Ja ik heb er ook wel moeite mee. anders was dit hele topic niet nodig geweest. Het is niet zo dat ik op dikke mensen val...Hij is gewoon een supertof persoon en daar ben ik voor gevallen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oh ik ga ook even serieus reageren ik heb nooit seks gehad met een dikke man, maar het schijnt wel vaker voor te komen dat mensen op "dik" vallen. Maar nu heb je er zelf toch ook moeite mee of toch niet?
Misschien was is zo dat een kleine penis in combinatie met een vetschort op de onderbuik dit kan impliceren? Lijkt me ook waarschijnlijker, aangezien een micropenis een vrij zeldzame aandoening is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef Luxuria het volgende:
Heeft hij echt een micropenis? Want dat is echt maar een paar centimeter hè.
Ja, mja...vet zijn heeftie zichzelf aangedaan (daar bedoel ik niks vervelends mee) enne...nja, hij is wel echt klein hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
Misschien was is zo dat een kleine penis in combinatie met een vetschort op de onderbuik dit kan impliceren? Lijkt me ook waarschijnlijker, aangezien een micropenis een vrij zeldzame aandoening is.
Buiten dat, vet zijn én een micropenis hebben? Dat zou onze God toch nooit iemand aandoen, zulle
Ja, huhhuh, mijn lul past ook in je vuist, en er steekt dan ook nog wel een stukje bovenuit. Je weet dat ie nooit groter geschapen zal worden zolang ie dik blijft, dus als jij een kerel met een aantrekkelijker geslachtsdeel wilt, waarmee je verder ook allerlei lenige dingen kan doen wat je nu mist, dan moet je verder zoeken. En als je m echt heel leuk vindt, dan neem je deze ongemakken maar voor lief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Ja, mja...vet zijn heeftie zichzelf aangedaan (daar bedoel ik niks vervelends mee) enne...nja, hij is wel echt klein hoor.hij paste wel in mijn vuist
dit dus. mysterieblonde laat precies wel uitschijnen alsof met haar niks mis is. je bent zeker een topmodel?zeg anders tegen je vriendje dat die op fok komt dan kan hij eens lezen wat je over hem denkt.als hij zoiets over jou zou schrijven dat je poesje niet strak genoeg is dat het is alsof je een boom neukt dan zou je ook niet kunnen lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, huhhuh, mijn lul past ook in je vuist, en er steekt dan ook nog wel een stukje bovenuit. Je weet dat ie nooit groter geschapen zal worden zolang ie dik blijft, dus als jij een kerel met een aantrekkelijker geslachtsdeel wilt, waarmee je verder ook allerlei lenige dingen kan doen wat je nu mist, dan moet je verder zoeken. En als je m echt heel leuk vindt, dan neem je deze ongemakken maar voor lief.
Laat hem deze post even lezen TS, dan is het hem meteen duidelijk hoeveel waardering je werkelijk voor hem hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind dikke mensen altijd zo vies. hoe ze zo met hun onbeholpen grote lichaam ergens neer ploffen. Of dikke mensen die aan het eten zijn.
Maar ik heb het idee dat het TS meer om de persoon gaat dan om dikke mensen. Ik ken een meisje die verliefd is geworden op een gehandicapte jongen. Wat is erger?
Tuurlijk zou ik dat niet leuk vinden, maar ik doe dit heus niet om hem belachelijk te maken... Ik maakte dit topic omdat ik met best wat vragen zat. Ondertussen moet ik zeggen dat de situatie ook wel veranderd is. Nee ik pretendeer geen model te zijn en ik weet ook prima hoe we ervoor staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
dit dus. mysterieblonde laat precies wel uitschijnen alsof met haar niks mis is. je bent zeker een topmodel?zeg anders tegen je vriendje dat die op fok komt dan kan hij eens lezen wat je over hem denkt.als hij zoiets over jou zou schrijven dat je poesje niet strak genoeg is dat het is alsof je een boom neukt dan zou je ook niet kunnen lachen.
ja dat wel. dat is juist waar ik over inzit. het zijn ook de blikken van mensen op straat. een hoop dingen die ook meewegen...quote:
Beetje flauw....als je een vriendje hebt met een micro-penis en je daar wat vragen over hebt, wil dat niet zeggen dat je jezelf fantastisch en foutloos vindt. Klinkt meer alsof dit een gevoelig onderwerp voor jou is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
dit dus. mysterieblonde laat precies wel uitschijnen alsof met haar niks mis is. je bent zeker een topmodel?zeg anders tegen je vriendje dat die op fok komt dan kan hij eens lezen wat je over hem denkt.als hij zoiets over jou zou schrijven dat je poesje niet strak genoeg is dat het is alsof je een boom neukt dan zou je ook niet kunnen lachen.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
ja dat wel. dat is juist waar ik over inzit. het zijn ook de blikken van mensen op straat. een hoop dingen die ook meewegen...
Ervaring is, dat als je je druk maakt om wat een ander van je vriend(in) vindt, je vaak zelf niet overtuigd bent, van wat je voor hem/haar voelt. Als je iemand leuk en aardig vind, maar je knapt een beetje af op zijn gewicht, dan is de relatie geen lang leven gegund.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
ja dat wel. dat is juist waar ik over inzit. het zijn ook de blikken van mensen op straat. een hoop dingen die ook meewegen...
Idd wat tja77 zegt. Als je je druk maakt om wat anderen zeggen, ben je niet echt gek op hem. Anders zou je dat aan je laars lappen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Hoeveel betaalde hij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Als je je schaamt voor hem, dan houd je niet van hem, anders zou het je geen reet interesseren wat andere mensen denken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Klopt, is ook al eerder gezegd. maar geef me ff de tijd om uit te vinden wat ik wil...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je je schaamt voor hem, dan houd je niet van hem, anders zou het je geen reet interesseren wat andere mensen denken.
Wat een onzin. Ik ben er gewoon nog niet over uit...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef seasushi het volgende:
Als je je nu nog steeds stoort aan uiterlijkheden dan gaat het hem niet worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |