inderdaad, 1 keer stoten, 2 keer verenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Equites het volgende:
Sex met een dikke vrouw kan ook erg goed zijn, vaak zijn dat de geilste en je hoeft niet op te passen dat je ze pijn doet!
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik sprijd niet voor iedere dikke man mijn benen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
hihi er staat sex met een dikke man in de TT![]()
Eerst vond ik dat allemaal maar raar en ik dacht ook dat dikke mannen kleine piemeltjes hebben.
Bovendien doe je dat natuurlijk niet zomaar even, want het is nou niet echt iets waar je geil van wordt.
Maar goed. ik heb een goede vriend die best wel dik is. Al heel lang waren we heel close, maar dat dit ooit zou gebeuren had ik niet verwacht. Tot ik laatst bij hem op bezoek ging.
Zoals verwacht had hij inderdaad een klein piemeltje en werd het heel hard werken voor mij. Maar toch vond ik het heel bijzonder omdat we zo close waren en we eigenlijk t enige wat we niet van elkaar wisten nu wel gedeeld hadden.
Wat ik me eigenlijk afvraag he...Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen. ik hoor er eigenlijk nooit wat over. (wel toevallig een vriendin laatst die een dikke fuckbuddy heeft) Ligt er een soort taboe op ofzo?
Trouwens...als je de keus hebt, neem dan maar gewoon de niet dikke persoon. Want dat is toch een stuk makkelijker allemaal.
enlighten me!
wat is gadver? sex met een dikke man?quote:
Ja, dat is waar ik op doelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat is gadver? sex met een dikke man?
moet er ook niet aan denken om sex met een dikke (lees vette) vrouw te hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ik op doelde.
Mja, je ziet het wel eens he.. zo'n koppel waarbij er eentje dan erg dik is. Ik vraag me af wat die dunne dan denkt, goh lekker wijf/gozerquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken om sex met een dikke (lees vette) vrouw te hebben.
Stevig vind ik prachtig, er mag gerust een pondje meer aan zitten maar vet...nee dank je
als in stinkende zweetkut?quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:03 schreef thermischbelast het volgende:
meer vet betekent exxxxtra warm kutje he:)
mja elk voordeel heeft helaas ook een nadeel.quote:
hoezo? heb jij regelmatig sex met vette vrouwen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:28 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
mja elk voordeel heeft helaas ook een nadeel.
maar dat is niets vergelijke met het vele genot wat je er voor terug gaat krijgen.
quote:
Ik vind hem helemaal geen smeerlap, ik bedoel normaal in de zin van normaal postuur. Maar ik heb zelf idd getwijfeld of het wel netjes is om dit alles op fok te zetten. Wel heb ik respect voor hem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Equites het volgende:
Wat een leuke trollHaar beste vriend een smeerlap noemen omdat ie dik is, hij is geen "normaal" mens maar neukt wel ok. Rot op joh, als je geen eens respect hebt voor je beste vriend.
Sex met een dikke vrouw kan ook erg goed zijn, vaak zijn dat de geilste en je hoeft niet op te passen dat je ze pijn doet!
De piemel krimpt niet, hij zakt langzaam aan weg tussen de vetlagen, en dan blijft er minder bruikbare lengte over. Er is wel eens iets geroepen dat elke 10 kg overgewicht (boven een bepaald gezond gewicht uiteraard) je 1 cm kost.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:36 schreef tja77 het volgende:
Dikke mannen hebben kleine piemels?
Maar als je een groot geschapen man bent, en je wordt dik, krimpt dan je piemel?
Misleidende TT trouwens.
Je weet dat er mannen zijn van meer dan 300 kg? Dan zou die pielemuis nog flink groeien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
De piemel krimpt niet, hij zakt langzaam aan weg tussen de vetlagen, en dan blijft er minder bruikbare lengte over. Er is wel eens iets geroepen dat elke 10 kg overgewicht (boven een bepaald gezond gewicht uiteraard) je 1 cm kost.
Sommigen stellen dat anders weer op prijs...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:26 schreef Equites het volgende:
en je hoeft niet op te passen dat je ze pijn doet!
Het is gewoon een feit dat het vet op je onderbuik de bruikbare lengte doet afnemen. Een cm per 10 kg is misschien overdreven, maar het scheelt wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:01 schreef tja77 het volgende:
maar ik geloof niet dat mijn piemellengte onder mijn gewicht lijdt zegt maar.
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Het is gewoon smerig, die vetlagen tegen je aan..
De meeste vrouwen hebben rond die leeftijd ook de strakheid ergens achter zich gelaten...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef Northside het volgende:
Ben benieuwd hoe oudere vrouwen dat dan aanpakken. Als je de 40 gepasseerd bent zijn er nog maar weinig mannen zonder wat extra gewicht geloof ik...
Vrouwen van boven de veertig kunnen sowieso niet meer zo kieskeurig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef Northside het volgende:
Ben benieuwd hoe oudere vrouwen dat dan aanpakken. Als je de 40 gepasseerd bent zijn er nog maar weinig mannen zonder wat extra gewicht geloof ik...
Dat hangt er vanaf. Een mooie vrouw van 41 kan natuurlijk heel kieskeurig zijn. De gemiddelde Hollandse dame met pittig kapsel en een dikke reet natuurlijk niet. Tenzij ze op sexvakantie naar afrika gaat, maar dat is natuurlijk een beetje sneu (hoewel daar vaak wat minder negatief over wordt gedacht dan bij mannen die op sexvakantie gaan, maar mij is het een raadsel waarom).quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef Karina het volgende:
Vrouwen van boven de veertig kunnen sowieso niet meer zo kieskeurig zijn.
Dit is t soort info waar ik naar op zoek was. Ik denk eigenlijk dat het komt omdat mensen die dik zijn dit vaker al van jongs af aan zijn en dat zijn piemel zich daarom minder goed ontwikkelt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
De piemel krimpt niet, hij zakt langzaam aan weg tussen de vetlagen, en dan blijft er minder bruikbare lengte over. Er is wel eens iets geroepen dat elke 10 kg overgewicht (boven een bepaald gezond gewicht uiteraard) je 1 cm kost.
Minder goed ontwikkelt? Nee, lijkt me niet. Als een dik persoon afvalt zal hij ook gewoon wel weer wat groter worden, omdat hij meer 'uitsteekt'?Heeft niets met ontwikkeling te maken denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:36 schreef mysterieblonde het volgende:
Dit is t soort info waar ik naar op zoek was. Ik denk eigenlijk dat het komt omdat mensen die dik zijn dit vaker al van jongs af aan zijn en dat zijn piemel zich daarom minder goed ontwikkelt.
any thoughts?
Zou kunnen, ik heb er nog steeds 0 verstand van...quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Minder goed ontwikkelt? Nee, lijkt me niet. Als een dik persoon afvalt zal hij ook gewoon wel weer wat groter worden, omdat hij meer 'uitsteekt'?Heeft niets met ontwikkeling te maken denk ik.
Ben je eigenlijk van plan hem nu vaker te bespringen?
Het was sarcastisch bedoeld, hint: ik post in het 40+ forumquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Een mooie vrouw van 41 kan natuurlijk heel kieskeurig zijn. De gemiddelde Hollandse dame met pittig kapsel en een dikke reet natuurlijk niet. Tenzij ze op sexvakantie naar afrika gaat, maar dat is natuurlijk een beetje sneu (hoewel daar vaak wat minder negatief over wordt gedacht dan bij mannen die op sexvakantie gaan, maar mij is het een raadsel waarom).
Ik heb altijd al meer naar innerlijk gekeken. ik kon best leuke jongens krijgen, maar die vond ik niet zo interessant. Helaas kunnen die jongens niet zo goed tegen afwijzing en gingen ze alleen meer hun best doen. Maar wel wat 'bijzondere' vriendjes gehad. Jammer dat juist die relaties gedoemd zijn te mislukken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, hint: ik post in het 40+ forum
Maar meer OT: toen ik 18 was zou ik echt niet zijn gevallen op een nogal dikke man, nu kijk ik naar andere dingen, tenzij het een HELE dikke man is, dan knap ik wel af.
Quote for truth. het enige echte goede antwoord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef knight18 het volgende:
wat maakt t uit als die een kleintje heeft en forsgebouwd is? Als je iets voor m voelt moet dit niks uitmaken
Oeh, do tell!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef mysterieblonde het volgende:
Maar wel wat 'bijzondere' vriendjes gehad.
Het lijkt me zo vermoeiend. Altijd kapers op de kust etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een vriend gehad die echt een "hunk" was (zo eentje waar alle vrouwen van in katzwijm vallen).
Ook dat en meestal weten die mannen het ook van zichzelf en zijn ze zo arrogant als de pest (uitzonderingen daargelaten).quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Het lijkt me zo vermoeiend. Altijd kapers op de kust etc.
Nja, 1tje was een jonge ondernemer met adhd. Hij was heel zakelijk en altijd druk. Nooit tijd voor mij en dat wil je niet op de leeftijd. We pasten ook gewoon niet bij elkaar.quote:
Ja 1...mijn eerste...(en dan zijn ook alle vriendjes wel genoemd) Goede baan, wilde het liefst huisje boompje beestje. Super eerste vriendje was dat. Hij had eigenlijk alles. Maar ik wilde de wereld verkennen. kijken wat er nog meer voor leuks was. Resultaat staat hierboven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef Northside het volgende:
Ook al eens een normale jongen geprobeerd?
Wijze levenslessen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef mysterieblonde het volgende:
Ja 1...mijn eerste...(en dan zijn ook alle vriendjes wel genoemd) Goede baan, wilde het liefst huisje boompje beestje. Super eerste vriendje was dat. Hij had eigenlijk alles. Maar ik wilde de wereld verkennen. kijken wat er nog meer voor leuks was. Resultaat staat hierboven.
quote:
En ze leefden nog lang en gelukkig. Nou, ik hoop het voor je, een keer een happy ending voor een Fokster mag ook wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef mysterieblonde het volgende:
Heb ik nu niks meer aan. En zoiets moet je toch zelf ontdekken. ik vind wel weer zo iemand. Die mazzel heb ik dan weer wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |