quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
Just let it go, vuurvliegje, dan wordt het hier gezellie.
Aww.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
En wat bewijst dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
Het moet toch niet gekker worden he, weer een of andere kennis (lees computernerd) met een knappe blonde vriendin. Waar gaat het heen met de wereld waar gaat het heen.
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Newbie114 het volgende:
Just let it go, vuurvliegje, dan wordt het hier gezellie.
Dat iedereen vrouwen kan versieren met genoeg zelfvertrouwen.quote:
Je kunt z'n posts ook niet lezen, dat is wat ik doe, ik heb de boekjes toch al gelezen, geldklopperijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.
Dat klopt (nou ja, 99% van de mensen dan).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat iedereen vrouwen kan versieren met genoeg zelfvertrouwen.
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt (nou ja, 99% van de mensen dan).
Maar niet dat je elke vrouw kan krijgen.
Daar heb je gelijk in. Maar dat roept men hier ook al vanaf deel 1 of zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.
Stap een kroeg binnen, zoek een jongen, maak oogcontact, pak hem op z'n bek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Kut. Ziet er niet naar uit dat de beetjebreezerjongen van internet gaat reageren voor half 8.
Betekent: niet tongen.
Maar dat kan niet, want ik ben van overtuiging dat ik vannacht getongd word. Zie mij blij en optimistisch zijn.
Wat nu.
En om meer zelfverzekerd te zijn moet je een gelukkig persoon zijn en je normen & waarden goed naleven, maar dan noemt men het hier meteen pua. Ik heb het gevoel dat mensen er niet echt aan willen werken en daarom zelfverrijking als onzin bestempelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat roept men hier ook al vanaf deel 1 of zo.
Natuurlijk. Ervaring?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stap een kroeg binnen, zoek een jongen, maak oogcontact, pak hem op z'n bek.
Aww.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als 'just let it go' oprotten betekent, ja dan wel.
Kan je nagaan wat een simpel persoon je bent, met je zogenaamde mensenkennisquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En om meer zelfverzekerd te zijn moet je een gelukkig persoon zijn en je normen & waarden goed naleven, maar dan noemt men het hier meteen pua. Ik heb het gevoel dat mensen er niet echt aan willen werken en daarom zelfverrijking als onzin bestempelen.
Voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een simpel persoon je bent, met je zogenaamde mensenkennis
Dan tong je toch een uur later? Of denk ik nu te simpel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Godver het is half 8. Geen tongen dus vanavond, want normaal moet ik me nu dan klaar gaan maken.
Altijd zo moeilijk denken. Doe eens niet. Precies de reden dat je nooit een uitzendbureau durft binnen te stappen, met vandaag als keerpunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Godver het is half 8. Geen tongen dus vanavond, want normaal moet ik me nu dan klaar gaan maken.
iig niet moeilijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dan tong je toch een uur later? Of denk ik nu te simpel.
Je moet voor 8 uur de deur uit zijn van je moeder, anders mag je niet meer weg?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Realistisch gezien: het gaat gewoon niet gebeuren vannacht.
Er gaat niets gebeuren. Dat is echt zo. Maar dat klopt niet met de overtuiging die ik heb dat het wel zou gaan gebeuren? Ik snap het niet.
Nee eigenlijk nietquote:
Je moet jezelf ook geen speciale krachten aanrekenen dat dingen gaan gebeuren als je er zelf van overtuigd bent. Dat is zo "The Secret"-achtig en onintelligent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Realistisch gezien: het gaat gewoon niet gebeuren vannacht.
Er gaat niets gebeuren. Dat is echt zo. Maar dat klopt niet met de overtuiging die ik heb dat het wel zou gaan gebeuren? Ik snap het niet.
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je moet voor 8 uur de deur uit zijn van je moeder, anders mag je niet meer weg?
Of hoe moet ik het zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |