Vind ik wel, het is toch een grens waar je wel even overheen moet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Valt masturberen ook onder seks?
Nee ik vind jou grappig. Ik vind hem heel lievvv. hij heeft wel humor op zich...maar dat maakt hem niet zo speciaal...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef RoW_0 het volgende:
Je vindt hem ook zeker grappig of niet? Blegh, hekel aan zulke vrouwen. HEKS!
Je wil zeggen dat de TS geen troll is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik herinner er even aan dat dit geen onzin is.
Ik wil zeggen dat ONZ verderop isquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat de TS geen troll is?
Ik ben ook heel lief. Neuqen dan maar:$quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Nee ik vind jou grappig. Ik vind hem heel lievvv. hij heeft wel humor op zich...maar dat maakt hem niet zo speciaal...
aha... en dikke vrouwen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee en ben niet van plan dat ooit te veranderen.
Dit. Ben zelf al niet zo groot, wil me niet voorstellen om dan onder een erg dik en zwaar iemand te liggen eigenlijk. Niet erg opwindend idee..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee en ben niet van plan dat ooit te veranderen.
Dan ga je bovenop?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dit. Ben zelf al niet zo groot, wil me niet voorstellen om dan onder een erg dik en zwaar iemand te liggen eigenlijk. Niet erg opwindend idee..
Moa, toch vrij onzinnig om seks te gaan hebben met je "dikke maatje" alleen omdat hij je maatje is andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik herinner er even aan dat dit geen onzin is.
Daarnaast neemt hij wel aardig wat gewicht mee in de stampende-beweging, dus als het goed is is de TS met haar hele lichaam omhoog/omlaag/omhoog/omlaag gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, toch vrij onzinnig om seks te gaan hebben met je "dikke maatje" alleen omdat hij je maatje is anders
Vraagje aan TS: waarom was het zo hard werken dan? Ik neem aan dat je niet zijn gewicht hoefde te dragen ofzo
Ik heb met twee rondere dames het bed gedeeld, waarvan 1 echt redelijk fors was. Ik wist natuurlijk vooraf niet helemaal wat ik ervan kon verwachten, aangezien ik voorheen altijd slanke meisjes heb gehad. Maar het viel me echt 100% mee! Dikke mensen zijn uiteraard niet per definitie vies, onhygïënisch, of lelijk. Integendeel: dit exemplaar was erg knap, had fantastische tieten, humor, en was daarnaast ook nog eens een geile donder.quote:
Het uit te oefenen repertoire is dan al gelijk een stuk ingeperkt, plus ik kan het idee niet wegkrijgen dat er bij een hoop handelingen toch dingen in de weg zitten, als je me begrijpt..quote:
Dat weet je pas als je het geprobeerd hebt, dus ik snap niet helemaal waar het idee dan vandaan zou komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het uit te oefenen repertoire is dan al gelijk een stuk ingeperkt, plus ik kan het idee niet wegkrijgen dat er bij een hoop handelingen toch dingen in de weg zitten, als je me begrijpt..
Nee het was inderdaad niet alleen omdatie mn maatje is. ik had van te voren ook niet bedacht dat dit zou gaan gebeuren...waarom deed ik het toch? omdat het op dat moment goed voelde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, toch vrij onzinnig om seks te gaan hebben met je "dikke maatje" alleen omdat hij je maatje is anders
Vraagje aan TS: waarom was het zo hard werken dan? Ik neem aan dat je niet zijn gewicht hoefde te dragen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom ging ik daarna bovenop....en het is zo hard werken omdat hij een klein piemeltje heeft en je dus harder moet bewegen voor hetzelfde effect.Karma will get back @ you
Beter dan menig slanke meidquote:
Het idee komt een beetje van hoe het eruit ziet. Zoals TS al uitlegt is het toch wat harder werken omdat het gereedschap niet echt bloot ligt zoals bij een slankere man maar wat verder weg zit (en in zijn geval ook kleiner is), dan moet je meer moeite doen om eruit te halen wat erin zit hèquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Dat weet je pas als je het geprobeerd hebt, dus ik snap niet helemaal waar het idee dan vandaan zou komen.
Van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het idee komt een beetje van hoe het eruit ziet. Zoals TS al uitlegt is het toch wat harder werken omdat het gereedschap niet echt bloot ligt zoals bij een slankere man maar wat verder weg zit (en in zijn geval ook kleiner is), dan moet je meer moeite doen om eruit te halen wat erin zit hè.
True, word je als vrouw alleen nog maar slanker vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan he.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
True, word je als vrouw alleen nog maar slanker van
Dat is een no go voor mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef mysterieblonde het volgende:
Haha ikzelf ben 53 kilo. Brede heupen en een c cup. 1.65 en slank...
Ik weet niet hoeveel hij weegt. Maar zal een plaatje zoeken waar hij nog t meest op lijkt.
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan wel een stukje breder en dikker.
ik heb wel een betere foto gevonden maar die krijg ik er niet op.
Kijk nou eens wat voor een volk dit soort topics aantrekt... Whuzz en Scorpie hebben een ban in de AEX en meteen is SEX hun nieuwe basequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Kijk nou eens wat voor een volk dit soort topics aantrekt... Whuzz en Scorpie hebben een ban in de AEX en meteen is SEX hun nieuwe base
Hi-hi-hilarisch!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef mysterieblonde het volgende:
ik heb wel een betere foto gevonden maar die krijg ik er niet op.
Maar wat is klein? Komt dat niet gewoon door het overtollige lichaamsgewicht dat overal in de weg zit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:17 schreef mysterieblonde het volgende:
Nja dat zijn piemel niet zo groot is en dat hij er dus makkelijk uit floept. En je ook sneller moet bewegen.
Ook zijn dikke mensen uiteraard een stuk breder. Nu had ik mazzel dat ik best wel lenig ben (14 jaar turnen) maar na een tijdje begin je dat wel te voelen in je liezen.
ik snap wel dat een hoop mensen dit een no-go vinden. dat vond ik zelf ook altijd. Maar ik had niet verwacht dat er nog zo veel mensen zijn die het ook wel eens gedaan hebben.
Ligt eraan waar die 100kg zit denk ik ook. Je hebt ook mannen van dat gewicht die geen pens hebben, dat scheelt al een hoop denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is je definitie van dik precies? Want bij 100kg voor een man denk ik niet dat het problematisch hoeft te zijn.
Ik weet wel zeker van niet, aangezien ik zelf 100 kg weeg. Afgaande op de geposte plaatjes gaat het hier toch over minstens 120-130kg bij een man van gemiddelde lengte (180-185cm).quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is je definitie van dik precies? Want bij 100kg voor een man denk ik niet dat het problematisch hoeft te zijn.
Klopt. Nja te dik is te veel ass, grote buik en manboobs. Ik heb pics geplaatst van hoe de mijne er ong. uitzag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die 100kg zit denk ik ook. Je hebt ook mannen van dat gewicht die geen pens hebben, dat scheelt al een hoop denk ik.
Maar het belangrijkste: was de sex even opwindend / bevredigend / leuk als je hebt gehad met een minder dikke man?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Klopt. Nja te dik is te veel ass, grote buik en manboobs. Ik heb pics geplaatst van hoe de mijne er ong. uitzag.
Hij is niet zo heel groot. ik schat zon 1.73 Hoeveel hij weegt zou ik echt niet weten...wel meer dan 100kg in ieder geval.
Werd je extra geil van het geluid en aanzicht van zijn klotsende en golvende onderbuik die met tussenpozen op de maat van jullie gemeenschap een deel van zijn kleine lid verhulde, of trol je nu gewoon kleine deugniet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
hihi er staat sex met een dikke man in de TT![]()
Eerst vond ik dat allemaal maar raar en ik dacht ook dat dikke mannen kleine piemeltjes hebben.
Bovendien doe je dat natuurlijk niet zomaar even, want het is nou niet echt iets waar je geil van wordt.
Maar goed. ik heb een goede vriend die best wel dik is. Al heel lang waren we heel close, maar dat dit ooit zou gebeuren had ik niet verwacht. Tot ik laatst bij hem op bezoek ging.
Zoals verwacht had hij inderdaad een klein piemeltje en werd het heel hard werken voor mij. Maar toch vond ik het heel bijzonder omdat we zo close waren en we eigenlijk t enige wat we niet van elkaar wisten nu wel gedeeld hadden.
Wat ik me eigenlijk afvraag he...Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen. ik hoor er eigenlijk nooit wat over. (wel toevallig een vriendin laatst die een dikke fuckbuddy heeft) Ligt er een soort taboe op ofzo?
Trouwens...als je de keus hebt, neem dan maar gewoon de niet dikke persoon. Want dat is toch een stuk makkelijker allemaal.
enlighten me!
Het heeft gewoon te maken met smaak en seksuele voorkeur. Ik word bij het aangezicht van een dikke man minder opgewonden dan bij een normale of gespierde. Net zoals ik minder opgewonden raak van mannen met teveel goud om hun nek en een trainingsjack aan dan een in pak en minder of niet bij oudere mannen dan bij mannen die dichter rond mijn leeftijd zitten. Whatever rocks your boat, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Gelukkig ben ik dan wel van de grote vrouwen, dat compenseert dan weer
En zo zijn er meer mannen die dat eerder een genot als schande vinden.
Helaas is het niet geaccepteerd en zal daar ook niet snel verandering in komen ben ik bang.
Op de een of andere manier vind men het altijd nodig dikkere mensen behoorlijk de grond in te trappen
Eerder heb je het over manboobs. Bedoel je daarom niet: "gezicht tussen zijn borsten"?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef mysterieblonde het volgende:
Nee ik was even geil als normaal. Maar zoals jij het zegt Retronix...![]()
De sex was denk ik wel net zo goed als met normale mensen. Al duurde het langer en moest ik meer doen. Ik vond het fijn om dit met hem te delen en dat hij dat ook wilde doen met mij. (het is voor hem ook niet niks)
Na de sex hebben we best nog een tijdje gepraat en uiteindelijk tegen hem aangekropen met mijn gezicht tegen zijn borst. en lekker gaan slapen...en dan de volgende dag nog een keer
Dat heeft niks met discrimineren te maken inderdaad. Het is gewoon waar je wel/niet op valt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Retronix het volgende:
Het is maar wat je lekker vind.. Ik zou het persoonlijk niet kunnen, seks met een dikke dame. Ik ben zelf slank, en ik heb serieus te doen met dikke mensen, maar dat kan ik gewoon echt niet..
Ik kan dus echt geen seks hebben met vrouwen/meiden waar ik niet geil van word, dat is niet discriminerend bedoeld, maar zo werkt mijn brein gewoon..
Ik vind het wel bijzonder dat andere mensen er wel geil van worden..
Gezellig, nog wat te melden?quote:
Ik denk niet dat het een kwestie van goed of slecht is. Het is persoonlijke voorkeur voor sexpartners... Zelf vind ik dat zoiets niet erg moet bepalen of je de persoon sexueel aantrekkelijk is, tenzij het echt "over the top" is. Bovendien gaat het dan ook om meerdere factoren: uitstraling, kledingstijl, etc...quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar ik heb het idee dat het TS meer om de persoon gaat dan om dikke mensen. Ik ken een meisje die verliefd is geworden op een gehandicapte jongen. Wat is erger?
Vragen naar de bekende weg lijkt me...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he...Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen. ik hoor er eigenlijk nooit wat over. (wel toevallig een vriendin laatst die een dikke fuckbuddy heeft) Ligt er een soort taboe op ofzo?
Het is geen gebrek maar een voorkeurquote:
Het is een gezegde, dat weet je hoop ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef VirtualMemory het volgende:
Het is geen gebrek maar een voorkeur![]()
Nou ben ik ook niet gecharmeerd van een gratenpakhuis. En een wat vollere vrouw kan nog best aantrekkelijk zijn.quote:Persoonlijk vind ik hele slanke dames niet lekker, ik heb liever wat vlees aan de botten
Moet ik hieruit destilleren dat jij enig overgewicht hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef mysterieblonde het volgende:
He nu niet mooi gevormde vrouwtjes gaan bashen he.
Maar wat wil je ermee? Tips over hoe je nog wat van de sex kan maken?quote:Mrre...ff een vraagje voor een dame die ervaring heeft met dikke mannen?
Dik is niet mooi gevormd. Een hangbuik, wat hem afstoot, al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef mysterieblonde het volgende:
He nu niet mooi gevormde vrouwtjes gaan bashen he.
Nee, Nee ik doelde op een aantal posts waarin gezegd werd dat zij ook niet van gratenpakhuizen hielden. Dit bedoelde ik met 'welgevormd'. Misverstandje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dik is niet mooi gevormd. Een hangbuik, wat hem afstoot, al helemaal niet.
Weet ik niet, maar dit dacht ik gewoon. dit blijkt ook te kloppen. Die vriendin uit de OP zegt hetzelfde, behalve dan datie bij hem wel flink groeit als die hard wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Sjeen het volgende:
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dikke(re) mannen per definitie een kleine piemel hebben
Niet echt een valide conclusie hè...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dit dacht ik gewoon. dit blijkt ook te kloppen. Die vriendin uit de OP zegt hetzelfde, behalve dan datie bij hem wel flink groeit als die hard wordt.
Gratenpakhuis is niet slank, maar gewoon te dun. Ik denk dat de grens daarbij niet duidelijk te trekken is. Maar echt mooi slank kan ik wel waarderen. Denk dan b.v. aan een Alwien Tulner (hoewel het al een eeuwigheid is sinds ik haar voor het laatst zag, dus ik heb het over haar bijna 10 jaar terug).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef mysterieblonde het volgende:
Nee, Nee ik doelde op een aantal posts waarin gezegd werd dat zij ook niet van gratenpakhuizen hielden. Dit bedoelde ik met 'welgevormd'. Misverstandje.
O, ok. Ik heb het draadje niet geheel doorgelezen.quote:En nee, ik heb geen maatje meer. Ik heb al eerder in dit topic gezegd 1.65 te zijn en 53kg te wegen. Brede heupen en een c cup.
Het is wel zo dat ze gemiddeld kleiner zijn in de zin van dat het vet de penetratiediepte vermindert.quote:
Ik zei toch ook 'ik dacht' en ik beweer ook niet dat de conclusie wel/niet klopt. Al vind ik dat het nog steeds wel opgaat.quote:
hihi dit is exact wat ik een vrouw met ervaring wilde vragen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze gemiddeld kleiner zijn in de zin van dat het vet de penetratiediepte vermindert.
Verder zal het wel gemiddeld hetzelfde zijn lijkt mij.
Het lijkt mij een kwestie van common sense...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef mysterieblonde het volgende:
hihi dit is exact wat ik een vrouw met ervaring wilde vragen.
Ja is ook zo, maar wat ik me dan afvraag is...kan je het dan ook induwen zodat het meer naar buiten komt. Dat ga je ook niet zomaar zitten doen. En natuurlijk is dit ook vrijwel onmogelijk tijdens de sex...maar wellicht wel handig op andere momenten. Iig om te weten hoe ver je kan gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij een kwestie van common sense...
Je haalt mij de letters van het toetsenbordquote:
Zo'n lul ben ik inderdaad wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef VirtualMemory het volgende:
Je haalt mij de letters van het toetsenbord
nee normaal niet. al gezegd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Vind je obese mensen aantrekkelijk, TS?
whaha hoe moet dat op zn brits...? sex klinkt toch veel geiler dan seks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef SpecialK het volgende:
Mag ik de TS vriendelijk vragen of zij 'seks' goed zou willen spellen. Tenzij je de beste man op z'n Brits geneukt hebt
Ow oke dus je bedoelt echt dik. Naja ik zou er niet warm van worden..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
whaha hoe moet dat op zn brits...? sex klinkt toch veel geiler dan seks.
sex sex sex.
@ be strong: Moeilijk te zeggen, maar zodra de BMI indicator zegt dat je vermoedelijk te zwaar bent. Ikzelf zit op gezond gewicht. Zijn geschatte lengte is met 75kg al te zwaar. Maar vermoedelijk zit die boven de 100. Dat geeft een BMI van 33,7 minimaal.
Need i say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een watte???quote:
een ditte..quote:
inderdaad, beetje ziek maar het bestaatquote:
Eetproblemen.. Waar haal je dat idee vandaan?? Zelf ben ik niet zo groot maar wel slank.. Mijn vriend is stevig gebouwd (en soms klaag ik dat ie moet afvallen).. Maargoed hij is niet dik maar ook niet aan de dunne kant... Daarom dat ik wou weten wat jij dik vond.. Maargoed jij hebt het over iemand met overgewicht en daar kan ik niks over zeggen.. behalve dat ik er niet warm ervan zal worden..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
een watte???
Thnx be-strong! Ik ben inderdaad niet lelijk, maar op fok kan je ze maar beter laten denken/trollen... ik heb t idee dat je zelf ook eetproblemen hebt? Sorry als dat niet zo is...
fair enough...Ja mijne is wel gewoon echt te dik. ik dacht dat omdat je be strong heet. dat doet me erg denken aan be strong for ana. Voor meisjes met anorexia. Maar goed...is dus niet zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef be-strong het volgende:
[..]
Eetproblemen.. Waar haal je dat idee vandaan?? Zelf ben ik niet zo groot maar wel slank.. Mijn vriend is stevig gebouwd (en soms klaag ik dat ie moet afvallen).. Maargoed hij is niet dik maar ook niet aan de dunne kant... Daarom dat ik wou weten wat jij dik vond.. Maargoed jij hebt het over iemand met overgewicht en daar kan ik niks over zeggen.. behalve dat ik er niet warm ervan zal worden..
inderdaad, 1 keer stoten, 2 keer verenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Equites het volgende:
Sex met een dikke vrouw kan ook erg goed zijn, vaak zijn dat de geilste en je hoeft niet op te passen dat je ze pijn doet!
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik sprijd niet voor iedere dikke man mijn benen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
Eerst vond ik dat allemaal maar raar en ik dacht ook dat dikke mannen kleine piemeltjes hebben.
Bovendien doe je dat natuurlijk niet zomaar even, want het is nou niet echt iets waar je geil van wordt.
Maar goed. ik heb een goede vriend die best wel dik is. Al heel lang waren we heel close, maar dat dit ooit zou gebeuren had ik niet verwacht. Tot ik laatst bij hem op bezoek ging.
Zoals verwacht had hij inderdaad een klein piemeltje en werd het heel hard werken voor mij. Maar toch vond ik het heel bijzonder omdat we zo close waren en we eigenlijk t enige wat we niet van elkaar wisten nu wel gedeeld hadden.
Trouwens...als je de keus hebt, neem dan maar gewoon de niet dikke persoon. Want dat is toch een stuk makkelijker allemaal.
enlighten me!
wat is gadver? sex met een dikke man?quote:
Ja, dat is waar ik op doelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat is gadver? sex met een dikke man?
moet er ook niet aan denken om sex met een dikke (lees vette) vrouw te hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ik op doelde.
Mja, je ziet het wel eens he.. zo'n koppel waarbij er eentje dan erg dik is. Ik vraag me af wat die dunne dan denkt, goh lekker wijf/gozerquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken om sex met een dikke (lees vette) vrouw te hebben.
Stevig vind ik prachtig, er mag gerust een pondje meer aan zitten maar vet...nee dank je
als in stinkende zweetkut?quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:03 schreef thermischbelast het volgende:
meer vet betekent exxxxtra warm kutje he:)
mja elk voordeel heeft helaas ook een nadeel.quote:
hoezo? heb jij regelmatig sex met vette vrouwen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:28 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
mja elk voordeel heeft helaas ook een nadeel.
maar dat is niets vergelijke met het vele genot wat je er voor terug gaat krijgen.
quote:
Ik vind hem helemaal geen smeerlap, ik bedoel normaal in de zin van normaal postuur. Maar ik heb zelf idd getwijfeld of het wel netjes is om dit alles op fok te zetten. Wel heb ik respect voor hem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Equites het volgende:
Wat een leuke trollHaar beste vriend een smeerlap noemen omdat ie dik is, hij is geen "normaal" mens maar neukt wel ok. Rot op joh, als je geen eens respect hebt voor je beste vriend.
Sex met een dikke vrouw kan ook erg goed zijn, vaak zijn dat de geilste en je hoeft niet op te passen dat je ze pijn doet!
De piemel krimpt niet, hij zakt langzaam aan weg tussen de vetlagen, en dan blijft er minder bruikbare lengte over. Er is wel eens iets geroepen dat elke 10 kg overgewicht (boven een bepaald gezond gewicht uiteraard) je 1 cm kost.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:36 schreef tja77 het volgende:
Dikke mannen hebben kleine piemels?
Maar als je een groot geschapen man bent, en je wordt dik, krimpt dan je piemel?
Misleidende TT trouwens.
Je weet dat er mannen zijn van meer dan 300 kg? Dan zou die pielemuis nog flink groeien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
De piemel krimpt niet, hij zakt langzaam aan weg tussen de vetlagen, en dan blijft er minder bruikbare lengte over. Er is wel eens iets geroepen dat elke 10 kg overgewicht (boven een bepaald gezond gewicht uiteraard) je 1 cm kost.
Sommigen stellen dat anders weer op prijs...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Equites het volgende:
en je hoeft niet op te passen dat je ze pijn doet!
Het is gewoon een feit dat het vet op je onderbuik de bruikbare lengte doet afnemen. Een cm per 10 kg is misschien overdreven, maar het scheelt wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:01 schreef tja77 het volgende:
maar ik geloof niet dat mijn piemellengte onder mijn gewicht lijdt zegt maar.
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Het is gewoon smerig, die vetlagen tegen je aan..
De meeste vrouwen hebben rond die leeftijd ook de strakheid ergens achter zich gelaten...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef Northside het volgende:
Ben benieuwd hoe oudere vrouwen dat dan aanpakken. Als je de 40 gepasseerd bent zijn er nog maar weinig mannen zonder wat extra gewicht geloof ik...
Vrouwen van boven de veertig kunnen sowieso niet meer zo kieskeurig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef Northside het volgende:
Ben benieuwd hoe oudere vrouwen dat dan aanpakken. Als je de 40 gepasseerd bent zijn er nog maar weinig mannen zonder wat extra gewicht geloof ik...
Dat hangt er vanaf. Een mooie vrouw van 41 kan natuurlijk heel kieskeurig zijn. De gemiddelde Hollandse dame met pittig kapsel en een dikke reet natuurlijk niet. Tenzij ze op sexvakantie naar afrika gaat, maar dat is natuurlijk een beetje sneu (hoewel daar vaak wat minder negatief over wordt gedacht dan bij mannen die op sexvakantie gaan, maar mij is het een raadsel waarom).quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef Karina het volgende:
Vrouwen van boven de veertig kunnen sowieso niet meer zo kieskeurig zijn.
Dit is t soort info waar ik naar op zoek was. Ik denk eigenlijk dat het komt omdat mensen die dik zijn dit vaker al van jongs af aan zijn en dat zijn piemel zich daarom minder goed ontwikkelt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
De piemel krimpt niet, hij zakt langzaam aan weg tussen de vetlagen, en dan blijft er minder bruikbare lengte over. Er is wel eens iets geroepen dat elke 10 kg overgewicht (boven een bepaald gezond gewicht uiteraard) je 1 cm kost.
Minder goed ontwikkelt? Nee, lijkt me niet. Als een dik persoon afvalt zal hij ook gewoon wel weer wat groter worden, omdat hij meer 'uitsteekt'?Heeft niets met ontwikkeling te maken denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:36 schreef mysterieblonde het volgende:
Dit is t soort info waar ik naar op zoek was. Ik denk eigenlijk dat het komt omdat mensen die dik zijn dit vaker al van jongs af aan zijn en dat zijn piemel zich daarom minder goed ontwikkelt.
any thoughts?
Zou kunnen, ik heb er nog steeds 0 verstand van...quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Minder goed ontwikkelt? Nee, lijkt me niet. Als een dik persoon afvalt zal hij ook gewoon wel weer wat groter worden, omdat hij meer 'uitsteekt'?Heeft niets met ontwikkeling te maken denk ik.
Ben je eigenlijk van plan hem nu vaker te bespringen?
Het was sarcastisch bedoeld, hint: ik post in het 40+ forumquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Een mooie vrouw van 41 kan natuurlijk heel kieskeurig zijn. De gemiddelde Hollandse dame met pittig kapsel en een dikke reet natuurlijk niet. Tenzij ze op sexvakantie naar afrika gaat, maar dat is natuurlijk een beetje sneu (hoewel daar vaak wat minder negatief over wordt gedacht dan bij mannen die op sexvakantie gaan, maar mij is het een raadsel waarom).
Ik heb altijd al meer naar innerlijk gekeken. ik kon best leuke jongens krijgen, maar die vond ik niet zo interessant. Helaas kunnen die jongens niet zo goed tegen afwijzing en gingen ze alleen meer hun best doen. Maar wel wat 'bijzondere' vriendjes gehad. Jammer dat juist die relaties gedoemd zijn te mislukken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, hint: ik post in het 40+ forum
Maar meer OT: toen ik 18 was zou ik echt niet zijn gevallen op een nogal dikke man, nu kijk ik naar andere dingen, tenzij het een HELE dikke man is, dan knap ik wel af.
Quote for truth. het enige echte goede antwoord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef knight18 het volgende:
wat maakt t uit als die een kleintje heeft en forsgebouwd is? Als je iets voor m voelt moet dit niks uitmaken
Oeh, do tell!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef mysterieblonde het volgende:
Maar wel wat 'bijzondere' vriendjes gehad.
Het lijkt me zo vermoeiend. Altijd kapers op de kust etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een vriend gehad die echt een "hunk" was (zo eentje waar alle vrouwen van in katzwijm vallen).
Ook dat en meestal weten die mannen het ook van zichzelf en zijn ze zo arrogant als de pest (uitzonderingen daargelaten).quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Het lijkt me zo vermoeiend. Altijd kapers op de kust etc.
Nja, 1tje was een jonge ondernemer met adhd. Hij was heel zakelijk en altijd druk. Nooit tijd voor mij en dat wil je niet op de leeftijd. We pasten ook gewoon niet bij elkaar.quote:
Ja 1...mijn eerste...(en dan zijn ook alle vriendjes wel genoemd) Goede baan, wilde het liefst huisje boompje beestje. Super eerste vriendje was dat. Hij had eigenlijk alles. Maar ik wilde de wereld verkennen. kijken wat er nog meer voor leuks was. Resultaat staat hierboven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef Northside het volgende:
Ook al eens een normale jongen geprobeerd?
Wijze levenslessen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef mysterieblonde het volgende:
Ja 1...mijn eerste...(en dan zijn ook alle vriendjes wel genoemd) Goede baan, wilde het liefst huisje boompje beestje. Super eerste vriendje was dat. Hij had eigenlijk alles. Maar ik wilde de wereld verkennen. kijken wat er nog meer voor leuks was. Resultaat staat hierboven.
quote:
En ze leefden nog lang en gelukkig. Nou, ik hoop het voor je, een keer een happy ending voor een Fokster mag ook wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef mysterieblonde het volgende:
Heb ik nu niks meer aan. En zoiets moet je toch zelf ontdekken. ik vind wel weer zo iemand. Die mazzel heb ik dan weer wel.
Kijk, daar hou ik nou van. Lekker zelfverzekerd, en dan gebeurt dat ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef mysterieblonde het volgende:
![]()
Heb ik nu niks meer aan. En zoiets moet je toch zelf ontdekken. ik vind wel weer zo iemand. Die mazzel heb ik dan weer wel.
doggy dan? lekker die pens over je billen, heerlijk toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:58 schreef Teen het volgende:
absolute no go. Ik ben smal en klein, lijkt me niet echt prettig om een zwaar iemand boven op me te hebben. En alleen maar boven op lijkt me ook niks.
Klinkt niet aantrekkelijk, bah.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
doggy dan? lekker die pens over je billen, heerlijk toch?
En een groot iemand dan? Lijkt me ook vreemd om als klein vrouwtje bovenop je te hebben, beetje tegen zijn borst aanstaren...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:58 schreef Teen het volgende:
absolute no go. Ik ben smal en klein, lijkt me niet echt prettig om een zwaar iemand boven op me te hebben. En alleen maar boven op lijkt me ook niks.
Lijkt me inderdaad ook niet echt geweldig, inderdaad. Maar ik heb dan ook geen grote vriend gelukkig!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef Northside het volgende:
[..]
En een groot iemand dan? Lijkt me ook vreemd om als klein vrouwtje bovenop je te hebben, beetje tegen zijn borst aanstaren...
Verliefd worden op een gehandicapte jongen is wat mij betreft ergerquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind dikke mensen altijd zo vies. hoe ze zo met hun onbeholpen grote lichaam ergens neer ploffen. Of dikke mensen die aan het eten zijn.
Maar ik heb het idee dat het TS meer om de persoon gaat dan om dikke mensen. Ik ken een meisje die verliefd is geworden op een gehandicapte jongen. Wat is erger?
ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe lelijk moet jij zijn om met dikke mensen sex te hebben
Dat je zelf nou zo oppervlakkig bent dat je alleen naar uiterlijk kan kijken.... dan verdien je niks anders dan iemand die net zo verrot is als jij. Daar wordt je ook niet gelukkig van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe lelijk moet jij zijn om met dikke mensen sex te hebben
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Dat je zelf nou zo oppervlakkig bent dat je alleen naar uiterlijk kan kijken.... dan verdien je niks anders dan iemand die net zo verrot is als jij. Daar wordt je ook niet gelukkig van.
Als je zegt dat je het vies vind of lelijk, of zelfs raar. dan snap ik dat nog (vond en vind ik zelf ook)
my point exactly. thnx for your stupidity. je hebt vast een emotioneel vermogen van een soeplepel.quote:
Indien deze gehandicapte een pik heeft van zo'n 18-20cm en een gevulde bankrekeningquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Verliefd worden op een gehandicapte jongen is wat mij betreft erger
Wat als iemand met overgewicht een pik van 20 cm heeft en een gevulde bankrekening?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:12 schreef moersklets het volgende:
[..]
Indien deze gehandicapte een pik heeft van zo'n 18-20cm en een gevulde bankrekening
gaan er echt een hoop vrouwen overstag je moet ze niet onderschatten!
You rang?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat als iemand met overgewicht een pik van 20 cm heeft en een gevulde bankrekening?
Nee.quote:
even weer de OP naar voren halen... hahahaha, wat een pracht verhaal. Mysterie Blond... die vriend van jou heeft heeeeel veeeeel masselquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
enlighten me!
Drogredenatie, ik snap er tevens geen fuck van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Een dik persoon heeft niet per definitie een kleinere pik dan een dunne kerel. Dat zou betekenen dat in de baarmoeder al beslist wordt of iemand dik gaat worden met bijbehorende kleine pik.
dit is niet eens een poging tot argumentatie. WTF probeer je eigenlijk te zeggen? Ik snap er geen kont vanquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Een dik persoon heeft niet per definitie een kleinere pik dan een dunne kerel. Dat zou betekenen dat in de baarmoeder al beslist wordt of iemand dik gaat worden met bijbehorende kleine pik.
Oja, en dit vind ik ook ergerlijk, eerst zeggen dat je niet verliefd wordt op het lijf, en dan later kom je met de mededeling dat je strakke droge kerels niet boeiend vind, en dat er wel degelijk vet aan mag zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Daarnaast word ik verliefd op een mens, zijn karakter, zijn humor. Niet op een lijf. Ik heb hele strakke droge kerels gehad en ik vond het niet boeiend. Er mag best wat vet aan zitten.
A wacht, ik heb het mysterie ontrafelt, ze bedoelt te zeggen dat ''het dan in de genen vastgelegd is of je dik wordt ja of nee, en dat je daar in je leven niks aan kan doen, en dat penislengte onevenredig is aan de dikte van je postuur.''quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:26 schreef tarantism het volgende:
[..]
dit is niet eens een poging tot argumentatie. WTF probeer je eigenlijk te zeggen? Ik snap er geen kont van
hehe, briljant dit. Je haalt je eigen bewering in zin 1 onderuit met je bewering in zin 2. Jij bent waarschijnlijk de eerste die een discussie kan verliezen zonder een tegenstander te hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Daarnaast word ik verliefd op een mens, zijn karakter, zijn humor. Niet op een lijf. Ik heb hele strakke droge kerels gehad en ik vond het niet boeiend. Er mag best wat vet aan zitten.
Zijn penis zal echt niet 5 / 10 cm langer worden later, moet ik je toch teleurstellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Kinders...niet ruziemaken...ik snap wel wat Mycka wil zeggen.
Mycka hoe zit het dan met jouw vriend/man? Is zijn piemel kleiner in vergelijking tot minder dikke mannen? Aangezien je genoeg vergelijkinsmateriaal hebt? Ik vraag me dus eigenlijk af of er nog hoop is voor zijn penislengte (iemand anders zei in PM datie zich misschien nog niet helemaal heeft laten gaan en dat t daarom nog niet zo veel leek, maar dat dat kan veranderen)
Het gaat natuurlijk nog steeds om de persoon en t kan allemaal wel, maar toch hoop ik stiekem op wat meer.
Verder begin ik wel steeds meer voor hem te voelen, maar ik vind de stap nog te groot. (hij woont ook nog eens ver weg) Dus to be continued...al gaat dit wel echt lange termijn werk worden.
Fijne aaf iedereen! En bedankt voor de positieve reacties. it makes me feel special.
Wat? Dan zou hij de eerste keer seks met je hebben gehad met een halfslappe piemel ofzo? Zo werkt het niet he. Hij heeft gewoon een klein pikkie, leer er maar mee leven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik vraag me dus eigenlijk af of er nog hoop is voor zijn penislengte (iemand anders zei in PM datie zich misschien nog niet helemaal heeft laten gaan en dat t daarom nog niet zo veel leek, maar dat dat kan veranderen)
wel een creative smoes. Er bestaan trouwens heel wat middeltjes om je penis te evrlengen, als ik de inbox van mijn mailaccount mag gelovenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat? Dan zou hij de eerste keer seks met je hebben gehad met een halfslappe piemel ofzo? Zo werkt het niet he. Hij heeft gewoon een klein pikkie, leer er maar mee leven.
Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef redboyke het volgende:
ik dacht dat vrouwen zogezegd meer naar het karakter keken.
Als je het echt vervelend vindt dat je overgewicht hebt... doe er dan wat aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef redboyke het volgende:
ben zelf op het moment 25kilo te dik maar hoe die mensen hier reageren is echt niet normaal!
toen ik 18 was woog ik ook maar 55 kilo. kon ik eten wat ik wou en kwam ik niks bij, nu is dat helaas wat meer. zit nog wel onder de meilpaal van 100kilo
Wat is er hypocriet aan eerlijk zeggen dat je het niet aantrekkelijk vindt?quote:ik dacht dat vrouwen zogezegd meer naar het karakter keken. wat een hypocriete mensen hier,
Ja, dat is natuurlijk wel een keuze, buiten enkele gevallen om...quote:wacht maar tot je zelf wat dikker word.
Mooi.quote:verder heb ik nog nooit klachten gehad dat ie te klein was of dat de sex niet goed was.
Ik heb ook genoeg slanke dames in bed aan mogen treffen die kinky zijn. Dat is bepaald niet af te lezen aan omvang... Zo zullen er ook best hele preutse dikke vrouwen zijn.quote:trouwens mollige vrouwen zijn kinky die zijn echt niet zo preuts.
Dat mag.quote:ik vind dat uiterlijk er niet zo toe doet belangerijkste voor mij is de ogen en het karakter.
Je voelt je denk ik een beetje aangesproken? Beledigd? ik denk niet dat vrouwen meer naar karakter kijken. En alles wat in dit topic staat gaat over TS der maatje. Niet over jou. Wat gezegd is over dikke mannen gaat over dikke mannen in het algemeen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef redboyke het volgende:
ben zelf op het moment 25kilo te dik maar hoe die mensen hier reageren is echt niet normaal!
toen ik 18 was woog ik ook maar 55 kilo. kon ik eten wat ik wou en kwam ik niks bij, nu is dat helaas wat meer. zit nog wel onder de meilpaal van 100kilo
ik dacht dat vrouwen zogezegd meer naar het karakter keken. wat een hypocriete mensen hier, wacht maar tot je zelf wat dikker word. verder heb ik nog nooit klachten gehad dat ie te klein was of dat de sex niet goed was. trouwens mollige vrouwen zijn kinky die zijn echt niet zo preuts.
ik vind dat uiterlijk er niet zo toe doet belangerijkste voor mij is de ogen en het karakter.
Wel je lekkere bezwete bierbuik die over haar lichaam heen schuurt.. maar dat is natuurlijk ook geil, ben je ook harig daar?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef otacon het volgende:
Nou heb zelf 136 kilo gewogen en dat met een lengte van 1.78m en heb nog nooit een klacht van een dame gehad en mits een man zichzelf goed ondersteund als hij bovenop moet dan hoort het ook niet al te zwaar te zijn voor een dame.
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat mollige vrouwen minder seks zouden hebben en er daardoor meer uit zouden proberen te halen als ze het wel hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Met t dikgedrukte ben ik het ook niet eens. Net alsof alle mollige vrouwen wild zijn in bed. Die kunnen toch moeilijker bewegen/minder lang volhouden/minder sexy. Ze hebben alleen geen schaamte.
offeh.. een soort van nep conclusie, omdat de mannen die een dikkere vrouw wat zien doen dit allicht eerder als wild bestempelen dan bij een neutrale vrouw, ook al doen ze het zelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat mollige vrouwen minder seks zouden hebben en er daardoor meer uit zouden proberen te halen als ze het wel hebben.
Dat is natuurlijk een waardeloze redenering, maar ik zou echt niets anders kunnen bedenken.
Zit ook wat in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
offeh.. een soort van nep conclusie, omdat de mannen die een dikkere vrouw wat zien doen dit allicht eerder als wild bestempelen dan bij een neutrale vrouw, ook al doen ze het zelfde.
Jazeker! Glij soms over haar heen zelfs en mijn micropenis schiet er ook uit van tijd tot tijd en dat is zo lastig!!!!, maar gelukkig zijn mijn buikharen zo lang dat ik het om haar heen kan binden!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel je lekkere bezwete bierbuik die over haar lichaam heen schuurt.. maar dat is natuurlijk ook geil, ben je ook harig daar?
Handigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:50 schreef otacon het volgende:
[..]
Jazeker! Glij soms over haar heen zelfs en mijn micropenis schiet er ook uit van tijd tot tijd en dat is zo lastig!!!!, maar gelukkig zijn mijn buikharen zo lang dat ik het om haar heen kan binden!
Bizarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:50 schreef otacon het volgende:
[..]
Jazeker! Glij soms over haar heen zelfs en mijn micropenis schiet er ook uit van tijd tot tijd en dat is zo lastig!!!!, maar gelukkig zijn mijn buikharen zo lang dat ik het om haar heen kan binden!
Nee volgende week ga ik er weer heen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Heb je jouw Mount Meat nou inmiddels al een tweede keer beklommen?
Ben benieuwd of zn piemel deze keer groter is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef mysterieblonde het volgende:
Nee volgende week ga ik er weer heen.
Haha ja ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Ben benieuwd of zn piemel deze keer groter is.
Zou redelijk bizar zijn als het zo in het echt was jaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef Raggingbull het volgende:
mijn vriendin is ook behoorlijk stevig nou en? gewoon met de rug over de bed rand met het hoofd naar beneden hangen. die buik hangt wel mee en dan is er plek zat voor mij trololol
ik word misselijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef Raggingbull het volgende:
mijn vriendin is ook behoorlijk stevig nou en? gewoon met de rug over de bed rand met het hoofd naar beneden hangen. die buik hangt wel mee en dan is er plek zat voor mij trololol
neup! Niet waar, ik kon zijn gewicht wel dragen. Zo zijn we begonnen, maar ik vond het standje niet fijn (hoewel ik dat standje met andere mannen wel fijn vind, dus wellicht klopt je stelling toch)quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk ben je, als een van de partners echt stukken steviger is danwel eentje nogal iel, wel beperkt in je standjes. De zware moet altijd onder, zeg maar, anders wordt de lichte geplet of houdt het niet lang vol.
haha dus jij bent zelf een dikke man en hebt zo sex met jezelf?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Valt masturberen ook onder seks?
Kan je eindelijk die oude rotte Porsche wegdoen en er een mooie nieuwe M5 voor in de plaats kopen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:35 schreef DS4 het volgende:
Als ik mijn inbox mag geloven ben ik zo een paar honderd mio rijker als ik even 10K overmaak zodat het geld kan worden vrijgegeven.
Hm tis ook mijn ervaring. Ik heb met drie mannen met overgewicht sex gehad en allemaal hadden ze een kleinere piemel dan de andere mannen die ik gehad heb (normaal tot ondergewicht postuur).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Sjeen het volgende:
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dikke(re) mannen per definitie een kleine piemel hebben
Is er ook een mooie M5 dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan je eindelijk die oude rotte Porsche wegdoen en er een mooie nieuwe M5 voor in de plaats kopen!
Misschien beter wat actiefs gedaan zoals samen zwemmen (wat calorietjes en vet verbranden kan wonderen doen voor het formaat van zijn lid)quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:01 schreef mysterieblonde het volgende:
We zijn naar de film geweest en naar voetbal gekeken.
Oh ja?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
(wat calorietjes en vet verbranden kan wonderen doen voor het formaat van zijn lid)
haha ik heb zwemmen voorgesteld...doe ik niet zei hijquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien beter wat actiefs gedaan zoals samen zwemmen (wat calorietjes en vet verbranden kan wonderen doen voor het formaat van zijn lid)
Beter opletten als je met een kloon post.quote:
Jij hebt ervaring met seks met een dikke man?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:23 schreef CyberJesus het volgende:
Nee, het is smerig, onaantrekkelijk en ze stinken vaak.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met seks met een dikke man?
Of ben je er zelf 1?
Als je voortaan grappig wilt doen zorg er dan voor dat je niet per direct faalt.quote:Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen.
Hoe bedoel je grappig doen? Dat is toch een normale vraag? Volgens mij probeer je zelf grappig te doen hierzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
Als je voortaan grappig wilt doen zorg er dan voor dat je niet per direct faalt.
Waar heb je het over man.. heb het niet eens tegen jou, je ziet toch wie ik quote of niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je grappig doen? Dat is toch een normale vraag? Volgens mij probeer je zelf grappig te doen hierzo.
Zo dan, jij bent gefrustreerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:40 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.. heb het niet eens tegen jou, je ziet toch wie ik quote of niet.
ow srry maar die onderste quote is van mij, dus vandaar dat ik dacht dat je t tegen mij had.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:40 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.. heb het niet eens tegen jou, je ziet toch wie ik quote of niet.
Oh ja klopt.. dat kind las volgens mij ook alleen je TT en wou vervolgens grappig doen dus quote ik even jou vraag erbijquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
ow srry maar die onderste quote is van mij, dus vandaar dat ik dacht dat je t tegen mij had.
Ik heb seks met je dikke moeder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:46 schreef tja77 het volgende:
Dus je hebt ervaring met seks met dikke mannen?
edit: of vrouwen?
Slechte smaak heb je trouwens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik heb seks met je dikke moeder.
Ik vertel je alleen maar de waarheid en dan ben ik een puber.. ja tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Slechte smaak heb je trouwens.
Mij een kind noemen, en dan met dit soort kinderachtige opmerkingen komen.
pubertje
Ja ik heb er ook wel moeite mee. anders was dit hele topic niet nodig geweest. Het is niet zo dat ik op dikke mensen val...Hij is gewoon een supertof persoon en daar ben ik voor gevallen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oh ik ga ook even serieus reageren ik heb nooit seks gehad met een dikke man, maar het schijnt wel vaker voor te komen dat mensen op "dik" vallen. Maar nu heb je er zelf toch ook moeite mee of toch niet?
Misschien was is zo dat een kleine penis in combinatie met een vetschort op de onderbuik dit kan impliceren? Lijkt me ook waarschijnlijker, aangezien een micropenis een vrij zeldzame aandoening is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef Luxuria het volgende:
Heeft hij echt een micropenis? Want dat is echt maar een paar centimeter hè.
Ja, mja...vet zijn heeftie zichzelf aangedaan (daar bedoel ik niks vervelends mee) enne...nja, hij is wel echt klein hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
Misschien was is zo dat een kleine penis in combinatie met een vetschort op de onderbuik dit kan impliceren? Lijkt me ook waarschijnlijker, aangezien een micropenis een vrij zeldzame aandoening is.
Buiten dat, vet zijn én een micropenis hebben? Dat zou onze God toch nooit iemand aandoen, zulle
Ja, huhhuh, mijn lul past ook in je vuist, en er steekt dan ook nog wel een stukje bovenuit. Je weet dat ie nooit groter geschapen zal worden zolang ie dik blijft, dus als jij een kerel met een aantrekkelijker geslachtsdeel wilt, waarmee je verder ook allerlei lenige dingen kan doen wat je nu mist, dan moet je verder zoeken. En als je m echt heel leuk vindt, dan neem je deze ongemakken maar voor lief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Ja, mja...vet zijn heeftie zichzelf aangedaan (daar bedoel ik niks vervelends mee) enne...nja, hij is wel echt klein hoor.hij paste wel in mijn vuist
dit dus. mysterieblonde laat precies wel uitschijnen alsof met haar niks mis is. je bent zeker een topmodel?zeg anders tegen je vriendje dat die op fok komt dan kan hij eens lezen wat je over hem denkt.als hij zoiets over jou zou schrijven dat je poesje niet strak genoeg is dat het is alsof je een boom neukt dan zou je ook niet kunnen lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, huhhuh, mijn lul past ook in je vuist, en er steekt dan ook nog wel een stukje bovenuit. Je weet dat ie nooit groter geschapen zal worden zolang ie dik blijft, dus als jij een kerel met een aantrekkelijker geslachtsdeel wilt, waarmee je verder ook allerlei lenige dingen kan doen wat je nu mist, dan moet je verder zoeken. En als je m echt heel leuk vindt, dan neem je deze ongemakken maar voor lief.
Laat hem deze post even lezen TS, dan is het hem meteen duidelijk hoeveel waardering je werkelijk voor hem hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind dikke mensen altijd zo vies. hoe ze zo met hun onbeholpen grote lichaam ergens neer ploffen. Of dikke mensen die aan het eten zijn.
Tuurlijk zou ik dat niet leuk vinden, maar ik doe dit heus niet om hem belachelijk te maken... Ik maakte dit topic omdat ik met best wat vragen zat. Ondertussen moet ik zeggen dat de situatie ook wel veranderd is. Nee ik pretendeer geen model te zijn en ik weet ook prima hoe we ervoor staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
dit dus. mysterieblonde laat precies wel uitschijnen alsof met haar niks mis is. je bent zeker een topmodel?zeg anders tegen je vriendje dat die op fok komt dan kan hij eens lezen wat je over hem denkt.als hij zoiets over jou zou schrijven dat je poesje niet strak genoeg is dat het is alsof je een boom neukt dan zou je ook niet kunnen lachen.
ja dat wel. dat is juist waar ik over inzit. het zijn ook de blikken van mensen op straat. een hoop dingen die ook meewegen...quote:
Beetje flauw....als je een vriendje hebt met een micro-penis en je daar wat vragen over hebt, wil dat niet zeggen dat je jezelf fantastisch en foutloos vindt. Klinkt meer alsof dit een gevoelig onderwerp voor jou is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
dit dus. mysterieblonde laat precies wel uitschijnen alsof met haar niks mis is. je bent zeker een topmodel?zeg anders tegen je vriendje dat die op fok komt dan kan hij eens lezen wat je over hem denkt.als hij zoiets over jou zou schrijven dat je poesje niet strak genoeg is dat het is alsof je een boom neukt dan zou je ook niet kunnen lachen.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
ja dat wel. dat is juist waar ik over inzit. het zijn ook de blikken van mensen op straat. een hoop dingen die ook meewegen...
Ervaring is, dat als je je druk maakt om wat een ander van je vriend(in) vindt, je vaak zelf niet overtuigd bent, van wat je voor hem/haar voelt. Als je iemand leuk en aardig vind, maar je knapt een beetje af op zijn gewicht, dan is de relatie geen lang leven gegund.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
ja dat wel. dat is juist waar ik over inzit. het zijn ook de blikken van mensen op straat. een hoop dingen die ook meewegen...
Idd wat tja77 zegt. Als je je druk maakt om wat anderen zeggen, ben je niet echt gek op hem. Anders zou je dat aan je laars lappen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Hoeveel betaalde hij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Als je je schaamt voor hem, dan houd je niet van hem, anders zou het je geen reet interesseren wat andere mensen denken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Klopt, is ook al eerder gezegd. maar geef me ff de tijd om uit te vinden wat ik wil...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je je schaamt voor hem, dan houd je niet van hem, anders zou het je geen reet interesseren wat andere mensen denken.
Wat een onzin. Ik ben er gewoon nog niet over uit...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef seasushi het volgende:
Als je je nu nog steeds stoort aan uiterlijkheden dan gaat het hem niet worden.
moest toch wel even lachen om het woord meewegen aangezien het over een dik persoon gaat xd nja slechte humorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde toen ik het schreef, met meer woorden had ik zoiets van ehhh...foute woordkeuzequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef martinmonkey het volgende:
[..]
moest toch wel even lachen om het woord meewegen aangezien het over een dik persoon gaat xd nja slechte humor
maar ontopic: ik heb ooit een vrienden gehad van 1.50 en ben zelf 2 meter en dan wordt je ook nogal aangekeken.. Gewoon negeren na een paar weken ben je het gewend
Daar krijg ik een beetje een raar beeld bij, bij dat stiekeme gevoel en dat bij zo'n dik iemand met een kleine..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde toen ik het schreef, met meer woorden had ik zoiets van ehhh...foute woordkeuze![]()
Vorige week heb ik hem nog gezien op een festival, maar er waren allerlei vrienden bij die er niks vanaf weten, dus hebben we 'normaal' gedaan tegen elkaar. Wel apart maar t idee van we hebben samen een geheimpje was ook wel leuk. Heb wel stiekem een beetje zitten voelen tijdens een druk concert, maar ik wilde niet riskeren dat iemand het zou merken. Beetje kinderachtig eigenlijk allemaal. Dingen stiekem doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |