Deel het, broeder, ik schrijf een hymne over je grootsheid als je het deeltquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Als het zo moet, dan deel ik de kontfoto gewoon niet.![]()
En hij is mooi hoor.
Had ik al, wou iets beters. Maar ik pluk besjens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt nu al een baan joh?
Goed gedaan.
Je lijkt nu net een vuurvliegje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Als het zo moet, dan deel ik de kontfoto gewoon niet.![]()
En hij is mooi hoor.
ja leuk, kun je die vieze sexpraatjes niet in KPD houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef pl4kkie het volgende:
Net terug van heel de dag leuke dingen doen met me ex. Maar gosh wat is dat brainfucking zeg...
Nou zo is het helemaal niet bedoelt hor, sagoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja leuk, kun je die vieze sexpraatjes niet in KPD houden
Is het niet gelukt lant?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou zo is het helemaal niet bedoelt hor, sago
Dat snap iedereen wel, maar ze kan nu eenmaal nergens anders aan denken. En dat zware kruis torst ze maar voort en voort, tot ze er op een dag bij neervalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou zo is het helemaal niet bedoelt hor, sago
Ik bedoel je doel vd avondquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ow een foto? ja moet sowieso m'n gezicht afplakken, dus dan blijft er niet veel over
Ok stuur maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ow een foto? ja moet sowieso m'n gezicht afplakken, dus dan blijft er niet veel over
Jammer dat je m'n type niet bent, want verders vind ik je wel leuk.quote:
Ze wil me nooit geloven als ik zeg dat ze grote tieten heeft. Maar die kan je inderdaad flink vastpakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
God alle jezus lant heeft nog lekkere tieten ook joh.
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef firefly3 het volgende:
Verder nog een paar van vrouwen die mij zoenen, maar die stuur ik alleen als er echt interesse is van iemand persoonlijk die aan zichzelf wilt werken.
Erg hequote:
Hosselbaas. Er niets mis met je innergame, dat zie ik zelfs van deze grote afstand.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb hier nog een foto van mezelf met 4 vrouwen van afgelopen zaterdag, zij vroegen aan mij of ik bij hun op de foto kwam overigens. Eentje ging ik expres plagen door zachtjes te knijpen in haar been, maar inplaats van mijn hand weg te doen vond ze het leukVerder nog een paar van vrouwen die mij zoenen, maar die stuur ik alleen als er echt interesse is van iemand persoonlijk die aan zichzelf wilt werken. Deze vrouwen zie ik namelijk regelmatig en het zou een ramp zijn als ze hier hun foto zien ineens. Ik verheug me al op morgen !!!! TOTAAL LOS!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |