quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.
Dan zit er iets niet goed met zijn innergame !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
En iedereen kan dat bereiken, als ze maar je boek kopen, right?
Hoepel toch op joh, 'ineens erg blij'
Ik ken hier ook zo'n handtastelijk figuur, en vrijwel niemand zegt er wat van, maar vrijwel iedereen stoort zich er aan
Okee als 13 positief reageren ben je of heel knap, of zijn ze dronken, of ben je een mooiboi met scooter en vuilniszakjas waar 15 jarige meisje een doorweekte kut van krijgen. Of je zuigt dit uit een of ander boek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt het overdrijven. 1 op de 20 vind het ongeveer niet leuk, een stuk of 6 van de 20 die gewoon niets doen, en de overige 13 van de 20 reageert er positief op door ineens erg blij te zijn, mij aan te raken enz. De laatste half jaar heb ik meer zelfvertrouwen opgebouwd.
Ik kan het wel laten zien bij een meeting bijvoorbeeld, en dan kan jij het ook gaan doen en leren. Vroeger geloofde ik ook niet dat het gewoon kon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
En iedereen kan dat bereiken, als ze maar je boek kopen, right?
Hoepel toch op joh, 'ineens erg blij'
Ik ken hier ook zo'n handtastelijk figuur, en vrijwel niemand zegt er wat van, maar vrijwel iedereen stoort zich er aan
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dan zit er iets niet goed met zijn innergame !
Acchhhh jij weet aan alles altijd zo'n leuke draai te geven, zo optimistischquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dan zit er iets niet goed met zijn innergame !
Wie wil er nou niet door een man met zulke verpletterende shine en een George Clooney achtige glimlach als Firefly hieronder worden aangeraakt ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee als 13 positief reageren ben je of heel knap, of zijn ze dronken, of ben je een mooiboi met scooter en vuilniszakjas waar 15 jarige meisje een doorweekte kut van krijgen. Of je zuigt dit uit een of ander boek.
Je gaat mij niet wijs maken dat ik als normaal uitziende gozer als ik altijd een positieve reactie zal krijgen. Want ik zou het ook niet leuk vinden als zomaar een lelijk wijf een arm om me heen slaat.
Gastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan het wel laten zien bij een meeting bijvoorbeeld, en dan kan jij het ook gaan doen en leren. Vroeger geloofde ik ook niet dat het gewoon kon.
Je hebt mensen die of:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, hij is precies zo'n figuur als die dwaas hierboven. Hij denkt ook dat iedereen het fijn vind, terwijl iedereen zo iets heeft van "... jaja, okay, ga nou maar weer weg"
2kinnenfotoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet door een man met zulke verpletterende shine en een George Clooney achtige glimlach als Firefly hieronder worden aangeraakt ?
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Ik zat fout dit is een adonis deze man kan iedere vrouw versieren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet door een man met zulke verpletterende shine en een George Clooney achtige glimlach als Firefly hieronder worden aangeraakt ?
[ afbeelding ]
Ik ben wel optimistisch ja. Ik hoor het niet zoveel maar mensen merken het welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Acchhhh jij weet aan alles altijd zo'n leuke draai te geven, zo optimistisch
Hooor je dat ook veel in het dagelijks leven??
Dat komt omdat vrouwen meer op persoonlijkheid vallen dan op uiterlijk. Wij mannen worden sneller verliefd op de uiterlijk van een vrouw. Dat is de reden dat vrouwen urenlang voor de spiegel staan overigens om er mooi uit te kunnen zien. Zelf dacht ik ook dat ik niet echt beter of slechter kon worden met vrouwen versieren, maar het laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan heel mijn leven ervoor en dat zegt wel wat. Ik ben benieuwt wat mij de komende jaren gaat overkomen. Vroeger dacht ik echt niet dat ik zomaar een "9" kon benaderen en dat ze binnen een paar min zo gek op me zou zijn. Dat was voor mij onbereikbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee als 13 positief reageren ben je of heel knap, of zijn ze dronken, of ben je een mooiboi met scooter en vuilniszakjas waar 15 jarige meisje een doorweekte kut van krijgen. Of je zuigt dit uit een of ander boek.
Je gaat mij niet wijs maken dat ik als normaal uitziende gozer als ik altijd een positieve reactie zal krijgen. Want ik zou het ook niet leuk vinden als zomaar een lelijk wijf een arm om me heen slaat.
Nou als jij er blij van wordt prima jochie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen meer op persoonlijkheid vallen dan op uiterlijk. Wij mannen worden sneller verliefd op de uiterlijk van een vrouw. Dat is de reden dat vrouwen urenlang voor de spiegel staan overigens om er mooi uit te kunnen zien. Zelf dacht ik ook dat ik niet echt beter of slechter kon worden met vrouwen versieren, maar het laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan heel mijn leven ervoor en dat zegt wel wat. Ik ben benieuwt wat mij de komende jaren gaat overkomen. Vroeger dacht ik echt niet dat ik zomaar een "9" kon benaderen en dat ze binnen een paar min zo gek op me zou zijn. Dat was voor mij onbereikbaar.
Dat dacht ik ook dat dat bij mij zou gebeuren, dat vrouwen zo zouden reageren op me. Maar omdat ik me heel open opstel en heel eerlijk, mogen ze me om wie ik ben. Omdat ik zo natuurlijk over kom, voelt de interactie vertrouwt aan. Meestal worden ze juist nieuwsgierig naar me en beginnen ze soms te strelen enzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, hij is precies zo'n figuur als die dwaas hierboven. Hij denkt ook dat iedereen het fijn vind, terwijl iedereen zo iets heeft van "... jaja, okay, ga nou maar weer weg"
Maar dat is wel erg raar, dat vrouwen je zomaar beginnen te strelen? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Vind ik overigens ook wel goedkope vrouwen.. zomaar een willekeurige man strelen? Of zijn het van die gezellige huismoeders van in de 30/40.. dan geloof ik het opzich wel weer, van die stoere motorvrouwen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook dat dat bij mij zou gebeuren, dat vrouwen zo zouden reageren op me. Maar omdat ik me heel open opstel en heel eerlijk, mogen ze me om wie ik ben. Omdat ik zo natuurlijk over kom, voelt de interactie vertrouwt aan. Meestal worden ze juist nieuwsgierig naar me en beginnen ze soms te strelen enzo.
Alle soorten vrouwen, mooi/niet mooi/1.60m/2.00m/jong/oud etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dat is wel erg raar, dat vrouwen je zomaar beginnen te strelen? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Vind ik overigens ook wel goedkope vrouwen.. zomaar een willekeurige man strelen? Of zijn het van die gezellige huismoeders van in de 30/40.. dan geloof ik het opzich wel weer, van die stoere motorvrouwen.![]()
Zelf heb ik iig nog nóóit meegemaakt dat een vrouw me spontaan begon te strelen. Wel eens een arm om me heen geslagen (zomaar) of in mijn wangen geknepen van ''wat ben je schattig'', maar dat zijn dan ook vrouwen die ik persoonlijk ken en dat betekend niet zoveel..
Je geeft hem nog het voordeel van de twijfel ook he?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dat is wel erg raar, dat vrouwen je zomaar beginnen te strelen? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Vind ik overigens ook wel goedkope vrouwen.. zomaar een willekeurige man strelen? Of zijn het van die gezellige huismoeders van in de 30/40.. dan geloof ik het opzich wel weer, van die stoere motorvrouwen.![]()
Zelf heb ik iig nog nóóit meegemaakt dat een vrouw me spontaan begon te strelen. Wel eens een arm om me heen geslagen (zomaar) of in mijn wangen geknepen van ''wat ben je schattig'', maar dat zijn dan ook vrouwen die ik persoonlijk ken en dat betekend niet zoveel..
Hahaha, een beetje maar. Vandaag alleen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
Is dat misschien omdat Mpj wellicht ook een klein beetje graag loopt te trollen?
Wat een bezoekje aan het arbeidsbureau al niet met een mens doet. Wel goed gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
naja moet maar, maar de hele wereld buigt nu toch voor me hahaha
en bedankt..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Ik vind die advertenties hier boven van die datingsites zo mooi he.
Allemaal fotos van te lekkere wijven die een vriend zoeken.
Heel goed gekozen want daar trappen de autistische fokkers met open ogen in.
Gast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen meer op persoonlijkheid vallen dan op uiterlijk. Wij mannen worden sneller verliefd op de uiterlijk van een vrouw. Dat is de reden dat vrouwen urenlang voor de spiegel staan overigens om er mooi uit te kunnen zien. Zelf dacht ik ook dat ik niet echt beter of slechter kon worden met vrouwen versieren, maar het laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan heel mijn leven ervoor en dat zegt wel wat. Ik ben benieuwt wat mij de komende jaren gaat overkomen. Vroeger dacht ik echt niet dat ik zomaar een "9" kon benaderen en dat ze binnen een paar min zo gek op me zou zijn. Dat was voor mij onbereikbaar.
Ik trap nimmer in zulke dingen. Het is pas een val als je het niet aan ziet komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
quote:
Komt de voelbaar positieve vibe mss door het nieuwe vriendelijke lettertype?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
En wtf is dit voor kleutersgool lettertype. Wat iemand ook schrijft het is niet serieus te nemen zo.
oja goed idee, zal effe gaan zoekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Die mylifeisfirefly blijft ook maar doorratelen...
Heb je nog leuke fapfoto's, lant? Die halve in je FoBo wordt een beetje saai.
Volledige booty shot graag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oja goed idee, zal effe gaan zoeken
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Zit die firefly nou nog steeds te preken. Let op straks probeert hij ons een 5 delige dvd-box te slijten. En wtf is dit voor kleutersgool lettertype. Wat iemand ook schrijft het is niet serieus te nemen zo.
Een muziekje terwijl u wacht....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Probeer het desondanks tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
aaii heb ik niet. is altijd lastig zoiets met de zelfontspanner.
Ga even met me op de webcam, dan druk ik op het juiste moment op printscreen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
aaii heb ik niet. is altijd lastig zoiets met de zelfontspanner.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen weer voor het eerst eens werken! Nerveus wat voor mensen er deze keer zijn, en of ik opzichter mag worden...
Deze man heeft er oog voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga even met me op de webcam, dan druk ik op het juiste moment op printscreen.
Je hebt nu al een baan joh?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen weer voor het eerst eens werken! Nerveus wat voor mensen er deze keer zijn, en of ik opzichter mag worden...
Dit is een expert dat zie je aan alles.quote:
Als het gaat om vrouwen zullen we wss ook geen concurenten zijn, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik ben meer van de duitse marsmuziek
Hij hanteert de webcam met souplesse en professionele gretigheidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is een expert dat zie je aan alles.
Andyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |