quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Realistisch gezien: het gaat gewoon niet gebeuren vannacht.
Er gaat niets gebeuren. Dat is echt zo. Maar dat klopt niet met de overtuiging die ik heb dat het wel zou gaan gebeuren? Ik snap het niet.
Je hebt gelijk, dat kan echt niet meer. Misschien morgen meer geluk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.
Die shampoos en oogschaduw etc zijn nou ook weer niet zo nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik moet ALLES scheren, 3 perfecte shampoos gebruiken, perfecte oogschaduw. Tas inpakken. Dat duurt bij elkaar allemaal 2 uur.
Hihi, dat was dubbelzinnig, en dat is grappig, want je deed lanter na, dus dat is ook weer dubbel, hihiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Ik moet zo naar de c1000. Oh god. Oh nee. Stel dat ik de vrouw van mijn leven tegen kom. Wat moet ik dan doen? Gewoon lachen? Of knip ogen? Oh god ik weet het niet meer .
En ik moet me ook nog klaarmaken . Oh god, dat red ik nooit meer.
Wie doe ik na?
Hihi, precies. En weetje, het is best grappig om zo'n rol te spelen en dat mensen je daadwerkelijk serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hihi, dat was dubbelzinnig, en dat is grappig, want je deed lanter na, dus dat is ook weer dubbel, hihi
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Ik moet zo naar de c1000. Oh god. Oh nee. Stel dat ik de vrouw van mijn leven tegen kom. Wat moet ik dan doen? Gewoon lachen? Of knip ogen? Oh god ik weet het niet meer .
En ik moet me ook nog klaarmaken . Oh god, dat red ik nooit meer.
Wie doe ik na?
Oh maar dan kraam je niet alleen maar onzin uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen dat je er veeeel meer kunt krijgen.
Dat iedereen een vriendin krijgt en ik niet?quote:
Hallo? Ben je er?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.
Bah ik heb desnoods zin om een hond uit te laten. Ik zou deze avond echt op pad gaan! Ik snap hier niets van.
Iedereen heeft wel eens een wildvreemde gezoend.. in een discotheek, op vakantie, waar dan ook. Jij toch ook wel eens?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de wanhopige drang om wildvreemden te zoenen om het zoenen, nee.
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sukkel ik houd me echt niet bezig met dat "wat-nu-knipogen-oflachen" blabla.
Bah ik heb desnoods zin om een hond uit te laten. Ik zou deze avond echt op pad gaan! Ik snap hier niets van.
Ja maar ik heb dat niet "tegen mezelf gezegd" hoor. Ik had vannacht al zo'n gevoel en toen de hele dag ( vandaag dus). Kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hallo? Ben je er?
Kom even uit je fantasie-wereld en stop met die The Secret neigingen van je. Zo van "Oh ik voel het. Als ik tegen mezelf zeg dat ik vanavond ga neuken, ga ik neuken hoor!" Ik schat je hoger in dan die pseudo-troep.
Ik kende zo iemand, was er helemaal fanatiek van. Zei tegen me:
- Ja ik zei tegen mezelf dat ik de ware wou ontmoeten en dat gebeurde! Hij was zo goed
- Oh, en waarom is het nu uit dan?
- Ik was vergeten tegen mezelf te zeggen dat ik hem ook wou houden, niet enkel ontmoeten.
Ik kan NIET alleen uitgaan!! Dat kan gewoon NIET.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?
Dan blijf je gewoon thuis, lekker fokkend met de boys hier. Die je allemaal aanbidden. Moet een geweldig gevoel geven, zo via internet, of niet?
Als je een stabiel persoon was kon je me negeren zonder jezelf aan mij te irriteren en te schelden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ik stoor me alleen aan je, je verziekt heel het topic met je onzinnige geouwehoer waar niemand interesse in heeft. Dat mocht ondertussen vrij duidelijk zijn. Alles wat jij zegt is al 98 keer, in een genuanceerde en realistische vorm, voorbijgekomen.
Daarnaast ben je gewoon heel arrogant: volgens jou is de wereld zwart en wit, en wie niet voor je is is tegen je, en dus fout.
Ook het gewoon beledigend dat je zegt dat mensen die geen ja en amen tegen je acterlijke methodes zeggen gewoon niets willen veranderen etc.
Kortom, je bent gewoon een lul.
Dit heb ik ook altijd, vervelend is dat ja..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
...want ik ging net weer naar mezelf kijken in de spiegel en toen dacht ik:.
Ja man, zou ik ook REUZEbenieuwd naar zijn als ik zo'n beetje alles lees wat ik typ!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eigenlijk ben ik nou best benieuwd aan het worden hoe Lanterfanteraar in het echt is, en dan met name eigenlijk niet tijdens zo'n meet ofzo, maar in het dagelijkse leven. Zou ze nu echt zo erg zijn als ze hier op internet ventilleerd of is ze gewoon communicatief niet heel sterk dat ze een is verzand tot een vertekende parodie of hoe zit het nou![]()
Ik aanbid heel iemand anders ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee nee, waar houd je je wel mee bezig dan?
Dan blijf je gewoon thuis, lekker fokkend met de boys hier. Die je allemaal aanbidden. Moet een geweldig gevoel geven, zo via internet, of niet?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja man, zou ik ook REUZEbenieuwd naar zijn als ik zo'n beetje alles lees wat ik typ!!
Vanmiddag dacht ik er nog wel aan om mensen van Fok te ontmoeten, voel me nu zo machtig, ha!
Dat gevoel heb ik bij iedere post van haar zo'n beetje.quote:
Hij begrijpt zichzelf nietquote:
Waarom je jezelf machtig zou moeten vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |