quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Ik vind die advertenties hier boven van die datingsites zo mooi he.
Allemaal fotos van te lekkere wijven die een vriend zoeken.
Heel goed gekozen want daar trappen de autistische fokkers met open ogen in.
quote:
Komt de voelbaar positieve vibe mss door het nieuwe vriendelijke lettertype?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
En wtf is dit voor kleutersgool lettertype. Wat iemand ook schrijft het is niet serieus te nemen zo.
oja goed idee, zal effe gaan zoekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Die mylifeisfirefly blijft ook maar doorratelen...
Heb je nog leuke fapfoto's, lant? Die halve in je FoBo wordt een beetje saai.
Volledige booty shot graag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oja goed idee, zal effe gaan zoeken
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Zit die firefly nou nog steeds te preken. Let op straks probeert hij ons een 5 delige dvd-box te slijten. En wtf is dit voor kleutersgool lettertype. Wat iemand ook schrijft het is niet serieus te nemen zo.
Een muziekje terwijl u wacht....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Probeer het desondanks tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
aaii heb ik niet. is altijd lastig zoiets met de zelfontspanner.
Ga even met me op de webcam, dan druk ik op het juiste moment op printscreen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
aaii heb ik niet. is altijd lastig zoiets met de zelfontspanner.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen weer voor het eerst eens werken! Nerveus wat voor mensen er deze keer zijn, en of ik opzichter mag worden...
Deze man heeft er oog voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga even met me op de webcam, dan druk ik op het juiste moment op printscreen.
Je hebt nu al een baan joh?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen weer voor het eerst eens werken! Nerveus wat voor mensen er deze keer zijn, en of ik opzichter mag worden...
Dit is een expert dat zie je aan alles.quote:
Als het gaat om vrouwen zullen we wss ook geen concurenten zijn, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik ben meer van de duitse marsmuziek
Hij hanteert de webcam met souplesse en professionele gretigheidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is een expert dat zie je aan alles.
Andyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |