Vind ik wel, het is toch een grens waar je wel even overheen moet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Valt masturberen ook onder seks?
Nee ik vind jou grappig. Ik vind hem heel lievvv. hij heeft wel humor op zich...maar dat maakt hem niet zo speciaal...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef RoW_0 het volgende:
Je vindt hem ook zeker grappig of niet? Blegh, hekel aan zulke vrouwen. HEKS!
Je wil zeggen dat de TS geen troll is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik herinner er even aan dat dit geen onzin is.
Ik wil zeggen dat ONZ verderop isquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat de TS geen troll is?
Ik ben ook heel lief. Neuqen dan maar:$quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Nee ik vind jou grappig. Ik vind hem heel lievvv. hij heeft wel humor op zich...maar dat maakt hem niet zo speciaal...
aha... en dikke vrouwen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee en ben niet van plan dat ooit te veranderen.
Dit. Ben zelf al niet zo groot, wil me niet voorstellen om dan onder een erg dik en zwaar iemand te liggen eigenlijk. Niet erg opwindend idee..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee en ben niet van plan dat ooit te veranderen.
Dan ga je bovenop?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dit. Ben zelf al niet zo groot, wil me niet voorstellen om dan onder een erg dik en zwaar iemand te liggen eigenlijk. Niet erg opwindend idee..
Moa, toch vrij onzinnig om seks te gaan hebben met je "dikke maatje" alleen omdat hij je maatje is andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik herinner er even aan dat dit geen onzin is.
Daarnaast neemt hij wel aardig wat gewicht mee in de stampende-beweging, dus als het goed is is de TS met haar hele lichaam omhoog/omlaag/omhoog/omlaag gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, toch vrij onzinnig om seks te gaan hebben met je "dikke maatje" alleen omdat hij je maatje is anders
Vraagje aan TS: waarom was het zo hard werken dan? Ik neem aan dat je niet zijn gewicht hoefde te dragen ofzo
Ik heb met twee rondere dames het bed gedeeld, waarvan 1 echt redelijk fors was. Ik wist natuurlijk vooraf niet helemaal wat ik ervan kon verwachten, aangezien ik voorheen altijd slanke meisjes heb gehad. Maar het viel me echt 100% mee! Dikke mensen zijn uiteraard niet per definitie vies, onhygïënisch, of lelijk. Integendeel: dit exemplaar was erg knap, had fantastische tieten, humor, en was daarnaast ook nog eens een geile donder.quote:
Het uit te oefenen repertoire is dan al gelijk een stuk ingeperkt, plus ik kan het idee niet wegkrijgen dat er bij een hoop handelingen toch dingen in de weg zitten, als je me begrijpt..quote:
Dat weet je pas als je het geprobeerd hebt, dus ik snap niet helemaal waar het idee dan vandaan zou komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het uit te oefenen repertoire is dan al gelijk een stuk ingeperkt, plus ik kan het idee niet wegkrijgen dat er bij een hoop handelingen toch dingen in de weg zitten, als je me begrijpt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |