Zit ook wat in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
offeh.. een soort van nep conclusie, omdat de mannen die een dikkere vrouw wat zien doen dit allicht eerder als wild bestempelen dan bij een neutrale vrouw, ook al doen ze het zelfde.
Jazeker! Glij soms over haar heen zelfs en mijn micropenis schiet er ook uit van tijd tot tijd en dat is zo lastig!!!!, maar gelukkig zijn mijn buikharen zo lang dat ik het om haar heen kan binden!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel je lekkere bezwete bierbuik die over haar lichaam heen schuurt.. maar dat is natuurlijk ook geil, ben je ook harig daar?
Handigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:50 schreef otacon het volgende:
[..]
Jazeker! Glij soms over haar heen zelfs en mijn micropenis schiet er ook uit van tijd tot tijd en dat is zo lastig!!!!, maar gelukkig zijn mijn buikharen zo lang dat ik het om haar heen kan binden!
Bizarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:50 schreef otacon het volgende:
[..]
Jazeker! Glij soms over haar heen zelfs en mijn micropenis schiet er ook uit van tijd tot tijd en dat is zo lastig!!!!, maar gelukkig zijn mijn buikharen zo lang dat ik het om haar heen kan binden!
Nee volgende week ga ik er weer heen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Heb je jouw Mount Meat nou inmiddels al een tweede keer beklommen?
Ben benieuwd of zn piemel deze keer groter is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef mysterieblonde het volgende:
Nee volgende week ga ik er weer heen.
Haha ja ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Ben benieuwd of zn piemel deze keer groter is.
Zou redelijk bizar zijn als het zo in het echt was jaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef Raggingbull het volgende:
mijn vriendin is ook behoorlijk stevig nou en? gewoon met de rug over de bed rand met het hoofd naar beneden hangen. die buik hangt wel mee en dan is er plek zat voor mij trololol
ik word misselijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef Raggingbull het volgende:
mijn vriendin is ook behoorlijk stevig nou en? gewoon met de rug over de bed rand met het hoofd naar beneden hangen. die buik hangt wel mee en dan is er plek zat voor mij trololol
neup! Niet waar, ik kon zijn gewicht wel dragen. Zo zijn we begonnen, maar ik vond het standje niet fijn (hoewel ik dat standje met andere mannen wel fijn vind, dus wellicht klopt je stelling toch)quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk ben je, als een van de partners echt stukken steviger is danwel eentje nogal iel, wel beperkt in je standjes. De zware moet altijd onder, zeg maar, anders wordt de lichte geplet of houdt het niet lang vol.
haha dus jij bent zelf een dikke man en hebt zo sex met jezelf?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Valt masturberen ook onder seks?
Kan je eindelijk die oude rotte Porsche wegdoen en er een mooie nieuwe M5 voor in de plaats kopen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:35 schreef DS4 het volgende:
Als ik mijn inbox mag geloven ben ik zo een paar honderd mio rijker als ik even 10K overmaak zodat het geld kan worden vrijgegeven.
Hm tis ook mijn ervaring. Ik heb met drie mannen met overgewicht sex gehad en allemaal hadden ze een kleinere piemel dan de andere mannen die ik gehad heb (normaal tot ondergewicht postuur).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Sjeen het volgende:
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dikke(re) mannen per definitie een kleine piemel hebben
Is er ook een mooie M5 dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan je eindelijk die oude rotte Porsche wegdoen en er een mooie nieuwe M5 voor in de plaats kopen!
Misschien beter wat actiefs gedaan zoals samen zwemmen (wat calorietjes en vet verbranden kan wonderen doen voor het formaat van zijn lid)quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:01 schreef mysterieblonde het volgende:
We zijn naar de film geweest en naar voetbal gekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |