abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98918284
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui :). De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Haha, hoop het voor jou ook. Toppost!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:07:26 #102
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98918287
Zr was er niet, supermarkt mevrouw ;( :'(
pi_98918572
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb trouwens gister nog iets meegemaakt. Was in een winkel waar ik wel vaker kom en daar werkt een jonge vrouw die ik dus wel vaker zie.
Ik ga niet vertellen wat er precies gebeurt is, maar achteraf dacht ik "Shit, heb ik net een flirt gemist?".

Het ding is, als ik met iets bezig ben, dan zie ik dit soort dingen makkelijk over 't hoofd.
Herkenbaar, daarom is het van belang om bewust te zijn van je omgeving :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:25:50 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98918883
Rare vogels bij de Albert Heijn zeg.

Wou vragen of ze nog vakantiebaantjes hadden krijg eerst een vrouw aan de lijn die verbond me door met iemand. Die nam niet op dus nam een cassiere op. Die ging iemand roepen maar ging vervolgens door met het helpen van klanten en ramde toen de hoorn op de haak. :')

Straks nog maar proberen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98918889
Het is belangrijk om zelfverzekerd te zijn, anders lukt het niet om een vrouw te versieren. Hierbij zijn er een aantal misvattingen over. Je anders voor doen als dat je bent, gaat niet werken. Je eigen regels naleven: Je normen en waarden, is zeer belangrijk. Hierdoor word je steeds meer zelfverzekerd en kan je jezelf zijn terwijl je een vrouw benaderd. Verder kan je een vrouw benaderen voor een relatie, seks of alleen al voor de gezelligheid, dit mag je geheel zelf bepalen. Het is beter om actief bezig te zijn dan passief, dan maak je veel meer mee. Het stilletjes wachten voordat ze naar jou toe komt gaat meestal niet werken. Zelfs al ben je mega aantrekkelijk, iemand die er normaal uit ziet en zich vermaakt kan eenvoudig de show stelen. Werk dus goed aan jezelf op een positieve manier.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:26:37 #106
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98918911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui :). De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:27:27 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98918946
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?
Het kind kent eens een normale dag mensen.
Dit moeten we juist aanmoedigen. :{
C'est la vie
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:29:14 #108
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98919011
Gaan we nu eindelijk dan neuken lant :9 :+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:29:43 #109
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98919029
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Het kind kent eens een normale dag mensen.
Dit moeten we juist aanmoedigen. :{
Zeg ik dat het slecht is?
Drugs zijn niet eens heel slecht, niet veel erger dan alcohol, maar dat is offtopic. Iemand nog iets meegemaakt?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:30:11 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98919044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
Gaan we nu eindelijk dan neuken lant :9 :+
Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.
C'est la vie
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:31:24 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98919082
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zeg ik dat het slecht is?
Drugs zijn niet eens heel slecht, niet veel erger dan alcohol, maar dat is offtopic. Iemand nog iets meegemaakt?
Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?
Dat durf ik niet, dat is eng!!! :'(
C'est la vie
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:32:13 #112
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98919108
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?
Dat durf ik niet, dat is eng!!! :'(
Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:33:05 #113
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98919138
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.
Met duimen omhoog toch, zal vanavond eens wat maken ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:35:01 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98919213
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?
Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensen :@ En die mensen moeten dan soms iets aan mij vrage :@ En dan geef ik antwoord :@

Knap dat ik dat allemaal durf he? :D Mijn mama is ook heel trots op mij. O+
C'est la vie
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:40:10 #115
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98919389
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensen :@ En die mensen moeten dan soms iets aan mij vrage :@ En dan geef ik antwoord :@

Knap dat ik dat allemaal durf he? :D Mijn mama is ook heel trots op mij. O+
Ik ook lieve quintes ;)
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
pi_98919435
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ook lieve quintes ;)
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:42:36 #117
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98919458
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:

[..]

de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
Onverwachte presentaties eerste 3 sec kut wat moet ik zeggen: en dan lul ik een eind weg :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:45:48 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98919559
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ook lieve quintes ;)
Nee nog niet eens de kans gehad om met iemand van de AH er over te praten.
Moet morgen maar even terugbellen.
C'est la vie
pi_98919588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:

[..]

Iets waar ik dan weer wel heel goed in ben; goede presentaties neerzetten op echt belangrijke momenten :).
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 juli 2011 @ 18:47:07 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_98919599
Neuken ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:47:39 #121
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98919612
Ik ben te erg in troll-mode, ik ga even naar ONZ.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:48:05 #122
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98919629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:47 schreef tong80 het volgende:
Neuken ?

:P
Ja, waar en wanneer?
pi_98919716
Antwoord op die ene gek: "ook_gek" , met zijn lading valse beschuldigingen:

quote:
als jij al hoop dat een vrouw op je af komt ipv jij op een vrouw ben jij niet boven gemiddeld. Maar dat gaat er kennelijk niet in bij je.
Nee, ik heb nergens gezegd dat ik nu daarop zit te hopen of op hoopte. Wat ik wel zei is dat als de vrouw initiatief toonde van een afstandje en glimlachte, hoopte ik dat ze naar me toe zou gaan. Dit is heel wat anders wat je nu weer zegt. Het is wel leuk als er een leuke meid op je af komt en ik geniet er van. Dit geef ik eerlijk toe.

quote:
het hele pua regel handboek, daar houd jij je krampachtig aan vast keer op keer op keer. Het staat in pua beschreven dus het is zo. Heel zwart wit. Wat jij zegt is waar, want het staat zo in pua. Voorbeeld, vrouwen vinden het fijn om aangeraakt te wordn. Want dat staat in het hele pua verhaal. Verschillende vrouwen zeggen juist dat niet fijn te vinden. Komt jij met je reactie, ja vrouwen zeggen het hier wel dat ze het niet fijn vinden maar het is wel zo. Bord voor je kop?
pua regel handboek? Het enige waar ik me aan hou is een vrolijke avond hebben.
Vrouwen die ik pas ontmoet vinden het nu fijn om door mij aangeraakt te worden. Vroeger niet. Wat die 1 of 2 vrouwen hier op het forum zeggen maakt me niet uit want die ken ik niet en zij mij ook niet. Verder is het logisch dat vrouwen zo'n antwoord geven op het forum, welke dame wilt nou als sletje gezien worden? Ik ken er genoeg die zeggen nooit seks te hebben op de eerste date, en het alsnog doen omdat het zo goed klikte.

quote:
Nogmaals, jij bent zo erg in het hele pua verhaal gaan denken dat jij je zelf van alles wijs maakt en het nog gaat geloven ook. Meerdere mensen merken op dat je vrij onzeker over komt en dat je het recht trekt met het aantal vrouwen versieren. Jij respecteerd een afwijzing niet, want als jij afgewezen bent komt dat bv omdat de vrouw haar bitch schild op had staan. Jij komt elke keer wel met een reden waarom het niet gelukt is.

En nogmaals, je hebt extreme slechte mensen kennis, neem dat nou maar aan van mij. Want je zit er ker op keer op keer goed naast.
Het verschil tussen een bitchtest en een echte afwijzing zie ik heel goed. Hierbij hoef ik mezelf niets wijs te maken. Een bitchtest is onredelijk en onlogisch gedrag dat van een vrouw af komt. Niet alles is een test en met sommige vrouwen klikt het gewoon niet.

quote:
Het is pua want je hebt een hele lap tekst uit het pua verhaal hier gedumpt over normen en waarden en je innerlijke dit en dat. Dus nee geen zelfverrijking maar pua.
De zoveelste valse beschuldiging. Alles heb ik zelf getypt, niet eens overgetypt.

quote:
En ook bovenstaande komt regel recht uit je pua verhaaltje. Of valt dat ook opeens onder zelfverrijking?
Zelfs tekst dat niet eens met vrouwen te maken heeft, betrek je pua bij.

Door het aantal valse beschuldigingen en valse analyses van jou lijkt het alsof je ergens mee zit. Wat is je probleem? Ben je jaloers dat ik van meerdere vrouwen kan genieten op een avond door mezelf te zijn en te genieten van het moment?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:55:29 #124
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98919894
Just let it go, vuurvliegje, dan wordt het hier gezellie.
pi_98919920
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Nou, dat klopt. Was ik nu maar eerder gegaan.
_O-

quote:
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
:') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')