Haha, hoop het voor jou ook. Toppost!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Herkenbaar, daarom is het van belang om bewust te zijn van je omgevingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb trouwens gister nog iets meegemaakt. Was in een winkel waar ik wel vaker kom en daar werkt een jonge vrouw die ik dus wel vaker zie.
Ik ga niet vertellen wat er precies gebeurt is, maar achteraf dacht ik "Shit, heb ik net een flirt gemist?".
Het ding is, als ik met iets bezig ben, dan zie ik dit soort dingen makkelijk over 't hoofd.
Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Het kind kent eens een normale dag mensen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?
Zeg ik dat het slecht is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kind kent eens een normale dag mensen.
Dit moeten we juist aanmoedigen.
Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.quote:
Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zeg ik dat het slecht is?
Drugs zijn niet eens heel slecht, niet veel erger dan alcohol, maar dat is offtopic. Iemand nog iets meegemaakt?
Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?
Dat durf ik niet, dat is eng!!!
Met duimen omhoog toch, zal vanavond eens wat makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.
Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?
Ik ook lieve quintesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensenEn die mensen moeten dan soms iets aan mij vrage
En dan geef ik antwoord
![]()
Knap dat ik dat allemaal durf he?Mijn mama is ook heel trots op mij.
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook lieve quintes![]()
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
Onverwachte presentaties eerste 3 sec kut wat moet ik zeggen: en dan lul ik een eind wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
[..]
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
Nee nog niet eens de kans gehad om met iemand van de AH er over te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook lieve quintes![]()
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
Iets waar ik dan weer wel heel goed in ben; goede presentaties neerzetten op echt belangrijke momentenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
[..]
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
Nee, ik heb nergens gezegd dat ik nu daarop zit te hopen of op hoopte. Wat ik wel zei is dat als de vrouw initiatief toonde van een afstandje en glimlachte, hoopte ik dat ze naar me toe zou gaan. Dit is heel wat anders wat je nu weer zegt. Het is wel leuk als er een leuke meid op je af komt en ik geniet er van. Dit geef ik eerlijk toe.quote:als jij al hoop dat een vrouw op je af komt ipv jij op een vrouw ben jij niet boven gemiddeld. Maar dat gaat er kennelijk niet in bij je.
pua regel handboek? Het enige waar ik me aan hou is een vrolijke avond hebben.quote:het hele pua regel handboek, daar houd jij je krampachtig aan vast keer op keer op keer. Het staat in pua beschreven dus het is zo. Heel zwart wit. Wat jij zegt is waar, want het staat zo in pua. Voorbeeld, vrouwen vinden het fijn om aangeraakt te wordn. Want dat staat in het hele pua verhaal. Verschillende vrouwen zeggen juist dat niet fijn te vinden. Komt jij met je reactie, ja vrouwen zeggen het hier wel dat ze het niet fijn vinden maar het is wel zo. Bord voor je kop?
Het verschil tussen een bitchtest en een echte afwijzing zie ik heel goed. Hierbij hoef ik mezelf niets wijs te maken. Een bitchtest is onredelijk en onlogisch gedrag dat van een vrouw af komt. Niet alles is een test en met sommige vrouwen klikt het gewoon niet.quote:Nogmaals, jij bent zo erg in het hele pua verhaal gaan denken dat jij je zelf van alles wijs maakt en het nog gaat geloven ook. Meerdere mensen merken op dat je vrij onzeker over komt en dat je het recht trekt met het aantal vrouwen versieren. Jij respecteerd een afwijzing niet, want als jij afgewezen bent komt dat bv omdat de vrouw haar bitch schild op had staan. Jij komt elke keer wel met een reden waarom het niet gelukt is.
En nogmaals, je hebt extreme slechte mensen kennis, neem dat nou maar aan van mij. Want je zit er ker op keer op keer goed naast.
De zoveelste valse beschuldiging. Alles heb ik zelf getypt, niet eens overgetypt.quote:Het is pua want je hebt een hele lap tekst uit het pua verhaal hier gedumpt over normen en waarden en je innerlijke dit en dat. Dus nee geen zelfverrijking maar pua.
Zelfs tekst dat niet eens met vrouwen te maken heeft, betrek je pua bij.quote:En ook bovenstaande komt regel recht uit je pua verhaaltje. Of valt dat ook opeens onder zelfverrijking?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Nou, dat klopt. Was ik nu maar eerder gegaan.
quote:Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |