Herkenbaar, daarom is het van belang om bewust te zijn van je omgevingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb trouwens gister nog iets meegemaakt. Was in een winkel waar ik wel vaker kom en daar werkt een jonge vrouw die ik dus wel vaker zie.
Ik ga niet vertellen wat er precies gebeurt is, maar achteraf dacht ik "Shit, heb ik net een flirt gemist?".
Het ding is, als ik met iets bezig ben, dan zie ik dit soort dingen makkelijk over 't hoofd.
Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Het kind kent eens een normale dag mensen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hee lant wat heb je gebruikt? Eerlijk zullen we alles delen toch?
Zeg ik dat het slecht is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kind kent eens een normale dag mensen.
Dit moeten we juist aanmoedigen.
Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.quote:
Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zeg ik dat het slecht is?
Drugs zijn niet eens heel slecht, niet veel erger dan alcohol, maar dat is offtopic. Iemand nog iets meegemaakt?
Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets meemaken? Je bedoelt naar buiten gaan? Met al die mensen? Met al dat licht?
Dat durf ik niet, dat is eng!!!
Met duimen omhoog toch, zal vanavond eens wat makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een foto van jou lachend met je poes goed zichtbaar zou je betere kansen geven.
Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook, wie is er dapper genoeg geweest om van zijn zolderkamertje af te komen?
Ik ook lieve quintesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik! Het zelfs zo ver dat ik een supermarkt heb gebeld om daar te werken. En daar zijn allemaal mensenEn die mensen moeten dan soms iets aan mij vrage
En dan geef ik antwoord
![]()
Knap dat ik dat allemaal durf he?Mijn mama is ook heel trots op mij.
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook lieve quintes![]()
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
Onverwachte presentaties eerste 3 sec kut wat moet ik zeggen: en dan lul ik een eind wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
[..]
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
Nee nog niet eens de kans gehad om met iemand van de AH er over te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook lieve quintes![]()
en, niet aangenomen? Dat probleem heb ik ook altijd, als er sollicitatiegesprek is dan.
Iets waar ik dan weer wel heel goed in ben; goede presentaties neerzetten op echt belangrijke momentenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
[..]
de truc is om gewoon te denken boeien en te doen. ik heb sinds ik dat denk gen problemen meer met gesprekken die belangrijk zijn. of onverwachte presentaties. gewooon lullen
Nee, ik heb nergens gezegd dat ik nu daarop zit te hopen of op hoopte. Wat ik wel zei is dat als de vrouw initiatief toonde van een afstandje en glimlachte, hoopte ik dat ze naar me toe zou gaan. Dit is heel wat anders wat je nu weer zegt. Het is wel leuk als er een leuke meid op je af komt en ik geniet er van. Dit geef ik eerlijk toe.quote:als jij al hoop dat een vrouw op je af komt ipv jij op een vrouw ben jij niet boven gemiddeld. Maar dat gaat er kennelijk niet in bij je.
pua regel handboek? Het enige waar ik me aan hou is een vrolijke avond hebben.quote:het hele pua regel handboek, daar houd jij je krampachtig aan vast keer op keer op keer. Het staat in pua beschreven dus het is zo. Heel zwart wit. Wat jij zegt is waar, want het staat zo in pua. Voorbeeld, vrouwen vinden het fijn om aangeraakt te wordn. Want dat staat in het hele pua verhaal. Verschillende vrouwen zeggen juist dat niet fijn te vinden. Komt jij met je reactie, ja vrouwen zeggen het hier wel dat ze het niet fijn vinden maar het is wel zo. Bord voor je kop?
Het verschil tussen een bitchtest en een echte afwijzing zie ik heel goed. Hierbij hoef ik mezelf niets wijs te maken. Een bitchtest is onredelijk en onlogisch gedrag dat van een vrouw af komt. Niet alles is een test en met sommige vrouwen klikt het gewoon niet.quote:Nogmaals, jij bent zo erg in het hele pua verhaal gaan denken dat jij je zelf van alles wijs maakt en het nog gaat geloven ook. Meerdere mensen merken op dat je vrij onzeker over komt en dat je het recht trekt met het aantal vrouwen versieren. Jij respecteerd een afwijzing niet, want als jij afgewezen bent komt dat bv omdat de vrouw haar bitch schild op had staan. Jij komt elke keer wel met een reden waarom het niet gelukt is.
En nogmaals, je hebt extreme slechte mensen kennis, neem dat nou maar aan van mij. Want je zit er ker op keer op keer goed naast.
De zoveelste valse beschuldiging. Alles heb ik zelf getypt, niet eens overgetypt.quote:Het is pua want je hebt een hele lap tekst uit het pua verhaal hier gedumpt over normen en waarden en je innerlijke dit en dat. Dus nee geen zelfverrijking maar pua.
Zelfs tekst dat niet eens met vrouwen te maken heeft, betrek je pua bij.quote:En ook bovenstaande komt regel recht uit je pua verhaaltje. Of valt dat ook opeens onder zelfverrijking?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Nou, dat klopt. Was ik nu maar eerder gegaan.
quote:Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
Just let it go, vuurvliegje, dan wordt het hier gezellie.
Aww.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
En wat bewijst dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
Het moet toch niet gekker worden he, weer een of andere kennis (lees computernerd) met een knappe blonde vriendin. Waar gaat het heen met de wereld waar gaat het heen.
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
Just let it go, vuurvliegje, dan wordt het hier gezellie.
Dat iedereen vrouwen kan versieren met genoeg zelfvertrouwen.quote:
Je kunt z'n posts ook niet lezen, dat is wat ik doe, ik heb de boekjes toch al gelezen, geldklopperijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.
Dat klopt (nou ja, 99% van de mensen dan).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat iedereen vrouwen kan versieren met genoeg zelfvertrouwen.
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt (nou ja, 99% van de mensen dan).
Maar niet dat je elke vrouw kan krijgen.
Daar heb je gelijk in. Maar dat roept men hier ook al vanaf deel 1 of zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.
Stap een kroeg binnen, zoek een jongen, maak oogcontact, pak hem op z'n bek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Kut. Ziet er niet naar uit dat de beetjebreezerjongen van internet gaat reageren voor half 8.
Betekent: niet tongen.
Maar dat kan niet, want ik ben van overtuiging dat ik vannacht getongd word. Zie mij blij en optimistisch zijn.
Wat nu.
En om meer zelfverzekerd te zijn moet je een gelukkig persoon zijn en je normen & waarden goed naleven, maar dan noemt men het hier meteen pua. Ik heb het gevoel dat mensen er niet echt aan willen werken en daarom zelfverrijking als onzin bestempelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat roept men hier ook al vanaf deel 1 of zo.
Natuurlijk. Ervaring?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stap een kroeg binnen, zoek een jongen, maak oogcontact, pak hem op z'n bek.
Aww.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.
Kan je nagaan wat een simpel persoon je bent, met je zogenaamde mensenkennisquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En om meer zelfverzekerd te zijn moet je een gelukkig persoon zijn en je normen & waarden goed naleven, maar dan noemt men het hier meteen pua. Ik heb het gevoel dat mensen er niet echt aan willen werken en daarom zelfverrijking als onzin bestempelen.
Voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een simpel persoon je bent, met je zogenaamde mensenkennis
Dan tong je toch een uur later? Of denk ik nu te simpel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Godver het is half 8. Geen tongen dus vanavond, want normaal moet ik me nu dan klaar gaan maken.
Altijd zo moeilijk denken. Doe eens niet. Precies de reden dat je nooit een uitzendbureau durft binnen te stappen, met vandaag als keerpunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Godver het is half 8. Geen tongen dus vanavond, want normaal moet ik me nu dan klaar gaan maken.
iig niet moeilijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dan tong je toch een uur later? Of denk ik nu te simpel.
Je moet voor 8 uur de deur uit zijn van je moeder, anders mag je niet meer weg?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Realistisch gezien: het gaat gewoon niet gebeuren vannacht.
Er gaat niets gebeuren. Dat is echt zo. Maar dat klopt niet met de overtuiging die ik heb dat het wel zou gaan gebeuren? Ik snap het niet.
Nee eigenlijk nietquote:
Je moet jezelf ook geen speciale krachten aanrekenen dat dingen gaan gebeuren als je er zelf van overtuigd bent. Dat is zo "The Secret"-achtig en onintelligent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Er gaat niets gebeuren. Dat is echt zo. Maar dat klopt niet met de overtuiging die ik heb dat het wel zou gaan gebeuren? Ik snap het niet.
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je moet voor 8 uur de deur uit zijn van je moeder, anders mag je niet meer weg?
Of hoe moet ik het zien?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je hebt gelijk, dat kan echt niet meer. Misschien morgen meer geluk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.
Die shampoos en oogschaduw etc zijn nou ook weer niet zo nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.
Hihi, dat was dubbelzinnig, en dat is grappig, want je deed lanter na, dus dat is ook weer dubbel, hihiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Ik moet zo naar de c1000. Oh god. Oh nee. Stel dat ik de vrouw van mijn leven tegen kom. Wat moet ik dan doen? Gewoon lachen? Of knip ogen? Oh god ik weet het niet meer .
En ik moet me ook nog klaarmaken . Oh god, dat red ik nooit meer.
Wie doe ik na?
Hihi, precies. En weetje, het is best grappig om zo'n rol te spelen en dat mensen je daadwerkelijk serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hihi, dat was dubbelzinnig, en dat is grappig, want je deed lanter na, dus dat is ook weer dubbel, hihi
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Ik moet zo naar de c1000. Oh god. Oh nee. Stel dat ik de vrouw van mijn leven tegen kom. Wat moet ik dan doen? Gewoon lachen? Of knip ogen? Oh god ik weet het niet meer .
En ik moet me ook nog klaarmaken . Oh god, dat red ik nooit meer.
Wie doe ik na?
Oh maar dan kraam je niet alleen maar onzin uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.
Dat iedereen een vriendin krijgt en ik niet?quote:
Hallo? Ben je er?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.
Bah ik heb desnoods zin om een hond uit te laten. Ik zou deze avond echt op pad gaan! Ik snap hier niets van.
Iedereen heeft wel eens een wildvreemde gezoend.. in een discotheek, op vakantie, waar dan ook. Jij toch ook wel eens?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de wanhopige drang om wildvreemden te zoenen om het zoenen, nee.
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.
Bah ik heb desnoods zin om een hond uit te laten. Ik zou deze avond echt op pad gaan! Ik snap hier niets van.
Ja maar ik heb dat niet "tegen mezelf gezegd" hoor. Ik had vannacht al zo'n gevoel en toen de hele dag ( vandaag dus). Kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hallo? Ben je er?
Kom even uit je fantasie-wereld en stop met die The Secret neigingen van je. Zo van "Oh ik voel het. Als ik tegen mezelf zeg dat ik vanavond ga neuken, ga ik neuken hoor!" Ik schat je hoger in dan die pseudo-troep.
Ik kende zo iemand, was er helemaal fanatiek van. Zei tegen me:
- Ja ik zei tegen mezelf dat ik de ware wou ontmoeten en dat gebeurde! Hij was zo goed
- Oh, en waarom is het nu uit dan?
- Ik was vergeten tegen mezelf te zeggen dat ik hem ook wou houden, niet enkel ontmoeten.
Ik kan NIET alleen uitgaan!! Dat kan gewoon NIET.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?
Dan blijf je gewoon thuis, lekker fokkend met de boys hier. Die je allemaal aanbidden. Moet een geweldig gevoel geven, zo via internet, of niet?
Als je een stabiel persoon was kon je me negeren zonder jezelf aan mij te irriteren en te schelden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ik stoor me alleen aan je, je verziekt heel het topic met je onzinnige geouwehoer waar niemand interesse in heeft. Dat mocht ondertussen vrij duidelijk zijn. Alles wat jij zegt is al 98 keer, in een genuanceerde en realistische vorm, voorbijgekomen.
Daarnaast ben je gewoon heel arrogant: volgens jou is de wereld zwart en wit, en wie niet voor je is is tegen je, en dus fout.
Ook het gewoon beledigend dat je zegt dat mensen die geen ja en amen tegen je acterlijke methodes zeggen gewoon niets willen veranderen etc.
Kortom, je bent gewoon een lul.
Dit heb ik ook altijd, vervelend is dat ja..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
...want ik ging net weer naar mezelf kijken in de spiegel en toen dacht ik:.
Ja man, zou ik ook REUZEbenieuwd naar zijn als ik zo'n beetje alles lees wat ik typ!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eigenlijk ben ik nou best benieuwd aan het worden hoe Lanterfanteraar in het echt is, en dan met name eigenlijk niet tijdens zo'n meet ofzo, maar in het dagelijkse leven. Zou ze nu echt zo erg zijn als ze hier op internet ventilleerd of is ze gewoon communicatief niet heel sterk dat ze een is verzand tot een vertekende parodie of hoe zit het nou![]()
Ik aanbid heel iemand anders ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?
Dan blijf je gewoon thuis, lekker fokkend met de boys hier. Die je allemaal aanbidden. Moet een geweldig gevoel geven, zo via internet, of niet?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja man, zou ik ook REUZEbenieuwd naar zijn als ik zo'n beetje alles lees wat ik typ!!
Vanmiddag dacht ik er nog wel aan om mensen van Fok te ontmoeten, voel me nu zo machtig, ha!
Dat gevoel heb ik bij iedere post van haar zo'n beetje.quote:
Hij begrijpt zichzelf nietquote:
Waarom je jezelf machtig zou moeten vindenquote:
Goede garp manquote:
Je bent geen uitzonderingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij iedere post van haar zo'n beetje.
Nou ja, ik ken zelf persoonlijk een meisje Loulou, die komt écht bij Lant in de buurt. En dat is in real life. Lachen dat ik met haar kon, echt.. gekke dingen uitgespookt ook (kattekwaad), niet zo gek lang geleden.. terwijl we ''volwassen'' zijn.quote:
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Waarom je jezelf machtig zou moeten vinden
garpquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goede garp man
Echt dat je denkt van, wauw, wat een stabiel persoon moet hij wel niet zijn als hij zi'n grap durft te maken. Die moet ik echt bespringen man...
Je voelt je machtig, omdat mensen op Fok! je zo apart vinden dat ze je bijna in het echt willen zien als test, en daarom doen de mensen in de winkel onderdanigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.
Het is best een goed gevoel kan ik je vertellen
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.
Het is best een goed gevoel kan ik je vertellen
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leuk
Dat is waar. Echt hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leuk
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je voelt je machtig, omdat mensen op Fok! je zo apart vinden dat ze je bijna in het echt willen zien als test, en daarom doen de mensen in de winkel onderdanig
Nee, sorry, die zie ik niet....
Het is door de cocon heen gekomen dus..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.
Oh, ok. Het leek in je post van 19:59 of je een causaal verband schetstequote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
de reacties spreken boekdelen.
lanterfanteraar: Ik beoordeel niet hoe je bent. Als je je blij voelt mag je dat zeggen, net zoals mensen die hier zeggen dat ze zich niet goed voelen.
Bedankt voor de eerlijkheid!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..
Je maakt hier een grapje toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..
Ohhhhhhh waaaauuuuuuuwwwwww LONDEN!!! Veel plezier man!!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is door de cocon heen gekomen dus..
Fijn weekend allemaal. Hopelijk gaan de meeste mensen hier er eens echt op uit, en dan niet tot drie uur 's nachts slowchatten, die tijd kan je beter besteden in een discotheek of waar dan ook.. Ik ben het weekend in Londen (zijn vast geen mooie dames).
Je wil wel alleen op vakantie maar niet alleen uit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ohhhhhhh waaaauuuuuuuwwwwww LONDEN!!! Veel plezier man!!!!!
Wij gaan nooit op vakantie, maar ik voel me nu echt heel goed en gul dus ik denk dat ik maar zomaar iets ga boeken of zo![]()
van mijn restje spaargeld hahaha
Dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt hier een grapje toch.![]()
Ik gun die jongen alles hoor.
Maar als je beweerd dat als je heel blij je arm om een meisje heen slaat ze in 9 van de 10 keer ze je binnen een paar seconden bespringt omdat ze aanvoelt dat je innergame op orde is. Neem ik je niet meer serieus.
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je wil wel alleen op vakantie maar niet alleen uit?
ok gr grquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahaha
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt hier een grapje toch.![]()
Ik gun die jongen alles hoor.
Maar als je beweerd dat als je heel blij je arm om een meisje heen slaat ze in 9 van de 10 keer ze je binnen een paar seconden bespringt omdat ze aanvoelt dat je innergame op orde is. Neem ik je niet meer serieus.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.
Dan zit er iets niet goed met zijn innergame !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
En iedereen kan dat bereiken, als ze maar je boek kopen, right?
Hoepel toch op joh, 'ineens erg blij'
Ik ken hier ook zo'n handtastelijk figuur, en vrijwel niemand zegt er wat van, maar vrijwel iedereen stoort zich er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |