SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 01-07-2011 15:09:56 ]Je moeder is een hamster
Eindhoven is al 10 minuten droog hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Newbie114 het volgende:
Hi Crutch![]()
Ik ga zo naar de winkels, als die regen eens ophoud.
Ja en toen kreeg ik de regen. Even een maat wakkerbellen, geen zin om alleen te gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eindhoven is al 10 minuten droog hoor.
Met die bewoording word ik soms al aangeduid binnen mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
Kut mijn maat kan niet -.-
Nu voel ik me echt zo'n forever alone typetje
Gelukkig heb ik vooruitgekeken en kan ik over +- 20 mn sucker punch kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Met die bewoording word ik soms al aangeduid binnen mijn vriendengroep.
Het is Comic Sans MS dag!quote:
Gewoon doen, meisjes aanspreken (niet dat ik dat ga doen, ik spaar mijn krachten voor morgen (slecht smoesje ik weet het)), je kunt het, ik geloof in jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is Comic Sans MS dag!
Mijn oogjes doen ook zeer, misschien moet ik maar een dag niet op Fok! zitten en leuke meisjes gaan aanspreken buitenTen minste, naar buiten gaan en fantaseren dat ik dat zou doen als ik het zou kunnen
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn oogjes doen ook zeer, misschien moet ik maar een dag niet op Fok! zitten en leuke meisjes gaan aanspreken buitenTen minste, naar buiten gaan en fantaseren dat ik dat zou doen als ik het zou kunnen
Ik ga zo wel even naar de supermarkt, morgen lange dag (vanaf 600 op en bezig tot 1330 dan 1700 naar best, eten met de groep, kermis, terug, zuipen, uitgaan) op z'n vroegst lig ik om 330 pas weer te slapen. En ik ben al moequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggen.
Dit vind ik dus ook een gouden tip! Heeft voor mij zeker wel geholpen. Wat ik doe om te oefenen (en omdat ik het ook leuk vindquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggen.
Uhu ik zag het. Ik ga in ieder geval naar een uitzendbureau en daarna bbqenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet jij of een uitzendbureau ook voor mensen <18 is? Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Uhu ik zag het. Ik ga in ieder geval naar een uitzendbureau en daarna bbqen.
De mensen die betalen voor fok worden nu wel genaaid
Rond Deurne toch genoeg landbouwwerk zou je denken...?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet jij of een uitzendbureau ook voor mensen <18 is? Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten
Jammer om te horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
Hey mensen, ik ben net langs die vriend geweest, hij heeft nog een half jaar ongeveer, op zijn best. Ik ben bij hem geweest en het was eigenlijk gewoon vanouds, niet veel over die ziekte, maar hij was blij me te zien.
Wat ga je nu doen? Werk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
Hey mensen, ik ben net langs die vriend geweest, hij heeft nog een half jaar ongeveer, op zijn best. Ik ben bij hem geweest en het was eigenlijk gewoon vanouds, niet veel over die ziekte, maar hij was blij me te zien.
Ik zei hier gisteren dat ik eergisteren te horen had gekregen dat hij kanker heeft en dat ik niet wist wat ik moest doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer om te horen.
Wat is er met hem aan de hand?
Probeer veel & vaak leuke dingen met hem te doen. Wat gaat hij doen? Doorwerken, reizen, of wat?quote:
Okee dat had ik gemist. Sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zei hier gisteren dat ik eergisteren te horen had gekregen dat hij kanker heeft en dat ik niet wist wat ik moest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Dat heb je maar mooi gedaan. Voelde het voor jou ook goed (dat je bent gegaan)? Heb je wat met hem op, ga eens wat vaker bij hem langs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef deelnemer het volgende:
PUA for dummies:
Als je snel wilt scoren, puur voor de vrije seks, moet je daarin duidelijk zijn:
1. Profileer jezelf seksueel.
Presenteer jezelf als seksueel wezen. Mensen zijn geinteresserd in seks. Als je dat niet onder stoelen of banken steekt, rijk je deze mogelijkheid op een presenteerbladje aan. Doe dat openlijk en zonder aarzeling. Als ze geinteresseerd is, zal erin meegaan.
2. Wees een enigma
Je hoeft niets over jezelf te vertellen, want alles wat je verteld, heeft bij een willekeurig persoon meer kans een negatieve indruk te geven dan een positieve. Hou je van voetbal. Zij mogelijk niet, Etc. Er hoeft niet veel gesproken te worden. Beperk je bij voorkeur tot simpele small talk en werk vooral met houding en lichaamstaal.
3. Zie het als een spel.
Hoe ze op je reageren, hoeft je niet te raken, want het is maar een spelletje, waarin je jezelf niet kwetsbaar opstelt. Als je zelfbewust je onaantasbaarheid voorop stelt, kun je iedere afwijzing van je schouders laten glijden. Next.
Alles berust op je seksuele aantrekkingkracht, die je vergroot door jezelf vrij, blij, onafhankelijk en zelfverzekerd te presenteren. Dat moet je van binnenuit ook zelf zo kunnen voelen. Dat is de 'inner game', die niet werkelijk over je persoonlijkheid gaat (al je positieve en negatieve eigenschappen), maar deze juist 'in het hier en nu' zoveel mogelijk buiten beschouwing laat.
Werkt alleen voor mensen met voldoende seksuele aantrekkingkracht (uiterlijk) en in de doorvoor bestemde gelegenheden.Of ga gewoon naar een seksfeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is het ook gewoon, als het niet verzand in de complicaties.quote:
Pfff, dan kom ik eens een keer met dat iemand misschien een flirtpoging waagde met mij en dan reageert er weer niemand op!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, als het niet verzand in de complicaties.
En mensen, niet teveel nietszeggende SC![]()
![]()
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als ze werkelijk met je flirte, omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pfff, dan kom ik eens een keer met dat iemand misschien een flirtpoging waagde met mij en dan reageert er weer niemand op!
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als je werkelijk met je flirte omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.
Ja, het voelde wel gewoon goed, ook omdat ik nu eindelijk er eens naar toe ging en niet langer had gewacht, ik zou ook niet willen dat hij verkeerde dingen ging denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat heb je maar mooi gedaan. Voelde het voor jou ook goed (dat je bent gegaan)? Heb je wat met hem op, ga eens wat vaker bij hem langs.
neggen? Bedoelde je neuken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...
Das wel weer waar!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als ze werkelijk met je flirte, omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.
Dat doet hij al vanzelf, zoals vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...
idd, je haar zit voor geen meter, maar ik mag je wel...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef mytec het volgende:
neggen was toch kut opmerkingen maken, maar niet te erg?
Plagen, en beetje negeren kan ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef mytec het volgende:
neggen was toch kut opmerkingen maken, maar niet te erg?
Nee, pua trucje. Was het sarcasme smilie vergeten...quote:
O plagen! Ja, want das kusjes vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |