Oh ja?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
(wat calorietjes en vet verbranden kan wonderen doen voor het formaat van zijn lid)
haha ik heb zwemmen voorgesteld...doe ik niet zei hijquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien beter wat actiefs gedaan zoals samen zwemmen (wat calorietjes en vet verbranden kan wonderen doen voor het formaat van zijn lid)
Beter opletten als je met een kloon post.quote:
Jij hebt ervaring met seks met een dikke man?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:23 schreef CyberJesus het volgende:
Nee, het is smerig, onaantrekkelijk en ze stinken vaak.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met seks met een dikke man?
Of ben je er zelf 1?
Als je voortaan grappig wilt doen zorg er dan voor dat je niet per direct faalt.quote:Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen.
Hoe bedoel je grappig doen? Dat is toch een normale vraag? Volgens mij probeer je zelf grappig te doen hierzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
Als je voortaan grappig wilt doen zorg er dan voor dat je niet per direct faalt.
Waar heb je het over man.. heb het niet eens tegen jou, je ziet toch wie ik quote of niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je grappig doen? Dat is toch een normale vraag? Volgens mij probeer je zelf grappig te doen hierzo.
Zo dan, jij bent gefrustreerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:40 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.. heb het niet eens tegen jou, je ziet toch wie ik quote of niet.
ow srry maar die onderste quote is van mij, dus vandaar dat ik dacht dat je t tegen mij had.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:40 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.. heb het niet eens tegen jou, je ziet toch wie ik quote of niet.
Oh ja klopt.. dat kind las volgens mij ook alleen je TT en wou vervolgens grappig doen dus quote ik even jou vraag erbijquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
ow srry maar die onderste quote is van mij, dus vandaar dat ik dacht dat je t tegen mij had.
Ik heb seks met je dikke moeder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:46 schreef tja77 het volgende:
Dus je hebt ervaring met seks met dikke mannen?
edit: of vrouwen?
Slechte smaak heb je trouwens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik heb seks met je dikke moeder.
Ik vertel je alleen maar de waarheid en dan ben ik een puber.. ja tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Slechte smaak heb je trouwens.
Mij een kind noemen, en dan met dit soort kinderachtige opmerkingen komen.
pubertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |