Wat dacht je van deze: http://www.imdb.com/title/tt0402904/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand filmtips? Ik zat te denken aan american pie
Lijkt er wel op haha, maar echt niet dat ik mezelf ga veranderen alleen omdat anderen blijkbaar moeite hebben om iets niet te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij snapt gewoon het verband niet (dingen overbrengen is ook een van mijn minpuntjes). Beter je best doen
Ik ben echt een fan van dat soort humoristishe kutfilmsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef mytec het volgende:
[..]
die zijn te erg die films. maarja in dat genre; love & other drugs? (die is wel tof)
the green mile, shawshank redemption, roadtrip?
Of zoveel andere maar geen apple taart film:P
Dat kun jij toch ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Nou, dat klopt. Was ik nu maar eerder gegaan.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Goedzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eigenlijk is Mpj toch wel heel verrijkend voor mij geweest. Zonder hem was ik nu nog steeds niet daar binnen gestapt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
ik ken geen 1 die zoiets op facebook zet. pff. zet er dan wat ga je vanavond en vannacht en morgenvroeg doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
Spuit elf? Maar oké ik ga even kijken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:15 schreef r8v2 het volgende:
God. Spuit elf. Kijk anders ff in KLB, daar daar staan er acht miljoen topics over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
heb jij wel een foto gezien:Oquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.Dan ga ik simpelweg nog liever met de ginger gothic/emo uit mijn klas.
![]()
Overigens, mijn lettertype hier is veranderd. Ligt dit aan FOK! of aan deze pc?
nee maar dus geen trollquote:
Mwah... goed kapsel.. zou 'm denk ik wel doen hoor, maar ik kan z'n gezicht niet zo goed beoordelen in die rare houding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik klikte net op die spotzz onzin he.
En ik heb een vent gevonden voor je gevonden lant je komt nog niet klaar:
[ afbeelding ]
pilletje gehad ;-) vasthouden dat gevoel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Wij houden ook van jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Ik weet niet wat jij slikt/spuit maar dat spul wil ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee giant snake boys.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou.![]()
Wij wensen jou heel veel poezenjongens toe die in jouw poesje gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |