omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.
Dat doet hij al vanzelf, zoals vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...
idd, je haar zit voor geen meter, maar ik mag je wel...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef mytec het volgende:
neggen was toch kut opmerkingen maken, maar niet te erg?
Plagen, en beetje negeren kan ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef mytec het volgende:
neggen was toch kut opmerkingen maken, maar niet te erg?
Nee, pua trucje. Was het sarcasme smilie vergeten...quote:
O plagen! Ja, want das kusjes vragenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef mytec het volgende:
kietelen , werkt ook prima naja ik neggde mijn vriendin altijd volgens PUA. mijn humoristisch pua boek is nog niet geleverd. had net even zin om stevig te lachen.
één van de eerste levenswijsheden die men meekrijgt...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O plagen! Ja, want das kusjes vragen
Nee, mijn probleem is eigenlijk meerdere problemen. Niet alleen die standaard moeilijkheden zoals niet weten wat je moet zeggen en zo, maar ook heb ik vaak gewoon niet door dat iets een flirtpoging geweest kan zijn (en dan ga ik nu weer lekker met een labeltje gooien omdat dat zo enorm gewaardeerd wordt hier op fok, hebben mensen met autisme blijkbaar wel vaker last van!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet als je moeder zelf ook zo autistisch is als de pest. Volgens haar ging het om andere dingen zoals respect hebben bla bla.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
één van de eerste levenswijsheden die men meekrijgt...
Als je op die manier aan je labeltje vasthoud ga je er sowieso niet komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn probleem is eigenlijk meerdere problemen. Niet alleen die standaard moeilijkheden zoals niet weten wat je moet zeggen en zo, maar ook heb ik vaak gewoon niet door dat iets een flirtpoging geweest kan zijn (en dan ga ik nu weer lekker met een labeltje gooien omdat dat zo enorm gewaardeerd wordt hier op fok, hebben mensen met autisme blijkbaar wel vaker last van!)
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als je op die manier aan je labeltje vasthoud ga je er sowieso niet komen.
Als je geen ervaring hebt is het ook lastig om flirtpogingen te herkennen. Op een gegeven moment ga je zaken herkennen.
Ga gewoon lekker sociaal doen en mensen aanspreken. Werkt de eerste tijd misschien niet helemaal lekker, maar oefening baart kunst. Vanuit je sociale contacten kan je vanzelf één en ander opbouwen, je hoeft niet één of andere flirtkoning te worden.
Staat overigens ook in de OP...
charmant vind ik zo,n kut eigenschap. zeggen ze ook overmij. op de middelbare school zeiden van die leraressen zelfs dat ik charmant was, dronken en nuchter. heb er nog niet veel aan gehad alleen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vast
Ik ben dan ook echt met stomheid geslagen dat er zo buitenproportioneel veel mensen zijn die informatie op zo'n significant verkeerde manier kunnen interpreteren. Echt...ik snap het gewoon niet.
Tis net alsof je zegt "Dat blad is groen" en vervolgens iedereen die jou dat heeft horen zeggen, denkt "O, dus hij haat paars!".
Echt, de logica is soms (naja..soms?...) echt ver te zoeken hoor
Ik heb ook wel wat ervaring hoor
Tis niet dat ik'een soort rainman ben of zo, ik ben namelijk best wel charmant
M'n exen geloofden dan ook totaal niet dat ik een autistische stoornis had (maar zijn ze later wel achter gekomen, "the hard way")
Vanuit je post kwam het voor mij over dat je autisme je negatief beïnvloed, vandaar mijn eerste opmerking.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vast
Ik ben dan ook echt met stomheid geslagen dat er zo buitenproportioneel veel mensen zijn die informatie op zo'n significant verkeerde manier kunnen interpreteren. Echt...ik snap het gewoon niet.
Tis net alsof je zegt "Dat blad is groen" en vervolgens iedereen die jou dat heeft horen zeggen, denkt "O, dus hij haat paars!".
Echt, de logica is soms (naja..soms?...) echt ver te zoeken hoor
Ik heb ook wel wat ervaring hoor
Tis niet dat ik'een soort rainman ben of zo, ik ben namelijk best wel charmant
M'n exen geloofden dan ook totaal niet dat ik een autistische stoornis had (maar zijn ze later wel achter gekomen, "the hard way")
Ik gebruikte vrouwelijke leraren vroeger altijd, ik kon ze altijd manipulerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef mytec het volgende:
[..]
charmant vind ik zo,n kut eigenschap. zeggen ze ook overmij. op de middelbare school zeiden van die leraressen zelfs dat ik charmant was, dronken en nuchter. heb er nog niet veel aan gehad alleen.
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitlegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Vanuit je post kwam het voor mij over dat je autisme je negatief beïnvloed, vandaar mijn eerste opmerking.
Blijft de rest van mijn post nog wel staan.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitleg
Maar het ding is, het autisme beinvloed me wel degelijk negatief. Maar dat wil niet zeggen dat ik dit kenbaar wil maken op een 1 of anders negatieve manier.
Ik wil er eigenlijk meer mee zeggen dat de eigenschappen die ik heb, en aan mijn autisme gekoppelt zijn, mijn vermogen om te versieren (en überhaubt sociale contacten) op een negatieve manier beinvloeden in de vorm van een neutrale mededeling
Alleen merk ik dat het neutrale karacter van mijn bedoeling van dat wat ik schijf om de 1 of andere reden vaak niet over komt. Mensen hebben sterk de neiging aan alles wat je zegt meteen een lading te plakken terwijl ik dit juist vaak bedoel als opmerking puur bedoelt om kennis te delen.
Het komt een beetje zo op me over:
Stel ik sta op een bushalte met een ander onbekend iemand en ik zeg "Hmm...het is 20 graden", dan valt me op dat vele niet-autisten meteen emotionele waarden gaan koppenen aan dat wat ik gezegd heb, danwel positief, danwel negatief.
Vaak gaan ze dan denken dat ik het DUS koud vind en ik DUS wel een koukleun zal zijn. Of bijvoorbeeld dat ik het warm heb met die sweater aan en DUS te dom ben om me goed te kleden. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?
Er woder totaal irrelevante dingen aan mijn persoon gekoppelt op een totaal onlogische manier. Het verbaast mij dan ook niet dat dit vaak tot misverstanden leidt.
En dit allemaal omdat ik toevallig m'n ogen laat vallen op zo'n grote digitale thermometer en dan vervolgens hardop denk "Hmm...20 graden".
O, dus je bent autistisch?!?!?quote:
Lui wel, maar heb gewoon gezorgd dat ik geen diagnose autisme krijg, ik haat labeltjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, dus je bent autistisch?!?!?
O, dan zal je wel zo iemand zijn die zich achter labeltjes verschuilt en dus lui is en eist dat de maatschappij jou met fluwelen handschoentjes je drankjes op een zilveren dienblad en voor jou op commando de knop van de afstandsbediening zapt!!!111![]()
![]()
denk daar aan terug is goed voor jezelf vertrouwen ik kon zo ook wel een aantal dingen voor elkaar krijgen. Maar hoezo liegen tegen jezelf? waren die van jou zo lelijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik gebruikte vrouwelijke leraren vroeger altijd, ik kon ze altijd manipuleren(met een beetje gelieg tegen mezelf, want hé, ik wist niet beter)
O, dus je bent iemand die vind dat mensen met een labeltje lui zijn en met een zilveren dienblad gezapt willen worden?!?¿!!?1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lui wel, maar heb gewoon gezorgd dat ik geen diagnose autisme krijg, ik haat labeltjes.
Je hebt het over moeilijkheden met het flirten, en direct daarna over het autisme. Leest dus op die manier..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitleg
Maar het ding is, het autisme beinvloed me wel degelijk negatief. Maar dat wil niet zeggen dat ik dit kenbaar wil maken op een 1 of anders negatieve manier.
Ik wil er eigenlijk meer mee zeggen dat de eigenschappen die ik heb, en aan mijn autisme gekoppelt zijn, mijn vermogen om te versieren (en überhaubt sociale contacten) op een negatieve manier beinvloeden in de vorm van een neutrale mededeling
Alleen merk ik dat het neutrale karacter van mijn bedoeling van dat wat ik schijf om de 1 of andere reden vaak niet over komt. Mensen hebben sterk de neiging aan alles wat je zegt meteen een lading te plakken terwijl ik dit juist vaak bedoel als opmerking puur bedoelt om kennis te delen.
Het komt een beetje zo op me over:
Stel ik sta op een bushalte met een ander onbekend iemand en ik zeg "Hmm...het is 20 graden", dan valt me op dat vele niet-autisten meteen emotionele waarden gaan koppenen aan dat wat ik gezegd heb, danwel positief, danwel negatief.
Vaak gaan ze dan denken dat ik het DUS koud vind en ik DUS wel een koukleun zal zijn. Of bijvoorbeeld dat ik het warm heb met die sweater aan en DUS te dom ben om me goed te kleden. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?
Er woder totaal irrelevante dingen aan mijn persoon gekoppelt op een totaal onlogische manier. Het verbaast mij dan ook niet dat dit vaak tot misverstanden leidt.
En dit allemaal omdat ik toevallig m'n ogen laat vallen op zo'n grote digitale thermometer en dan vervolgens hardop denk "Hmm...20 graden".
Leraressen manipuleren, ik moest zelf ook geloven dat ik verdrietig ofzo was, anders lukt het niet, het was niet versieren. Bovendien was dat al lang geleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef mytec het volgende:
[..]
denk daar aan terug is goed voor jezelf vertrouwen ik kon zo ook wel een aantal dingen voor elkaar krijgen. Maar hoezo liegen tegen jezelf? waren die van jou zo lelijk?
Ok...vaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je hebt het over moeilijkheden met het flirten, en direct daarna over het autisme. Leest dus op die manier..![]()
Hij snapt gewoon het verband niet (dingen overbrengen is ook een van mijn minpuntjes). Beter je best doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...vaag.
Dus moet ik gewoon achter elke apart idee gewoon 5 lege alineaas gebruiken om aan te geven dat ik die 2 dingen niet met elkaar verbind? Sorrie, daar begin ik nie an
ah nee dan niet aan denken, das niet zo nice. maarja je kan wel acteren. dus nu nog ff leren versieren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leraressen manipuleren, ik moest zelf ook geloven dat ik verdrietig ofzo was, anders lukt het niet, het was niet versieren. Bovendien was dat al lang geleden.
Dat is jammer, dat moet je inderdaad doen. Je moet daarnaast ook de inleiding niet vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...vaag.
Dus moet ik gewoon achter elke apart idee gewoon 5 lege alineaas gebruiken om aan te geven dat ik die 2 dingen niet met elkaar verbind? Sorrie, daar begin ik nie an
die zijn te erg die films. maarja in dat genre; love & other drugs? (die is wel tof)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand filmtips? Ik zat te denken aan american pie
Wat dacht je van deze: http://www.imdb.com/title/tt0402904/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand filmtips? Ik zat te denken aan american pie
Lijkt er wel op haha, maar echt niet dat ik mezelf ga veranderen alleen omdat anderen blijkbaar moeite hebben om iets niet te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij snapt gewoon het verband niet (dingen overbrengen is ook een van mijn minpuntjes). Beter je best doen
Ik ben echt een fan van dat soort humoristishe kutfilmsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef mytec het volgende:
[..]
die zijn te erg die films. maarja in dat genre; love & other drugs? (die is wel tof)
the green mile, shawshank redemption, roadtrip?
Of zoveel andere maar geen apple taart film:P
Dat kun jij toch ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Nou, dat klopt. Was ik nu maar eerder gegaan.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Goedzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eigenlijk is Mpj toch wel heel verrijkend voor mij geweest. Zonder hem was ik nu nog steeds niet daar binnen gestapt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
ik ken geen 1 die zoiets op facebook zet. pff. zet er dan wat ga je vanavond en vannacht en morgenvroeg doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
Spuit elf? Maar oké ik ga even kijken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:15 schreef r8v2 het volgende:
God. Spuit elf. Kijk anders ff in KLB, daar daar staan er acht miljoen topics over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
heb jij wel een foto gezien:Oquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.Dan ga ik simpelweg nog liever met de ginger gothic/emo uit mijn klas.
![]()
Overigens, mijn lettertype hier is veranderd. Ligt dit aan FOK! of aan deze pc?
nee maar dus geen trollquote:
Mwah... goed kapsel.. zou 'm denk ik wel doen hoor, maar ik kan z'n gezicht niet zo goed beoordelen in die rare houding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik klikte net op die spotzz onzin he.
En ik heb een vent gevonden voor je gevonden lant je komt nog niet klaar:
[ afbeelding ]
pilletje gehad ;-) vasthouden dat gevoel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Wij houden ook van jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Ik weet niet wat jij slikt/spuit maar dat spul wil ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee giant snake boys.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou.![]()
Wij wensen jou heel veel poezenjongens toe die in jouw poesje gaan.
Haha, hoop het voor jou ook. Toppost!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Herkenbaar, daarom is het van belang om bewust te zijn van je omgevingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb trouwens gister nog iets meegemaakt. Was in een winkel waar ik wel vaker kom en daar werkt een jonge vrouw die ik dus wel vaker zie.
Ik ga niet vertellen wat er precies gebeurt is, maar achteraf dacht ik "Shit, heb ik net een flirt gemist?".
Het ding is, als ik met iets bezig ben, dan zie ik dit soort dingen makkelijk over 't hoofd.
Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het kind kent eens een normale dag mensen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?
Zeg ik dat het slecht is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kind kent eens een normale dag mensen.
Dit moeten we juist aanmoedigen.
Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.quote:
Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zeg ik dat het slecht is?
Drugs zijn niet eens heel slecht, niet veel erger dan alcohol, maar dat is offtopic. Iemand nog iets meegemaakt?
Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?
Dat durf ik niet, dat is eng!!!
Met duimen omhoog toch, zal vanavond eens wat makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.
Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?
Ik ook lieve quintesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensenEn die mensen moeten dan soms iets aan mij vrage
En dan geef ik antwoord
![]()
Knap dat ik dat allemaal durf he?Mijn mama is ook heel trots op mij.
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook lieve quintes![]()
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
Onverwachte presentaties eerste 3 sec kut wat moet ik zeggen: en dan lul ik een eind wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
[..]
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
Nee nog niet eens de kans gehad om met iemand van de AH er over te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook lieve quintes![]()
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
Iets waar ik dan weer wel heel goed in ben; goede presentaties neerzetten op echt belangrijke momentenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
[..]
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
Nee, ik heb nergens gezegd dat ik nu daarop zit te hopen of op hoopte. Wat ik wel zei is dat als de vrouw initiatief toonde van een afstandje en glimlachte, hoopte ik dat ze naar me toe zou gaan. Dit is heel wat anders wat je nu weer zegt. Het is wel leuk als er een leuke meid op je af komt en ik geniet er van. Dit geef ik eerlijk toe.quote:als jij al hoop dat een vrouw op je af komt ipv jij op een vrouw ben jij niet boven gemiddeld. Maar dat gaat er kennelijk niet in bij je.
pua regel handboek? Het enige waar ik me aan hou is een vrolijke avond hebben.quote:het hele pua regel handboek, daar houd jij je krampachtig aan vast keer op keer op keer. Het staat in pua beschreven dus het is zo. Heel zwart wit. Wat jij zegt is waar, want het staat zo in pua. Voorbeeld, vrouwen vinden het fijn om aangeraakt te wordn. Want dat staat in het hele pua verhaal. Verschillende vrouwen zeggen juist dat niet fijn te vinden. Komt jij met je reactie, ja vrouwen zeggen het hier wel dat ze het niet fijn vinden maar het is wel zo. Bord voor je kop?
Het verschil tussen een bitchtest en een echte afwijzing zie ik heel goed. Hierbij hoef ik mezelf niets wijs te maken. Een bitchtest is onredelijk en onlogisch gedrag dat van een vrouw af komt. Niet alles is een test en met sommige vrouwen klikt het gewoon niet.quote:Nogmaals, jij bent zo erg in het hele pua verhaal gaan denken dat jij je zelf van alles wijs maakt en het nog gaat geloven ook. Meerdere mensen merken op dat je vrij onzeker over komt en dat je het recht trekt met het aantal vrouwen versieren. Jij respecteerd een afwijzing niet, want als jij afgewezen bent komt dat bv omdat de vrouw haar bitch schild op had staan. Jij komt elke keer wel met een reden waarom het niet gelukt is.
En nogmaals, je hebt extreme slechte mensen kennis, neem dat nou maar aan van mij. Want je zit er ker op keer op keer goed naast.
De zoveelste valse beschuldiging. Alles heb ik zelf getypt, niet eens overgetypt.quote:Het is pua want je hebt een hele lap tekst uit het pua verhaal hier gedumpt over normen en waarden en je innerlijke dit en dat. Dus nee geen zelfverrijking maar pua.
Zelfs tekst dat niet eens met vrouwen te maken heeft, betrek je pua bij.quote:En ook bovenstaande komt regel recht uit je pua verhaaltje. Of valt dat ook opeens onder zelfverrijking?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
Just let it go, vuurvliegje, dan wordt het hier gezellie.
Aww.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
En wat bewijst dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
Het moet toch niet gekker worden he, weer een of andere kennis (lees computernerd) met een knappe blonde vriendin. Waar gaat het heen met de wereld waar gaat het heen.
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
Just let it go, vuurvliegje, dan wordt het hier gezellie.
Dat iedereen vrouwen kan versieren met genoeg zelfvertrouwen.quote:
Je kunt z'n posts ook niet lezen, dat is wat ik doe, ik heb de boekjes toch al gelezen, geldklopperijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.
Dat klopt (nou ja, 99% van de mensen dan).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat iedereen vrouwen kan versieren met genoeg zelfvertrouwen.
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt (nou ja, 99% van de mensen dan).
Maar niet dat je elke vrouw kan krijgen.
Daar heb je gelijk in. Maar dat roept men hier ook al vanaf deel 1 of zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.
Stap een kroeg binnen, zoek een jongen, maak oogcontact, pak hem op z'n bek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Kut. Ziet er niet naar uit dat de beetjebreezerjongen van internet gaat reageren voor half 8.
Betekent: niet tongen.
Maar dat kan niet, want ik ben van overtuiging dat ik vannacht getongd word. Zie mij blij en optimistisch zijn.
Wat nu.
En om meer zelfverzekerd te zijn moet je een gelukkig persoon zijn en je normen & waarden goed naleven, maar dan noemt men het hier meteen pua. Ik heb het gevoel dat mensen er niet echt aan willen werken en daarom zelfverrijking als onzin bestempelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat roept men hier ook al vanaf deel 1 of zo.
Natuurlijk. Ervaring?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stap een kroeg binnen, zoek een jongen, maak oogcontact, pak hem op z'n bek.
Aww.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.
Kan je nagaan wat een simpel persoon je bent, met je zogenaamde mensenkennisquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En om meer zelfverzekerd te zijn moet je een gelukkig persoon zijn en je normen & waarden goed naleven, maar dan noemt men het hier meteen pua. Ik heb het gevoel dat mensen er niet echt aan willen werken en daarom zelfverrijking als onzin bestempelen.
Voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een simpel persoon je bent, met je zogenaamde mensenkennis
Dan tong je toch een uur later? Of denk ik nu te simpel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Godver het is half 8. Geen tongen dus vanavond, want normaal moet ik me nu dan klaar gaan maken.
Altijd zo moeilijk denken. Doe eens niet. Precies de reden dat je nooit een uitzendbureau durft binnen te stappen, met vandaag als keerpunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Godver het is half 8. Geen tongen dus vanavond, want normaal moet ik me nu dan klaar gaan maken.
iig niet moeilijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dan tong je toch een uur later? Of denk ik nu te simpel.
Je moet voor 8 uur de deur uit zijn van je moeder, anders mag je niet meer weg?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Realistisch gezien: het gaat gewoon niet gebeuren vannacht.
Er gaat niets gebeuren. Dat is echt zo. Maar dat klopt niet met de overtuiging die ik heb dat het wel zou gaan gebeuren? Ik snap het niet.
Nee eigenlijk nietquote:
Je moet jezelf ook geen speciale krachten aanrekenen dat dingen gaan gebeuren als je er zelf van overtuigd bent. Dat is zo "The Secret"-achtig en onintelligent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Er gaat niets gebeuren. Dat is echt zo. Maar dat klopt niet met de overtuiging die ik heb dat het wel zou gaan gebeuren? Ik snap het niet.
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je moet voor 8 uur de deur uit zijn van je moeder, anders mag je niet meer weg?
Of hoe moet ik het zien?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je hebt gelijk, dat kan echt niet meer. Misschien morgen meer geluk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.
Die shampoos en oogschaduw etc zijn nou ook weer niet zo nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.
Hihi, dat was dubbelzinnig, en dat is grappig, want je deed lanter na, dus dat is ook weer dubbel, hihiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Ik moet zo naar de c1000. Oh god. Oh nee. Stel dat ik de vrouw van mijn leven tegen kom. Wat moet ik dan doen? Gewoon lachen? Of knip ogen? Oh god ik weet het niet meer .
En ik moet me ook nog klaarmaken . Oh god, dat red ik nooit meer.
Wie doe ik na?
Hihi, precies. En weetje, het is best grappig om zo'n rol te spelen en dat mensen je daadwerkelijk serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hihi, dat was dubbelzinnig, en dat is grappig, want je deed lanter na, dus dat is ook weer dubbel, hihi
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Ik moet zo naar de c1000. Oh god. Oh nee. Stel dat ik de vrouw van mijn leven tegen kom. Wat moet ik dan doen? Gewoon lachen? Of knip ogen? Oh god ik weet het niet meer .
En ik moet me ook nog klaarmaken . Oh god, dat red ik nooit meer.
Wie doe ik na?
Oh maar dan kraam je niet alleen maar onzin uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.
Dat iedereen een vriendin krijgt en ik niet?quote:
Hallo? Ben je er?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.
Bah ik heb desnoods zin om een hond uit te laten. Ik zou deze avond echt op pad gaan! Ik snap hier niets van.
Iedereen heeft wel eens een wildvreemde gezoend.. in een discotheek, op vakantie, waar dan ook. Jij toch ook wel eens?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de wanhopige drang om wildvreemden te zoenen om het zoenen, nee.
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.
Bah ik heb desnoods zin om een hond uit te laten. Ik zou deze avond echt op pad gaan! Ik snap hier niets van.
Ja maar ik heb dat niet "tegen mezelf gezegd" hoor. Ik had vannacht al zo'n gevoel en toen de hele dag ( vandaag dus). Kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hallo? Ben je er?
Kom even uit je fantasie-wereld en stop met die The Secret neigingen van je. Zo van "Oh ik voel het. Als ik tegen mezelf zeg dat ik vanavond ga neuken, ga ik neuken hoor!" Ik schat je hoger in dan die pseudo-troep.
Ik kende zo iemand, was er helemaal fanatiek van. Zei tegen me:
- Ja ik zei tegen mezelf dat ik de ware wou ontmoeten en dat gebeurde! Hij was zo goed
- Oh, en waarom is het nu uit dan?
- Ik was vergeten tegen mezelf te zeggen dat ik hem ook wou houden, niet enkel ontmoeten.
Ik kan NIET alleen uitgaan!! Dat kan gewoon NIET.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?
Dan blijf je gewoon thuis, lekker fokkend met de boys hier. Die je allemaal aanbidden. Moet een geweldig gevoel geven, zo via internet, of niet?
Als je een stabiel persoon was kon je me negeren zonder jezelf aan mij te irriteren en te schelden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ik stoor me alleen aan je, je verziekt heel het topic met je onzinnige geouwehoer waar niemand interesse in heeft. Dat mocht ondertussen vrij duidelijk zijn. Alles wat jij zegt is al 98 keer, in een genuanceerde en realistische vorm, voorbijgekomen.
Daarnaast ben je gewoon heel arrogant: volgens jou is de wereld zwart en wit, en wie niet voor je is is tegen je, en dus fout.
Ook het gewoon beledigend dat je zegt dat mensen die geen ja en amen tegen je acterlijke methodes zeggen gewoon niets willen veranderen etc.
Kortom, je bent gewoon een lul.
Dit heb ik ook altijd, vervelend is dat ja..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
...want ik ging net weer naar mezelf kijken in de spiegel en toen dacht ik:.
Ja man, zou ik ook REUZEbenieuwd naar zijn als ik zo'n beetje alles lees wat ik typ!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eigenlijk ben ik nou best benieuwd aan het worden hoe Lanterfanteraar in het echt is, en dan met name eigenlijk niet tijdens zo'n meet ofzo, maar in het dagelijkse leven. Zou ze nu echt zo erg zijn als ze hier op internet ventilleerd of is ze gewoon communicatief niet heel sterk dat ze een is verzand tot een vertekende parodie of hoe zit het nou![]()
Ik aanbid heel iemand anders ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?
Dan blijf je gewoon thuis, lekker fokkend met de boys hier. Die je allemaal aanbidden. Moet een geweldig gevoel geven, zo via internet, of niet?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja man, zou ik ook REUZEbenieuwd naar zijn als ik zo'n beetje alles lees wat ik typ!!
Vanmiddag dacht ik er nog wel aan om mensen van Fok te ontmoeten, voel me nu zo machtig, ha!
Dat gevoel heb ik bij iedere post van haar zo'n beetje.quote:
Hij begrijpt zichzelf nietquote:
Waarom je jezelf machtig zou moeten vindenquote:
Goede garp manquote:
Je bent geen uitzonderingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij iedere post van haar zo'n beetje.
Nou ja, ik ken zelf persoonlijk een meisje Loulou, die komt écht bij Lant in de buurt. En dat is in real life. Lachen dat ik met haar kon, echt.. gekke dingen uitgespookt ook (kattekwaad), niet zo gek lang geleden.. terwijl we ''volwassen'' zijn.quote:
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Waarom je jezelf machtig zou moeten vinden
garpquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goede garp man
Echt dat je denkt van, wauw, wat een stabiel persoon moet hij wel niet zijn als hij zi'n grap durft te maken. Die moet ik echt bespringen man...
Je voelt je machtig, omdat mensen op Fok! je zo apart vinden dat ze je bijna in het echt willen zien als test, en daarom doen de mensen in de winkel onderdanigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.
Het is best een goed gevoel kan ik je vertellen
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.
Het is best een goed gevoel kan ik je vertellen
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leuk
Dat is waar. Echt hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leuk
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je voelt je machtig, omdat mensen op Fok! je zo apart vinden dat ze je bijna in het echt willen zien als test, en daarom doen de mensen in de winkel onderdanig
Nee, sorry, die zie ik niet....
Het is door de cocon heen gekomen dus..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.
Oh, ok. Het leek in je post van 19:59 of je een causaal verband schetstequote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
de reacties spreken boekdelen.
lanterfanteraar: Ik beoordeel niet hoe je bent. Als je je blij voelt mag je dat zeggen, net zoals mensen die hier zeggen dat ze zich niet goed voelen.
Bedankt voor de eerlijkheid!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..
Je maakt hier een grapje toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..
Ohhhhhhh waaaauuuuuuuwwwwww LONDEN!!! Veel plezier man!!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is door de cocon heen gekomen dus..
Fijn weekend allemaal. Hopelijk gaan de meeste mensen hier er eens echt op uit, en dan niet tot drie uur 's nachts slowchatten, die tijd kan je beter besteden in een discotheek of waar dan ook.. Ik ben het weekend in Londen (zijn vast geen mooie dames).
Je wil wel alleen op vakantie maar niet alleen uit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ohhhhhhh waaaauuuuuuuwwwwww LONDEN!!! Veel plezier man!!!!!
Wij gaan nooit op vakantie, maar ik voel me nu echt heel goed en gul dus ik denk dat ik maar zomaar iets ga boeken of zo![]()
van mijn restje spaargeld hahaha
Dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt hier een grapje toch.![]()
Ik gun die jongen alles hoor.
Maar als je beweerd dat als je heel blij je arm om een meisje heen slaat ze in 9 van de 10 keer ze je binnen een paar seconden bespringt omdat ze aanvoelt dat je innergame op orde is. Neem ik je niet meer serieus.
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je wil wel alleen op vakantie maar niet alleen uit?
ok gr grquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahaha
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt hier een grapje toch.![]()
Ik gun die jongen alles hoor.
Maar als je beweerd dat als je heel blij je arm om een meisje heen slaat ze in 9 van de 10 keer ze je binnen een paar seconden bespringt omdat ze aanvoelt dat je innergame op orde is. Neem ik je niet meer serieus.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.
Dan zit er iets niet goed met zijn innergame !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
En iedereen kan dat bereiken, als ze maar je boek kopen, right?
Hoepel toch op joh, 'ineens erg blij'
Ik ken hier ook zo'n handtastelijk figuur, en vrijwel niemand zegt er wat van, maar vrijwel iedereen stoort zich er aan
Okee als 13 positief reageren ben je of heel knap, of zijn ze dronken, of ben je een mooiboi met scooter en vuilniszakjas waar 15 jarige meisje een doorweekte kut van krijgen. Of je zuigt dit uit een of ander boek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.
Ik kan het wel laten zien bij een meeting bijvoorbeeld, en dan kan jij het ook gaan doen en leren. Vroeger geloofde ik ook niet dat het gewoon kon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
En iedereen kan dat bereiken, als ze maar je boek kopen, right?
Hoepel toch op joh, 'ineens erg blij'
Ik ken hier ook zo'n handtastelijk figuur, en vrijwel niemand zegt er wat van, maar vrijwel iedereen stoort zich er aan
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dan zit er iets niet goed met zijn innergame !
Acchhhh jij weet aan alles altijd zo'n leuke draai te geven, zo optimistischquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dan zit er iets niet goed met zijn innergame !
Wie wil er nou niet door een man met zulke verpletterende shine en een George Clooney achtige glimlach als Firefly hieronder worden aangeraakt ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee als 13 positief reageren ben je of heel knap, of zijn ze dronken, of ben je een mooiboi met scooter en vuilniszakjas waar 15 jarige meisje een doorweekte kut van krijgen. Of je zuigt dit uit een of ander boek.
Je gaat mij niet wijs maken dat ik als normaal uitziende gozer als ik altijd een positieve reactie zal krijgen. Want ik zou het ook niet leuk vinden als zomaar een lelijk wijf een arm om me heen slaat.
Gastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan het wel laten zien bij een meeting bijvoorbeeld, en dan kan jij het ook gaan doen en leren. Vroeger geloofde ik ook niet dat het gewoon kon.
Je hebt mensen die of:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, hij is precies zo'n figuur als die dwaas hierboven. Hij denkt ook dat iedereen het fijn vind, terwijl iedereen zo iets heeft van "... jaja, okay, ga nou maar weer weg"
2kinnenfotoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet door een man met zulke verpletterende shine en een George Clooney achtige glimlach als Firefly hieronder worden aangeraakt ?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Ik zat fout dit is een adonis deze man kan iedere vrouw versieren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet door een man met zulke verpletterende shine en een George Clooney achtige glimlach als Firefly hieronder worden aangeraakt ?
[ afbeelding ]
Ik ben wel optimistisch ja. Ik hoor het niet zoveel maar mensen merken het welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Acchhhh jij weet aan alles altijd zo'n leuke draai te geven, zo optimistisch
Hooor je dat ook veel in het dagelijks leven??
Dat komt omdat vrouwen meer op persoonlijkheid vallen dan op uiterlijk. Wij mannen worden sneller verliefd op de uiterlijk van een vrouw. Dat is de reden dat vrouwen urenlang voor de spiegel staan overigens om er mooi uit te kunnen zien. Zelf dacht ik ook dat ik niet echt beter of slechter kon worden met vrouwen versieren, maar het laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan heel mijn leven ervoor en dat zegt wel wat. Ik ben benieuwt wat mij de komende jaren gaat overkomen. Vroeger dacht ik echt niet dat ik zomaar een "9" kon benaderen en dat ze binnen een paar min zo gek op me zou zijn. Dat was voor mij onbereikbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee als 13 positief reageren ben je of heel knap, of zijn ze dronken, of ben je een mooiboi met scooter en vuilniszakjas waar 15 jarige meisje een doorweekte kut van krijgen. Of je zuigt dit uit een of ander boek.
Je gaat mij niet wijs maken dat ik als normaal uitziende gozer als ik altijd een positieve reactie zal krijgen. Want ik zou het ook niet leuk vinden als zomaar een lelijk wijf een arm om me heen slaat.
Nou als jij er blij van wordt prima jochie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen meer op persoonlijkheid vallen dan op uiterlijk. Wij mannen worden sneller verliefd op de uiterlijk van een vrouw. Dat is de reden dat vrouwen urenlang voor de spiegel staan overigens om er mooi uit te kunnen zien. Zelf dacht ik ook dat ik niet echt beter of slechter kon worden met vrouwen versieren, maar het laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan heel mijn leven ervoor en dat zegt wel wat. Ik ben benieuwt wat mij de komende jaren gaat overkomen. Vroeger dacht ik echt niet dat ik zomaar een "9" kon benaderen en dat ze binnen een paar min zo gek op me zou zijn. Dat was voor mij onbereikbaar.
Dat dacht ik ook dat dat bij mij zou gebeuren, dat vrouwen zo zouden reageren op me. Maar omdat ik me heel open opstel en heel eerlijk, mogen ze me om wie ik ben. Omdat ik zo natuurlijk over kom, voelt de interactie vertrouwt aan. Meestal worden ze juist nieuwsgierig naar me en beginnen ze soms te strelen enzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, hij is precies zo'n figuur als die dwaas hierboven. Hij denkt ook dat iedereen het fijn vind, terwijl iedereen zo iets heeft van "... jaja, okay, ga nou maar weer weg"
Maar dat is wel erg raar, dat vrouwen je zomaar beginnen te strelen? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Vind ik overigens ook wel goedkope vrouwen.. zomaar een willekeurige man strelen? Of zijn het van die gezellige huismoeders van in de 30/40.. dan geloof ik het opzich wel weer, van die stoere motorvrouwen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook dat dat bij mij zou gebeuren, dat vrouwen zo zouden reageren op me. Maar omdat ik me heel open opstel en heel eerlijk, mogen ze me om wie ik ben. Omdat ik zo natuurlijk over kom, voelt de interactie vertrouwt aan. Meestal worden ze juist nieuwsgierig naar me en beginnen ze soms te strelen enzo.
Alle soorten vrouwen, mooi/niet mooi/1.60m/2.00m/jong/oud etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dat is wel erg raar, dat vrouwen je zomaar beginnen te strelen? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Vind ik overigens ook wel goedkope vrouwen.. zomaar een willekeurige man strelen? Of zijn het van die gezellige huismoeders van in de 30/40.. dan geloof ik het opzich wel weer, van die stoere motorvrouwen.![]()
Zelf heb ik iig nog nóóit meegemaakt dat een vrouw me spontaan begon te strelen. Wel eens een arm om me heen geslagen (zomaar) of in mijn wangen geknepen van ''wat ben je schattig'', maar dat zijn dan ook vrouwen die ik persoonlijk ken en dat betekend niet zoveel..
Je geeft hem nog het voordeel van de twijfel ook he?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dat is wel erg raar, dat vrouwen je zomaar beginnen te strelen? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Vind ik overigens ook wel goedkope vrouwen.. zomaar een willekeurige man strelen? Of zijn het van die gezellige huismoeders van in de 30/40.. dan geloof ik het opzich wel weer, van die stoere motorvrouwen.![]()
Zelf heb ik iig nog nóóit meegemaakt dat een vrouw me spontaan begon te strelen. Wel eens een arm om me heen geslagen (zomaar) of in mijn wangen geknepen van ''wat ben je schattig'', maar dat zijn dan ook vrouwen die ik persoonlijk ken en dat betekend niet zoveel..
Hahaha, een beetje maar. Vandaag alleen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
Is dat misschien omdat Mpj wellicht ook een klein beetje graag loopt te trollen?
Wat een bezoekje aan het arbeidsbureau al niet met een mens doet. Wel goed gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahaha
en bedankt..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Ik vind die advertenties hier boven van die datingsites zo mooi he.
Allemaal fotos van te lekkere wijven die een vriend zoeken.
Heel goed gekozen want daar trappen de autistische fokkers met open ogen in.
Gast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen meer op persoonlijkheid vallen dan op uiterlijk. Wij mannen worden sneller verliefd op de uiterlijk van een vrouw. Dat is de reden dat vrouwen urenlang voor de spiegel staan overigens om er mooi uit te kunnen zien. Zelf dacht ik ook dat ik niet echt beter of slechter kon worden met vrouwen versieren, maar het laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan heel mijn leven ervoor en dat zegt wel wat. Ik ben benieuwt wat mij de komende jaren gaat overkomen. Vroeger dacht ik echt niet dat ik zomaar een "9" kon benaderen en dat ze binnen een paar min zo gek op me zou zijn. Dat was voor mij onbereikbaar.
Ik trap nimmer in zulke dingen. Het is pas een val als je het niet aan ziet komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
quote:
Komt de voelbaar positieve vibe mss door het nieuwe vriendelijke lettertype?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
En wtf is dit voor kleutersgool lettertype. Wat iemand ook schrijft het is niet serieus te nemen zo.
oja goed idee, zal effe gaan zoekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Die mylifeisfirefly blijft ook maar doorratelen...
Heb je nog leuke fapfoto's, lant? Die halve in je FoBo wordt een beetje saai.
Volledige booty shot graag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oja goed idee, zal effe gaan zoeken
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Zit die firefly nou nog steeds te preken. Let op straks probeert hij ons een 5 delige dvd-box te slijten. En wtf is dit voor kleutersgool lettertype. Wat iemand ook schrijft het is niet serieus te nemen zo.
Een muziekje terwijl u wacht....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Probeer het desondanks tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
aaii heb ik niet. is altijd lastig zoiets met de zelfontspanner.
Ga even met me op de webcam, dan druk ik op het juiste moment op printscreen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
aaii heb ik niet. is altijd lastig zoiets met de zelfontspanner.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen weer voor het eerst eens werken! Nerveus wat voor mensen er deze keer zijn, en of ik opzichter mag worden...
Deze man heeft er oog voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga even met me op de webcam, dan druk ik op het juiste moment op printscreen.
Je hebt nu al een baan joh?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen weer voor het eerst eens werken! Nerveus wat voor mensen er deze keer zijn, en of ik opzichter mag worden...
Dit is een expert dat zie je aan alles.quote:
Als het gaat om vrouwen zullen we wss ook geen concurenten zijn, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik ben meer van de duitse marsmuziek
Hij hanteert de webcam met souplesse en professionele gretigheidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is een expert dat zie je aan alles.
Andyquote:
Deel het, broeder, ik schrijf een hymne over je grootsheid als je het deeltquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Als het zo moet, dan deel ik de kontfoto gewoon niet.![]()
En hij is mooi hoor.
Had ik al, wou iets beters. Maar ik pluk besjens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt nu al een baan joh?
Goed gedaan.
Je lijkt nu net een vuurvliegje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Als het zo moet, dan deel ik de kontfoto gewoon niet.![]()
En hij is mooi hoor.
ja leuk, kun je die vieze sexpraatjes niet in KPD houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef pl4kkie het volgende:
Net terug van heel de dag leuke dingen doen met me ex. Maar gosh wat is dat brainfucking zeg...
Nou zo is het helemaal niet bedoelt hor, sagoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja leuk, kun je die vieze sexpraatjes niet in KPD houden
Is het niet gelukt lant?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou zo is het helemaal niet bedoelt hor, sago
Dat snap iedereen wel, maar ze kan nu eenmaal nergens anders aan denken. En dat zware kruis torst ze maar voort en voort, tot ze er op een dag bij neervalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou zo is het helemaal niet bedoelt hor, sago
Ik bedoel je doel vd avondquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ow een foto? ja moet sowieso m'n gezicht afplakken, dus dan blijft er niet veel over
Ok stuur maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ow een foto? ja moet sowieso m'n gezicht afplakken, dus dan blijft er niet veel over
Jammer dat je m'n type niet bent, want verders vind ik je wel leuk.quote:
Ze wil me nooit geloven als ik zeg dat ze grote tieten heeft. Maar die kan je inderdaad flink vastpakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
God alle jezus lant heeft nog lekkere tieten ook joh.
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef firefly3 het volgende:
Verder nog een paar van vrouwen die mij zoenen, maar die stuur ik alleen als er echt interesse is van iemand persoonlijk die aan zichzelf wilt werken.
Erg hequote:
Hosselbaas. Er niets mis met je innergame, dat zie ik zelfs van deze grote afstand.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb hier nog een foto van mezelf met 4 vrouwen van afgelopen zaterdag, zij vroegen aan mij of ik bij hun op de foto kwam overigens. Eentje ging ik expres plagen door zachtjes te knijpen in haar been, maar inplaats van mijn hand weg te doen vond ze het leukVerder nog een paar van vrouwen die mij zoenen, maar die stuur ik alleen als er echt interesse is van iemand persoonlijk die aan zichzelf wilt werken. Deze vrouwen zie ik namelijk regelmatig en het zou een ramp zijn als ze hier hun foto zien ineens. Ik verheug me al op morgen !!!! TOTAAL LOS!!!
Je hebt hem toch al wel opgeslagen he?quote:
Maar die krijg je toch niet in 3D jongen.quote:
Ik ga ervan uit dat je commerciele motieven hebt. Een ban lijkt mij op zijn plaats.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb hier nog een foto van mezelf met 4 vrouwen van afgelopen zaterdag, zij vroegen aan mij of ik bij hun op de foto kwam overigens. Eentje ging ik expres plagen door zachtjes te knijpen in haar been, maar inplaats van mijn hand weg te doen vond ze het leukVerder nog een paar van vrouwen die mij zoenen, maar die stuur ik alleen als er echt interesse is van iemand persoonlijk die aan zichzelf wilt werken. Deze vrouwen zie ik namelijk regelmatig en het zou een ramp zijn als ze hier hun foto zien ineens. Ik verheug me al op morgen !!!! TOTAAL LOS!!!
Die foto zegt geen ene fuck joh.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:00 schreef RandyMcRanderson het volgende:
yo ik heb foto's waarbij ik met 8 lekkere wijvon op de foto sta dus waar hebben we het over.
Ik moet alleen nog ff mijn andere klasgenoten eraf knippen.
Ik hoef alleen maar even woestgeilduimenomhoogmetdepoes te kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die krijg je toch niet in 3D jongen.
Ik heb geen poes, die heeft lant en daar wil ik dus in.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar even woestgeilduimenomhoogmetdepoes te kijken
Weer nieuwe. De vorige keer had ik en een maat van me wat vrouwen meegenomen, maar eerlijk gezegd hou ik er liever van om daarna 1 op 1 af te spreken zonder uit te gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hosselbaas. Er niets mis met je innergame, dat zie ik zelfs van deze grote afstand.
Morgen ga je nieuwe chicks versieren of ga je met de huidige naar een festiviteit?
Nadat je ze het hof hebt gemaakt, neem je ze mee naar je kamer of gaan daar meerdere dagen overheen voordat je de deal closed?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weer nieuwe. De vorige keer had ik en een maat van me wat vrouwen meegenomen, maar eerlijk gezegd hou ik er liever van om daarna 1 op 1 af te spreken zonder uit te gaan.
er is 3d porn, en ook naaktfotos enzo hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die krijg je toch niet in 3D jongen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen poes, die heeft lant en daar wil ik dus in.
Daar gaat mijn foto.
Was het maar waar dat ik hiermee geld verdiendequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je commerciele motieven hebt. Een ban lijkt mij op zijn plaats.
Ja we hebben het allemaal geprobeerd maar onzin verkopen is nog niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik hiermee geld verdiende
maar wat probeer je hier nou helemaal te bewerkstelligen beste manquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik hiermee geld verdiende
Dat ligt aan de situatie en hoe goed de klik is, het is niet zo dat ik elke meid zomaar mee kan nemen, maar ik ben gewoon veel beter dan vroeger. Het kan dezelfde avond zijn, maar ook dagen later of weken. Verder is het soms ook gewoon leuk om vrienden te blijven, het is niet zo dat ik het alleen voor de seks doe. Knappe vrouwen kennen overigens vaak ook knappe vrouwen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nadat je ze het hof hebt gemaakt, neem je ze mee naar je kamer of gaan daar meerdere dagen overheen voordat je de deal closed?
Dat de mensen die niet goed zijn met versieren, over 2 weken hier terug komen, en gelukkig zijn met de vrouwen die ze ontmoet hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
maar wat probeer je hier nou helemaal te bewerkstelligen beste man
Wat kan jou die mensen schelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat de mensen die niet goed zijn met versieren, over 2 weken hier terug komen, en gelukkig zijn met de vrouwen die ze ontmoet hebben.
ik wil dat!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat de mensen die niet goed zijn met versieren, over 2 weken hier terug komen, en gelukkig zijn met de vrouwen die ze ontmoet hebben.
Dat helpt alleen als je met een groep kneusvolk in een kringetje om je coach heen gaat staan en het minimaal 5 keer achter elkaar roept, waarbij je jezelf telkens op de borst slaat.quote:
Soa, wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
Goh, nu lanterfanter geen soa op d'r bovenlip lijkt te hebben zoals op fotos die ik eerder eens ergens ben tegengekomen, ziet ze er eigenlijk best leuk uit. Des te onwaarschijnlijker is het dat ze hier post zoals ze echt is, dwz, niet trollt.
ohja. innergame truukjes om je in een staat te brengen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat helpt alleen als je met een groep kneusvolk in een kringetje om je coach heen gaat staan en het minimaal 5 keer achter elkaar roept, waarbij je jezelf telkens op de borst slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |