quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef mytec het volgende:
kietelen , werkt ook prima naja ik neggde mijn vriendin altijd volgens PUA. mijn humoristisch pua boek is nog niet geleverd. had net even zin om stevig te lachen.
één van de eerste levenswijsheden die men meekrijgt...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O plagen! Ja, want das kusjes vragen
Nee, mijn probleem is eigenlijk meerdere problemen. Niet alleen die standaard moeilijkheden zoals niet weten wat je moet zeggen en zo, maar ook heb ik vaak gewoon niet door dat iets een flirtpoging geweest kan zijn (en dan ga ik nu weer lekker met een labeltje gooien omdat dat zo enorm gewaardeerd wordt hier op fok, hebben mensen met autisme blijkbaar wel vaker last van!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...
Niet als je moeder zelf ook zo autistisch is als de pest. Volgens haar ging het om andere dingen zoals respect hebben bla bla.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
één van de eerste levenswijsheden die men meekrijgt...
Als je op die manier aan je labeltje vasthoud ga je er sowieso niet komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn probleem is eigenlijk meerdere problemen. Niet alleen die standaard moeilijkheden zoals niet weten wat je moet zeggen en zo, maar ook heb ik vaak gewoon niet door dat iets een flirtpoging geweest kan zijn (en dan ga ik nu weer lekker met een labeltje gooien omdat dat zo enorm gewaardeerd wordt hier op fok, hebben mensen met autisme blijkbaar wel vaker last van!)
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als je op die manier aan je labeltje vasthoud ga je er sowieso niet komen.
Als je geen ervaring hebt is het ook lastig om flirtpogingen te herkennen. Op een gegeven moment ga je zaken herkennen.
Ga gewoon lekker sociaal doen en mensen aanspreken. Werkt de eerste tijd misschien niet helemaal lekker, maar oefening baart kunst. Vanuit je sociale contacten kan je vanzelf één en ander opbouwen, je hoeft niet één of andere flirtkoning te worden.
Staat overigens ook in de OP...
charmant vind ik zo,n kut eigenschap. zeggen ze ook overmij. op de middelbare school zeiden van die leraressen zelfs dat ik charmant was, dronken en nuchter. heb er nog niet veel aan gehad alleen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vast
Ik ben dan ook echt met stomheid geslagen dat er zo buitenproportioneel veel mensen zijn die informatie op zo'n significant verkeerde manier kunnen interpreteren. Echt...ik snap het gewoon niet.
Tis net alsof je zegt "Dat blad is groen" en vervolgens iedereen die jou dat heeft horen zeggen, denkt "O, dus hij haat paars!".
Echt, de logica is soms (naja..soms?...) echt ver te zoeken hoor
Ik heb ook wel wat ervaring hoor
Tis niet dat ik'een soort rainman ben of zo, ik ben namelijk best wel charmant
M'n exen geloofden dan ook totaal niet dat ik een autistische stoornis had (maar zijn ze later wel achter gekomen, "the hard way")
Vanuit je post kwam het voor mij over dat je autisme je negatief beïnvloed, vandaar mijn eerste opmerking.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vast
Ik ben dan ook echt met stomheid geslagen dat er zo buitenproportioneel veel mensen zijn die informatie op zo'n significant verkeerde manier kunnen interpreteren. Echt...ik snap het gewoon niet.
Tis net alsof je zegt "Dat blad is groen" en vervolgens iedereen die jou dat heeft horen zeggen, denkt "O, dus hij haat paars!".
Echt, de logica is soms (naja..soms?...) echt ver te zoeken hoor
Ik heb ook wel wat ervaring hoor
Tis niet dat ik'een soort rainman ben of zo, ik ben namelijk best wel charmant
M'n exen geloofden dan ook totaal niet dat ik een autistische stoornis had (maar zijn ze later wel achter gekomen, "the hard way")
Ik gebruikte vrouwelijke leraren vroeger altijd, ik kon ze altijd manipulerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef mytec het volgende:
[..]
charmant vind ik zo,n kut eigenschap. zeggen ze ook overmij. op de middelbare school zeiden van die leraressen zelfs dat ik charmant was, dronken en nuchter. heb er nog niet veel aan gehad alleen.
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitlegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Vanuit je post kwam het voor mij over dat je autisme je negatief beïnvloed, vandaar mijn eerste opmerking.
Blijft de rest van mijn post nog wel staan.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitleg
Maar het ding is, het autisme beinvloed me wel degelijk negatief. Maar dat wil niet zeggen dat ik dit kenbaar wil maken op een 1 of anders negatieve manier.
Ik wil er eigenlijk meer mee zeggen dat de eigenschappen die ik heb, en aan mijn autisme gekoppelt zijn, mijn vermogen om te versieren (en überhaubt sociale contacten) op een negatieve manier beinvloeden in de vorm van een neutrale mededeling
Alleen merk ik dat het neutrale karacter van mijn bedoeling van dat wat ik schijf om de 1 of andere reden vaak niet over komt. Mensen hebben sterk de neiging aan alles wat je zegt meteen een lading te plakken terwijl ik dit juist vaak bedoel als opmerking puur bedoelt om kennis te delen.
Het komt een beetje zo op me over:
Stel ik sta op een bushalte met een ander onbekend iemand en ik zeg "Hmm...het is 20 graden", dan valt me op dat vele niet-autisten meteen emotionele waarden gaan koppenen aan dat wat ik gezegd heb, danwel positief, danwel negatief.
Vaak gaan ze dan denken dat ik het DUS koud vind en ik DUS wel een koukleun zal zijn. Of bijvoorbeeld dat ik het warm heb met die sweater aan en DUS te dom ben om me goed te kleden. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?
Er woder totaal irrelevante dingen aan mijn persoon gekoppelt op een totaal onlogische manier. Het verbaast mij dan ook niet dat dit vaak tot misverstanden leidt.
En dit allemaal omdat ik toevallig m'n ogen laat vallen op zo'n grote digitale thermometer en dan vervolgens hardop denk "Hmm...20 graden".
O, dus je bent autistisch?!?!?quote:
Lui wel, maar heb gewoon gezorgd dat ik geen diagnose autisme krijg, ik haat labeltjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, dus je bent autistisch?!?!?
O, dan zal je wel zo iemand zijn die zich achter labeltjes verschuilt en dus lui is en eist dat de maatschappij jou met fluwelen handschoentjes je drankjes op een zilveren dienblad en voor jou op commando de knop van de afstandsbediening zapt!!!111![]()
![]()
denk daar aan terug is goed voor jezelf vertrouwen ik kon zo ook wel een aantal dingen voor elkaar krijgen. Maar hoezo liegen tegen jezelf? waren die van jou zo lelijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik gebruikte vrouwelijke leraren vroeger altijd, ik kon ze altijd manipuleren(met een beetje gelieg tegen mezelf, want hé, ik wist niet beter)
O, dus je bent iemand die vind dat mensen met een labeltje lui zijn en met een zilveren dienblad gezapt willen worden?!?¿!!?1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lui wel, maar heb gewoon gezorgd dat ik geen diagnose autisme krijg, ik haat labeltjes.
Je hebt het over moeilijkheden met het flirten, en direct daarna over het autisme. Leest dus op die manier..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitleg
Maar het ding is, het autisme beinvloed me wel degelijk negatief. Maar dat wil niet zeggen dat ik dit kenbaar wil maken op een 1 of anders negatieve manier.
Ik wil er eigenlijk meer mee zeggen dat de eigenschappen die ik heb, en aan mijn autisme gekoppelt zijn, mijn vermogen om te versieren (en überhaubt sociale contacten) op een negatieve manier beinvloeden in de vorm van een neutrale mededeling
Alleen merk ik dat het neutrale karacter van mijn bedoeling van dat wat ik schijf om de 1 of andere reden vaak niet over komt. Mensen hebben sterk de neiging aan alles wat je zegt meteen een lading te plakken terwijl ik dit juist vaak bedoel als opmerking puur bedoelt om kennis te delen.
Het komt een beetje zo op me over:
Stel ik sta op een bushalte met een ander onbekend iemand en ik zeg "Hmm...het is 20 graden", dan valt me op dat vele niet-autisten meteen emotionele waarden gaan koppenen aan dat wat ik gezegd heb, danwel positief, danwel negatief.
Vaak gaan ze dan denken dat ik het DUS koud vind en ik DUS wel een koukleun zal zijn. Of bijvoorbeeld dat ik het warm heb met die sweater aan en DUS te dom ben om me goed te kleden. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?
Er woder totaal irrelevante dingen aan mijn persoon gekoppelt op een totaal onlogische manier. Het verbaast mij dan ook niet dat dit vaak tot misverstanden leidt.
En dit allemaal omdat ik toevallig m'n ogen laat vallen op zo'n grote digitale thermometer en dan vervolgens hardop denk "Hmm...20 graden".
Leraressen manipuleren, ik moest zelf ook geloven dat ik verdrietig ofzo was, anders lukt het niet, het was niet versieren. Bovendien was dat al lang geleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef mytec het volgende:
[..]
denk daar aan terug is goed voor jezelf vertrouwen ik kon zo ook wel een aantal dingen voor elkaar krijgen. Maar hoezo liegen tegen jezelf? waren die van jou zo lelijk?
Ok...vaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je hebt het over moeilijkheden met het flirten, en direct daarna over het autisme. Leest dus op die manier..![]()
Hij snapt gewoon het verband niet (dingen overbrengen is ook een van mijn minpuntjes). Beter je best doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...vaag.
Dus moet ik gewoon achter elke apart idee gewoon 5 lege alineaas gebruiken om aan te geven dat ik die 2 dingen niet met elkaar verbind? Sorrie, daar begin ik nie an
ah nee dan niet aan denken, das niet zo nice. maarja je kan wel acteren. dus nu nog ff leren versieren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leraressen manipuleren, ik moest zelf ook geloven dat ik verdrietig ofzo was, anders lukt het niet, het was niet versieren. Bovendien was dat al lang geleden.
Dat is jammer, dat moet je inderdaad doen. Je moet daarnaast ook de inleiding niet vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...vaag.
Dus moet ik gewoon achter elke apart idee gewoon 5 lege alineaas gebruiken om aan te geven dat ik die 2 dingen niet met elkaar verbind? Sorrie, daar begin ik nie an
die zijn te erg die films. maarja in dat genre; love & other drugs? (die is wel tof)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand filmtips? Ik zat te denken aan american pie
Wat dacht je van deze: http://www.imdb.com/title/tt0402904/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand filmtips? Ik zat te denken aan american pie
Lijkt er wel op haha, maar echt niet dat ik mezelf ga veranderen alleen omdat anderen blijkbaar moeite hebben om iets niet te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij snapt gewoon het verband niet (dingen overbrengen is ook een van mijn minpuntjes). Beter je best doen
Ik ben echt een fan van dat soort humoristishe kutfilmsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef mytec het volgende:
[..]
die zijn te erg die films. maarja in dat genre; love & other drugs? (die is wel tof)
the green mile, shawshank redemption, roadtrip?
Of zoveel andere maar geen apple taart film:P
Dat kun jij toch ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Nou, dat klopt. Was ik nu maar eerder gegaan.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Goedzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eigenlijk is Mpj toch wel heel verrijkend voor mij geweest. Zonder hem was ik nu nog steeds niet daar binnen gestapt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
ik ken geen 1 die zoiets op facebook zet. pff. zet er dan wat ga je vanavond en vannacht en morgenvroeg doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
Spuit elf? Maar oké ik ga even kijken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:15 schreef r8v2 het volgende:
God. Spuit elf. Kijk anders ff in KLB, daar daar staan er acht miljoen topics over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
heb jij wel een foto gezien:Oquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.Dan ga ik simpelweg nog liever met de ginger gothic/emo uit mijn klas.
![]()
Overigens, mijn lettertype hier is veranderd. Ligt dit aan FOK! of aan deze pc?
nee maar dus geen trollquote:
Mwah... goed kapsel.. zou 'm denk ik wel doen hoor, maar ik kan z'n gezicht niet zo goed beoordelen in die rare houding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik klikte net op die spotzz onzin he.
En ik heb een vent gevonden voor je gevonden lant je komt nog niet klaar:
[ afbeelding ]
pilletje gehad ;-) vasthouden dat gevoel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Wij houden ook van jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Ik weet niet wat jij slikt/spuit maar dat spul wil ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee giant snake boys.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou.![]()
Wij wensen jou heel veel poezenjongens toe die in jouw poesje gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |