Goede garp manquote:
Je bent geen uitzonderingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij iedere post van haar zo'n beetje.
Nou ja, ik ken zelf persoonlijk een meisje Loulou, die komt écht bij Lant in de buurt. En dat is in real life. Lachen dat ik met haar kon, echt.. gekke dingen uitgespookt ook (kattekwaad), niet zo gek lang geleden.. terwijl we ''volwassen'' zijn.quote:
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Waarom je jezelf machtig zou moeten vinden
garpquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goede garp man
Echt dat je denkt van, wauw, wat een stabiel persoon moet hij wel niet zijn als hij zi'n grap durft te maken. Die moet ik echt bespringen man...
Je voelt je machtig, omdat mensen op Fok! je zo apart vinden dat ze je bijna in het echt willen zien als test, en daarom doen de mensen in de winkel onderdanigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.
Het is best een goed gevoel kan ik je vertellen
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, zo voel ik me. Dat gevoel zit sinds vannacht/ vanochtend in me. Ik merkte ook dat de mensen in de winkels wat onderdaniger waren vandaag.
Het is best een goed gevoel kan ik je vertellen
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leuk
Dat is waar. Echt hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet te goed voelen, anders vinden mensen dat hier niet leuk
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je voelt je machtig, omdat mensen op Fok! je zo apart vinden dat ze je bijna in het echt willen zien als test, en daarom doen de mensen in de winkel onderdanig
Nee, sorry, die zie ik niet....
Het is door de cocon heen gekomen dus..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.
Oh, ok. Het leek in je post van 19:59 of je een causaal verband schetstequote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, niet daarom! Ik geef toch ook aan dat ik zelf niet echt de reden weet? Het is gevoelsmatig, het is in me gekropen.
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
de reacties spreken boekdelen.
lanterfanteraar: Ik beoordeel niet hoe je bent. Als je je blij voelt mag je dat zeggen, net zoals mensen die hier zeggen dat ze zich niet goed voelen.
Bedankt voor de eerlijkheid!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..
Je maakt hier een grapje toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik was serieus, veel posters hier kunnen het niet hebben dat jij goed bezig bent met vrouwen en dat je je goed voelt. Omdat zij dat niet zo voelen. Niksgunners, maar niet allemaal. Bepaalde mensen hier wel..
Ohhhhhhh waaaauuuuuuuwwwwww LONDEN!!! Veel plezier man!!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is door de cocon heen gekomen dus..
Fijn weekend allemaal. Hopelijk gaan de meeste mensen hier er eens echt op uit, en dan niet tot drie uur 's nachts slowchatten, die tijd kan je beter besteden in een discotheek of waar dan ook.. Ik ben het weekend in Londen (zijn vast geen mooie dames).
Je wil wel alleen op vakantie maar niet alleen uit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ohhhhhhh waaaauuuuuuuwwwwww LONDEN!!! Veel plezier man!!!!!
Wij gaan nooit op vakantie, maar ik voel me nu echt heel goed en gul dus ik denk dat ik maar zomaar iets ga boeken of zo![]()
van mijn restje spaargeld hahaha
Dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt hier een grapje toch.![]()
Ik gun die jongen alles hoor.
Maar als je beweerd dat als je heel blij je arm om een meisje heen slaat ze in 9 van de 10 keer ze je binnen een paar seconden bespringt omdat ze aanvoelt dat je innergame op orde is. Neem ik je niet meer serieus.
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je wil wel alleen op vakantie maar niet alleen uit?
ok gr grquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahaha
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt hier een grapje toch.![]()
Ik gun die jongen alles hoor.
Maar als je beweerd dat als je heel blij je arm om een meisje heen slaat ze in 9 van de 10 keer ze je binnen een paar seconden bespringt omdat ze aanvoelt dat je innergame op orde is. Neem ik je niet meer serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |